Wild avondje gehad?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Newbie114 het volgende:
Altijd chill als je even kan kotsen met een kater, meteen voel ik me een stuk beter.
Arme jongenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Is altijd, en ok na een paar biertjes ga je vanavond weer net zo hard naar de klote.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iets teZit nu te twijfelen of ik vanavond nog weg ga
Gewoon naar wat vriendenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen
Wat zou je gaan doen?
En dan kom je nieteens even buurtenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
hier is de maan al op.
ik was vandaag in de buurt van je trouwens.nutteloze info.
Jammer hequote:
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wist niet waar je huis woont of hoe je telefoon heet.
Vond de ondergaande zon eigenlijk wel echt bijzonder mooi... Maar morgen weer zon iddquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer he, maar morgen zal het zonnetje terug schijnen
Ik vraag het gewoon hierquote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij pastquote:Op zondag 16 maart 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hierHoe heet ben jij? Waar slaapt jouw bed? En is er plaats voor mij?
Dat is nu jammer, heb ik weerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben heter dan jij aankan, mijn bed slaapt op een plek waar je niet bij kan of bij past![]()
Volgende keer beterquote:
Jij misschien?quote:
hahaha wat is het aanbodquote:
nee, echt niet. dat had ik anders natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe mn telefoon heet?Dan had je namelijk kunnen vragen waar mijn huis woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |