In de hele stemwijzer gingen maar twee stellingen over dieren, waarvan ik er ook nog 1 heb ingevuld met 'geen van beide'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar staan die dierenactivisten dan voor? Minder vlees in de plaatselijk supermarkt?
Overigens ben ik ook tegen legbatterijen. Hier is volgens mij ook een Pvvd die strijden voor het vee.
Dat one issue heb ik zondag ook aangekaart, daar had Ancilla niet van terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles gelezen. Ik stem niet op ze, beetje teveel one issue. Plus het hele privacygedoe vind ik ook meer iets voor landelijk dan voor gemeenteraad.
Van de 30 vragen was ik het op 3 punten eens met CDA.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
Het sluiten van winkels op zondag is serieus in een issue in mijn gemeente kom ik nu achter. Kut cda.
Nee omdat het gewoon zo isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat one issue heb ik zondag ook aangekaart, daar had Ancilla niet van terug.
Ik zag laatst een Porsche in die 'kleur', ik vind het wel tof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van die cars in matte black?
Ik ben verliefd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Porsche in die 'kleur', ik vind het wel tof.
matzwartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van die cars in matte black?
u wot m8quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef TwenteFC het volgende:
Maar dat stemmen morgen is eigenlijk belangrijker dan het lijkt, zijn er zo weinig door die doorhebben dat dit de 1e kamer beïnvloedt?
Dat is ook gewoon het beste in de meeste gevallen. Als ik mocht stemmen zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stem morgen op een lokale partij.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet eigenlijk. Maar mijn mening over auto's verschilt altijd snel.
Welke punten pakken ze volgens jou goed aan dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon het beste in de meeste gevallen. Als ik mocht stemmen zou ik dat ook doen.
Bij onze gemeente? Ja dat is toch allemaal lokale problematiek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welke punten pakken ze volgens jou goed aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |