Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclamequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tough luck. AXE Anarchy ruikt heel goed
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ruikt die anders dan? ik probeer hem al een tijd te overtuigen maar hij zegt altijd " Complicate, AXE is gewoon supergoed" en als ik dan zeg "nee want dat stinkt " zegt hij "heb je die reclame dan nog niet gezien" en dan zeg ik " Broerjte, reclame" komaan he zeg.
Zo ver wil ik dan nog niet gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef perro. het volgende:
axe.
er is eens een kerel geweest die 9 jaar ofzo axe gebruikte, nog steeds single was, en toen axe heeft aangeklaagd omdat ie zich misleid voelde door die reclames.
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Na het douchen dan , welk parfum en deo gebruik je dan? Mijn broertje gebruikt AXE en ik vind dat eigenlijk niet goed ruiken. haha
Ik moet wel zeggen dat hij keipopulair is op schoolquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met de geur is niks mis, lekker fris gewoon
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik op dat moment zin in heb. Heb ook axe maar ik heb ook tig andere deo's en parfums; spice bomb, ultraviolet, jean paul gaultier, calvin klein, hugo boss, eigenlijk heb ik veel te veel.
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scorenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn ex had hugo boss, zo heeft hij mij gescoordhaha
Ik val dan ook niet op typische mannenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een echte man heeft geen geur nodig om een vrouw te scoren![]()
(Al helpt het wel)
Ah, dus wel op mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op typische mannen
Hahahaha keigrappig . Maar euuh hoe is het met u verder? Gaat scorpie nu trouwen of was dat een grap? ik ben nog steeds curieus , sorryquote:
Ja goed goed. Met jou? die gaat echt trouwen maar zij is niet op fok. Maar hij gaat echt trouwen ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahahaha keigrappig . Maar euuh hoe is het met u verder? Gaat scorpie nu trouwen of was dat een grap? ik ben nog steeds curieus , sorry
Coolquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja goed goed. Met jou? die gaat echt trouwen maar zij is niet op fok. Maar hij gaat echt trouwen ja.
Nou, als je dat wil is dat toch tof?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Cool, zeg hem proficiat
![]()
![]()
dan kan ik mijzelf uitnodigen
zo een Hollandse huwelijk wil ik niet missen haha
![]()
Met mij alles ok, ben van plan om misschien mijn carrière een andere wending te geven. Verder alles prima hier.
Een danswending?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Cool, zeg hem proficiat
![]()
![]()
dan kan ik mijzelf uitnodigen
zo een Hollandse huwelijk wil ik niet missen haha
![]()
Met mij alles ok, ben van plan om misschien mijn carrière een andere wending te geven. Verder alles prima hier.
Wadde? trouwen of carrière switch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, als je dat wil is dat toch tof?
Yep in die richtingquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een danswending?
Serieus, goed bezig!
Switch. Ah mbt dansen. Altijd goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Wadde? trouwen of carrière switch?
Oh is dat positief dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet wel telkens grinniken om je taalgebruik comp![]()
Ja dansen is alles voor me en inderdaad een eigen dansschool zou top zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Switch. Ah mbt dansen. Altijd goed.
Dit!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef perro. het volgende:
eigen dansschool past wel bij je denk ik zo.
Positief, en daar gaan we weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh is dat positief dan?zolang je maar niet weent he. haha
Is het daar zo saai ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Positief, en daar gaan we weer
En ik moet echt doorwerken ook al heb ik niet veel meer liggen voor vandaag
Valt wel mee, heb muziek op en kan zo rustig alle stof tot mij nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Is het daar zo saai ja?Allee doorwerken doorwerken , maar zolang je niet in slaap valt op het werk is alles nog te redden he.
Allee, de groeten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |