Doet mij denken aan:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iemand zei dat je ongeveer 2km aan verharde weg nodig hebt die kan je ook stiekem aanleggen.
Bij AF447 van Air France duurde het bijna twee jaar voor het vliegtuig zelf gevonden werd. Losse relatief kleine brokstukken werden al wel veel eerder gevonden, na een paar dagen al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef SpecialK het volgende:
Wat is tot nu toe het record wat betreft de gespendeerde tijd om een vermist/gecrashed vliegtuig (met 100+ passagiers) terug te vinden?
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet mij denken aan:
Daar zitten piloten in het complot om een rijke vent geld afhandig te maken. Daar landen ze op een eiland zonder landingsbaan, maar is er een landingsbaan zelf aangelegd met metalen platen oid.
Daarna camouflagenet over het vliegtuig en de platen weer verwijderd.
En ongeveer 100 lichamen daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij AF447 van Air France duurde het bijna twee jaar voor het vliegtuig zelf gevonden werd. Losse relatief kleine brokstukken werden al wel veel eerder gevonden, na een paar dagen al.
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Volgens mij kon het vliegtuig als hij aan de grond stond (in één stuk) ook nog dat signaal afgeven.
Tsja maar volgens mij lijkt het er dan op dat het vliegtuig heeft doorgevlogen tot de kerosine op is. Daar gaan de Amerikanen ook vanuit inmiddels.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.
Volgens het laatste ping bericht vloog het toestel op kruishoogte.
quote:HANOI, March 15 (Xinhua) -- Vietnam has decided to end the search mission for a missing Malaysian jet, a senior military officer said at Vietnam's National Committee for Search and Rescue here on Saturday.
Nu haal je het toch echt door elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij de 'ping' berichten worden ook snelheids/hoogte informatie meegezonden.
Volgens het laatste ping bericht vloog het toestel op kruishoogte.
Begrijpelijk, vrijwel alles wijst er nu wel op dat het vliegtuig niet in de buurt van Vietnam is neergestort.quote:
Volgens de berichtgeving werd er via de satellieten ook hoogte/snelheid informatie opgevangen:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Nu haal je het toch echt door elkaar.
De laatste radargegevens van de Maleisische luchtmacht gaven aan dat het toestel op kruishoogte vloog, niet de pings.
http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwMzExNDMyWjquote:The satellites also received speed and altitude information about the plane from its intermittent "pings," the people said. The final ping was sent from over water, at what one of these people called a normal cruising altitude. They added that it was unclear why the pings stopped. One of the people, an industry official, said it was possible that the system sending them had been disabled by someone on board.
als dat het midden van de indian ocean is dan is het maar de vraag of je ooit nog wrakstukken of lifejackets of wat dan ook zult vinden en tegen de tijd dat je het vindt zegt het ook weinig meer over locatie waar je moet zoeken naar de zwarte dozen. Je weet dan alleen dat het niet geland is op vaste land. Met wrakstukken dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tsja maar volgens mij lijkt het er dan op dat het vliegtuig heeft doorgevlogen tot de kerosine op is. Daar gaan de Amerikanen ook vanuit inmiddels.
Haha, aan dat kuifje verhaal heb ik de afgelopen dagen ook al meerdere malen gedacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet mij denken aan:
Daar zitten piloten in het complot om een rijke vent geld afhandig te maken. Daar landen ze op een eiland zonder landingsbaan, maar is er een landingsbaan zelf aangelegd met metalen platen oid.
Daarna camouflagenet over het vliegtuig en de platen weer verwijderd.
ja, tot in den treurequote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Wordt deze denkpiste hier ook gevolgd?
Die bron zat er wel vaker naast, denk dat zei het ook door elkaar haalden. Ik ga uit van wat er nu op avheral.com staat, een quote uit de persconferentie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwMzExNDMyWj
De Politie heeft vandaag al het huis van de piloot doorzocht, dus daar wordt ook aan gedacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:
Ik kijk vaak naar die rampvluchten op weetikveel (Natgeographic??) en daar is een tijd terug een case behandeld dat een piloot met z'n Boeing+passagiers zelfmoord gepleegd heeft. Met toestel en al.
Jazeker, ben 90% zeker dat de piloot met zijn vliegtuig een grote verdwijntruc wilde uithalen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef yvonne het volgende:
Hoe bizar! De batterijen van een gemiddelde smartphone zijn na drie dagen echt wel op!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:46 schreef hmmmz het volgende:
Die mensen leven nog, want de telefoons gaan nog steeds over!!!
3310 FTW!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe bizar! De batterijen van een gemiddelde smartphone zijn na drie dagen echt wel op!
Binnen 3 uur zul je bedoelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe bizar! De batterijen van een gemiddelde smartphone zijn na drie dagen echt wel op!
Dit linkje zeker ook al 100x gepost dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Jazeker, ben 90% zeker dat de piloot met zijn vliegtuig een grote verdwijntruc wilde uithalen.
mjaquote:
het alarm van mijn BB ging nog 3 weken doorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Tot hoeveel kilometer diepte is een experia Z nog waterdicht dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:53 schreef Re het volgende:
het alarm van mijn BB ging nog 3 weken door, dus het kan best dat telefoons nog activiteit kunnen uitzenden ook al is de batterij op... hoopvol om nog overlevende te vinden
Ga nou eens weg met die zelfmoord alu-hoedje verhalenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit linkje zeker ook al 100x gepost dan?http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-133361.html
Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:53 schreef Re het volgende:
[..]
het alarm van mijn BB ging nog 3 weken door, dus het kan best dat telefoons nog activiteit kunnen uitzenden ook al is de batterij op... hoopvol om nog overlevende te vinden
wie zegt dat hij in het water zou liggen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tot hoeveel kilometer diepte is een experia Z nog waterdicht dan?
je hebt van die manuele opladers, zoals je de knijpkat had vroegerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.
Gewoonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:55 schreef Co_OL het volgende:
Vliegtuig staat gewoon op de Cocos (Keeling) Islands, landingsbaan is ruim voldoende, eiland ligt op ongeveer 1600km van de Australische westkust in de Indische oceaan, wonen maar 225 mensen en met hulp vanaf de grond daar kan best wat radars uitgezet worden...
want ze laden hun telefoons op zodat mensen hun kunnen bellen, maar ze nemen niet op, want dat zou het te makkelijk maken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Of de overlevenden gebruiken opladers, die ze aansluiten op een accu/stroomsysteem al dan niet met de hulp van een handige elektrotechnicus die zich toevallig onder de passagiers bevindt.
IPX8. Beschermd tegen de effecten van langdurige onderdompeling in water op diepten van meer dan 1 meter. De exacte omstandigheden worden voor elk apparaat gespecificeerd door de fabrikant.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tot hoeveel kilometer diepte is een experia Z nog waterdicht dan?
Yep, het zegt echt helemaal niets. Ook weleens mijn telefoon uit gehad en dan krijg ik van mensen te horen dat 'ie nog gewoon over ging.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Speculant. het volgende:
Met die telefoons was toch al uitgelegd? De eerste beltoon is de connectie met de provider. In azie is dat best veel op deze manier. Althans ik heb het al vaak gehad.
Of telt bovenstaande niet meer?
Ze testen het op die diepte. Ik ben al dieper geweest dan dat en genoeg filmpjes ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
IPX8. Beschermd tegen de effecten van langdurige onderdompeling in water op diepten van meer dan 1 meter. De exacte omstandigheden worden voor elk apparaat gespecificeerd door de fabrikant.
Knack is geen alu hoedjeblad noch site.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga nou eens weg met die zelfmoord alu-hoedje verhalen
Op zich heb je hier een valide puntquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
want ze laden hun telefoons op zodat mensen hun kunnen bellen, maar ze nemen niet op, want dat zou het te makkelijk maken?
De meeste smartphones zijn al kapot als ze in de wc pot of van tafel vallen, maar in het geval van een ramp hoopt iedereen dat die dingen wel een vliegtuigcrash op land of in het water overleven...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:55 schreef Re het volgende:
[..]
wie zegt dat hij in het water zou liggen?
Sta er voor open!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga nou eens weg met die zelfmoord alu-hoedje verhalen
Knijpkat bestaat nog steeds. Ik heb 'r laatst 1 gekocht. Nostalgisch gewoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt van die manuele opladers, zoals je de knijpkat had vroeger
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knack is geen alu hoedjeblad noch site.
Mijn Galaxy Xcover is IP67quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De meeste smartphones zijn al kapot als ze in de wc pot of van tafel vallen, maar in het geval van een ramp hoopt iedereen dat die dingen wel een vliegtuigcrash op land of in het water overleven...
En wat heb je daar precies aan als dat ding op de zeebodem ligt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Mijn Galaxy Xcover is IP67
IP6X. Stofbestendig.
IPX7. Beschermd tegen de effecten van onderdompeling in water tot maximaal 1 meter gedurende 30 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |