Engelse verbastering van ecstacy ja.quote:
weinig zo leuk als flink candyflippenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LSD heeft op momenten ook wel veel weg van X. Maar dan met visuals.
LSD kan alles zijn ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LSD heeft op momenten ook wel veel weg van X. Maar dan met visuals.
Sjnats of GHB hiero.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee man. Ik ben niet zo van de hallucinogenen. Zelfs blowen niet. Doe mij maar een ecky of sos.
Allemaal kinderdrugs. Pep en dexadrientjes ftwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zou het een keer moeten doen.
speedballs in je ogen tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal kinderdrugs. Pep en dexadrientjes ftw
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
tampon met whisky in je anus.
ik las vandaag dat het ook een top idee is om thc te IV'en dus alcohol werkt vast ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
tampon met whisky in je anus.
Inderdaad. Ik wil mijn seconden terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
dacht even dat al die motoren om zouden donderen, wel een teleurstelling.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]Ik probeer altijd wel beleefd te zijn naar mensen die er last van hebben
XO lijkt me prettig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef Saind het volgende:
[..]
ik las vandaag dat het ook een top idee is om thc te IV'en dus alcohol werkt vast ook.
een goeie cask strength whisky ofzo
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen héquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen zou het een keer moeten doen.
Gewoon via de post, 4 euro de zegelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen hé
Tot voor kort vet goedkoop op tor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort een keer doen, alleen lastig aan te komen hé
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh gelukkig het kankertopic is in KLB.
Dacht even in GC.
krijg de kanjer gek ik ga je geen lsd verkopenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stuur je wel berichtje als ik het echt wil doen en het uitkomt
Nou zeg jij bent ook niet aardigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
krijg de kanjer gek ik ga je geen lsd verkopen
Ik weet dat de DM's inmiddels zijn verstuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb eens een Alice through the looking glass blotter gekocht voor aan de muur, best topversieringquote:
Laatste paar keer had ik deze. Dan heb je iig het hele velquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb eens een Alice through the looking glass blotter gekocht voor aan de muur, best topversiering
ik koop er nooit meteen 25quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste paar keer had ik deze. Dan heb je iig het hele vel
[ afbeelding ]
mooi spulquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Philips heeft best veel flops gehad eigenlijk
[ afbeelding ]
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op Tor moest je wel. Gewoon paar door passen.
Eensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Kate Upton is overschat. Helpmefok is het hier niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |