SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 20:20:36 ]
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
In unrelated news zit ik alweer aan mijn tweede alkoholfreie franziskaner.
Toch wel vrij vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor klein konijn en GGMMsaind zou je bij de img die niet centraal staan een c ervoor kunnen zetten dus [cimg]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alkoholfrei? waarom?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
Toch wel vrij vies.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Saind het volgende:
Toch wel vrij vies.
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON!1!1!!111!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De fa's zijn soepel met bans vandaag
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, datquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON!1!1!!111!!!!
Je bent hoe dan ook een kloon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, dat
Nee daarom heb jij ook een naam wat sprekend lijkt op die van Knut. Jij bent hier heel onbekendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat alle nieuwe users er hier van worden beticht kloon te zijn en dat dat vanzelf weg gaat dus uh, nou, dat
Brunoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De fa's zijn soepel met bans vandaag
Ik las al wel eens mee en ik vind Knut de leukste user.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee daarom heb jij ook een naam wat sprekend lijkt op die van Knut. Jij bent hier heel onbekend
Tik m aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik las al wel eens mee en ik vind Knut de leukste user.
Imitatie is de hoogste vorm van vleierij toch
Van mij dachten ze ook dat ik een kloon wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van mij dachten ze ook dat ik een kloon was![]()
Al denk ik zelf dat jij wel een kloon bentWaarom denk je dat ik Johannes ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je eens zei dat er niets boven Groningen gaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Johannes ben?
The xxquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Saind het volgende:
[..]
http://waitwhatmusic.com/waitwhatmusic
bovenste mixtape
Ouchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef DeParo het volgende:
Karina schijnt echt best wel knap te zijn voor FOK-begrippen dan.
Mansjester is een beetje dom. Hij is een beetje dom!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Johannes ben?
Hallo!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |