Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past goed bij je nick dan.
Maarre, wat nou als 'ie zou beschikken over 7 penissen, goed voor vele uren langdurig genot?
Wie ik? Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.quote:
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.maar dan een goeie haha
Standaard uitgerustquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.
Wat maakt een man goed voor jou?
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Standaard uitgerust, jongens toch. hehe
Haha gewoon lief, knap en vooral goed verzorgd. En qua karakter mag hij me wel uitdagen. Ik val niet op typische "zelfzekere" mannen. Ik val meer op zo van die beetje verlegen mannen. Ze zijn meer uitdagend vind ik. Zeg he en je dan? Op welk type vrouw val je dan?
Of heb je voorkeur voor aliens ?haha
Dominantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.
... of een alien met 8 borsten.
Van zn warme zaad toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.Of met 7 ?
Jij snapt mequote:
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:43 schreef complicate het volgende:
Dominantzolang je niet genre ben van "doe dit, doe dat" haha.
Aliens hebben geen borsten , lo siento
Oh ik zit in uwe sig.quote:
quote:
Vertel. Ik denk aan van alles als je zegt "uitbreiden"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.
En op welke type val je Fas? oh en wat vind je van aliens?quote:
Dat zegt in de eerste plaats vooral wat over jou. Waar denk jij dan aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
Vertel. Ik denk aan van alles als je zegt "uitbreiden"![]()
Ik wil eerst van jouw "uitbreiding en subtiliteit" horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt in de eerste plaats vooral wat over jou. Waar denk jij dan aan?
Er zijn meerdere manieren om mensen te laten doen wat jij graag wil. Laten we het er op houden dat ik vrij goed bekend ben met het toepassen van deze manieren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
Ik wil eerst van jouw "uitbreiding en subtiliteit" horen.
OK respect.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
... en meer ga ik daar op een openbaar forum niet over roepen.
En wat versta jij er allemaal onder?quote:
Nu durf ik ook niet meerquote:
Een mooi voorbeeld hoe ik op subtiele wijze andere mensen beïnvloed om bepaalde dingen te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef complicate het volgende:
Nu durf ik ook niet meerik neem je als voorbeeld
Of niet te doen, want ik deed het niet. Snelle leerling he? Maar euuuh zullen we dan praten over het weer ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld hoe ik op subtiele wijze andere mensen beïnvloed om bepaalde dingen te doen.
Dit is stap 1 in het proces, kijken hoe jij te werk gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
Of niet te doen, want ik deed het niet. Snelle leerling he? Maar euuuh zullen we dan praten over het weer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |