Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, die UI ken ik ergens van
Ja dusquote:Op maandag 17 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even kijken of Tijn z'n quote alerts heeft aanstaan
Koffiequote:
Ja, afgelopen week was het lekker weerquote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij al lekker aan het genieten van het beginnende lenteweer?
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed gingquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week was het lekker weer
Rokjesdag geweest?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op aan de manier waarop men gekleed ging
Het was al een beetje te merkenquote:
We gaan eindelijk weer lekker weer krijgen!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef Evie het volgende:
allo allo.. jij nog wat wijze woorden voor vandaag?
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijk
Ik heb liever geluk, gelijk heb ik toch alquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Zijn dan een beetje weinig mensen alleenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever geluk dan gelijk
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
Je kunt die ook heel goed omdraaien. Liever gelijk dan geluk.
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan wel, al betekent dat dikwijls dat het halen van het gelijk als gevolg heeft dan de betreffende persoon er niet gelukkiger van wordt. Dus klopt 'ie toch weer in deze vorm.
True.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
Hmmm ... Maar ik denk juist dat veel meer mensen liever koste wat kost hun gelijk willen halen. In ieder geval, dat vind ik wel weer iets typisch menselijks. Hele relaties worden soms verpest omdat iemand per se zijn gelijk wilt halen.
Ik ben ook koppig. Maar juist door het hebben van relaties ben ik wat milder geworden. Het is niet erg als een ander gelijk heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
Maar goed dat niemand een relatie met me wil dan, want ik ben best koppig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |