ONLOquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen?
[ afbeelding ]
Als Johans verre voorvader johannes_vermeer afwezig is heeft hij er gelijk minder zin in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Johannes
Vi was gelijk slecht zonder jouw aanwezigheid. Ik zie een causaal verband.
Heb jullie allemaal wel gemist hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Corrie![]()
Je favoriete users zijn er weer
Mani had ook de gouden race van Sjinkie gemist, dus hij stond op het punt zich van kant te maken. Gelukkig kon ik hem per dm geruststellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jullie allemaal wel gemist hoorJou vooral bij P&W natuurlijk. Mani was helemaal van slag volgens mij.
Oh ja daar had hij het nog over. Ik heb het ook niet gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani had ook de gouden race van Sjinkie gemist, dus hij stond op het punt zich van kant te maken. Gelukkig kon ik hem per dm geruststellen.
Nou zegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester is een beetje dom. Hij is een beetje dom!
Ja, ik geloof 2-0 achterstand moeten ze goedmakenquote:
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar had hij het nog over. Ik heb het ook niet gezienWeet niet eens wanneer het was.
Als je niet weet dat ik Maxima citeer ben je pas echt dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wilde je hartelijk welkom terug heten, maar dat laat ik nu achterwege
Mmm wacht dat heb ik wel gezien ja, dat hij zijn been zo naar voren deed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.
Uiteraard wist ik dat welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 2-0 achterstand moeten ze goedmaken
[..]
De relay van de shorttrack mannen. Op zich vielen de tegenstanders om, maar Sjinkie gebruikte wel zijn teloscoop been.
[..]
Als je niet weet dat ik Maxima citeer ben je pas echt dom.
Nou dan had je niet zo geagiteerd hoeven reagerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uiteraard wist ik dat wel
Z achterlijk ben ik ook niet
Ok mijn excusesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan had je niet zo geagiteerd hoeven reageren
Laat dit een wijze les zijn geweest voor de dorpspastoren van dit forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Johans verre voorvader johannes_vermeer afwezig is heeft hij er gelijk minder zin in.
Je had hem ook best gemist hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ok mijn excuses
Ik geef toe dat ik eigenlijk niet wist om te gaan met je terugkeer
Je mag best toegeven dat je in extase wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ok mijn excuses
Ik geef toe dat ik eigenlijk niet wist om te gaan met je terugkeer
Leuk dansje vooralquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit kan een nieuwe heino obsessie worden. Al heeft heino natuurlijk al veel meer geproduceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |