quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Belangrijkere dingen te doen zeker?![]()
Jaquote:
Ik had niks minder van jou verwachtquote:
Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig somsquote:
Ik gun andere ook hun humormomentquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had niks minder van jou verwacht![]()
[..]
Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig soms(alleen vandaag heb je geloof ik even een minder dagje
)
Teamwork is altijd leukerquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun andere ook hun humormoment
Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvangerquote:
Maar hoe is het met jou Tijn?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvanger
Goed hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou Tijn?
En met jou?quote:
Prima prima!quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima prima!
Ben een beetje muziek aan het luisteren. Had denk even een dipje, maar das alweer weg
Engelquote:
Waar ga je wandelen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
lekker die zon vandaag, morgen wandelschoenen aan
Oh leukquote:
Jaquote:
stukje lopen .. what else? kantklossen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wat ga je nu precies doen?
Zou zomaar kunnen tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stukje lopen .. what else? kantklossen?
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan heb ik geen wandelschoenen nodig
Wat voor films houd je van?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Iemand een filmtip voor nu? Kheb geen goesting om te slapen.
En 'goesting', wat een prachtwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Iemand een filmtip voor nu? Kheb geen goesting om te slapen.
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzoquote:
Niet echt mijn genre, dus ik heb geen tips ben ik bang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |