Wild avondje gehad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Newbie114 het volgende:
Altijd chill als je even kan kotsen met een kater, meteen voel ik me een stuk beter.
Arme jongenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Is altijd, en ok na een paar biertjes ga je vanavond weer net zo hard naar de klote.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Gewoon naar wat vriendenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen
Wat zou je gaan doen?
En dan kom je nieteens even buurtenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
hier is de maan al op.
ik was vandaag in de buurt van je trouwens.nutteloze info.
Jammer hequote:
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wist niet waar je huis woont of hoe je telefoon heet.
Vond de ondergaande zon eigenlijk wel echt bijzonder mooi... Maar morgen weer zon iddquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer he, maar morgen zal het zonnetje terug schijnen
Ik vraag het gewoon hierquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij pastquote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Dat is nu jammer, heb ik weerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij past![]()
Volgende keer beterquote:
Jij misschien?quote:
hahaha wat is het aanbodquote:
nee, echt niet. dat had ik anders natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
Halloquote:
Zelfde vraag als netquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon zin in pizza![]()
[ afbeelding ]
zonder pizza, geen feest, geen nummer, geen samen slapen, niets, nada , rien haha
Meestal eet ik bbq chickenquote:
Ja vis pizza gaat er altijd wel in, al is die bbq chicken ook erg lekker.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal eet ik bbq chicken, maar heb horen zeggen dat vis pizza erg lekker is.
Zijt ge de persoon die nu aan mijn deur kloptquote:
Oh ja pizza pepperoniquote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vis pizza gaat er altijd wel in, al is die bbq chicken ook erg lekker.
En met salami zeg ik ook geen nee tegen
Nee joh ik ben een echte Fok!ker ik zit veilig om mijn zolderkamerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge de persoon die nu aan mijn deur klopt![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ik ben een echte Fok!ker ik zit veilig om mijn zolderkamer
vertel ...quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op een verlaten strand bij zonsondergang komen heeft ook wel iets he
Goed, wel een beetje eenzaam.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, hoe is het op uw zolderkamer ?
niet leuk voor jequote:
Nee inderdaad dat is het ook nietquote:
Ga een wandelingetje maken, frisse lucht ademenquote:
Ik heb geen autoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga een wandelingetje maken, frisse lucht ademenOf een toerke rijden met ramen open
, mja dan ben je in de auto
dat is ook binnen he
Kerstmanquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
hier is de maan al op.
ik was vandaag in de buurt van je trouwens.nutteloze info.
Inderdaad, die UI ken ik ergens vanquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, echt niet. dat had ik anders natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.
Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, die UI ken ik ergens van
Ja dusquote:Op maandag 17 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaan
Koffiequote:
Ja, afgelopen week was het lekker weerquote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij al lekker aan het genieten van het beginnende lenteweer?
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed gingquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week was het lekker weer
Rokjesdag geweest?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed ging
Het was al een beetje te merkenquote:
We gaan eindelijk weer lekker weer krijgen!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijk
Ik heb liever geluk, gelijk heb ik toch alquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Zijn dan een beetje weinig mensen alleenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.
True.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.
Ik ben ook koppig. Maar juist door het hebben van relaties ben ik wat milder geworden. Het is niet erg als een ander gelijk heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
Maar goed dat niemand een relatie met me wil dan, want ik ben best koppig.
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Koppig zijn is niet erg, maar je moet wel opstaan voor andere meningen
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.
Oepsquote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opstaan voor ouderen, zwangere vrouwen, kinderen en tegenwoordig ook voor andere meningen? Ik kan net zo goed blijven staan in het OV zo.
In dat geval ben ik het volledig met je eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Oepsfail
ik bedoelde dus open staan voor andere
Helaas is dat soms lastig, of dat nu in een relatie is of professioneel op je werk.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het volledig met je eens.
Ik wil t beidequote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh jammerquote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.... nog geen blote benen weer heur
Ik vroeg naar wat hij ruiktquote:
Zoals naar ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ruik zo naar een beetje van alles eigenlijk.
Dus dat was een grap, hij gaat niet trouwen met een fokster ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True. Je aanzoek was ook gaaf, op 1 knie en zo, maar you had me already toen je op 2 knieen ging.
Ligt er aan wanneer je me treft he. Kijk na het sporten is het zweet vermengd met parfum, na het douchen is het naar douchegel + deo + parfum, welk moment hebben we het precies over?quote:
In het OV moet je toch al staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer je me treft he. Kijk na het sporten is het zweet vermengd met parfum, na het douchen is het naar douchegel + deo + parfum, welk moment hebben we het precies over?
Tough luck. AXE Anarchy ruikt heel goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. haha
Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclamequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tough luck. AXE Anarchy ruikt heel goed
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclame" komaan he zeg.
Zo ver wil ik dan nog niet gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
axe.
er is eens een kerel geweest die 9 jaar ofzo axe gebruikte, nog steeds single was, en toen axe heeft aangeklaagd omdat ie zich misleid voelde door die reclames.
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. haha
Ik moet wel zeggen dat hij keipopulair is op schoolquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoon
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scorenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordhaha
Ik val dan ook niet op typische mannenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scoren![]()
(Al helpt het wel)
Ah, dus wel op mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op typische mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |