Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En heb je al een tier 10 nu?
Gebruik je levendige puberfantasie maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben 13 waar vieze plaatjes, ik wil fappen
Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.
Maat van me lijkt ook gestopt te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraakt
Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maat van me lijkt ook gestopt te zijn.
Neequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gebruik je levendige puberfantasie maar
Je bedoelt de eerste win?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halen![]()
Daar begint het meequote:
Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar begint het mee
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.
En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor
Ik mis de Hetzer wel een beetjequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.
Nee, fantasie is voor laterquote:
Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodigquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fantasie is für immer en altijd
Daar zijn we mannen voor he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodig
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zijn we mannen voor he?
clanwarsquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar begint het mee
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.
En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor
Zal ik eerst mijn hand even wassen?quote:
Belangrijkere dingen te doen zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
clanwarswil ik eigenlijk wel weer gaan doen maar ik kan echt nooit meer savonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |