Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.straitstimes.c(...)s-likely-scenarios-2• Bewusteloosheid door decompressie en beviezing - op autopiloot 4 uur doorvliegen
• Raketaanval - vraag wie verantwoordelijk? - Noord-Korea, waar er juist verkiezingen waren, wordt gespeculeerd
• Bomaanslag - vreemd; geen motief gegeven
• Kaping waardevolle lading/passagiers - idem
• Zelfmoordactie (co)piloot? -
Volgens de Australische expert Mike Glynn het meest waarschijnlijk - AD.nl• Vervroegde 1-aprilgrap - vliegtuig staat gewoon aan de gate en in een Beijings barretje lachen die gasten zich het schompes om ons
• Afleidingsmanoeuvre - veel nu op zoek naar het vliegtuig dus niet beschikbaar voor bescherming (burger)doelen?
• Anders - ?
==========================================================
!!!LAATSTE UPDATES!!!•
15/03/14 Onderzoekers vermoeden sabotage aan boord Boeing.
•
15/03/14 Kaping wordt vermoed, zelfs volgens Maleisische bronnen -
zoekgebied uitgebreid naar Centraal-Azië en
voor de westkust van Australië![1902856_10151967931704147_949767976_n.jpg]()
==========================================================
UPDATES:14/03/14 Radar Suggests Jet Shifted Path More Than Once.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
14/03/14 (
Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.
Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.
The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke vliegroutes en bestemmingen:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
13/03/14 Het vliegtuig zou na van de radar verdwenen te zijn nog 4 uur doorgevlogen te hebben - Bronnen:
TIME en
nu.nlIn theorie is dit het gebied waar het vliegtuig gebleven kan zijn:
![wPlaneEngines_graphicB.jpg]()
• Straal 4-uurscirkel ~ 2000 nautische mijlen ~ 3500 km
• Oppervlakte ~ 38.500.000 km2
• ~40% land, 60% zee
• ~1,3-1,5 miljard inwoners
----------------------------------------------------------------------------------------------------
13/03/14 2 communicatiekanalen werden op 2 aparte momenten uitgeschakeld; om 01:07 AM (pinging satellieten) en 14 minuten later om 01:21 (het moment dat het van de radar valt) - The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.
This indicates it may well have been a deliberate act.
ABC News.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
12/03/14 Langzame decompressie zou een probleem kunnen zijn -
http://www.themalaysianin(...)nconscious-says-blog----------------------------------------------------------------------------------------------------
09/03/14 Er blijkt nog contact geweest te zijn met MH370 vlak na de radio oproep toen het toestel van de radar verdween. De piloot van een vlucht een stukje voor het toestel hoorde meerdere stemmen in de cockpit en was er vrij zeker van met de co-piloot gesproken te hebben.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/3131319/posts• The story so far, video:
==========================================================
OUD NIEUWS:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:remlof -
TS deel 1,
Speculant. -
TS deel 2,
El_Matador -
TS deel 3,
deel 5,
deel 9,
deel 10,
deel 12,
deel 13,
deel 14,
MrBanaan1 -
TS deel 4,
deel 8,
Kleffe_Dop -
TS deel 6,
Toto69 -
TS deel 7,
Nucky -
TS deel 11,
niels0 -
TS deel 15, Arthur_Spooner, RVer, DeParo, Marrije, OEM, matthijst, MartijnA3, eight, Me_Wesley, ...
FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk==========================================================
Topics andere subfora:•
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370•
NWS / Vliegtuig Malaysia Airlines is neergestort in zee•
ONZ / Vind een vliegtuig•
ONZ / Beveiliger vind vlucht MH370 ...niet (fotoverhaal!)•
KLB / Vliegtuigen die neerstorten in zee.==========================================================
• Status na 180 uur (7,5 dag): 2 Kokosnoten, kaping wordt vermoed
• Maleisische overheid ontkent alle bevindingen van anderen; 'Geen vliegtuigen in Kuala Lumpur.'
![10007413_10151965866339147_1439708447_n.jpg]()
==========================================================
De OP in een topic over een mogelijke kaping is gekaapt.
quote:
geef dat vliegtuig nu eens terug dan
In the coolest little capital of the world
Best hoor, als je maar niets verwijderd. Doe dingen desnoods in een spoiler.
Geralt
of Rivia
quote:
Goeie samenvatting. Kort, bondig en doeltreffend. 10/10
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:
Naar alle waarschijnlijkheid ligt het toestel ten westen van Maleise op de zeebodem of is het geland op een van de eilandjes daar.
De piloot is er naar alle waarschijnlijkheid bij betrokken, eventueel in combi met andere kapers.
Ze hebben het vliegtuig gewoon veel langer gevolgd dan eerder gezegd, zo'n zeven uur sinds het verliezen van het radiocontact, dan heeft hij ws gewoon doorgevlogen tot de kerosine op is ik ga nu ook uit van zelfmoord door een piloot.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:07 schreef Draailamp het volgende:Naar alle waarschijnlijkheid ligt het toestel ten westen van Maleise op de zeebodem of is het geland op een van de eilandjes daar.
Wat, op het strand of zo? Een volgeladen 777 heeft een beste baan nodig om te kunnen landen, en daar liggen er vast niet zo veel van op die kleine eilandjes.
quote:
The India navy supported by long-range surveillance planes and helicopters scoured Andaman Sea islands for a third day on Saturday without any success in finding evidence of the missing Malaysia Airlines jet.
Nearly a dozen ships, patrol vessels, surveillance aircraft and helicopters have been deployed, but “we have got nothing so far,” V.S.R. Murthy, an Indian coast guard official told Reuters.
The Indian navy’s coordinated search has so far covered more than 250,000 square kilometers (100,579 square miles) in the Andaman Sea and the Bay of Bengal “without any sighting or detection,” the Defense Ministry said in a statement.
The search has been expanded to the central and eastern sides of the Bay of Bengal, the ministry said. India intensified the search on Saturday by deploying two recently acquired P8i long-range maritime patrol and one C 130J Hercules aircraft to the region. Short-range maritime reconnaissance Dornier aircraft have also been deployed.
Bangladesh has joined the search effort in the Bay of Bengal with two patrol aircraft and two frigates, said Mahbubul Haque Shakil, an aide of Bangladesh’s prime minister, Sheikh Hasina.
On Friday, India used heat sensors on flights over hundreds of uninhabited Andaman Sea islands that stretch south of Myanmar, covering an area 720 kilometers (447 miles) long and 52 kilometers (32 miles) wide. Only 37 of 572 are inhabited, with the rest covered in dense forests. The island chain has four airstrips, but only the main airport in Port Blair can handle a large commercial jet.
http://www.theguardian.co(...)501ae4b05ba05a3f8d58
Zijn flightsims ondertussen al verboden?
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:10 schreef Ferry_76 het volgende:[..]
Wat, op het strand of zo? Een volgeladen 777 heeft een beste baan nodig om te kunnen landen, en daar liggen er vast niet zo veel van op die kleine eilandjes.
Alleen Port Blair schijnbaar (zie het bovenstaande nieuwsbericht).
Als zo'n piloot gewoon richting open zee is gevlogen vraag ik me af of ze ooit nog wat gaan vinden.
Aldus een BBC correspondent:
In the coolest little capital of the world
quote:
Volgens mij veel meer vliegvelden.
Waar baseert men het mogelijke kapingsverhaal op eigenlijk?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Re
Kiss & Swallow
quote:
bewust uitzetten van responderen etc?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
The aircraft could have flown on for 7 hours, the last trace of the aircraft was identified at 08:11L (00:11Z Mar 8th). "Due to the type of satellite data we are unable to confirm the precise location of the plane when it last made contact with the satellite." However, the investigation was able to determine that the last communication was in one of two corridors: "the northern corridor stretching approximately from the border of Kazakhstan and Turkmenistan to northern Thailand or the southern corridor stretching approximately from Indonesia to Southern Indian Ocean."
Wie gaat het kaartje maken?
quote:
Plus dat er weinig aanwijzingen/bewijs zijn voor een ongeluk en dan alternatieven sneller naar boven drijven?
quote:
Omdat het er op lijkt dat moedwillig de tracking apparatuur in het vliegtuig is uitgeschakeld. Of dit door terroristen is gebeurd of dat de piloot zijn eigen vliegtuig heeft gekaapt is nog onduidelijk.
Na het verlies van het radiocontact is het vliegtuig zeven uur doorgevlogen, dat is iets anders dan vier uur, dat maakt de mogelijke cirkel waar ze zijn geland veel groter!!!!
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef DeParo het volgende:JonahFisher twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 09:37:45
Being briefed by Malaysia officials they believe most likely location for MH370 is on land somewhere near Chinese/Kyrgyz border.
Nieuwe tweet:
Re previous tweet - still much uncertainty - could the plane possibly have flown across South Asian airspace undetected?and where now?
quote:
quote:
Uiteraard, maar waarom lees ik nu pas dat de autoriteiten de kans op een kaping groot achten en wordt het als 'nieuws' gepresenteerd? Iedereen houdt daar toch al een week rekening mee?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:[..]
[..]
Uiteraard, maar waarom lees ik nu pas dat de autoriteiten de kans op een kaping groot achten en wordt het als 'nieuws' gepresenteerd? Iedereen houdt daar toch al een week rekening mee?
Omdat autoriteiten doorgaans alleen iets naar buiten brengen als het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is.
Re
Kiss & Swallow
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef DeParo het volgende:Na het verlies van het radiocontact is het vliegtuig zeven uur doorgevlogen, dat is iets anders dan vier uur, dat maakt de mogelijke cirkel waar ze zijn geland veel groter!!!!
dan zou die ook ergens in de Himalaya kunnen liggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef DeParo het volgende:Na het verlies van het radiocontact is het vliegtuig zeven uur doorgevlogen, dat is iets anders dan vier uur, dat maakt de mogelijke cirkel waar ze zijn geland veel groter!!!!
Er is 7 uur contact geweest, het is niet zeker of het toestel al die tijd vloog.
quote:
Tenzij ze ook een compleet vliegveld gekaapt hebben wat groot genoeg is om een 777 te laten landen, en het buiten bereik van welke radar dan ook hebben weten te houden, ga ik er toch maar van uit dat het ding in zee of heel misschien ergens in de bergen ligt.
quote:
Volgens mij juist wel.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:22 schreef Ferry_76 het volgende:[..]
Tenzij ze ook een compleet vliegveld gekaapt hebben wat groot genoeg is om een 777 te laten landen, en het buiten bereik van welke radar dan ook hebben weten te houden, ga ik er toch maar van uit dat het ding in zee of heel misschien ergens in de bergen ligt.
Dit kwam ik tegen op een ander forum:
quote:
The following runways of over 5,000ft are in the vicinity of the last ping:
• Jalal-Abad Airport - Concrete runway of 5708ft.
• Osh Airport - Runway of 8576ft with a surface of "ASP" (any ideas what that means?)
• Andizhan Airport - Concrete runway of 9770ft
• Kyzyl-Kiya Airport - Concrete runway of 5249ft
• Fergana International Airport - ASP runway of 9383ft
• Kerben Airport - ASB(?) runway of 5708ft
• Namangan Airport - ASP, 10,698ft
• Batken Airport - ASP, 5905ft
• Isfara Airport - ASP, 9525ft
• Talas Airport - Concrete, 5577ft
• Lugovoy Airport - Concrete, 8204ft
• Taraz Airport - ASP, 9514
• Khudzhand Airport - ASP, 10,450ft
• Isfana Airport - ASB, 5577ft
• Chirchik Airport - Concrete, 8183ft
• Tashkent East Airport - Concrete, 10,630ft
• Tashkent International Airport - Concrete, 13,123ft
• Shymkent Airport - Concrete, 9186ft
• Chardara Airport - PEM(?), 5370ft
• Pakhtakor Airport - ASP, 9845ft
• Sugraly Airport - ASP, 6098ft
• Pitnyak Airport - Concrete, 5576ft
• Urgench Airport - ASP, 11,065ft
• Nukus Airport - Concrete, 9175ft.
• Yangadzha Airport -Concrete, 6600ft
• Turkmenbashi Airport - Concrete, 8202ft
• Kant Air Base - Concrete, 8859ft
• Manas International Airport -Concrete, 13780ft
• Naryn Airport - Concrete, 7037ft
• Kashgar Airport - Concrete, 10,499ft.
This is assuming that there is about a 210km buffer on either side of the ping signal.
There are also a scattering of airports with runways between 2500 and 5000ft. I have no idea about any of these airports and which ones (if any) it would be possibly to sneak a 777 onto, but there's the list for anyone who knows more.
quote:
Met een rare omweg wellicht.
quote:
Op wat voor manier hadden ze die 7 uur daarna nog contact?
Of lees ik er ergens overheen
Do what you love, love what you do!
quote:
Iemand zei dat je ongeveer 2km aan verharde weg nodig hebt die kan je ook stiekem aanleggen.
Falco
Afleidingsmanoeuvre
Hoe bazig is het als die piloot in dit vrij grote meer in Kirgizië (Issyk Kul) gecrasht is:
![Issyk_Kul.jpg]()
Of wellicht is die wel gedoken in één van de Tibetaanse meertjes:
http://goo.gl/maps/8kN45Tibet is
één van de meest geïsoleerde plaatsen volgens onderstaand kaartje, dus de kans op het terugvinden en het coördineren van een bergactie is al weer een stuk moeilijker:
[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 15-03-2014 14:31:39 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:
Dat is dan het vreemde.
quote:
Volgens mij kon het vliegtuig als hij aan de grond stond (in één stuk) ook nog dat signaal afgeven.
In the coolest little capital of the world
quote:
...En zou niemand opgevallen als ook het contact met zo'n vliegveld verbroken zou worden..?
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:18 schreef MartijnA3 het volgende:[..]
Nieuwe tweet:
Re previous tweet - still much uncertainty - could the plane possibly have flown across South Asian airspace undetected?and where now?
Tsja.
quote:
Ah ok maar ik doelde inderdaad op niet neergestort dan.
quote:
Dat idd. Zolang de stroom an staat geeft ie een ping af.
quote:
The aircraft could have flown on for 7 hours,
Marrije
ja, met dubbel r
quote:
dan denk je toch hoe is dat mogelijk ongezien
eigenlijk denk ik dat is onmogelijk om dat ongezien voor elkaar te krijgen
quote:
Doet mij denken aan:
Daar zitten piloten in het complot om een rijke vent geld afhandig te maken. Daar landen ze op een eiland zonder landingsbaan, maar is er een landingsbaan zelf aangelegd met metalen platen oid.
Daarna camouflagenet over het vliegtuig en de platen weer verwijderd.
__Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef SpecialK het volgende:Wat is tot nu toe het record wat betreft de gespendeerde tijd om een vermist/gecrashed vliegtuig (met 100+ passagiers) terug te vinden?
Bij AF447 van Air France duurde het bijna twee jaar voor het vliegtuig zelf gevonden werd. Losse relatief kleine brokstukken werden al wel veel eerder gevonden, na een paar dagen al.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:31 schreef xFriendx het volgende:[..]
Doet mij denken aan:
Daar zitten piloten in het complot om een rijke vent geld afhandig te maken. Daar landen ze op een eiland zonder landingsbaan, maar is er een landingsbaan zelf aangelegd met metalen platen oid.
Daarna camouflagenet over het vliegtuig en de platen weer verwijderd.
Klopt

heb het al eens genoemd voor een korte landingsbaan en vangnet.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Bij AF447 van Air France duurde het bijna twee jaar voor het vliegtuig zelf gevonden werd. Losse relatief kleine brokstukken werden al wel veel eerder gevonden, na een paar dagen al.
En ongeveer 100 lichamen daar.
quote:
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.
Volgens het laatste ping bericht vloog het toestel op kruishoogte.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:[..]
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.
Volgens het laatste ping bericht vloog het toestel op kruishoogte.
Tsja maar volgens mij lijkt het er dan op dat het vliegtuig heeft doorgevlogen tot de kerosine op is. Daar gaan de Amerikanen ook vanuit inmiddels.
quote:
HANOI, March 15 (Xinhua) -- Vietnam has decided to end the search mission for a missing Malaysian jet, a senior military officer said at Vietnam's National Committee for Search and Rescue here on Saturday.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:[..]
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.
Volgens het laatste ping bericht vloog het toestel op kruishoogte.
Nu haal je het toch echt door elkaar.
De laatste radargegevens van de Maleisische luchtmacht gaven aan dat het toestel op kruishoogte vloog, niet de pings.
quote:
Begrijpelijk, vrijwel alles wijst er nu wel op dat het vliegtuig niet in de buurt van Vietnam is neergestort.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef MartijnA3 het volgende:[..]
Nu haal je het toch echt door elkaar.
De laatste radargegevens van de Maleisische luchtmacht gaven aan dat het toestel op kruishoogte vloog, niet de pings.
Volgens de berichtgeving werd er via de satellieten ook hoogte/snelheid informatie opgevangen:
quote:
The satellites also received speed and altitude information about the plane from its intermittent "pings," the people said. The final ping was sent from over water, at what one of these people called a normal cruising altitude. They added that it was unclear why the pings stopped. One of the people, an industry official, said it was possible that the system sending them had been disabled by someone on board.
http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwMzExNDMyWj
Wat betekent No Callsign bij FR24?
Marrije
ja, met dubbel r
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:35 schreef DeParo het volgende:[..]
Tsja maar volgens mij lijkt het er dan op dat het vliegtuig heeft doorgevlogen tot de kerosine op is. Daar gaan de Amerikanen ook vanuit inmiddels.
als dat het midden van de indian ocean is dan is het maar de vraag of je ooit nog wrakstukken of lifejackets of wat dan ook zult vinden en tegen de tijd dat je het vindt zegt het ook weinig meer over locatie waar je moet zoeken naar de zwarte dozen. Je weet dan alleen dat het niet geland is op vaste land. Met wrakstukken dan.
hmmmz
Verlicht Despoot
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:31 schreef xFriendx het volgende:[..]
Doet mij denken aan:
Daar zitten piloten in het complot om een rijke vent geld afhandig te maken. Daar landen ze op een eiland zonder landingsbaan, maar is er een landingsbaan zelf aangelegd met metalen platen oid.
Daarna camouflagenet over het vliegtuig en de platen weer verwijderd.
Haha, aan dat kuifje verhaal heb ik de afgelopen dagen ook al meerdere malen gedacht.
Op
vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef
Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Wordt deze denkpiste hier ook gevolgd?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Wordt deze denkpiste hier ook gevolgd?
ja, tot in den treure
quote:
Die bron zat er wel vaker naast, denk dat zei het ook door elkaar haalden. Ik ga uit van wat er nu op avheral.com staat, een quote uit de persconferentie.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Wordt deze denkpiste hier ook gevolgd?
De Politie heeft vandaag al het huis van de piloot doorzocht, dus daar wordt ook aan gedacht.
hmmmz
Verlicht Despoot
Die mensen leven nog, want de telefoons gaan nog steeds over!!!
Op
vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef
Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
Falco
Afleidingsmanoeuvre
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Wordt deze denkpiste hier ook gevolgd?
Jazeker, ben 90% zeker dat de piloot met zijn vliegtuig een grote verdwijntruc wilde uithalen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Falco
Afleidingsmanoeuvre
quote:
Hoe bizar! De batterijen van een gemiddelde smartphone zijn na drie dagen echt wel op!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
hmmmz
Verlicht Despoot
Op
vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef
Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
quote:
Binnen 3 uur zul je bedoelen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
Niet als ze in de vliegtuigstand staan! Oh wacht...
Marrije
ja, met dubbel r
quote:
mja
misschien dat ze wat zien op de plek waar je met google uitkomt met die rode drup als je indian ocean intikt, ligt mooi in t midden van alles. Toch een stunt als je precies op die plek een vliegtuig weet te planten.
Re
Kiss & Swallow
quote:
het alarm van mijn BB ging nog 3 weken door

, dus het kan best dat telefoons nog activiteit kunnen uitzenden ook al is de batterij op... hoopvol om nog overlevende te vinden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:53 schreef Re het volgende:het alarm van mijn BB ging nog 3 weken door

, dus het kan best dat telefoons nog activiteit kunnen uitzenden ook al is de batterij op... hoopvol om nog overlevende te vinden

Tot hoeveel kilometer diepte is een experia Z nog waterdicht dan?
quote:
Ga nou eens weg met die zelfmoord alu-hoedje verhalen
Falco
Afleidingsmanoeuvre
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:53 schreef Re het volgende:[..]
het alarm van mijn BB ging nog 3 weken door

, dus het kan best dat telefoons nog activiteit kunnen uitzenden ook al is de batterij op... hoopvol om nog overlevende te vinden

Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Re
Kiss & Swallow
quote:
wie zegt dat hij in het water zou liggen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Re
Kiss & Swallow
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Falco het volgende:[..]
Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.
je hebt van die manuele opladers, zoals je de knijpkat had vroeger
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:55 schreef Co_OL het volgende:Vliegtuig staat gewoon op de Cocos (Keeling) Islands, landingsbaan is ruim voldoende, eiland ligt op ongeveer 1600km van de Australische westkust in de Indische oceaan, wonen maar 225 mensen en met hulp vanaf de grond daar kan best wat radars uitgezet worden...
Gewoon
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Falco het volgende:[..]
Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.
want ze laden hun telefoons op zodat mensen hun kunnen bellen, maar ze nemen niet op, want dat zou het te makkelijk maken?
In the coolest little capital of the world
Stel die accu van de gsm is op;
Je kan dan nog een toon horen ivm door schakelen heb ik begrepen.
Maar als de telefoon toch dood is door fat die in het water ligt, dan schakelt hij toch ook niet meer door?
Met die telefoons was toch al uitgelegd? De eerste beltoon is de connectie met de provider. In azie is dat best veel op deze manier. Althans ik heb het al vaak gehad.
Of telt bovenstaande niet meer?
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Speculant. het volgende:Met die telefoons was toch al uitgelegd? De eerste beltoon is de connectie met de provider. In azie is dat best veel op deze manier. Althans ik heb het al vaak gehad.
Of telt bovenstaande niet meer?
Yep, het zegt echt helemaal niets. Ook weleens mijn telefoon uit gehad en dan krijg ik van mensen te horen dat 'ie nog gewoon over ging.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:57 schreef Co_OL het volgende:[..]
IPX8. Beschermd tegen de effecten van langdurige onderdompeling in water op diepten van meer dan 1 meter. De exacte omstandigheden worden voor elk apparaat gespecificeerd door de fabrikant.
Ze testen het op die diepte. Ik ben al dieper geweest dan dat en genoeg filmpjes ook.
quote:
Knack is geen alu hoedjeblad noch site.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Falco
Afleidingsmanoeuvre
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Drebbelman het volgende:[..]
want ze laden hun telefoons op zodat mensen hun kunnen bellen, maar ze nemen niet op, want dat zou het te makkelijk maken?
Op zich heb je hier een valide punt

.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:
De meeste smartphones zijn al kapot als ze in de wc pot of van tafel vallen, maar in het geval van een ramp hoopt iedereen dat die dingen wel een vliegtuigcrash op land of in het water overleven...
quote:
Knijpkat bestaat nog steeds. Ik heb 'r laatst 1 gekocht. Nostalgisch gewoon.
Tegenwoordig met LED-technologie en back-up batterij.
quote:
![Knack.jpg]()
Een vermakelijk spel inderdaad.
Co_OL
WooHoo
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 15:00 schreef Ferry_76 het volgende:[..]
De meeste smartphones zijn al kapot als ze in de wc pot of van tafel vallen, maar in het geval van een ramp hoopt iedereen dat die dingen wel een vliegtuigcrash op land of in het water overleven...

Mijn Galaxy Xcover is IP67

IP6X. Stofbestendig.
IPX7. Beschermd tegen de effecten van onderdompeling in water tot maximaal 1 meter gedurende 30 minuten.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Co_OL het volgende:[..]
Mijn Galaxy Xcover is IP67

IP6X. Stofbestendig.
IPX7. Beschermd tegen de effecten van onderdompeling in water tot maximaal 1 meter gedurende 30 minuten.
En wat heb je daar precies aan als dat ding op de zeebodem ligt?