Wild avondje gehad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Newbie114 het volgende:
Altijd chill als je even kan kotsen met een kater, meteen voel ik me een stuk beter.
Arme jongenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Is altijd, en ok na een paar biertjes ga je vanavond weer net zo hard naar de klote.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Gewoon naar wat vriendenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen
Wat zou je gaan doen?
En dan kom je nieteens even buurtenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
hier is de maan al op.
ik was vandaag in de buurt van je trouwens.nutteloze info.
Jammer hequote:
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wist niet waar je huis woont of hoe je telefoon heet.
Vond de ondergaande zon eigenlijk wel echt bijzonder mooi... Maar morgen weer zon iddquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer he, maar morgen zal het zonnetje terug schijnen
Ik vraag het gewoon hierquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij pastquote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Dat is nu jammer, heb ik weerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij past![]()
Volgende keer beterquote:
Jij misschien?quote:
hahaha wat is het aanbodquote:
nee, echt niet. dat had ik anders natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
Halloquote:
Zelfde vraag als netquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon zin in pizza![]()
[ afbeelding ]
zonder pizza, geen feest, geen nummer, geen samen slapen, niets, nada , rien haha
Meestal eet ik bbq chickenquote:
Ja vis pizza gaat er altijd wel in, al is die bbq chicken ook erg lekker.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal eet ik bbq chicken, maar heb horen zeggen dat vis pizza erg lekker is.
Zijt ge de persoon die nu aan mijn deur kloptquote:
Oh ja pizza pepperoniquote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vis pizza gaat er altijd wel in, al is die bbq chicken ook erg lekker.
En met salami zeg ik ook geen nee tegen
Nee joh ik ben een echte Fok!ker ik zit veilig om mijn zolderkamerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge de persoon die nu aan mijn deur klopt![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ik ben een echte Fok!ker ik zit veilig om mijn zolderkamer
vertel ...quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een verlaten strand bij zonsondergang komen heeft ook wel iets he
Goed, wel een beetje eenzaam.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hoe is het op uw zolderkamer ?
niet leuk voor jequote:
Nee inderdaad dat is het ook nietquote:
Ga een wandelingetje maken, frisse lucht ademenquote:
Ik heb geen autoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga een wandelingetje maken, frisse lucht ademenOf een toerke rijden met ramen open
, mja dan ben je in de auto
dat is ook binnen he
Kerstmanquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
hier is de maan al op.
ik was vandaag in de buurt van je trouwens.nutteloze info.
Inderdaad, die UI ken ik ergens vanquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, echt niet. dat had ik anders natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.
Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, die UI ken ik ergens van
Ja dusquote:Op maandag 17 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaan
Koffiequote:
Ja, afgelopen week was het lekker weerquote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij al lekker aan het genieten van het beginnende lenteweer?
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed gingquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week was het lekker weer
Rokjesdag geweest?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed ging
Het was al een beetje te merkenquote:
We gaan eindelijk weer lekker weer krijgen!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijk
Ik heb liever geluk, gelijk heb ik toch alquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Zijn dan een beetje weinig mensen alleenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.
True.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.
Ik ben ook koppig. Maar juist door het hebben van relaties ben ik wat milder geworden. Het is niet erg als een ander gelijk heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
Maar goed dat niemand een relatie met me wil dan, want ik ben best koppig.
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Koppig zijn is niet erg, maar je moet wel opstaan voor andere meningen
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.
Oepsquote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.
In dat geval ben ik het volledig met je eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Oepsfail
ik bedoelde dus open staan voor andere
Helaas is dat soms lastig, of dat nu in een relatie is of professioneel op je werk.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het volledig met je eens.
Ik wil t beidequote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh jammerquote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.... nog geen blote benen weer heur
Ik vroeg naar wat hij ruiktquote:
Zoals naar ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ruik zo naar een beetje van alles eigenlijk.
Dus dat was een grap, hij gaat niet trouwen met een fokster ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True. Je aanzoek was ook gaaf, op 1 knie en zo, maar you had me already toen je op 2 knieen ging.
Ligt er aan wanneer je me treft he. Kijk na het sporten is het zweet vermengd met parfum, na het douchen is het naar douchegel + deo + parfum, welk moment hebben we het precies over?quote:
In het OV moet je toch al staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je me treft he. Kijk na het sporten is het zweet vermengd met parfum, na het douchen is het naar douchegel + deo + parfum, welk moment hebben we het precies over?
Tough luck. AXE Anarchy ruikt heel goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. haha
Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclamequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tough luck. AXE Anarchy ruikt heel goed
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclame" komaan he zeg.
Zo ver wil ik dan nog niet gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
axe.
er is eens een kerel geweest die 9 jaar ofzo axe gebruikte, nog steeds single was, en toen axe heeft aangeklaagd omdat ie zich misleid voelde door die reclames.
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. haha
Ik moet wel zeggen dat hij keipopulair is op schoolquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoon
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scorenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordhaha
Ik val dan ook niet op typische mannenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scoren![]()
(Al helpt het wel)
Ah, dus wel op mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op typische mannen
Hahahaha keigrappig . Maar euuh hoe is het met u verder? Gaat scorpie nu trouwen of was dat een grap? ik ben nog steeds curieus , sorryquote:
Ja goed goed. Met jou? die gaat echt trouwen maar zij is niet op fok. Maar hij gaat echt trouwen ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahahaha keigrappig . Maar euuh hoe is het met u verder? Gaat scorpie nu trouwen of was dat een grap? ik ben nog steeds curieus , sorry
Coolquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja goed goed. Met jou? die gaat echt trouwen maar zij is niet op fok. Maar hij gaat echt trouwen ja.
Nou, als je dat wil is dat toch tof?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Cool, zeg hem proficiat
![]()
![]()
dan kan ik mijzelf uitnodigen
zo een Hollandse huwelijk wil ik niet missen haha
![]()
Met mij alles ok, ben van plan om misschien mijn carrière een andere wending te geven. Verder alles prima hier.
Een danswending?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Cool, zeg hem proficiat
![]()
![]()
dan kan ik mijzelf uitnodigen
zo een Hollandse huwelijk wil ik niet missen haha
![]()
Met mij alles ok, ben van plan om misschien mijn carrière een andere wending te geven. Verder alles prima hier.
Wadde? trouwen of carrière switch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, als je dat wil is dat toch tof?
Yep in die richtingquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een danswending?
Serieus, goed bezig!
Switch. Ah mbt dansen. Altijd goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Wadde? trouwen of carrière switch?
Oh is dat positief dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet wel telkens grinniken om je taalgebruik comp![]()
Ja dansen is alles voor me en inderdaad een eigen dansschool zou top zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Switch. Ah mbt dansen. Altijd goed.
Dit!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef perro. het volgende:
eigen dansschool past wel bij je denk ik zo.
Positief, en daar gaan we weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh is dat positief dan?zolang je maar niet weent he. haha
Is het daar zo saai ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Positief, en daar gaan we weer
En ik moet echt doorwerken ook al heb ik niet veel meer liggen voor vandaag
Valt wel mee, heb muziek op en kan zo rustig alle stof tot mij nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Is het daar zo saai ja?Allee doorwerken doorwerken , maar zolang je niet in slaap valt op het werk is alles nog te redden he.
Allee, de groeten!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
axe.
er is eens een kerel geweest die 9 jaar ofzo axe gebruikte, nog steeds single was, en toen axe heeft aangeklaagd omdat ie zich misleid voelde door die reclames.
Het zou pas geniaal zijn als hij nog wint ookquote:
WAAAROM zoveeel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.
Klagen wij dan de coca cola company aanquote:
Toldquote:
En heb je het overleefd? hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb muziek op en kan zo rustig alle stof tot mij nemen.
Maar dan kijk ik naar buiten en wil ik op de motor stappen
Ja terechte klachtquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klagen wij dan de coca cola company aan
Ik bedoel ik heb de lekkere heren yijdens the break nog niet hun shirt uit zien doen
nope, from the future.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Toldlike i know you from the past...
Waarom vlieg je op een banaan? Een kiwi is toch handiger, die gaat rollen. Alles wat rolt, gaat snel...quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nope, from the future.
ik ben hier gekomen op een vliegende banaan.
deze heeft vleugels.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom vlieg je op een banaan? Een kiwi is toch handiger, die gaat rollen. Alles wat rolt, gaat snel...
Geef die banaan maar aan me
Fanta?quote:
jep. iedereen wil mijn banaan. door die vleugels natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Are you sure about that? Creo que si si si![]()
[ afbeelding ]
Haha its all in your mindquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef perro. het volgende:
[..]
jep. iedereen wil mijn banaan. door die vleugels natuurlijk.
waar je hart vol van is, loopt je mond van over, zie ik. so it's your mind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha its all in your mindzoals een banaan in uw hoofd
![]()
[ afbeelding ]
And i don't mind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef perro. het volgende:
[..]
waar je hart vol van is, loopt je mond van over, zie ik. so it's your mind.
quote:
we hadden al vastgesteld dat ik niet de blondie ben met een pik door mijn hoofd. wel die met een banaan, een vliegende nog wel. imagine that.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef complicate het volgende:
[..]Soms kan het wel spannend zijn
Creo que no comprendo, pero tu hablas español tambien ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef perro. het volgende:
[..]
we hadden al vastgesteld dat ik niet de blondie ben met een pik door mijn hoofd. wel die met een banaan, een vliegende nog wel. imagine that.
entonces te creo.
Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En heb je al een tier 10 nu?
Gebruik je levendige puberfantasie maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben 13 waar vieze plaatjes, ik wil fappen
Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.
Maat van me lijkt ook gestopt te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraakt
Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maat van me lijkt ook gestopt te zijn.
Neequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gebruik je levendige puberfantasie maar
Je bedoelt de eerste win?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halen![]()
Daar begint het meequote:
Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar begint het mee
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.
En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor
Ik mis de Hetzer wel een beetjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.
Nee, fantasie is voor laterquote:
Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodigquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fantasie is für immer en altijd
Daar zijn we mannen voor he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodig
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zijn we mannen voor he?
clanwarsquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar begint het mee
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.
En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor
Zal ik eerst mijn hand even wassen?quote:
Belangrijkere dingen te doen zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
clanwarswil ik eigenlijk wel weer gaan doen maar ik kan echt nooit meer savonds
Ik lebber hem wel af voor je, dan heb je gelijk iets om over te fantaserenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik eerst mijn hand even wassen?
Waar zijn jullie voor?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zijn we mannen voor he?
A bit to muchquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lebber hem wel af voor je, dan heb je gelijk iets om over te fantaseren
Voor alles waar we voor zijnquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Belangrijkere dingen te doen zeker?![]()
Jaquote:
Ik had niks minder van jou verwachtquote:
Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig somsquote:
Ik gun andere ook hun humormomentquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had niks minder van jou verwacht![]()
[..]
Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig soms(alleen vandaag heb je geloof ik even een minder dagje
)
Teamwork is altijd leukerquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun andere ook hun humormoment
Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvangerquote:
Maar hoe is het met jou Tijn?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvanger
Goed hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou Tijn?
En met jou?quote:
Prima prima!quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima prima!
Ben een beetje muziek aan het luisteren. Had denk even een dipje, maar das alweer weg
Engelquote:
Waar ga je wandelen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
lekker die zon vandaag, morgen wandelschoenen aan
Oh leukquote:
Jaquote:
stukje lopen .. what else? kantklossen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wat ga je nu precies doen?
Zou zomaar kunnen tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stukje lopen .. what else? kantklossen?
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan heb ik geen wandelschoenen nodig
Wat voor films houd je van?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Iemand een filmtip voor nu? Kheb geen goesting om te slapen.
En 'goesting', wat een prachtwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzoquote:
Niet echt mijn genre, dus ik heb geen tips ben ik bang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzo
Dank je. Dat betekent "zin".quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 'goesting', wat een prachtwoord.
Wat is jouw genre? Ik ben open voor nieuwe dingen hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt mijn genre, dus ik heb geen tips ben ik bang.
The Terminator!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
I know. Ik ben namelijk best eloquent.quote:
O god, wat dacht je van "One missed call", en dan de originele Japanse, niet die USA slappe aftrekhapquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzo
Filmhuis, scifi en op zijn tijd van die hersenloze actiefilms met veel explosies, superhelde en robots enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
Wat is jouw genre? Ik ben open voor nieuwe dingen hoor.
Dat is toch meer "actie, actie , actie" ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The Terminator!
The Predator!
Effe trailer bekijken. Momentje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of "The Grudge" (de Japanse, niet de USA remake)
Check het horror topic. Veel goede tips daar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is toch meer "actie, actie , actie" ?En oh Terminator heb ik ooit verplicht met een vriend moeten kijken
was wel niet mis qua film
![]()
Ik wil iets met veel "thriller"
Link?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check het horror topic. Veel goede tips daar.
Effe trailer kijken. Momentje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
Ik zag laatst Dark Skies. Die vond ik wel aardig goed.
Da's niet de Japanse versie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
Wat een film , "the Grudge" , er kwamen soort "vingers" uit haar hoofd.![]()
![]()
Ohquote:
Als je van Aziatisch houdt: Oldboy, Cold Fish, Noroi, I Saw the Devil, A Tale of Two Sisters. The Eye, Shutter, Audition, Dark Water...quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
Wat een film , "the Grudge" , er kwamen soort "vingers" uit haar hoofd.![]()
![]()
Er ging geen belletje rinkelen toen je Sarah Michelle Gellar zag staan?quote:
Aliens!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aliens enzoBeetje zoals The Fourth Kind.
Oldboy, en Sympathy for lady Vengeance ook natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
Als je van Aziatisch houdt: Oldboy, Cold Fish, Noroi, I Saw the Devil, A Tale of Two Sisters. The Eye, Shutter, Audition, Dark Water...
Net gekeken , die heb ik al gezien. Als ik me niet vergis is het dat kindje dé persoon die eigenlijk alles doet he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aliens enzoBeetje zoals The Fourth Kind.
quote:
Nee heb me vergist van film. Dark Skies vind ik eigenlijk goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Net gekeken , die heb ik al gezien. Als ik me niet vergis is het dat kindje dé persoon die eigenlijk alles doet he?
Zoals Avatar-achtig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Filmhuis, scifi en op zijn tijd van die hersenloze actiefilms met veel explosies, superhelde en robots enzo.
Wadde?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral om als aliens te gamen, kan je vaak hele gave dingen doen
Oh dit had ik nog niet gezien. Nu heb ik keuze genoeg. Mercikesquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je van Aziatisch houdt: Oldboy, Cold Fish, Noroi, I Saw the Devil, A Tale of Two Sisters. The Eye, Shutter, Audition, Dark Water...
Dan kun je heel ver springen en over muren en plafonds heenlopen, geeft het alles een hele nieuwe dimensiequote:
Nieuwe dimensiequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kun je heel ver springen en over muren en plafonds heenlopen, geeft het alles een hele nieuwe dimensie
Maar goed, ik dwaal af
quote:
Ja, maar één zo'n film per half jaar is zat hoor. Anders sterven mijn hersencellen te snel af.quote:
Ja KT, serieuze onderwerpen moeten in dat andere topicquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo.
Wacht ff hoor? Dit was toch gewoon de slowchat van R&P?
Was dit niet ooit ook #singles?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo.
Wacht ff hoor? Dit was toch gewoon de slowchat van R&P?
Dafuq? Staat nl. nog steeds in m'n AT lolquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere sc topic geworden
Ja, alle sc's staan nu onderaan (mag je Moira voor bedankenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dafuq? Staat nl. nog steeds in m'n AT lol
Geen dank en veel kijkplezier!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
Dames en heren, heb aantal trailers uit jullie suggesties bekeken en de film voor nu woooooorrrdtttt.......DARK SKIES
en "the Grudge" (jap. versie) ga ik ander keer zien met iemand ofzo.
Mercikes voor jullie samenwerking
Wiewa, maar ik lees nu relaties... Ik dacht R&Pquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja KT, serieuze onderwerpen moeten in dat andere topic
Staat toch ook "R&P"?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wiewa, maar ik lees nu relaties... Ik dacht R&P
ja maar ik bedoel zo... Wat vroeger de singles SC was is nu hernoemd naar SC Relaties... Wazige shit lolquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alle sc's staan nu onderaan (mag je Moira voor bedanken)
O en ik zit nu nog steeds de muziek te luisteren die ik via jou heb leren kennenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja als subforum![]()
Voel me nu buiten de boot vallen met relaties
Grr,..
Welke?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O en ik zit nu nog steeds de muziek te luisteren die ik via jou heb leren kennen
Het was een de max van een filmquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen dank en veel kijkplezier!
Maar ik geloof hier eigenlijk niets van.quote:Een team van Britse wetenschappers is ervan overtuigd dat ze het bewijs van buitenaards leven hebben gevonden. De wetenschappers stuurden een ballon 27 kilometer de stratosfeer in en die bracht kleine biologische organismen mee die volgens de experts enkel in de ruimte kunnen zijn ontstaan. De bevindingen worden door andere wetenschappers op een gezonde dosis scepsis onthaald.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-bestaan-echt.dhtml
[..]
Maar ik geloof hier eigenlijk niets van.
Geloof je dat dan wel?quote:
Maakt dat uit voor jouw antwoord?quote:
Ja en neequote:
Miljarden sterrenstelsels met een veelvoud aan planeten en sterren en jij denkt dat nergens anders een vorm van leven is ontwikkeld? Dat zou wel héél toevallig zijn als wij de enige zouden zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef complicate het volgende:
Ja en nee, ok dan geef ik maar antwoord: ik denk dat het niet kan, we zijn alleen in het heelal. Kwenie, ik kan me dat gewoon niet voorstellen van die aliens, al zou dat misschien cool lijken. haha
Ik vind het leuk zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miljarden sterrenstelsels met een veelvoud aan planeten en sterren en jij denkt dat nergens anders een vorm van leven is ontwikkeld? Dat zou wel héél toevallig zijn als wij de enige zouden zijn.
Zou je een relatie aangaan met een alien?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:07 schreef complicate het volgende:
Ik vind het leuk zo.
Ik zou dat wel cool vinden moest ik een alien in de Delhaize tegenkomen ofzo. Dat zou me echt een adrenaline boost geven, maar ik weet niet hoe ik zou reageren.... iets met "hallo, mijn naam is euuuh..." terwijl mijn hart 10 000 keer klopt. boem boem boem boem
Haha Dat zou nogal complicated zijn he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je een relatie aangaan met een alien?
Past goed bij je nick dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef complicate het volgende:
Haha Dat zou nogal complicated zijn he.. Ik zou al blij zijn als ik erin zou slagen om "hey" te zeggen. Maar ik denk dat ik in het echt gewoon zou lopen.
![]()
Iets in de genre van "oh oh" en dan rennen rennen rennen zo hard ik maar kan.
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past goed bij je nick dan.
Maarre, wat nou als 'ie zou beschikken over 7 penissen, goed voor vele uren langdurig genot?
Wie ik? Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.quote:
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.maar dan een goeie haha
Standaard uitgerustquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.
Wat maakt een man goed voor jou?
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Standaard uitgerust, jongens toch. hehe
Haha gewoon lief, knap en vooral goed verzorgd. En qua karakter mag hij me wel uitdagen. Ik val niet op typische "zelfzekere" mannen. Ik val meer op zo van die beetje verlegen mannen. Ze zijn meer uitdagend vind ik. Zeg he en je dan? Op welk type vrouw val je dan?
Of heb je voorkeur voor aliens ?haha
Dominantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.
... of een alien met 8 borsten.
Van zn warme zaad toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.Of met 7 ?
Jij snapt mequote:
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:43 schreef complicate het volgende:
Dominantzolang je niet genre ben van "doe dit, doe dat" haha.
Aliens hebben geen borsten , lo siento
Oh ik zit in uwe sig.quote:
quote:
Vertel. Ik denk aan van alles als je zegt "uitbreiden"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.
En op welke type val je Fas? oh en wat vind je van aliens?quote:
Dat zegt in de eerste plaats vooral wat over jou. Waar denk jij dan aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
Vertel. Ik denk aan van alles als je zegt "uitbreiden"![]()
Ik wil eerst van jouw "uitbreiding en subtiliteit" horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt in de eerste plaats vooral wat over jou. Waar denk jij dan aan?
Er zijn meerdere manieren om mensen te laten doen wat jij graag wil. Laten we het er op houden dat ik vrij goed bekend ben met het toepassen van deze manieren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
Ik wil eerst van jouw "uitbreiding en subtiliteit" horen.
OK respect.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
... en meer ga ik daar op een openbaar forum niet over roepen.
En wat versta jij er allemaal onder?quote:
Nu durf ik ook niet meerquote:
Een mooi voorbeeld hoe ik op subtiele wijze andere mensen beïnvloed om bepaalde dingen te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
Nu durf ik ook niet meerik neem je als voorbeeld
Of niet te doen, want ik deed het niet. Snelle leerling he? Maar euuuh zullen we dan praten over het weer ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld hoe ik op subtiele wijze andere mensen beïnvloed om bepaalde dingen te doen.
Dit is stap 1 in het proces, kijken hoe jij te werk gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
Of niet te doen, want ik deed het niet. Snelle leerling he? Maar euuuh zullen we dan praten over het weer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |