Jaquote:
stukje lopen .. what else? kantklossen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jamaar wat ga je nu precies doen?
Zou zomaar kunnen tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stukje lopen .. what else? kantklossen?
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan heb ik geen wandelschoenen nodig
Wat voor films houd je van?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Iemand een filmtip voor nu? Kheb geen goesting om te slapen.
En 'goesting', wat een prachtwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzoquote:
Niet echt mijn genre, dus ik heb geen tips ben ik bang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzo
Dank je. Dat betekent "zin".quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 'goesting', wat een prachtwoord.
Wat is jouw genre? Ik ben open voor nieuwe dingen hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt mijn genre, dus ik heb geen tips ben ik bang.
The Terminator!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
I know. Ik ben namelijk best eloquent.quote:
O god, wat dacht je van "One missed call", en dan de originele Japanse, niet die USA slappe aftrekhapquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Vroeger romantische movies, maar sinds "NON-stop" hou ik van actie-thrillers. Zo van die films waarvan ik van in het begin tot het einde kei veel spannend kijk en niet weet wat er gaat komen enzo
Filmhuis, scifi en op zijn tijd van die hersenloze actiefilms met veel explosies, superhelde en robots enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
Wat is jouw genre? Ik ben open voor nieuwe dingen hoor.
Dat is toch meer "actie, actie , actie" ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The Terminator!
The Predator!
Effe trailer bekijken. Momentje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of "The Grudge" (de Japanse, niet de USA remake)
Check het horror topic. Veel goede tips daar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is toch meer "actie, actie , actie" ?En oh Terminator heb ik ooit verplicht met een vriend moeten kijken
was wel niet mis qua film
![]()
Ik wil iets met veel "thriller"
Link?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check het horror topic. Veel goede tips daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |