abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137974803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:41 schreef Evie het volgende:
dit topic loopt echt in sneltreinvaart!
Warp nine...engage! ^O^
pi_137974819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:48 schreef muhahaha het volgende:
Krijg je met die vieze plaatjes. :P
En heb je al een tier 10 nu? :P
pi_137974991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En heb je al een tier 10 nu? :P
Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.
pi_137975182
Ik ben 13 waar vieze plaatjes, ik wil fappen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137975245
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben 13 waar vieze plaatjes, ik wil fappen
Gebruik je levendige puberfantasie maar :P
pi_137975270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee gek, ik wil niet tigduizend potten spelen in een paar dagen tijd.
Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraakt :@
pi_137975305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb het al een hele poos niet meer aangeraakt :@
Maat van me lijkt ook gestopt te zijn. :+
pi_137975443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Maat van me lijkt ook gestopt te zijn. :+
Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halen :') :P
pi_137975453
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gebruik je levendige puberfantasie maar :P
Nee
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137975477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee
niet? -O-
pi_137975543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil het eigenlijk weer een beetje gaan oppakken, alleen als je eenmaal begint dan blijf je bezig om al die bonussen te halen :') :P
Je bedoelt de eerste win?
pi_137975688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je bedoelt de eerste win?
Daar begint het mee :P
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.

En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor :P
pi_137975795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar begint het mee :P
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.

En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor :P
Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:36:36 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137975861
Ik ben wat games kwijt :'(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137975903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow die missies negeer ik tegenwoordig, ze zijn veelste tijdrovend. Speel gewoon wat ik wil een meestal een paar potjes.
Ik mis de Hetzer wel een beetje ;(
pi_137975906
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

niet? -O-
Nee, fantasie is voor later
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137975911
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wat games kwijt :'(
STEAM zeker? :P
pi_137975933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, fantasie is voor later
Fantasie is für immer en altijd :P
pi_137976052
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fantasie is für immer en altijd :P
Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodig O-)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137976494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar daar heb ik soms wat ondersteuning bij nodig O-)
Daar zijn we mannen voor he? :P
pi_137976566
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar zijn we mannen voor he? :P
Ja inderdaad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137976588
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja inderdaad
*Highfive* :P
pi_137976618
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar begint het mee :P
Daarna krijg je bonussen zoals 15 voertuyigen uitschakelen voor 100k en dan is het van "Ow, deze missie nu ook bijna binnen, ook nog even doen" en zo blijf je bezig.

En dat clanleven is ook best wel veeleisend, ik heb daar tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer voor :P
clanwars _O_ wil ik eigenlijk wel weer gaan doen maar ik kan echt nooit meer savonds :')
pi_137976626
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

*Highfive* :P
Zal ik eerst mijn hand even wassen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137976821
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

clanwars _O_ wil ik eigenlijk wel weer gaan doen maar ik kan echt nooit meer savonds :')
Belangrijkere dingen te doen zeker? ^O^ :P
pi_137976841
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zal ik eerst mijn hand even wassen?
Ik lebber hem wel af voor je, dan heb je gelijk iets om over te fantaseren :P
pi_137976891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar zijn we mannen voor he? :P
Waar zijn jullie voor?
dus
pi_137976897
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik lebber hem wel af voor je, dan heb je gelijk iets om over te fantaseren :P
A bit to much
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137976960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Evie het volgende:

[..]

Waar zijn jullie voor?
Om jullie in het huishouden aan te sturen onder andere :P
pi_137977035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Evie het volgende:

[..]

Waar zijn jullie voor?
Voor alles waar we voor zijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137977102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor alles waar we voor zijn
En waar we voor staan! :7
pi_137977112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Belangrijkere dingen te doen zeker? ^O^ :P
:9
pi_137977158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En waar we voor staan! :7
Ja
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137977426
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

:9
Ik had niks minder van jou verwacht :@ :P
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig soms :P (alleen vandaag heb je geloof ik even een minder dagje :P )
pi_137977471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had niks minder van jou verwacht :@ :P

[..]

Toch vraag ik me af waarom jij zoveel single bent Tijn, je bent gewoon echt grappig soms :P (alleen vandaag heb je geloof ik even een minder dagje :P )
Ik gun andere ook hun humormoment
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137977492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik gun andere ook hun humormoment
Teamwork is altijd leuker :D ;)
pi_137977568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Teamwork is altijd leuker :D ;)
Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvanger
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137977703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Een (aan)gever en ontvanger
Maar hoe is het met jou Tijn? :)
pi_137977845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar hoe is het met jou Tijn? :)
Goed hoor :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137978122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed hoor :)
Fijn om te horen! *O*
pi_137978208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fijn om te horen! *O*
En met jou?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137978246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En met jou?
Prima prima! :)

Ben een beetje muziek aan het luisteren. Had denk even een dipje, maar das alweer weg :P
pi_137978298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Prima prima! :)

Ben een beetje muziek aan het luisteren. Had denk even een dipje, maar das alweer weg :P
Mooi zo :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137979935
LENTE *O*
pi_137980166
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
LENTE *O*
Engel *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137980454
lekker die zon vandaag, morgen wandelschoenen aan :7
pi_137980499
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
lekker die zon vandaag, morgen wandelschoenen aan :7
Waar ga je wandelen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137980636
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar ga je wandelen?
Ik gok in een dorpje :)
pi_137980710
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik gok in een dorpje :)
Oh leuk :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_137980738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh leuk :)
Gaat vooral om de fun he :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')