als je the naked gun niet kijkt moet je die doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zo een item over Abba. En Abba is tof
Die heb ik al 10 keer gezien johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef Saind het volgende:
[..]
als je the naked gun niet kijkt moet je die doen
konjograppig
Ben jij een dancing queen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zo een item over Abba. En Abba is tof
Ik kreeg voor Amsterdam D66. Dat kan wel. Die zijn voor soepele openingstijden en zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een stemwijzer ingevuld en er komt Partij van de Dieren uit. Ik kan dus maar beter niet gaan stemmen.
De tijden dat je nog niet buiten het VI topic kwam behalve voor uitwedstrijden van de VI Hooligansquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RENS!
Ik ben er weerFOK! had me nodig en toen aarzelde ik niet en kwam ik terug.
D66 is op twee gekomen en de Piratenpartij op drie, dat zullen de invloeden van Ancilla wel zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg voor Amsterdam D66. Dat kan wel. Die zijn voor soepele openingstijden en zo.
Uitwedstrijdje in POL vond ik wel gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De tijden dat je nog niet buiten het VI topic kwam behalve voor uitwedstrijden van de VI Hooligans
Doen die mee in jouw gemeente?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een stemwijzer ingevuld en er komt Partij van de Dieren uit. Ik kan dus maar beter niet gaan stemmen.
Bij jullie dus ook PP?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66 is op twee gekomen en de Piratenpartij op drie, dat zullen de invloeden van Ancilla wel zijn.
Waar staan die dierenactivisten dan voor? Minder vlees in de plaatselijk supermarkt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
[..]
Volgens mij zei ancilla ook al dat de PP ook in Groningen is.
Oh ik heb niet alles gelezen. Ik stem niet op ze, beetje teveel one issue. Plus het hele privacygedoe vind ik ook meer iets voor landelijk dan voor gemeenteraad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
[..]
Volgens mij zei ancilla ook al dat de PP ook in Groningen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |