quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
axe.
er is eens een kerel geweest die 9 jaar ofzo axe gebruikte, nog steeds single was, en toen axe heeft aangeklaagd omdat ie zich misleid voelde door die reclames.
Het zou pas geniaal zijn als hij nog wint ookquote:
WAAAROM zoveeel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.
Klagen wij dan de coca cola company aanquote:
Toldquote:
En heb je het overleefd? hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb muziek op en kan zo rustig alle stof tot mij nemen.
Maar dan kijk ik naar buiten en wil ik op de motor stappen
Ja terechte klachtquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klagen wij dan de coca cola company aan
Ik bedoel ik heb de lekkere heren yijdens the break nog niet hun shirt uit zien doen
nope, from the future.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Toldlike i know you from the past...
Waarom vlieg je op een banaan? Een kiwi is toch handiger, die gaat rollen. Alles wat rolt, gaat snel...quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nope, from the future.
ik ben hier gekomen op een vliegende banaan.
deze heeft vleugels.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom vlieg je op een banaan? Een kiwi is toch handiger, die gaat rollen. Alles wat rolt, gaat snel...
Geef die banaan maar aan me
Fanta?quote:
jep. iedereen wil mijn banaan. door die vleugels natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Are you sure about that? Creo que si si si![]()
[ afbeelding ]
Haha its all in your mindquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef perro. het volgende:
[..]
jep. iedereen wil mijn banaan. door die vleugels natuurlijk.
waar je hart vol van is, loopt je mond van over, zie ik. so it's your mind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha its all in your mindzoals een banaan in uw hoofd
![]()
[ afbeelding ]
And i don't mind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef perro. het volgende:
[..]
waar je hart vol van is, loopt je mond van over, zie ik. so it's your mind.
quote:
we hadden al vastgesteld dat ik niet de blondie ben met een pik door mijn hoofd. wel die met een banaan, een vliegende nog wel. imagine that.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef complicate het volgende:
[..]Soms kan het wel spannend zijn
Creo que no comprendo, pero tu hablas español tambien ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef perro. het volgende:
[..]
we hadden al vastgesteld dat ik niet de blondie ben met een pik door mijn hoofd. wel die met een banaan, een vliegende nog wel. imagine that.
entonces te creo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |