Dafuq? Staat nl. nog steeds in m'n AT lolquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere sc topic geworden
Ja, alle sc's staan nu onderaan (mag je Moira voor bedankenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dafuq? Staat nl. nog steeds in m'n AT lol
Geen dank en veel kijkplezier!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
Dames en heren, heb aantal trailers uit jullie suggesties bekeken en de film voor nu woooooorrrdtttt.......DARK SKIES
en "the Grudge" (jap. versie) ga ik ander keer zien met iemand ofzo.
Mercikes voor jullie samenwerking
Wiewa, maar ik lees nu relaties... Ik dacht R&Pquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja KT, serieuze onderwerpen moeten in dat andere topic
Staat toch ook "R&P"?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wiewa, maar ik lees nu relaties... Ik dacht R&P
ja maar ik bedoel zo... Wat vroeger de singles SC was is nu hernoemd naar SC Relaties... Wazige shit lolquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alle sc's staan nu onderaan (mag je Moira voor bedanken)
O en ik zit nu nog steeds de muziek te luisteren die ik via jou heb leren kennenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja als subforum![]()
Voel me nu buiten de boot vallen met relaties
Grr,..
Welke?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O en ik zit nu nog steeds de muziek te luisteren die ik via jou heb leren kennen
Het was een de max van een filmquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen dank en veel kijkplezier!
Maar ik geloof hier eigenlijk niets van.quote:Een team van Britse wetenschappers is ervan overtuigd dat ze het bewijs van buitenaards leven hebben gevonden. De wetenschappers stuurden een ballon 27 kilometer de stratosfeer in en die bracht kleine biologische organismen mee die volgens de experts enkel in de ruimte kunnen zijn ontstaan. De bevindingen worden door andere wetenschappers op een gezonde dosis scepsis onthaald.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-bestaan-echt.dhtml
[..]
Maar ik geloof hier eigenlijk niets van.
Geloof je dat dan wel?quote:
Maakt dat uit voor jouw antwoord?quote:
Ja en neequote:
Miljarden sterrenstelsels met een veelvoud aan planeten en sterren en jij denkt dat nergens anders een vorm van leven is ontwikkeld? Dat zou wel héél toevallig zijn als wij de enige zouden zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef complicate het volgende:
Ja en nee, ok dan geef ik maar antwoord: ik denk dat het niet kan, we zijn alleen in het heelal. Kwenie, ik kan me dat gewoon niet voorstellen van die aliens, al zou dat misschien cool lijken. haha
Ik vind het leuk zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miljarden sterrenstelsels met een veelvoud aan planeten en sterren en jij denkt dat nergens anders een vorm van leven is ontwikkeld? Dat zou wel héél toevallig zijn als wij de enige zouden zijn.
Zou je een relatie aangaan met een alien?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:07 schreef complicate het volgende:
Ik vind het leuk zo.
Ik zou dat wel cool vinden moest ik een alien in de Delhaize tegenkomen ofzo. Dat zou me echt een adrenaline boost geven, maar ik weet niet hoe ik zou reageren.... iets met "hallo, mijn naam is euuuh..." terwijl mijn hart 10 000 keer klopt. boem boem boem boem
Haha Dat zou nogal complicated zijn he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je een relatie aangaan met een alien?
Past goed bij je nick dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef complicate het volgende:
Haha Dat zou nogal complicated zijn he.. Ik zou al blij zijn als ik erin zou slagen om "hey" te zeggen. Maar ik denk dat ik in het echt gewoon zou lopen.
![]()
Iets in de genre van "oh oh" en dan rennen rennen rennen zo hard ik maar kan.
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past goed bij je nick dan.
Maarre, wat nou als 'ie zou beschikken over 7 penissen, goed voor vele uren langdurig genot?
Wie ik? Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.quote:
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
Omdat je zei "7 penissen" dacht ik misschien doet hij graag een orgie ofzo? maar ik zit ernaast. Maar allee ik heb dus genoeg met 1 man.maar dan een goeie haha
Standaard uitgerustquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het zou zomaar kunnen zijn dat aliens standaard zo uitgerust zijn, toch? Genoeg mannen/vrouwen die fan zijn van orgies, ondanks dat ze maar één pik/kut hebben.
Wat maakt een man goed voor jou?
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Standaard uitgerust, jongens toch. hehe
Haha gewoon lief, knap en vooral goed verzorgd. En qua karakter mag hij me wel uitdagen. Ik val niet op typische "zelfzekere" mannen. Ik val meer op zo van die beetje verlegen mannen. Ze zijn meer uitdagend vind ik. Zeg he en je dan? Op welk type vrouw val je dan?
Of heb je voorkeur voor aliens ?haha
Dominantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfstandig, sociaal, ruimdenkend, goed gevoel voor humor en een tikkeltje bijdehand. Dat laatste is wel van belang gezien mijn ietwat dominante karakter.
... of een alien met 8 borsten.
Van zn warme zaad toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb genoeg met 1 penis hoor zolang hij me goed diep neemt en dat ik goed kan genieten van zijn "warmte" . Je wil liever met twee vrouwen vermoed ik zo.Of met 7 ?
Jij snapt mequote:
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:43 schreef complicate het volgende:
Dominantzolang je niet genre ben van "doe dit, doe dat" haha.
Aliens hebben geen borsten , lo siento
Oh ik zit in uwe sig.quote:
quote:
Vertel. Ik denk aan van alles als je zegt "uitbreiden"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is subtieler en uitgebreider dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |