SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 15-03-2014 00:24:07 ]
Nou, ik zie 'm nog op de valreep van vandaagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Koosnaam het volgende:
Maar misschien kunnen we PeterKelder morgen nog blij maken door een nieuw topic te openen.![]()
We zijn er bijna!
't Ziet er weer geweldig uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:52 schreef luftersel het volgende:
Beetje inspiratieloos, dus een neutrale, doch alles omvattende TT naar mijn mening.![]()
Met deze keer in de titlecard: Mercedes en de prachtige Lynsey, Brendan en Cheryl Brady en Kevin en Maxine.![]()
Én een geüpdatetet castoverzicht met nieuwe foto's van Sandy en Peri en Joe die weer in kleur wordt afgebeeld. Daarbij ook nog een geüpdatete personagelijst, met o.a. nieuwe beschrijvingen van Nancy en Dennis.
Mooie foto's weer. Maar heeft Maxine daar een paar dagen niet geslapen ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:52 schreef luftersel het volgende:
Beetje inspiratieloos, dus een neutrale, doch alles omvattende TT naar mijn mening.![]()
Met deze keer in de titlecard: Mercedes en de prachtige Lynsey, Brendan en Cheryl Brady en Kevin en Maxine.![]()
Én een geüpdatetet castoverzicht met nieuwe foto's van Sandy en Peri en Joe die weer in kleur wordt afgebeeld. Daarbij ook nog een geüpdatete personagelijst, met o.a. nieuwe beschrijvingen van Nancy en Dennis.
Heel goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ik zie 'm nog op de valreep van vandaag
Mwah, ik had "Get rid of the Roscoe's!" in gedachten. Maar om dat nou, leuk, grappig of origineel te noemen...?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef luftersel het volgende:
En ik verontschuldig me alvast tegenover PeterKelder, voor het geval dat hij wél een leuke, grappige en originele TT in gedachten had.
Maxine werd daar wekenlang gedrogeerd door Kevin, het hulpje van Walker, Brendan's (tweede foto links) aartsvijand. Walker wilde in het geheim Brendan de gevangenis in krijgen m.b.v. Kevin en omdat Maxine te dicht bij de waarheid kwam, moest hij haar van Walker vermoorden. Kevin vond haar eigenlijk heel aardig, dus deed hij net alsof hij haar vermoord had, maar hield haar in het geheim opgesloten in haar kamer, gedrogeerd, voor haar eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Mooie foto's weer. Maar heeft Maxine daar een paar dagen niet geslapen ofzo?
[..]
Heel goed.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik had "Get rid of the Roscoe's!" in gedachten. Maar om dat nou, leuk, grappig of origineel te noemen...?
Vandaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maxine werd daar wekenlang gedrogeerd door Kevin, het hulpje van Walker, Brendan's (tweede foto links) aartsvijand. Walker wilde in het geheim Brendan de gevangenis in krijgen m.b.v. Kevin en omdat Maxine te dicht bij de waarheid kwam, moest hij haar van Walker vermoorden. Kevin vond haar eigenlijk heel aardig, dus deed hij net alsof hij haar vermoord had, maar hield haar in het geheim opgesloten in haar kamer, gedrogeerd, voor haar eigen veiligheid.
Het klinkt heel ingewikkeld, maar dit is zeg maar wat toewerkt naar de 'grand-finale' van de verhaallijn tussen Brendan en Walker die ik nu in 2012 aan het kijken ben.![]()
Die is ook altijd goed ja!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik had "Get rid of the Roscoe's!" in gedachten. Maar om dat nou, leuk, grappig of origineel te noemen...?
Ik focus mij anders weldegelijk op de positieve aspectenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Inderdaad niet heel origineel, wel zeer pakkend.Maar laten we ons voor een keer focussen op de positieve aspecten Kelder...
Oh, dan mag het ook wel over Ziggy gaan, die is namelijk het tegenovergestelde van die vreselijke houten plankquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die is ook altijd goed ja!![]()
Echter hadden we de grootste plaag van die familie in het vorige topic al benoemd he.
Blijft een van de geweldigste foto's van 2013.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik focus mij anders weldegelijk op de positieve aspecten
[ afbeelding ]
Want dan mag Maxine een grote party organiseren waarvoor zelfs Doug eventjes terugkeert op aarde
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik focus mij anders weldegelijk op de positieve aspecten
[ afbeelding ]
Want dan mag Maxine een grote party organiseren waarvoor zelfs Doug eventjes terugkeert op aarde
Ja, jij bent aardig bekeert wat betreft Ziggy he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, dan mag het ook wel over Ziggy gaan, die is namelijk het tegenovergestelde van die vreselijke houten plank
Jason en Ziggy zijn beiden wel oké, alleen de acteurs die hen spelen kunnen allebei niet zo heel veel, dat is het enige probleem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
[..]![]()
Zo wil ik Maxine ook nog wel eens zien.![]()
Die Doug is ook echt grappig op sommige foto's.
[..]
Ja, jij bent aardig bekeert wat betreft Ziggy he.![]()
Ik heb hem ook nooit zo vervelend gevonden. Hij is nog wel grappig ja. En Jason vind ik ook nog wel oké overigens.
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jason en Ziggy zijn beiden wel oké, alleen de acteurs die hen spelen kunnen allebei niet zo heel veel, dat is het enige probleem.
Nou, Maxine was deze week weer heel eventjes een klein beetje zichzelf in The Loftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Zo wil ik Maxine ook nog wel eens zien.![]()
Ziggy is eigenlijk veel leuker en toffer geworden, zeker nu Ruby weg is. Zijn scènes met George vind ik echt leuk om te zien, en laatst met Dennis was-ie ook tofquote:[..]
Ja, jij bent aardig bekeert wat betreft Ziggy he.![]()
Ik heb hem ook nooit zo vervelend gevonden. Hij is nog wel grappig ja. En Jason vind ik ook nog wel oké overigens.
Bij Jason maakt dát het irritant om naar zijn scènes te kijken, maar bij Ziggy heb ik er juist absoluut geen moeite meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jason en Ziggy zijn beiden wel oké, alleen de acteurs die hen spelen kunnen allebei niet zo heel veel, dat is het enige probleem.
Dat met Maxime wil ik zeker niet missen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, Maxine was deze week weer heel eventjes een klein beetje zichzelf in The Loft
[..]
Ziggy is eigenlijk veel leuker en toffer geworden, zeker nu Ruby weg is. Zijn scènes met George vind ik echt leuk om te zien, en laatst met Dennis was-ie ook tof
Bij de scènes daarna zal je denk ik weer met haar te doen hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat met Maxime wil ik zeker niet missen.
Oh jaquote:En ja, Ziggy vind ik ook wel grappig.
Toen met die bekentenis tegenover Jack. Dat ie met Frankie had lopen rotzooien.
Ik weet niet meer precies hoe die dat toen zei. Maar het was iets van:
' Hee Jack, je moet maar denken gozer. Die vrouw van je heeft het nog steeds'
Ja, ik heb het ook zeker met Maxime te doen. En ben benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij de scènes daarna zal je denk ik weer met haar te doen hebben
[..]
Oh ja![]()
Ik vind dat eigenlijk nog wel het leukste, dat-ie zo'n enorme plaat voor zijn kop lijkt te hebben
Arme Periquote:Hollyoaks: Shocking accident for the Lomax family
New Hollyoaks pictures show the moment that Peri Lomax suffers a shock accident after discovering her father Danny's affair.
Peri (Ruby O'Donnell) learns of Danny's fling with John Paul McQueen next week after she spots the pair kissing via a hidden camera.
Danny (Stephen Billington) is relieved when he urges Peri not to tell Sam what she saw and she seems to agree, but it soon becomes clear that the schoolgirl has other ideas.
As Peri prepares to speak to Sam, Danny blocks her way and an argument follows. Events then take a horrifying turn as Peri suddenly collapses and tumbles down the concrete stairs which lead up to the Lomax family home.
Danny tries to stop Peri
Peri wants to tell Sam the truth
Leela spots Danny and Peri's exchange.
Peri passes out and falls down the city steps
Leela rushes to her sister's aid.
Peri is unconscious
Peri has to be rushed to the hospital and when she regains consciousness, she rejects Danny by telling him to stay away from her.
To make matters worse, the situation later becomes more complicated when Ste Hay finds out how much his sister knows. When Ste confronts Danny, the schoolteacher decides that it's time to finally tell Sam the truth.
However, just as Danny is bracing himself to be honest with Sam, Lindsey Butterfield shares bombshell news with the family as she reveals that Peri has a brain tumour…
Hollyoaks airs these scenes on Monday, March 24, Tuesday, March 25 and Wednesday, March 26 at 6.30pm on Channel 4.
Nou zeg dat wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Topic loopt storm
Nou ja, hier wat spoiler pictures:
[..]
Arme Peri![]()
![]()
Het mag dan wel de zoveelste stunt zijn, het betekent wel meer screentime voor de Lomaxesquote:
Ja inderdaad, dat wel!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het mag dan wel de zoveelste stunt zijn, het betekent wel meer screentime voor de Lomaxes
Even het positieve hiervan zoeken
Ja, dat dacht ik na een suggestie van een andere kijker op (ik meen) Digital Spy. Gezien we haar nog niet eerder met een jongen hebben zien klooien en ze Darren op een afstand hield... Én het zou een mogelijkheid zijn dat Esther daardoor weer wat meer in the picture komt. Want veel meer dan een nieuw leadershot heeft die de afgelopen tijd niet gehadquote:Op zondag 16 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat wel!
Ik ben ook wel benieuwd welke kant ze met Leela eigenlijk opgaan. (Ik moet nog 2 afleveringen van de maand februari zien overigens)
Volgens mij dacht jij of luftersel dat ze misschien lesbisch was of niet?
Oké!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik na een suggestie van een andere kijker op (ik meen) Digital Spy. Gezien we haar nog niet eerder met een jongen hebben zien klooien en ze Darren op een afstand hield... Én het zou een mogelijkheid zijn dat Esther daardoor weer wat meer in the picture komt. Want veel meer dan een nieuw leadershot heeft die de afgelopen tijd niet gehad
Ha, hebben we hier een voorstander van Lesther?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Zou inderdaad kunnen.![]()
En ja Esther heeft niet veel screentime gehad he, sinds Tilly vertrokken is he.![]()
Ik help het Esther hopen mochten ze die kant op gaan. Want Leela.![]()
Zeker!:)quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, hebben we hier een voorstander van Lesther?![]()
Maar ja, ze hebben ook al zitten hinten op Leela en Ziggy. Zou ik overigens óók leuk vinden. Zolang Leela maar niet eindigt bij Freddie, Fraser of Trevor vind ik het allang prima
Maar ja, Lesther zou eigenlijk misschien nóg leuker zijn
Dat is waar, maar van alle Roscoes is Ziggy nog wel de normaalste (lees: heeft niets te maken met derderangs clowns). Ook al is-ie voor de rest bijna zo gek als een deurquote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker!:)
Met Ziggy zou misschien ook nog wel grappig zijn. Maar toch liever geen Roscoe!
Het zal weer eens niet, een 'shocking accident'.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Topic loopt storm
Nou ja, hier wat spoiler pictures:
[..]
Arme Peri![]()
![]()
Wie zal dat neergezet hebben...?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet, een 'shocking accident'.![]()
![]()
Ik vind de Lomaxes nog steeds tofquote:Ik word hier toch zo moe van hè. Maar goed, het is beter dan de Roscoes of de Blacks. Al begin ik de Lomaxes op deze manier steeds minder leuk te vinden.
Er is niet alleen op gehint dat Leela Ziggy leuk vond, het is ook daadwerkelijk in een aflevering voorbij gekomen. Toen ze bij Darren zat keek ze naar haar mobiel, waarop ze een plaatje van Ziggy had staan, in de hoop dat hij haar eens een berichtje zou sturen, omdat ze dat zelf niet durfde te doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van alle Roscoes is Ziggy nog wel de normaalste (lees: heeft niets te maken met derderangs clowns). Ook al is-ie voor de rest bijna zo gek als een deur
Een driehoeksverhouding tussen Leela/Ziggy/Esther mag ook hoorAlleen: wat voor samenvoegende naam zou je dan krijgen?
Dat is waar jaquote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Er is niet alleen op gehint dat Leela Ziggy leuk vond, het is ook daadwerkelijk in een aflevering voorbij gekomen. Toen ze bij Darren zat keek ze naar haar mobiel, waarop ze een plaatje van Ziggy had staan, in de hoop dat hij haar eens een berichtje zou sturen, omdat ze dat zelf niet durfde te doen.
Lesthyquote:En een Esther-Ziggy-Leela verhouding lijkt me ook wel interessant.Lesthy?
Daniel Kilkelly of hoe je zijn naam ook schrijft, in opdracht van Bryan 'Repetitive' Krakwood natuurlijk. Who else?!quote:
Ja, daar ben ik ook wel blij om! Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik Danny zo leuk vind. Ik bedoel, die vent kan niet zo heel geweldig acteren en zijn karakter is echt super egoïstisch.quote:Ik vind de Lomaxes nog steeds tofNou ja, op Tegan na dan.
Ben blij dat ze eindelijk wat meer screentime krijgen, alleen is het jammer dat het op deze manier moet.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daniel Kilkelly of hoe je zijn naam ook schrijft, in opdracht van Bryan 'Repetitive' Krakwood. Who else?!
Ik gok dat Danny iets charismatisch heeftquote:[..]
Ja, daar ben ik ook wel blij om! Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik Danny zo leuk vind. Ik bedoel, die vent kan niet zo heel geweldig acteren en zijn karakter is echt super egoïstisch.En Tegan... Ja, daar maak ik geen woorden meer aan vuil tot ze van Fraser af is.
Oja, dit is weer zo'n zondag-artikel, met zo'n titel als 'Corrie affair, Enders trial, Oaks murder' etc.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt in de titel van het artikel, neem ik aan? Laat ik het zo zeggen: die was er niet...
quote:[..]
Ik gok dat Danny iets charismatisch heeft
Die titels zijn ook altijd van die slechte inkoppertjes, dus dit was snel bedachtquote:Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, dit is weer zo'n zondag-artikel, met zo'n titel als 'Corrie affair, Enders trial, Oaks murder' etc.In dat geval was jij het.
(ik had de titel niet eens gezien voordat ik erop reageerde, dus ik dacht aan hetzelfde als jij...
)
En ergens kan ik dat nog begrijpen. Maar wanneer fans gaan zeggen dat Fraser iets charismatisch hebben, is dat voor mij onmogelijk om ook maar voor een procent te snappenquote:[..]
En kom je er een beetje doorheen of niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welke kant ze met Leela eigenlijk opgaan. (Ik moet nog 2 afleveringen van de maand februari zien overigens)
Jazeker!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
En kom je er een beetje doorheen of niet?
Zo dachten wij ook. Finn is inderdaad echt een groot hoopje verdriet, zowel het karakter als de acteur die hem speelt (volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jazeker!
Ondanks dat Freddie en Finn in de afleveringen zitten.
Maar de verhaallijn omtrent John Paul vind ik ook zeer interessant. Ondanks dat Finn echt walgelijk is.
En de scènes met Leela zijn natuurlijk altijd leuk.
Wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
(volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemen).
Nou inderdaad!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo dachten wij ook. Finn is inderdaad echt een groot hoopje verdriet, zowel het karakter als de acteur die hem speelt (volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemen). En de verhaallijn van John-Paul is, naar mijn mening, de enige echt interessante verhaallijn momenteel (op Maxine/Patrick na dan, maar dat begint een beetje veel van hetzelfde te worden).
En Freddie, daar had ik eigenlijk niet zo veel last van afgelopen weken. Hij is gelukkig maar een bijpersoon in de verhaallijn omtrent Sinead en Katy, wat goed is, want de actrice die Sinead speelt is 200x beter dan hij.Maar goed, daar ben jij denk ik nog niet!
Dat denk ik ook, maar ik weet totaal niet meer wanneer ik dat gezegd zou hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar je zou daar zeker een punt hebben.
Oh, ik dacht me te herinneren dat je dat meerdere malen had gezegd in je reacties.quote:
De scènes waarin hij Robbie "intimideert"quote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Als die Finn nou nog een beetje geloofwaardig die rol neer kon zetten. Had ik misschien nog wel ergens een beetje begrip voor hem gehad. Maar dit is echt zo irritant.
Ik erger me echt kapot aan Sinead. Het zou waarschijnlijk al een stuk schelen wanneer ze niet in iedere scène als een luchtalarm staat te schreeuwen en ik dus het volume zachter moet zetten zodat ik niet meteen doof wordtquote:Nee, Freddie valt mij nu ook nog mee. Al blijft hij verschrikkelijk natuurlijk![]()
En ja Sinead vind ik ook een hele goede actrice. Ik blijf een zwak voor haar houden.![]()
Hoewel ik me wel voor kan stellen dat je haar irritant vind. ( Tja wat wil je ook anders met zo'n vent)![]()
In haar begin periode in hollyoaks vond ik haar wel knapper overigens.
Ho, wacht: is het dan niet Vrouwtje Boterveld geweest die de kinderbescherming heeft ingelicht?quote:Ik was gebleven bij het moment dat haar kind, van haar weggenomen werd.
Ik weet er al wel wat van.
Ik zou écht niet weten wanneer ik dat gezegd zou hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht me te herinneren dat je dat meerdere malen had gezegd in je reacties.Maar vind je dat niet dan? Of zie ik nou spoken?
Altijd als ik zei dat ik Keith zo'n slechte acteur vond, reageerde je met iets in de trant van: 'Acteur? Dat woord is hij niet eens waardig'.
![]()
Dat was het eerste wat mij opviel aan die foto's.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de traptreden op de spoiler pictures er ineens heel anders uitzien? Het ziet eruit alsof ze er zo'n vloerzeil met parket-motief op hebben gelegd
Tja, je bent een stuntman/vrouw of je bent het nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat mij opviel aan die foto's.Waarschijnlijk is er gewoon een houten laag of inderdaad een zeil omheen gelegd voor deze 'stunt', zodat de stuntvrouw zich geen pijn zou doen aan de stenen trap.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De scènes waarin hij Robbie "intimideert"![]()
[..]
Ik erger me echt kapot aan Sinead. Het zou waarschijnlijk al een stuk schelen wanneer ze niet in iedere scène als een luchtalarm staat te schreeuwen en ik dus het volume zachter moet zetten zodat ik niet meteen doof wordt
Laat ik het zo zeggen: ze is mij iets te aanwezig. En mijn zwak ligt al bij Maxine. En bij Leela. En bij Nancy. Bij Cindy ook trouwens.
[..]
Ho, wacht: is het dan niet Vrouwtje Boterveld geweest die de kinderbescherming heeft ingelicht?
Gewoon om elk stukje waarop je wilt reageren {quote}{/quote} zetten (maar dan de {} als []). Dan doet hij het per deel i.p.v. in zijn geheel (als je dat bedoelde tenminste).quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.![]()
![]()
Die scenes heb ik vandaag gezien ja.Van Robbie kunnen ze nog wel een goed karakter maken ja.
![]()
En ja, ik begrijp je punt wat betreft Sinead. Mijn favoriete vrouwelijke personages (tot nog toe) zijn:
1. Leela
2. Maxine
En daarna Sinead en daarna Cindy en Carmel. Hoewel ik Sienna na Leela het knapst vind.![]()
Nancy vind ik wel leuk hoor. Maar heb niet zo'n zwak voor haar.![]()
Ik had nog niet helemaal meegekregen dat Lindsey erachter zat, m'n aandacht verslapte denk ik een beetje aan het eind van de aflevering.Maar vermoedde het al wel, na die ziekenhuis scenes.
Oké! bedankt. Ik geloof dat, dat het wel zal zijn ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gewoon om elk stukje waarop je wilt reageren {quote}{/quote} zetten (maar dan de {} als []). Dan doet hij het per deel i.p.v. in zijn geheel (als je dat bedoelde tenminste).![]()
En het was overigens ook niet Lindsey die erachter zat.Het was Diane, haar stiefmoeder.
Jij gaat nog sneller dan ik zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké! bedankt. Ik geloof dat, dat het wel zal zijn ja.![]()
Diane ja.Nou ja, uiteindelijk zal het voor het kind niet meer uitmaken toch?
![]()
In ieder geval, morgen weer verder kijken.En aan het eind van de week hopelijk weer bij zijn met de afleveringen.
Haha!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan ik zeg.Ik ben in heel dit weekend niet verder gekomen dan één aflevering uit 2012.
Tja, je moet natuurlijk ook niet te veel afleveringen in één keer kijken, dan verlies je nogal je aandacht, zeker bij Hollyoaks - dat momenteel toch al niet zo heel fascinerend is.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
Nou ik heb ik in ieder geval gezegd. Dat ik het hoopte. Kan het nog niet beloven.![]()
Ga nu verder met gtst seizoen 6. Na een gezellige middag/ avond voor mij, laat ik het maar bij een Nederlandse soap. Is iets beter te volgen nu denk ik.
Ja dat is zo, hoewel ik op een aantal afleveringen na. Het altijd wel leuk vind om te zien tot nog toe. Dat zeer zeker.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, je moet natuurlijk ook niet te veel afleveringen in één keer kijken, dan verlies je nogal je aandacht, zeker bij Hollyoaks - dat momenteel toch al niet zo heel fascinerend is.Eén week aan afleveringen in één dag is eigenlijk precies genoeg.
![]()
Weer veel plezier met Gtst, trouwens.
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja dat is zo, hoewel ik op een aantal afleveringen na. Het altijd wel leuk vind om te zien tot nog toe. Dat zeer zeker.![]()
![]()
Maar bedankt.Wederom!
![]()
Een behoorlijk beetje offtopic: Maar ik ben wel benieuwd eigenlijk sinds wanneer jij eigenlijk na gtst kijkt?
Heb jij de beste seizoenen die toch wel in de jaren 90 lagen. Nog een beetje gezien?
Oké! Dat zal rond seizoen 12, 13 geweest zijn ongeveer denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.Ik weet dan ook niks van Dian 1 en 2, ik heb pas vanaf Dian 3 echt gekeken. Volgens mij, in mijn vage herinnering, was het eerste wat ik zag ongeveer het vage gedoe van Ludo's vroegere vrouw Sophia en niet veel later het ongeluk van Charlie, waarna Valerie haar moeder bleek.
De echte nostalgie heb ik dus gemist.
Mijn Top 5 van favoriete vrouwelijke Hollyoaks personages:quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.![]()
![]()
Die scenes heb ik vandaag gezien ja.Van Robbie kunnen ze nog wel een goed karakter maken ja.
![]()
En ja, ik begrijp je punt wat betreft Sinead. Mijn favoriete vrouwelijke personages (tot nog toe) zijn:
1. Leela
2. Maxine
En daarna Sinead en daarna Cindy en Carmel. Hoewel ik Sienna na Leela het knapst vind.![]()
Nancy vind ik wel leuk hoor. Maar heb niet zo'n zwak voor haar.![]()
Ik had nog niet helemaal meegekregen dat Lindsey erachter zat, m'n aandacht verslapte denk ik een beetje aan het eind van de aflevering.Maar vermoedde het al wel, na die ziekenhuis scenes.
Die echte nostalgie kun je nog altijd met terugwerkende kracht herbeleven hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.Ik weet dan ook niks van Dian 1 en 2, ik heb pas vanaf Dian 3 echt gekeken. Volgens mij, in mijn vage herinnering, was het eerste wat ik zag ongeveer het vage gedoe van Ludo's vroegere vrouw Sophia en niet veel later het ongeluk van Charlie, waarna Valerie haar moeder bleek.
De echte nostalgie heb ik dus gemist.
Als ik alleen naar het uiterlijk gekeken zou hebben. Had Sienna ook zeker in mijn top 5 gezeten eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn Top 5 van favoriete vrouwelijke Hollyoaks personages:
1. Maxine
2. Leela
3. Nancy
4. Cindy
5. Carmel
En het is écht níét alleen maar vanwege het uiterlijk hoor![]()
Lindsey had er een klein half jaar geleden misschien nog tussen gestaan, maar intussen ben ik haar en haar eeuwig moeilijk kijkende kop meer dan zatDat Sophie Austin een behoorlijk slecht gevoel voor humor heeft doet daar niet eens aan toe. Het is gewoon een personage dat kapot is gemaakt. Ik dank u zeer, Crapwood
![]()
Ook weer een mooi lijstjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik alleen naar het uiterlijk gekeken zou hebben. Had Sienna ook zeker in mijn top 5 gezeten eigenlijk.
Maar als ik voor de leukste vrouwen ga in de serie zelf en hun karakter daarbij moet Sinead er inderdaad uit.
Dan ga ik voor dezelfde vrouwen in andere volgorde:
1. Leela
2. Maxine
3. Carmel
4. Cindy
5. Nancy
Veel kijkplezierquote:Afijn. Ik ga zo weer verder met kijken, eindelijk in Maart beland.
Nou ja, ik ben voor 99% zeker dat het Fraser is, ik blijf toch voor 1% argwaan houden...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef luftersel het volgende:
Het is dus eindelijk duidelijk: het is echt Fraser die vermoord wordt in de whodunnit komende maand! Dat wisten we natuurlijk al toen het bekend werd dat er een whodunnit kwam dit jaar, maar toch. Erg leuk nieuws dus!
Omdat ze de uiterst zware verhoringstechnieken van D.I. Lacey weten te doorstaan?quote:Al denk ik niet dat de whodunnit aftermath een leuke verhaallijn gaat opleveren. Het boeit me eigenlijk helemaal niet wie het gedaan heeft, iedere verdachte krijgt van mij sowieso al een schouderklopje.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef luftersel het volgende:
Oh nee, PriceSlice heeft weer klachten gekregen over het uploaden van de afleveringen.Ik vond het al zo vreemd dat Hollyoaks Allnighter - dat account dat ook de E4 afleveringen er opzette - niks meer uploadde: die is dus gesloten vanwege copyright.
Ik ga eens wat proberen, misschien dat ik ze straks gewoon via de site kan kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
De beste oplossing zou nog zijn als ze 4OD (wat ook een kanaal op YT heeft) gewoon beschikbaar maken voor Nederland. Ik bedoel: Channel 4 zal gerust zien dat Hollyoaks ontzettend populair is in het buitenland, dus waarom dat kanaal niet openstellen voor het buitenland? Kunnen ze ook weer mooi gaan pronken met de kijkcijfers van de uploads.
Mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
JA!!! Het is gelukt!
Ik heb mijn Nederlandse IP-adres weten om te zetten naar een Brits IP-adres, en nu kan ik gewoon de afleveringen op de site kijken.In goede kwaliteit ook nog eens.
Niks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi
Alleen... wat hebben Koosnaam en ik daaraan?
Nah... Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks.![]()
![]()
Ik heb gewoon instructies gevolgd van iemand die hetzelfde probleem had op Youtube. Je download een soort programmaatje, dat zet automatisch je IP-adres om en je kunt kijken. Het is niet optimaal, maar het kan er zeker mee door voor de komende tijd.![]()
Je kunt het altijd proberen. Het programmaatje heet Hotspot Shield en is zo geïnstalleerd (en ook zo weer gedeïnstalleerd). Ik heb daarna gewoon een Channel 4 account aangemaakt en nu kan ik gewoon op 4OD afleveringen terugkijken.
Tja, ik heb het ook liever niet, maar het is wel handig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah... Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan
Dus wordt dit voorlopig het laatste wat ik gezien heb:
Nou ja, het heeft op zich wel een goeie cliffhanger
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi
Alleen... wat hebben Koosnaam en ik daaraan?
Staat haar wel beter vind ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
GROOT NIEUWS MENSEN!!!
Hollyoaks actress Stephanie Davis dyes hair back to black - pictures
Dat hier een artikel aan wordt besteed![]()
![]()
Maar goed, het staat haar wel. Misschien dat Koosnaam haar nu weer iets aantrekkelijker vindt?
Veel kijkplezier danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, ik heb het ook liever niet, maar het is wel handig.Ik dacht eerst: nou, zo erg is het niet, zo boeiend was het de laatste tijd toch niet. Maar na die Spring Trailer ben ik toch wel benieuwd geworden.
Ik had al zo het vermoeden dat ze dat deed om jou tevreden te stellen na jouw opmerking van laatstquote:
Ik denk dat de uploader sowieso ooit wel overschakelt naar Dailymotion, daar hebben ze (vaak) geen last van copyright, dus ik denk niet dat dit voor altijd is. Maar het is inderdaad wel jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel kijkplezier dan
Maar zolang Channel 4 niet zo kinderachtig doet* en Price Slice gewoon weer de afleveringen kan uploaden** denk ik dat ik het even laat zitten. Jammer, maar helaas.
*Oké, het gaat hun ook om hun auteursrechten, maar dan nog. Of is het soms een geintje van die Honolulu-troep?![]()
**Wat ik ontzettend hoop, maar niet verwacht als ik eerlijk ben. En aan kunstgrepen als halve afleveringen of programma's om mijn IP-adres om te zetten zodat ik wél de afleveringen kan zien heb ik geen behoefte. Zo te zien is Hollyoaks Fans nog beschikbaar, dus heb ik mooi de gelegenheid om de oudere afleveringen eens te gaan kijken
Het is heel simpel, maar ik weet niet of het voor altijd kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef Koosnaam het volgende:
Dus het is (zeker weten) weer gebeurt met de afleveringen op youtube?![]()
![]()
Of is het weer tijdelijk?
[..]![]()
Misschien dat ik het ook maar moet overwegen straks dan..
Ik ben ook blij dat het jou gelukt is in ieder geval.
Mwah, of ik niets mis maakt mij niet uit, ik vond het sowieso wel gewoon leuk om een nieuwe aflevering op te zetten na een dagje werken. Soms zat ik geboeid te kijken, en een andere keer was het niets meer dan achtergrondbehang. Maar hoe saai of slecht het af en toe ook is, het is nog altijd 10x boeiender danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat de uploader sowieso ooit wel overschakelt naar Dailymotion, daar hebben ze (vaak) geen last van copyright, dus ik denk niet dat dit voor altijd is. Maar het is inderdaad wel jammer.![]()
Ondertussen mis je trouwens niet veel hoor.Ben nu de aflevering van vandaag aan het kijken, maar het is echt een saaie boel met Grace en Trevor.
Oh, dus het is eigenlijk een soort uitstel van executie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het is heel simpel, maar ik weet niet of het voor altijd kan.Volgens mij is dit zo'n programma met een 'free trial', dus als hij het morgen niet meer doet moet ik op zoek naar een ander programmaatje. Hopelijk eentje die net zo betrouwbaar is, want ik heb het nooit zo op het downloaden van zulke soort dingen.
Maar tot nu toe werkt het vlekkeloos.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had al zo het vermoeden dat ze dat deed om jou tevreden te stellen na jouw opmerking van laatst
Dat weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, dus het is eigenlijk een soort uitstel van executie?
Straks zit je met een stuk of 20 van die programmaatjes op je computer, alleen maar om Hollyoaks te kunnen volgen
Nou, ik gok erop dat het óf allemaal van die free trial programmaatjes zijn (die bijv. 30 dagen gebruikt kunnen worden), óf het zijn van die smerige, schimmige programmaatjes die je bij het zien van de naam al niet vertrouwt. Ja, óf je hebt de versies waarbij je dus moet betalen. Maar ja, of dat het allemaal waard is...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.Maar het ziet er naar uit dat dit programma niet blijft werken. Maar als alle programma's die ik probeer zo werken, dan is het voor mij ook over en uit hoor. Daar ga ik niet aan beginnen.
Het ligt er wel heel erg aan wie er in de aflevering zit bij hollyoaks ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, of ik niets mis maakt mij niet uit, ik vond het sowieso wel gewoon leuk om een nieuwe aflevering op te zetten na een dagje werken. Soms zat ik geboeid te kijken, en een andere keer was het niets meer dan achtergrondbehang. Maar hoe saai of slecht het af en toe ook is, het is nog altijd 10x boeiender danhet huidige GTST
Als het echt zo'n Roscoe/Black-aflevering is is het voor mij niets meer dan achtergrondbehang. Bij afleveringen met de verhaallijn van John-Paul of Maxine/Patrick erin zit ik geboeid te kijken. Bij de Browning-verhaallijn eerst ook, maar dat is intussen zo uitgemolken dat het niet meer leuk is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het ligt er wel heel erg aan wie er in de aflevering zit bij hollyoaks ja.
Maar echt saai heb ik een aflevering nog niet gevonden. In tegenstelling tot de 10 a 15 afleveringen van gtst die ik dit seizoen gezien heb ja.![]()
Als Ludo zoals nu misschien nog eens echt in actie komt, ga ik nog wel geboeid kijken. Maar ook dat zal wel weer met een anticlimax aflopen.
Ik ookquote:Het eventuele downloaden, wacht ik nog wel even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, hoe saai de afleveringen ook waren, er zijn tenminste wel ontwikkelingen zichtbaar, die ik jullie nog niet zal verklappen.Maar het gaat zeker de goede kant op. En ik zat zelfs nog even met tranen in mijn ogen bij een scène, dat komt niet vaak voor!
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef luftersel het volgende:
Breakthrough:Ik zag het net op Facebook voorbijkomen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nou, dat klinkt ineens heel positiefquote:Maar ja, hoe saai de afleveringen ook waren, er zijn tenminste wel ontwikkelingen zichtbaar, die ik jullie nog niet zal verklappen.Maar het gaat zeker de goede kant op. En ik zat zelfs nog even met tranen in mijn ogen bij een scène, dat komt niet vaak voor!
![]()
Ja, zo is het eigenlijk wel he. Al was ik in het begin, toen ik net keek. Nog wel een beetje benieuwd. Naar wat met name Fraser aan het uitspoken was. Echter had ik ook al snel zoiets van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het echt zo'n Roscoe/Black-aflevering is is het voor mij niets meer dan achtergrondbehang. Bij afleveringen met de verhaallijn van John-Paul of Maxine/Patrick erin zit ik geboeid te kijken. Bij de Browning-verhaallijn eerst ook, maar dat is intussen zo uitgemolken dat het niet meer leuk is.
En dat van Ludo... Ach, met deze schrijvers wordt het toch niet veel soeps denk ik. Ik heb ook geen flauw idee waar het over gaat (iets met een gestolen boot of zoiets?), dus ik kan er niet veel over zeggen
[..]
Ik ookIk hoop op een handigere oplossing
We mogen niet afhaken nu Peter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het net op Facebook voorbijkomen ja
[..]
Nou nou, dat klinkt ineens heel positief
Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt.quote:
Haha ja zo is het wel he.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt.Ze weten het telkens zo te maken dat je wel één of twee verhaallijnen wil volgen. Maar eigenlijk irriteer ik me aan alles daaromheen.
Ik denk trouwens niet dat Kelder zomaar afhaakt hoor.
Ik (weer) eerder dan hij vermoed ik!
Hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, zo is het eigenlijk wel he. Al was ik in het begin, toen ik net keek. Nog wel een beetje benieuwd. Naar wat met name Fraser aan het uitspoken was. Echter had ik ook al snel zoiets van.laat maar!
Tjonge jonge, dat daar nog 2 miljoen mensen naar kijken zegquote:En ja dat gedoe met die boot in gtst, kwam geloof ik dat Bing en Lucas gingen varen met de boot van Ludo. En toen met de boot, Tim, die (ik weet het niet zeker hoor) bezig was met een zelfmoord poging ofzo, hadden geraakt. Al wisten ze dat toen zelf nog niet. Dat ze Tim hadden geraakt.![]()
En Ludo is er nu achter geloof ik dat Bing en Lucas zijn boot hadden gestolen die avond.
Nee nee, alleen moet er dan wel heel snel een oplossing komen. TODAY!!!!!!!!!!!!quote:[..]
We mogen niet afhaken nu Peter.
De keren dat jij bent afgehaakt én vervolgens weer bent aangehaakt zijn volgens mij al bijna niet meer op één hand te tellenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt.Ze weten het telkens zo te maken dat je wel één of twee verhaallijnen wil volgen. Maar eigenlijk irriteer ik me aan alles daaromheen.
Ik denk trouwens niet dat Kelder zomaar afhaakt hoor.
Ik (weer) eerder dan hij vermoed ik!
Nou, ik ben dus wel van plan om wat oudere afleveringen te gaan kijken jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha ja zo is het wel he.Al valt het irriteren bij nog wel mee. Direct na de intro, als ze nog zo'n liedje aan het spelen zijn. Zie je al wel personages waarvan je vaak denkt. Fijn
, of nee he!
![]()
Maar inderdaad. Kelder zie ik ook niet snel afhaken nee.![]()
Of hij gaat misschien ook de afleveringen van 2012 helemaal kijken ofzo.
Even kijken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
Hebben jullie de laatste reactie van price slice bij de aflevering van 17 maart gezien?
Volgens mij hebben we geluk.
Ik zag 'm inderdaad net, maar veel kon ik er niet van maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
Hebben jullie de laatste reactie van price slice bij de aflevering van 17 maart gezien?
Volgens mij hebben we geluk.
Nou, Channel 4 heeft op zich geen problemen met de volledige afleveringen. YouTube blijkbaar wel, en wanneer die zou ingrijpen zou Price Slice zijn rechten om lange video's te plaatsen weleens kunnen verliezen (of erger nog: dat het kanaal verwijderd wordt). Om dat te voorkomen heeft-ie nu besloten om de afleveringen voortaan in twee delen te uploaden: nu wacht-ie nog op zijn videomontage-software zodat-ie voortaan bij het tweede deel ook de leader kan toevoegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zag 'm inderdaad net, maar veel kon ik er niet van maken.Blijkbaar zat het probleem hem in de promo's of zo? Maar wat hij daarna zei... Dat hij alsnog alleen maar kleine stukjes kan uploaden?
Nou ja, het is een begin.
Dat zou ik helemaal niet erg vinden! Ray is naar mijn mening een interessant personage, komt veel beter over als een professionele badguy dan Fraser (en Trevor). Ze hebben hem ook een echt goede bad guy naam gegeven vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
Iets anders: ik heb zo het vermoeden dat Ray de nieuwe badguy wordt na het vertrek van Zwarte Vriezer. Waarom zouden ze hem anders weer terughalen? Ja, of het zal blijken dat Ray de moordenaar is, maar dat vind ik te gemakkelijk. Laat Tegan daar maar voor opdraaien
Ik vond Ray in zijn scène met Ste al overtuigender dan Fraser in alle scènes die hij heeft gehadquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet erg vinden! Ray is naar mijn mening een interessant personage, komt veel beter over als een professionele badguy dan Fraser (en Trevor). Ze hebben hem ook een echt goede bad guy naam gegeven vind ik.![]()
Al zou ik liever hebben dat alle gangsters vertrekken natuurlijk. En met de beslissing van Trevor en Grace om uit het criminelencircuit te stappen, hebben we in ieder geval al wat minder last van ze.
Maar ik denk inderdaad dat Ray geherintroduceerd is als verdachte. Dat geeft Grace, Trevor en misschien Ste weer wat te doen na de moord. Hetzelfde als bij Lynsey in 2012, toen was Brendan's verhaallijn na haar dood de wraak op zijn vijand Sampson omdat hij dacht dat hij het had gedaan. Kan hier ook zo zijn.
Hahaha. James echt zo van: 'Mastermind?? Grapje zeker.'quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef PeterKelder het volgende:
Deze video ooit weleens gezien?
Interview van Digital Spy met James en Kirkwood na het winnen van een award voor de McDean-verhaallijn. Het stukje op 0:26 is echt geniaal: de reactie van James en het gezicht van Kirkwood daarop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahaha. James echt zo van: 'Mastermind?? Grapje zeker.'en Kirkwood: 'Pardon?'
Ik vind trouwens wel dat Kirkwood leuk praat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bezorgt mij echt buikpijn van het lachen![]()
![]()
Zijn stem valt mee inderdaad, maar het blijft een mislukte Muppetquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat Kirkwood leuk praat.Ik had echt zo'n verwijfd stemmetje verwacht, maar dat heeft ie niet.
De producer houdt zich inderdaad bezig met de verhaallijnen, maar ook met de casting, decors, kleding, etc. Eigenlijk bijna alles wat je ook daadwerkelijk ziet in de serie. Sommige producers doen daar het werk van een executive producer ook nog bij (die meer over geldzaken, contracten e.d. gaat), anderen houden dat meer gescheiden.quote:Maar wat een arrogantie straalt er van hem af zeg.En dat terwijl hij eigenlijk niet zo heel veel doet. Ja, wat doet hij eigenlijk? De producer bedenkt toch de grote lijnen?
Oh, serieus? Maar hij gaat dus niet over de teksten of hoe dingen in beeld worden gebracht? En ook niet over hoe de acteurs moeten spelen toch? Want daar gaat het in principe om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn stem valt mee inderdaad, maar het blijft een mislukte Muppet
[..]
De producer houdt zich inderdaad bezig met de verhaallijnen, maar ook met de casting, decors, kleding, etc. Eigenlijk bijna alles wat je ook daadwerkelijk ziet in de serie. Sommige producers doen daar het werk van een executive producer ook nog bij (die meer over geldzaken, contracten e.d. gaat), anderen houden dat meer gescheiden.
Nou, een Series/Creative Producer is daar op een bepaalde manier wel bij betrokken: hij/zij heeft ook een vinger in de pap bij het schrijfproces. Hij/zij overziet het schrijfproces, leest de geschreven scripts en praat met de schrijvers over de verhaallijnen, karakters etc. Dus Kirkwood kan makkelijk zeggen: "Joh, die Freddie is een good looking boy, zouden we dat niet meer kunnen laten zien?", maar dan is het vervolgens aan de schrijvers om daar mogelijk iets mee te doen. Dus dan kan er in de vergadering tegen de dialoogschrijvers worden gezegd: "Nou, bij scène 14 is er een vrijscène, dus misschien dat de personages daar hun kleding uittrekken?" En de regisseur heeft daar ook weer een aandeeltje in natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, serieus? Maar hij gaat dus niet over de teksten of hoe dingen in beeld worden gebracht? En ook niet over hoe de acteurs moeten spelen toch? Want daar gaat het in principe om.Het is dus meer dat Kirkwood wil dat Freddie zijn shirt uittrekt en dat anderen er dan tekst omheen verzinnen, het in beeld brengen en hem zeggen hoe hij dat moet doen?
Pfoeh, oké dan, maakt het al wat duidelijker. Dank u.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, een Series/Creative Producer is daar op een bepaalde manier wel bij betrokken: hij/zij heeft ook een vinger in de pap bij het schrijfproces. Hij/zij overziet het schrijfproces, leest de geschreven scripts en praat met de schrijvers over de verhaallijnen, karakters etc. Dus Kirkwood kan makkelijk zeggen: "Joh, die Freddie is een good looking boy, zouden we dat niet meer kunnen laten zien?", maar dan is het vervolgens aan de schrijvers om daar mogelijk iets mee te doen. Dus dan kan er in de vergadering tegen de dialoogschrijvers worden gezegd: "Nou, bij scène 14 is er een vrijscène, dus misschien dat de personages daar hun kleding uittrekken?" En de regisseur heeft daar ook weer een aandeeltje in natuurlijk.
Nu gaat het schrijfproces daar in Engeland anders dan hier volgens mij, dat kon ik tenminste opmaken uit dat interview wat ik laatst vond. Maar hoe dan ook: ik gok dat het duo Gascoyne en MacLeod daar nu meer mee bezig is dan Kirkwood; zij zijn immers de Series Producers dus meer bezig met wat je daadwerkelijk ziet/hoort in de serie.
De neerwaartse spiraal is voor een groot gedeelte te wijten aan Krakwood: hij was in 2013 immers Series én Executive Producer in één, en toen begon het grote gedonder. Nu zijn Gascoyne en MacLeod er hoofdverantwoordelijk voor, maar die zitten natuurlijk met de rotzooi die Krakwood gemaakt heeft. En zij zijn evengoed verantwoordelijk voor de rotzooi: Gascoyne was hiervoor Story Producer en MacLeod Series Editor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Pfoeh, oké dan, maakt het al wat duidelijker. Dank u.![]()
Ik zat me af te vragen of het wel allemaal Krakwood's schuld is. Ze doen wel alsof hij het brein achter Hollyoaks is momenteel, maar het echte werk doen anderen - of doet hij samen met anderen dus. Jammer genoeg heeft hij wel overal invloed op.En als die Series Producers vooral bezig zijn met wat er in beeld komt en hoe, zijn zij net zo verantwoordelijk als hij voor de neerwaartse spiraal waarin Hollyoaks momenteel zit.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, Channel 4 heeft op zich geen problemen met de volledige afleveringen. YouTube blijkbaar wel, en wanneer die zou ingrijpen zou Price Slice zijn rechten om lange video's te plaatsen weleens kunnen verliezen (of erger nog: dat het kanaal verwijderd wordt). Om dat te voorkomen heeft-ie nu besloten om de afleveringen voortaan in twee delen te uploaden: nu wacht-ie nog op zijn videomontage-software zodat-ie voortaan bij het tweede deel ook de leader kan toevoegenMet deze aanpassingen blijven de auteursrechten ook behouden (die zouden geschonden worden wanneer hij een aflevering in delen zonder aanpassingen zou uploaden) en blijft hij aan de "kant" van C4.
Hoop gedoe, maar het loont wel denk ik
De kijkcijfers die ze in 2008 haalden verdienen ze nu veel meer met dat eentonige en kinderachtige gedoequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Koosnaam het volgende:
Ik las je quote van vanochtend pas net.![]()
Inderdaad, ongelooflijk dat gtst zoveel kijkcijfers blijft houden ja.
Hahaquote:[..]
Dat het precies zo zat wist ik ook niet.![]()
Maar ik hoop dat dit de oplossing van TODAY!!!!!!!!!!!! is.
In 2008 was gtst voor mij nog bijna dagelijkse kost eigenlijk. Sinds de waardeloze 1e exit van Nick werd het al een stuk minder. Al lag het natuurlijk zeker niet alleen daaraan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De kijkcijfers die ze in 2008 haalden verdienen ze nu veel meer met dat eentonige en kinderachtige gedoe
[..]
HahaIk hoop het ook
Ik kijk er later er even naar. Moet er nu vandoor!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef luftersel het volgende:
Jongens, de 'redding' is nabij! (denk ik dan...)
Ik heb het programmaatje dat ik gister gebruikte alweer verwijderd, het werkte goed maar het was zo'n '1-day-free-trial'.Blijkbaar kan het veel gemakkelijker!
Jullie kennen misschien wel die 'Extensies' voor je browser, hè? Zoals AdBlock. Er bestaat blijkbaar ook gewoon een veilige (officiële), gratis 'extensie' genaamd 'Media Hint'. Installeer de extensie op je browser, en je kunt kijken!
En nee, ik probeer jullie niet over te halen, maar dit is echt een goed, klein ding waarvan je totaal geen last hebt. Het wordt zelfs aangeraden door sommigen op internet.Doe ermee wat je wilt.
Ik dacht echt heel even dat onderstaande over een vertrek van Krakwood zou gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef luftersel het volgende:
Jongens, de 'redding' is nabij! (denk ik dan...)
Ik neem het in overweging, maar gezien de mogelijke oplossing van Price Slice wacht ik er nog even meequote:Ik heb het programmaatje dat ik gister gebruikte alweer verwijderd, het werkte goed maar het was zo'n '1-day-free-trial'.Blijkbaar kan het veel gemakkelijker!
Jullie kennen misschien wel die 'Extensies' voor je browser, hè? Zoals AdBlock. Er bestaat blijkbaar ook gewoon een veilige (officiële), gratis 'extensie' genaamd 'Media Hint'. Installeer de extensie op je browser, en je kunt kijken!
En nee, ik probeer jullie niet over te halen, maar dit is echt een goed, klein ding waarvan je totaal geen last hebt. Het wordt zelfs aangeraden door sommigen op internet.Doe ermee wat je wilt.
GTST in 2008 was al stukken minder, maar nog altijd beter om naar te kijken dan de troep die ze nu hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In 2008 was gtst voor mij nog bijna dagelijkse kost eigenlijk. Sinds de waardeloze 1e exit van Nick werd het al een stuk minder. Al lag het natuurlijk zeker niet alleen daaraan.
Dit seizoen is echt waardeloos ja.
Daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht echt heel even dat onderstaande over een vertrek van Krakwood zou gaan![]()
Helaas...
Ja en nee. Hij praat heel irritant en zijn verhalen zijn vaak saai, maar de acteur is fenomenaal en Brendan is een heel complex, interessant karakter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ga sowieso serieus werk maken van het kijken naar de oudere series (vanaf eind 2010). Een van de redenen:
[ afbeelding ]
Ik ben namelijk ontzettend benieuwd of hij werkelijk zo geweldig is als vrijwel iedere Hollyoaks-fan van mening is
Ah, oké. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij praat heel irritant en zijn verhalen zijn vaak saai, maar de acteur is fenomenaal en Brendan is een heel complex, interessant karakter.
Nee, ik denk iets later. Een tijdje terug heb ik de aflevering gekeken waarin wordt verteld hoe Warren zijn dood tijdens de (zoveelste) Loft-fire in scène zette. Dat vind ik eigenlijk wel een mooi startpuntquote:Veel plezier in ieder geval.Waar ga je beginnen denk je? De Il Gnosh Fire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teleurgesteld.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
Ik wil de pret niet drukken, hoor, maar na vanavond, is zelfs de John-Paul verhaallijn compleet geruïneerd (wat ik op zich al had aan zien komen):Teleurgesteld? Dat is een understatement. Ik noem dit een verkrachtingsverhaallijn verkrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teleurgesteld.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
Ik wil de pret niet drukken, hoor, maar na vanavond, is zelfs de John-Paul verhaallijn compleet geruïneerd (wat ik op zich al had aan zien komen):Ik kan me bijna niet voorstellen dat er 1 kijker is, die blij is met deze wending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teleurgesteld.
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Teleurgesteld? Dat is een understatement. Ik noem dit een verkrachtingsverhaallijn verkrachten.![]()
Ik vraag me ook af of dit te verdedigen is. Wat vreselijk slecht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er 1 kijker is, die blij is met deze wending.
[..]
Nou inderdaad!
Nou, ik kan een hoop verhaalwendingen verdedigen, maar dit... Ik ben haast blij dat ik (even) niet hoef te zienquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dit te verdedigen is. Wat vreselijk slecht.
De aflevering van vanavond was dan ook al verschrikkelijk. Het is bijna onwerkelijk hoe slecht die Keith Rice zijn karakter neerzet. Echt, lachwekkend. En de verhaallijn is ook lachwekkend: Robbie kan het aan iedereen vertellen, maar schrijft het op (quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ik kan een hoop verhaalwendingen verdedigen, maar dit... Ik ben haast blij dat ik (even) niet hoef te zien
...quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
De aflevering van vanavond was dan ook al verschrikkelijk. Het is bijna onwerkelijk hoe slecht die Keith Rice zijn karakter neerzet. Echt, lachwekkend. En de verhaallijn is ook lachwekkend: Robbie kan het aan iedereen vertellen, maar schrijft het op (![]()
), Danny, Nana en Ste weten van het homofobisch pesten, doen helemaal niks (
![]()
)...
2010 zelfs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
Maar dat ben ik 24 uur later niet over de eerste afleveringen die ik gezien heb van 2010
Oké, de kwaliteit van de video's is bijna om te janken (zeker bij de donkere sets als The Dog toen nog was), maar dat geheel terzijde.
Inhoudelijk: er waren nog geen "huge shocks"... Alhoewel, de scène in The Dog waar de doodgewaande Warren ineens opduikt was een huge shock voor de andere personages. En vooral voor Carmel
Maar goed, er waren geen "massive unexpected twists"... Behalve dan dat Carl rotzooit met (who else?) Mercedes en haar vervolgens een hoog geldbedrag aanbiedt als ze uit de buurt van zoon Riley blijft, omdat die van pappie een profvoetballer moet worden en dat nooit zal lukken als Riley zijn aandacht blijft vestigen op Matras McQueen
Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat er toen nog geen "exciting stunt sequences" waren... Tenminste, niet elke week. Het is gewoon een soapserie over een groep inwoners van een pittoresk stadje waar bijna alles wel voorkomt. En het is een soapserie die ook nog een goed gevoel voor humor heeft (Rhys en Jacqui die hun relatie geheim willen houden om de rouwende Gilly geen pijn te doen, of Ricky en Duncan met hun steraspiraties). En daarnaast heeft het ook gewoon interessante personages (zoals Brendan Brady, hij is irritant maar op een bepaalde manier haast sympathiek) en af en toe ook zeikscènes (wanneer sodemieteren die Sharpes op?).
Kortom: dat Hollyoaks eind 2010 was zo gek nog niet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
2010 zelfs.![]()
luftersel zal wel veel meer genoemde personages kennen dan ik. Alleen denk ik wel te weten wie er met Matras McQueen bedoelt wordt.
Ik ben begonnen op het randje van 2010: december. Een tijdje terug had ik gekeken naar de aflevering van 1 december, waarin d.m.v. "flashbacks" (die geen echte flashbacks waren) werd uitgelegd hoe freaky villain Warren Fox de brand in The Loft (in 2009; het afscheidscadeautje van Kirkwood) had overleefd:quote:In welke maand ben je begonnen dan?
Zo te zien zijn daar de verhaallijnen al van start gegaan die ik in 2011 ook heb gevolgd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
Maar dat ben ik 24 uur later niet over de eerste afleveringen die ik gezien heb van 2010
Oké, de kwaliteit van de video's is bijna om te janken (zeker bij de donkere sets als The Dog toen nog was), maar dat geheel terzijde.
Inhoudelijk: er waren nog geen "huge shocks"... Alhoewel, de scène in The Dog waar de doodgewaande Warren ineens opduikt was een huge shock voor de andere personages. En vooral voor Carmel
Maar goed, er waren geen "massive unexpected twists"... Behalve dan dat Carl rotzooit met (who else?) Mercedes en haar vervolgens een hoog geldbedrag aanbiedt als ze uit de buurt van zoon Riley blijft, omdat die van pappie een profvoetballer moet worden en dat nooit zal lukken als Riley zijn aandacht blijft vestigen op Matras McQueen
Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat er toen nog geen "exciting stunt sequences" waren... Tenminste, niet elke week. Het is gewoon een soapserie over een groep inwoners van een pittoresk stadje waar bijna alles wel voorkomt. En het is een soapserie die ook nog een goed gevoel voor humor heeft (Rhys en Jacqui die hun relatie geheim willen houden om de rouwende Gilly geen pijn te doen, of Ricky en Duncan met hun steraspiraties). En daarnaast heeft het ook gewoon interessante personages (zoals Brendan Brady, hij is irritant maar op een bepaalde manier haast sympathiek) en af en toe ook zeikscènes (wanneer sodemieteren die Sharpes op?).
Kortom: dat Hollyoaks eind 2010 was zo gek nog niet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
2010 zelfs.![]()
luftersel zal wel veel meer genoemde personages kennen dan ik. Alleen denk ik wel te weten wie er met Matras McQueen bedoelt wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou echt zo weer stoppen met kijken, wat een verschrikkelijke puinzooi.![]()
Oké!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik ben begonnen op het randje van 2010: december. Een tijdje terug had ik gekeken naar de aflevering van 1 december, waarin d.m.v. "flashbacks" (die geen echte flashbacks waren) werd uitgelegd hoe freaky villain Warren Fox de brand in The Loft (in 2009; het afscheidscadeautje van Kirkwood) had overleefd:
En dat leek me wel een leuk punt om echt te starten
Juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ik ken alleen de Sharpes niet (gelukkig). En Finn zat er in 2011 ook nog in, maar hij was nooit in beeld, dus heb ik er niks van gezien. In 2010 werd er echter wel aandacht aan hem besteed.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
Oh trouwens, net de aflevering van vandaag gezien. Als ik van mezelf wist dat ik niet weer heel snel zou terugvallen, zou ik echt nu weer zeggen: 'doei Hollyoaks'. Het niveau daalt nu zelfs verder dan 0. Je wilt niet weten wat er net even gebeurd is:Jeetje wat slecht weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou echt zo weer stoppen met kijken, wat een verschrikkelijke puinzooi.![]()
(ik denk dat je bedoelde dat hij er wél in zitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Veel plezier. En hou ons maar op de hoogte.
[..]
Juist.![]()
Dat is wel jammer aan Hollyoaks 2011. Ik wou er ook aan beginnen. Maar als Finn er niet in zit, weet ik niet of ik het wel leuk vind om te kijken.
Matras was toen precies hetzelfde als ze nu nog steeds is. Er zit echt geen enkele progressie in dat personage volgens mijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo te zien zijn daar de verhaallijnen al van start gegaan die ik in 2011 ook heb gevolgd.Moet je nagaan dat Carl blijft rommelen met het Matras tot ongeveer eind 2011.
Dat ging echt te lang door. Maar goed, dat zul je vanzelf wel merken.
Oeh, Silasquote:Zo te zien zit je trouwens ook precies bij de intrede van Silas.Een van de geweldigste personages naar mijn mening. Die pleegt volgens mij eind 2010 zijn eerste moord...
Over Warren kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe bevalt-ie me wel. Ik denk vooral omdat duidelijk te merken is dat Jamie Lomas het gewoon heerlijk vindt om dat karakter te spelenquote:Maar van Warren zul je denk ik gauw genoeg krijgen. Hij was vreselijk irritant en eigenlijk een soort volwassen Robbie: mensen stangen omdat hij geen leven heeft. Brendan is inderdaad wel interessant.En Gilly is verder niet heel boeiend. Rhys en Jacqui daarentegen zijn mijn favoriete koppel.
En tja, Ricky en Duncan... Grappig, maar veel voegen ze niet toe.
Ik zei het niet helemaal goed nee. Maar je begreep wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
(ik denk dat je bedoelde dat hij er wél in zit)
Maar zoals ik zei, Finn was nooit in beeld. Hij kreeg zelfs geen exit. Hij was gewoon ineens weg, foetsie. En niemand merkte het, want hij was er toch nooit.Dus daarom moet je het niet laten hoor! Er zijn zeker pareltjes van verhaallijnen te vinden.
Edit: overigens was hij toen nog niet 'evil' en werd hij ook niet gespeeld door zo'n vreselijk acteur als nu.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
Oh trouwens, net de aflevering van vandaag gezien. Als ik van mezelf wist dat ik niet weer heel snel zou terugvallen, zou ik echt nu weer zeggen: 'doei Hollyoaks'. Het niveau daalt nu zelfs verder dan 0. Je wilt niet weten wat er net even gebeurd is:Oké, dít is pas écht slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou echt zo weer stoppen met kijken, wat een verschrikkelijke puinzooi.
Ik gok erop dat ik het voorlopig even bij de oudere reeks hou, want dit slaat echt alles![]()
Zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Veel plezier. En hou ons maar op de hoogte.
Ik wist gewoon dat je Jacqui leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over Warren kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe bevalt-ie me wel. Ik denk vooral omdat duidelijk te merken is dat Jamie Lomas het gewoon heerlijk vindt om dat karakter te spelen
Gilly vindt zichzelf volgens mij heel zielig de hele tijd. Hij irriteert mij inderdaad mateloos en is eigenlijk niet meer dan het aanhangsel van Rhys volgens mij
Overigens: Jacqui![]()
En Ricky en Duncan zijn inderdaad niet heel boeiend, maar dit soort luchtige personages mis ik wel in het huidige Hollyoaks.
Ik zou het toch gewoon doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zei het niet helemaal goed nee. Maar je begreep wat ik bedoel.![]()
En ja, ik ga het overwegen om het te kijken. Ik zie het nog wel even.
Toen werd hij gespeeld door Connor Wilkinson. Ook geen memorabel goed acteur, maar nog altijd niet zo miserabel alsquote:Al wist ik overigens niet dat zijn personage door iemand anders gespeeld werd.
Ik verheug me wel op Mitzeee, jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je Jacqui leuk zou vinden.Wacht maar af tot je Mitzeee in actie ziet, zij is ook geweldig grappig (en ook een knappe vrouw). Oh, en Cheryl.
Die doet ook niet veel, maar haar vind ik ook fantastisch. En heb je Sinead al gezien? ZO anders!! Vond haar toen veel leuker.
Volgens mij was Steph Waring toen met zwangerschapsverlof, dus dat kan kloppen. Tony was wel even te zien in een scène met Warren, die hij haast aanvloog vanwege Dom. Zover ik nu begrepen heb was het Warren die Dom zo gek had gekregen om de Il Gnosh in de fik te zetten. Wat er van waar is weet ik overigens niet, maar goed.quote:Overigens jammer dat er geen Tony of Cindy in 2010/2011 zit. Ze zijn amper te zien. Al is Cindy in 2011 wel terug met een paar ironische scènes.En Darren/Nancy komen ook niet veel voor, tot in 2012 doen ze bijna niks. En tóch waren ze daar leuker dan nu.
Toen nog zo'n normale, puberende, luie jongen die niemand kwaad deed. In tegenstelling tot zijn karakter nu, wat je alleen al ziet in zijn leadershot - en de keuze voor de vervangend "acteur".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
Toen werd hij gespeeld door Connor Wilkinson. Ook geen memorabel goed acteur, maar nog altijd niet zo miserabel als![]()
Keith Rice
![]()
[ afbeelding ]
En hij had zelfs een eigen leadershot!
Zeg dat welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toen nog zo'n normale, puberende, luie jongen die niemand kwaad deed. In tegenstelling tot zijn karakter nu, wat je alleen al ziet in zijn leadershot - en de keuze voor de vervangend "acteur".
[ afbeelding ]
Och, Bella zal er waarschijnlijk nooit iets van meekrijgen. Alhoewel... Ik gok dat ze na de afwikkeling van de verhaallijn met John-Paul aan komen zetten met een verhaallijn waarin Finn ineens de zorg over Bella krijgt, als "comeuppance" voor wat-ie heeft geflikt en de makers zo proberen om de kijkers toch weer wat medelijden/sympathie voor Finn te krijgen.quote:Laten we trouwens niet vergeten dat Finn op zijn dertiende al vader is geworden.Leuk voor Bella, een vader van 16 die zijn leraar verkracht. Smerig, bah.
Binnenkort heb ik er wel wat meer tijd voor. Dan ga ik denk ook maar een poging wagen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het toch gewoon doen
Laat ik het zo zeggen: de serie uit de jaren '90 was af en toe behoorlijk slecht (het was toen nog niets meer dan een (twee)wekelijkse serie over een klein groepje jongeren), maar zelfs dát was nog beter dan wat Gascoyne/MacLeod/Crapwood ons nu voorschotelen. Dus kan de serie uit 2010/2011 lang niet zo slecht zijn
[..]
Toen werd hij gespeeld door Connor Wilkinson. Ook geen memorabel goed acteur, maar nog altijd niet zo miserabel als![]()
Keith Rice
![]()
[ afbeelding ]
En hij had zelfs een eigen leadershot!
Eerlijk gezegd: nee, totaal niet. De enige die nog over zijn, zijn Ste, Tony, Cindy, Diane, Sinead, Nancy, Darren, Jack, Frankie, Tom, Mercedes en Carmel (dat is weinig, want de serie heeft min. 45 personages). De rest die toen in de serie zat, is nu vertrokken en vervangen door halfgare personages. Erger nog: die zijn eerst vervangen door studenten in 2011, die in 2012/begin 2013 weer zijn uitgemoord en nu zijn vervangen door teleurstellende personages.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bovendien zijn er nog wel genoeg bekenden te zien uit die periode he.
Tofquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er wel wat meer tijd voor. Dan ga ik denk ook maar een poging wagen.
Nee, of er moet een wonder gebeuren. Maar tot die tijd zal ze alleen maar huilen, schreeuwen, huilen, schreeuwen, huilen... 't Lijkt verdomme wel alsof zíj nog een klein kind is, in plaats van Katyquote:En een lieve leuke Sinead zou ik natuurlijk ook wel willen zien.![]()
Die zullen we in 2014 gezien de spoiler verwachtingen wel niet meer te zien krijgen he.
Zeker welquote:Bovendien zijn er nog wel genoeg bekenden te zien uit die periode he.
Ik vind het juist nog wel redelijk veelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: nee, totaal niet. De enige die nog over zijn, zijn Ste, Tony, Cindy, Diane, Sinead, Nancy, Darren, Jack, Frankie, Tom, Mercedes en Carmel (dat is weinig, want de serie heeft min. 45 personages). De rest die toen in de serie zat, is nu vertrokken en vervangen door halfgare personages. Erger nog: die zijn eerst vervangen door studenten in 2011, die in 2012/begin 2013 weer zijn uitgemoord en nu zijn vervangen door teleurstellende personages.
Ja, inderdaad wel iets minder dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: nee, totaal niet. De enige die nog over zijn, zijn Ste, Tony, Cindy, Diane, Sinead, Nancy, Darren, Jack, Frankie, Tom, Mercedes en Carmel (dat is weinig, want de serie heeft min. 45 personages). De rest die toen in de serie zat, is nu vertrokken en vervangen door halfgare personages. Erger nog: die zijn eerst vervangen door studenten in 2011, die in 2012/begin 2013 weer zijn uitgemoord en nu zijn vervangen door teleurstellende personages.
Nou, de studenten die in 2011 geïntroduceerd worden zijn alles behalve interessant hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het juist nog wel redelijk veel12 personages (13, als je Finn zou meerekenen) is toch wel aardig. En in 2011 komen daar nog de 3D's (Dirk, Dodger en Dennis) bij.
En ik mis de studenten in de serieIk heb nog geen seconde van ze gezien, maar ze lijken mij toch 1000x interessanter dan zogenaamde complexe personages als Trevor, Grace of Freddie
John-Paul is (samen met Nana) teruggekeerd in december 2012, met kerst, na 4 jaar afwezig te zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, inderdaad wel iets minder dan ik verwacht had.Maar dat hoeft natuurlijk niet direct nadelig te zijn. En was John Paul toen ook niet in de serie?
Kwam de vervelende omslag eigenlijk al rond 2012?
Zijn dat niet zo'n beetje álle studenten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, de studenten die in 2011 geïntroduceerd worden zijn alles behalve interessant hoor.Ik snap dat Hollyoaks niet veel deed met bijvoorbeeld Scott, Annalisse, Rob, Jono of Neil.
Kun je nagaan dat we nu naar eendimensionale personages zitten te kijkenquote:Dat waren gewoon tweedimensionale personages waar niks uit te halen viel.
Zeker!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tof
[..]
Nee, of er moet een wonder gebeuren. Maar tot die tijd zal ze alleen maar huilen, schreeuwen, huilen, schreeuwen, huilen... 't Lijkt verdomme wel alsof zíj nog een klein kind is, in plaats van Katy
[..]
Zeker welDat lijstje heeft luftersel net neergezet
Ook zo'n beetje het enige goede dat Krakwood bereikt heeft bij zijn terugkeer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
John-Paul is (samen met Nana) teruggekeerd in december 2012, met kerst, na 4 jaar afwezig te zijn geweest.
Clare die voor de tigste keer terugkwam, alleen maar vanwege Krakwoodquote:En ja, de omslag kwam toen Will en Texas iets kregen met elkaar, rond december 2012 denk ik me te kunnen herinneren. Daarna kwam alleen nog de exit van Brendan en de zelfmoordpoging van Esther die het waard waren om te kijken. Oh, en de lieve kleine relatie tussen John-Paul en Doug.![]()
De rest was flut.
Overtuigend is ze wel, alleen is ze bloedirritant momenteel. En dat geschreeuw van haar is ook vreselijk. Het was dan ook een verrassing dat ik bij de aflevering van 2 december 2010 het volume níét zachter hoefde te zetten bij haar scènesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeker!![]()
En ja, Sinead zet haar rol misschien dan wel goed en overtuigend neer. Maar het is inderdaad net een klein kind af en toe. Wat heb ik haar al vaak zien huilen ja.
Dat heb ik nou ook!quote:Maar ik zou haar best wel eens willen troosten, als die griezel van haar in de serie er niet bij is.![]()
Dank weer voor de info.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
John-Paul is (samen met Nana) teruggekeerd in december 2012, met kerst, na 4 jaar afwezig te zijn geweest.![]()
En ja, de omslag kwam toen Will en Texas iets kregen met elkaar, rond december 2012 denk ik me te kunnen herinneren. Daarna kwam alleen nog de exit van Brendan en de zelfmoordpoging van Esther die het waard waren om te kijken. Oh, en de lieve kleine relatie tussen John-Paul en Doug.![]()
De rest was flut.
Dat vind ik ook, op de een of andere manier blijft het toch wel leuk om te kijken. Alleen, als je dan ziet hoe "normaal" de serie eerst was, dan ga je toch nog meer letten op de kritiekpunten van de huidige reeks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank weer voor de info.![]()
En ja, ik was eigenlijk helemaal niet van plan om terug te gaan kijken. Maar ja, ik worstel me nu ook een beetje door de afleveringen van maart heen. Toch vind ik dat de serie nu ook nog best wel leuk is.
Ze zijn gewoon te ver doorgeslagen in hun manier om de kijkers aan de serie te binden. Nu jaagt het de kijkers alleen maar weg. Zonde, eeuwig zonde.quote:Maar ja, wat we hier elke keer zeggen is natuurlijk gewoon zo. Net teveel vervelende personages en een moord die nu ook weer gepleegd wordt. Het is zo overdreven en onnodig.
En wordt bijna als een normaal iets beschouwd, wat het natuurlijk nooit mag zijn in een soapserie.
Haha, ja dat zal best.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Overtuigend is ze wel, alleen is ze bloedirritant momenteel. En dat geschreeuw van haar is ook vreselijk. Het was dan ook een verrassing dat ik bij de aflevering van 2 december 2010 het volume níét zachter hoefde te zetten bij haar scènes
[..]
Dat heb ik nou ook!Alleen dan wel bij de dame die ook als mijn UI dient
![]()
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
Deze vond ik net nog tussen mijn bestanden. Om even het ontiegelijk grote contrast duidelijk te maken tussen de cast van toen ik begon met kijken (november 2012) en de cast van nu:
2012:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat je duidelijk verschil ziet. De cast van 2012 was veel gevarieerder, kleurrijker, etc. Je had van alles wat, maar niks dubbel. Brendan was de antiheld, Joel was zijn hulpje, Ste was de zelfverzekerde homo, Doug de onzekere, Tilly was de zelfverzekerde lesbienne, Esther de (gepeste) onzekere, Myra was de komische moeder, Ash was een gothicachtig type, Leanne was een lekker gestoorde meid, Martha was de aan alcoholverslaafde, onverantwoordelijke moeder, etc.
Nu is iedereen een chanteur, moordenaar, liegbeest, egoïst of een psychopaat.
Zeg, ho even! Mevrouw Minniver mag in mijn armen uithuilen nadat ik die beul van een Patrick dat stadje heb uitgejaagd! Ik denk ook dat ze het niet leuk zal vinden dat ze tweede keus isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal best.![]()
Mocht ze geen interesse hebben, dan wandel ik wel even een halte verder richting Maxine, als ik eerst een doosje sigaren bij de price slice gehaald heb.
Blijf jij maar in Italië!
Tja inderdaad. Veel meer jongeren. Behoorlijk groot verschil ook. Jammer!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil ja
Wat mij ook opvalt: een groter aantal "jongere" personages in 2012. Dat er niets mee gedaan werd is dan weer jammer te noemen, maar een teen soap zonder tieners/jongvolwassenen is haast lachwekkend te noemen. Maar ja, Krakwood kreeg het ineens in zijn hoofd om het meer tot een familiesoap te maken. En die zijn er nog niet in Engeland
Zeker jammer, haast schandelijk te noemenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja inderdaad. Veel meer jongeren. Behoorlijk groot verschil ook. Jammer!
Goed jij je zin. Ik wandel wel door na die blonde schone van de Lomax familie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg, ho even! Mevrouw Minniver mag in mijn armen uithuilen nadat ik die beul van een Patrick dat stadje heb uitgejaagd! Ik denk ook dat ze het niet leuk zal vinden dat ze tweede keus is
Trouwens, is de Head Customerservice van de Price Slice niet misschien iets voor jou? Er zou zomaar een vonk kunnen overslaan tussen jullie met die sigaren van jou
Zou leuk wezen ja, al heb ik geen idee of dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker jammer, haast schandelijk te noemen
Het is ook lachwekkend te noemen dat er in dat huidige studentenhuis op George na geen enkele student woont. Blessing is geen student, Sinead niet, Freddie niet, Ste niet... Ik mag toch hopen dat er tegen het einde van de zomer weer wat studenten in de serie komen. Al zijn het er maar twee, dan nog maakt dat toch weer een behoorlijk verschil.
Moet je wel uitkijken dat je niet omver gekegeld wordt door Periquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Goed jij je zin. Ik wandel wel door na die blonde schone van de Lomax familie.
En mevrouw Cunningham bedoel je? Tja, misschien Kelder misschien.
Ik denk dat die kans groter is wanneer wij tegen die tijd de functies van Gascoyne/MacLeod/Crapwood hebben overgenomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ja, al heb ik geen idee of dat gaat gebeuren.
Elke keer als jij het over die Gascoyne hebt, lees ik 'Gasoline'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans groter is wanneer wij tegen die tijd de functies van Gascoyne/MacLeod/Crapwood hebben overgenomen
Ik had het eigenlijk over Leela, maar als jij Sam de knapste in huize Lomax vindt. Dan vind ik dat best grappig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je niet omver gekegeld wordt door PeriIk wist trouwens niet dat je een oogje had op Sam!
En ja, ik bedoel mevrouw Cunningham. Cindy welteverstaan, niet die ietwat mislukte tweelingzus van Holly
Wie weet komt het er ooit nog van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans groter is wanneer wij tegen die tijd de functies van Gascoyne/MacLeod/Crapwood hebben overgenomen
Ik meer aan een verlopen Engelse oud voetballer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Elke keer als jij het over die Gascoyne hebt, lees ik 'Gasoline'.![]()
(je weet wel, benzine).
Hoe is het mogelijk...
Ik niet hoor, maar een misverstand zit in een klein hoekje daar in Hollyoaks, dus je moet wel heel duidelijk zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over Leela, maar als jij Sam de knapste in huize Lomax vindt. Dan vind ik dat best grappig.
Ja mevrouw Cunningham is erg leuk. Maar nee doe toch maar niet. Want als ik nog een keer door Chester heen wandel, staat een biertje drinken met meneer Savage ook erg hoog op mijn verlanglijstje om te doen.
Ik denk juist altijd aan een gaslekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Elke keer als jij het over die Gascoyne hebt, lees ik 'Gasoline'.![]()
(je weet wel, benzine).
Hoe is het mogelijk...
'Pause for applause!!!!'quote:
Ik vond de scène met Cindy en Molly ook echt geweldig: Molly die heel discreet vertelt dat ze een morning-after pil nodig heeft en Cindy die dat (totaal verbaasd) roepend herhaaltquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Pause for applause!!!!'
......... (doodse stilte)
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar zo'n misverstand zal ik toch hopelijk niet gaan maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar een misverstand zit in een klein hoekje daar in Hollyoaks, dus je moet wel heel duidelijk zijn
Dan moet je wel goed opletten, want voor je het weet staat Blessing jou te versieren in zijn opdracht
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar zo'n misverstand zal ik toch hopelijk niet gaan maken.![]()
Blessing ja! Goed dat je me waarschuwt, Kelder.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nog een tip: mocht het toch lukken met Sinead, dan moet je wel oordoppen meenemen voor de zekerheid
Ik vind dat Scouse Car Alarm, zoals Hollyoaks het zelf noemt, best leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nog een tip: mocht het toch lukken met Sinead, dan moet je wel oordoppen meenemen voor de zekerheid
Car Alarm? Joh, ik denk dat ze als ons nationale luchtalarm nog niet zou misstaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind dat Scouse Car Alarm, zoals Hollyoaks het zelf noemt, best leuk.Ik zou ook zo willen praten als Sinead, lijkt me geweldig! Maar inderdaad, op sommige momenten schreeuwt ze net even iets te veel hè.
Haha, die Ethan is echt geweldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, en weer even 3 afleveringen uit 2010 gekeken. Met de entrees van:
[ afbeelding ]
DI Ethan Scott (a.k.a. DI Loser)
[ afbeelding ]
De eerste Savage: Liberty
Én de rentree van Kathleen McQueen, de moeder van Theresa. De foto laat ik achterwege, ik wil jullie die ellende meer dan graag besparen
Toen ik hem zag wist ik dat ik 'm ergens van kende... Bleek dat ik 'm kende van een post van jou van een paar maanden terug waarin hij werd "terugbetaald" voor zijn wangedrag met Theresa en Liberty (en Rae volgens mij toen ook al toch?)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, die Ethan is echt geweldig.Jammer dat hij eruit is gegaan, hij had met iedereen een goede chemie.
Echt, kan ze niet acteren?quote:En Liberty... ja, dat is inderdaad een knappe meid. Maar veel zul je er niet van zien! Ze heeft geen enkele eigen verhaallijn gehad. Waarschijnlijk omdat ze niet kan acteren.![]()
Misvormde heks is nog mild, alhoewel ik eerlijk gezegd niet op een betere benaming komquote:Oh ja, die Kathleen heb ik ook nog even meegemaakt. Wat een misvormde heks is dat zeg.Hoe kan Theresa daar uitgekomen zijn???
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen ik hem zag wist ik dat ik 'm ergens van kende... Bleek dat ik 'm kende van een post van jou van een paar maanden terug waarin hij werd "terugbetaald" voor zijn wangedrag met Theresa en Liberty (en Rae volgens mij toen ook al toch?)
Nou, vergeleken met Keith Rice zou het eerder andersom zijn: dan zou Keith echt een Oscar verdienen. Abi (Liberty) kan heel mooi zingen, maar kan écht, écht niet acteren. Ze kan niet eens normaal praten eigenlijk.quote:Echt, kan ze niet acteren?
Nou ja, ik gok dat zij vergeleken met Kieth Rice nog een Oscar zou verdienenEn daarbij, gelukkig kan ze wél goed zingen en da's volgens mij haar voornaamste beroep
Dat vraag ik me wel eens bij meer mensen af.quote:Misvormde heks is nog mild, alhoewel ik eerlijk gezegd niet op een betere benaming kom
En naast het feit hoe Theresa daar uit heeft kunnen komen, welke idioot heeft daar overheen kunnen gaan?![]()
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 23 maart 2014 00:04 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ethan is een vuile player, maar dat levert echt hilarische scènes op. Dat zul je nog wel gaan zien.
Nou, die had ik niet van jou verwacht als ik eerlijk benquote:[..]
Nou, vergeleken met Keith Rice zou het eerder andersom zijn: dan zou Keith echt een Oscar verdienen.
Hoezo is ze nogal dom?quote:Abi (Liberty) kan heel mooi zingen, maar kan écht, écht niet acteren. Ze kan niet eens normaal praten eigenlijk.Ze heeft in haar periode in Hollyoaks dan ook meerdere doodsbedreigingen gehad, mede doordat ze nogal dom is - en ook erg dom overkomt. Mooie meid, maar ze moet het bij zingen houden.
Wat, is Myra soms de Engelse Ma Flodder?quote:[..]
Dat vraag ik me wel eens bij meer mensen af.Kijk naar Myra, zij heeft kinderen gekregen met nota bene vier mannen.
En wat dacht je van Tegan?
Nou ja, ik weet niet, je kunt gewoon aan sommige acteurs/actrices merken dat ze geen hoog IQ hebben. Ze speelt ook niet de slimste in de serie, oké, maar als ik zo haar Twitter wel eens las of haar backstage zag... Maar dat is natuurlijk een vooroordeel, want ik weet niet of ze echt dom is. Ze komt in ieder geval wel zo over. Ik weet niet hoe je dat kunt uitleggen, je moet het gewoon met je eigen ogen aanschouwen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo is ze nogal dom?
Maar over dat zingen heb je wel gelijkOver dat acteren weet ik dat nog niet, maar dat zal de tijd wel uitwijzen
Ehh... komt in de buurt zou ik zeggen.quote:Wat, is Myra soms de Engelse Ma Flodder?![]()
We zullen 't zienquote:Op zondag 23 maart 2014 00:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, je kunt gewoon aan sommige acteurs/actrices merken dat ze geen hoog IQ hebben. Ze speelt ook niet de slimste in de serie, oké, maar als ik zo haar Twitter wel eens las of haar backstage zag... Maar dat is natuurlijk een vooroordeel, want ik weet niet of ze echt dom is. Ze komt in ieder geval wel zo over. Ik weet niet hoe je dat kunt uitleggen, je moet het gewoon met je eigen ogen aanschouwen.
quote:
Wéér een stunt... Ik keek uit naar dit, vanwege die trailer. Maar dit is gewoon een goedkope manier om Sinead verdacht te maken voor de moord op Fraser.quote:Hollyoaks: Sinead Roscoe involved in shock car accident
Young mum Sinead Roscoe will be involved in a car accident at the worst possible moment on Hollyoaks.
A devastating time for Sinead (Stephanie Davis) begins when her brother Finn lets her briefly visit her baby daughter Katy, against the instructions of social services.
When Katy's health takes a sudden turn for the worse shortly afterwards, Sinead immediately comes under suspicion of poisoning her daughter and is arrested.
By the time Sinead is released from custody, Katy's life is hanging in the balance at the hospital. Knowing she needs to be there, Sinead swipes some car keys and rushes off.
At the same time, gangster Fraser Black (Jesse Birdsall) finds himself in a panic of his own when the police are about to catch up with him.
When Fraser refuses to free Ste Hay from his dodgy dealings, Ste takes action by planting a crate of the drug-laced wine in The Loft and calling the police.
After receiving a warning call from his mole DS Marlow, Fraser takes the crate and drives off at speed, hoping to dump the evidence in a secluded spot.
Fraser overtakes Leela Lomax (Kirsty-Leigh Porter) on a country road but then ends up crashing into Sinead's car, causing her to pass out.
Leela drives to work
Fraser speeds up towards Leela (DIE NEUS)
Fraser crashes into Sinead
While Fraser immediately flees the scene to cover his tracks, Leela calls an ambulance for Sinead.
Fraser panics and drives off
Leela calls for help
Ik zag het net jaquote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wéér een stunt... Ik keek uit naar dit, vanwege die trailer. Maar dit is gewoon een goedkope manier om Sinead verdacht te maken voor de moord op Fraser.Had hem er lekker buiten gehouden, deze verhaallijn had hem niet nodig.
Misschien moeten we pas weer gaan kijken als de whodunnit is opgelost en dus zowel Fraser als Sandy verdwenen zijn. Tegen die tijd moeten er toch meer klachten zijn over het niveau van Hollyoaks tegenwoordig.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het net ja
Ik word hier echt ontzettend moe van![]()
![]()
Ik zie liever dat tegen die tijd dat zooitje incapabele producers de laan uitgestuurd isquote:Op zondag 23 maart 2014 12:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Misschien moeten we pas weer gaan kijken als de whodunnit is opgelost en dus zowel Fraser als Sandy verdwenen zijn. Tegen die tijd moeten er toch meer klachten zijn over het niveau van Hollyoaks tegenwoordig.
Ik neem aan dat Katy in het Dee Valley Hospital ligt, in het centrum van Hollyoaks wat sowieso maar lijkt te bestaan uit drie straatjes en een muffig steegje en wat dus prima te lopen is? Waarom moet Sinead dan een enorme omweg maken via een godverlaten landweggetje - waar geheel toevallig ineens nog twee inwoners van het o zo pittoreske plaatsje rijden?quote:By the time Sinead is released from custody, Katy's life is hanging in the balance at the hospital. Knowing she needs to be there, Sinead swipes some car keys and rushes off.
Dát. En Sinead heeft ook nooit haar rijbewijs gehaald of iets.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef PeterKelder het volgende:
Iets opmerkelijks uit het verhaaltje over de aankomende "shocking stunt sequence":
[..]
Ik neem aan dat Katy in het Dee Valley Hospital ligt, in het centrum van Hollyoaks wat sowieso maar lijkt te bestaan uit drie straatjes en een muffig steegje en wat dus prima te lopen is? Waarom moet Sinead dan een enorme omweg maken via een godverlaten landweggetje - waar geheel toevallig ineens nog twee inwoners van het o zo pittoreske plaatsje rijden?
Dit slaat echt totaal nergens op
Ik denk dat zelfs de schrijvers dit niet normaal kunnen verantwoordenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát. En Sinead heeft ook nooit haar rijbewijs gehaald of iets.En dat ze alle drie op hetzelfde, nog nooit vertoonde landweggetje rijden op exact hetzelfde moment.
En dat Fraser hier weer bij betrokken is.
En etc, etc, etc.
Oh, en pakt ze daar bij het politiebureau nou een auto van iemand anders? Ik neem niet aan dat haar auto daar geparkeerd staat bij het bureau.
Inderdaad. Het is gewoon sneu. Ik verwacht dan ook dat ieder zichzelf respecterend acteur en actrice dit jaar Hollyoaks nog verlaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de schrijvers dit niet normaal kunnen verantwoordenHet is alleen maar om het stuntquotum van Crapwood te halen.
Komende week is het Peri die van de trap lazert, volgende week weer een auto-ongeluk, de week erop waarschijnlijk een stunt waarbij Fraser wordt vermoord, de week daarop weer een stunt waarbij DI Lacey en DI Smile (Sonny) worden beschoten door een groep extremisten die nog een dodgy dealtje met Fraser hadden, de week daarop zal er iemand van een keukentrapje lazeren (misschien iets voor Maxine? Kunnen ze mooi koppelen aan This is Abuse), weer een week later zal Tom zich in een coma drinken door een grote hoeveelheid limonadesiroop (wat eigenlijk de drugswijn van Trevor was),...
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Dan blijven er alleen nog types als Charlie Clapham over gok ikquote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is gewoon sneu. Ik verwacht dan ook dat ieder zichzelf respecterend acteur en actrice dit jaar Hollyoaks nog verlaat.
Dé reden: het was aan Kirkwood om Hollyoaks om te turnen. Het was het lachertje van de Engelse soapindustrie, niemand nam het serieus, en de korte periode van David Hanson als producer was verre van een succes. Dus Kirkwood moest wel presteren om de serie erkenning te laten krijgen die Channel 4/Mersey TV wilde dat het kreeg.quote:With Hollyoaks being something of a disaster in recent months we decided to catch up with new man on the block, series producer Bryan Kirkwood.
So you’re helming Hollyoaks now, what can we expect?
Well Hollyoaks will be changing massively in the next 4 months. Not only physically on-screen but we are having clearouts in the production team, some of the people we have behind the scenes are fantastic but in order for the show to move away from where Hollyoaks has been in the last 24 months, cuts need to be made. With me being series producer I want to make my stand on the show, we’ve had letters, polls and petitions from fans that are desperate for us to move away from ‘immature’ Hollyoaks we have, I want to listen to the fans and hopefully it will be noticed soon. I also want to change the opening titles, they are new and it was the premise that they would be updated regularly, under David Hanson (old series producer) they haven’t been changed, we are currently thinking about changing the music and fiddling with the final post-credit scene.
Over the past year over 12 characters have left, surely it’s taken its toll? Are there any more to come?
Yes most of the characters that have left because they were not going with the flow that the people behind Hollyoaks at that time wanted them too. David Hanson wanted Hollyoaks to appeal to teens, whilst we want to extend our demographic. I’m not going to comment on who has left, as it was before my time, but you will notice that it has been the actors who play the students and family members. We want to reverse that so expect younger members of the cast possibly being axed or in some cases taking a back seat. We’re planning a big summer storyline which will ensure that the “Grange Hill” aspect of the show is diminished. There will be up to 10 more characters that will be leaving by the end of the year, one of those is one of Hollyoaks’ longest-serving cast members. Also expect the return of two characters, they left in the 2003 era, I can’t say much yet as it’s not finalised but a male and a female are set to make a dramatic return to the village.
It’s not Tony that’s leaving is it?
Very close but no!
Rumours were rife that Hollyoaks were planning a spin-off show
This wasn’t a rumour, Hollyoaks: Let Loose was shown last year leading up to Christmas; it starred Ben Davies and Lisa Hunter, which coincidentally lead to Hollyoaks enjoying some of its better ratings in the summer when they left. There are no plans to continue Let Loose into a second series, but it’s confirmed that Gemma and Marcus will be starring in another Hollyoaks franchise; In the City which will see a cross-over into the main show briefly in June.
Why is it that cast members who leave are never really heard of again?
We recruit actors who are relatively new to the business. We like to give them a chance; it’s a tough industry to crack so experience is essential. Hollyoaks is frowned upon in the industry; therefore it takes a fantastic actor/actress to get leading roles post-Hollyoaks. I can only think of Gary Lucy and Joanna Taylor who has made a fantastic career after the show since 2000.
What about Natalie Casey, James Redmond, Will Mellor etc?
Yes of course we have those; they were part of the Hollyoaks golden era which fizzled out in the late 1990’s. Could you imagine those characters returning now? It simply wouldn’t work since the show has changed dramatically since they left. I want to get the show back to what it was when it first began, I used to watch it back then and it was amazing!
And anything spectacular planned to keep Hollyoaks viewers hooked? Warning: Spoilers included!
Absolutely! We have a new family lined up to come into the show in July; they don’t have a secret past, don’t have a whiny schoolgirl member, don’t work at HCC, don’t all have different accents and will be liked by viewers. Were just about to film the climax to the Becca/Justin storyline in which Becca will finally come out of her shell leaving viewers shocked as its revealed that her baby is neither Jakes or Justin’s. Fans will be pleased! Also as I mentioned earlier we are planning a disaster for September time in which we will loose some younger cast members. We will also be saying goodbye to a mother and her daughter, hints have been included within the article so re-read it carefully and you could find the answer! Tragedy will strike for the long-suffering Taylor clan when one of them is killed.
Thanks for clearing things up Bryan! Can we have one last closing comment to the viewers?
Stay patient, things will be getting better, cast members will build steadily, we wont axe characters unnecessarily. Thanks for your patience and enjoy the rewards!
Catch Hollyoaks Monday to Friday at 6:30 on Channel 4, or if you have E4 catch the next episode straight afterwards at 7:00.
Toch vreemd dat Kirkwood de succes-formule van 2012 zo drastisch heeft veranderd, als er eigenlijk helemaal geen reden was om dat te doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dé reden heb gevonden waarom Kirkwood's eerste periode als producer wél een succes was, en zijn huidige een totale flop. Lees maar eens het onderstaande interview uit 2006:
[..]
Dé reden: het was aan Kirkwood om Hollyoaks om te turnen. Het was het lachertje van de Engelse soapindustrie, niemand nam het serieus, en de korte periode van David Hanson als producer was verre van een succes. Dus Kirkwood moest wel presteren om de serie erkenning te laten krijgen die Channel 4/Mersey TV wilde dat het kreeg.
Maar die druk was er niet toen hij terugkeerde in 2012. Oké, Hollyoaks scoorde weer minder dan toen hij aan het roer was, maar Emma Smithwick had de serie net weer gestabiliseerd en was goed op weg om de serie weer populair te maken bij de doelgroep: daarnaast wilde zij ook meer de serieuzere kant op met de serie. Al met al was Hollyoaks in 2012 dus gewoon goed bezig. Maar nu kon Kirkwood lekker gaan klooien met de serie wat hij wilde, want er was niet de opdracht om de serie weer back on track te krijgen. Ik gok echter dat er bij een nieuwe producer die opdracht wel zal komen, gezien het feit hoe Kirkwood samen met Gascoyne en MacLeod de boel aan het ruïneren is.
Kort samengevat: in 2006 was er een duidelijke focus, in 2012 niet. "The show is going back to basics" zei Kirkwood in 2012, terwijl er best een goeie basis was.
Simpel: volgens hem was er een reden om het doen, namelijk hetzelfde als in 2006: het werd teveel een soap over tieners/jongeren terwijl hij graag ziet dat het een brede familiesoap is. In 2006 wist hij de serie hiermee een nieuwe boost te geven, nu heeft hij alles wat door de jaren heen door verschillende producers weer is opgebouwd (en dan voornamelijk Smithwick met Kathleen Beedles) in één klap ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Kirkwood de succes-formule van 2012 zo drastisch heeft veranderd, als er eigenlijk helemaal geen reden was om dat te doen.
"Crapoaks" en "Stuntoaks" liggen voor mij niet meer ver uit de buurt, ik zou haast zeggen dat ze gelijk opgaan. De stunts zijn goed, dat zeker, maar het gebeurt de laatste tijd zó vaak dat ik het nauwelijks nog bijzonder kan noemen, eerder crappy.quote:En tja, naast de 'nieuwe koers' ('Stuntoaks'), is het vooral de niet-logica en het luie schrijven wat mij irriteert. Er wordt bijna niet nagedacht over de aftermath of over de gevolgen van iets. Het is dus vooral het 'Crapoaks' wat mij irriteert, met 'Stuntoaks' op zich is nog niet zo bijster veel mis, want die stunts zien er altijd goed uit en Kirkwood weet de spanning er met 'stunt sequences' goed in te brengen. Maar hij denkt gewoon niet na, dat is het hele punt. Dus dat gedeelte heeft eigenlijk niks met de nieuwe koers te maken.Dat is gewoon het gebrek van de producers/schrijvers momenteel.
Inderdaadquote:
Ik ook niet, zeker niet bij "shocking twists" als een auto-ongeluk. Ik zou dat juist zo stil mogelijk houden, zodat het pas écht shocking is voor de kijkers. Of sowieso niet tig spoiler pictures vrijgeven die niets tot de verbeelding overlaten.quote:Het vrij geven van de spoilers met foto's erbij een 2 weken (of wat is het eigenlijk) van te voren, snap ik eigenlijk ook niet.
Hm, Jamie Lomas (a.k.a. Warren) vertrekt binnenkort bij EastEnders, misschien een tweede terugkeer voor Warren Fox? Alhoewel dat niet meteen een gegarandeerd succes is, kijk maar naar de laatste comeback van Kirkwoods lievelingetje Clare Devine, dat sloeg echt nergens opquote:Ik hoop dat de komende dood van Fraser, er toe zal leiden dat Grace uiteindelijk ook zal vertrekken.
Dan zal er vast wel weer een nieuwe gangster ofzo komen.Maar zo irritant als Fraser en Grace zijn, kunnen ze bijna niet worden.
Kijkcijfers zijn redelijk stabiel, ik geloof tussen de 700.000 en 1.000.000 kijkers voor de afleveringen op C4, de First Look-afleveringen op E4 scoren iets minder maar ook redelijk stabiel. Het is slechter geweest de afgelopen jaren, dus ik ga er inderdaad niet van uit dat Kirkwood en co op korte termijn zullen vertrekkenquote:En ja, ik weet niet precies hoe de kijkcijfers het doen op het moment. Maar is de kans niet gewoon groot, dat Kirkwood en co er nog langere tijd zullen zitten?
Of moeten we dan echt in opstand komen.![]()
De eerstvolgende stunt ná die van volgende week met Sinead mag pas komen wanneer Kirkwood afzwaait. Je zal begrijpen dat dat wat mij betreft niet snel genoeg kan zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
Dank voor de info.
Dan is het maar te hopen dat al het gestunt minder gaat worden. Als we niet van hem afkomen.
Zeker, alleen is het jammer dat die dus nauwelijks aan bod komenquote:Want de serie bevat nog altijd meer leuke personages, dan vervelende vind ik.
Heb jij niet die afleveringen gezien waarin Grace ontvoerd werd? Daarin was Ray ook al te zien, hij was de ontvoerder.quote:Ik heb die hele Ray overigens nog niet gezien eigenlijk.![]()
Ik ben nu pas bezig met de aflevering 6 maart.
Lijkt me een goede deal.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De eerstvolgende stunt ná die van volgende week met Sinead mag pas komen wanneer Kirkwood afzwaait. Je zal begrijpen dat dat wat mij betreft niet snel genoeg kan zijn
[..]
Zeker, alleen is het jammer dat die dus nauwelijks aan bod komen
[..]
Heb jij niet die afleveringen gezien waarin Grace ontvoerd werd? Daarin was Ray ook al te zien, hij was de ontvoerder.
Zo niet: ik denk dat hij je niet teleur zal stellen
Dit...quote:Op maandag 24 maart 2014 20:41 schreef luftersel het volgende:
De 'shocks' worden inderdaad heel erg verpest door de vroege spoilers en artikels die ze vrijgeven.
... dit...quote:Een voorbeeld daarvan dat mij vooral irriteert, is de dood van Katy in de Sinead-verhaallijn. Die verhaallijn zou zó verschrikkelijk goed kunnen zijn (dat is-ie ook al wel naar mening, erg goed acteerwerk en een gevoelig, pakkend onderwerp), maar wáárom melden ze in godsnaam dat Katy overlijdt, als de verhaallijn pas net is begonnen? Hollyoaks zou pas écht een shock in handen hebben gehad als ze dat nooit hadden gemeld en Katy volgende week ineens dood zou zijn.
... en dit.quote:Daarbij zou het kijkers veel meer bezig houden te speculeren of Sinead nou werkelijk haar dochtertje zieker maakte voor aandacht of niet tot Katy's dood. Nu weet iedereen dat ze onschuldig is, maar mij zou het veel interessanter lijken om mensen daarover te laten discussiëren. En dat dan na weken van beschuldiging richting Sinead uit zou komen dat ze onschuldig was. Dát zou pas shocking zijn.
Je hebt hem wel gezien; de ontvoering van Grace door Ray was namelijk in de week van 23 decemberquote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lijkt me een goede deal.![]()
En ik denk dat ik die Ray dan net gemist heb. Ik kijk sinds de aflevering van 12 december. De ontmaskering van Sienna.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit...
[..]
... dit...
[..]
... en dit.
Nou ja, als het dan toch niet lukt om Series Producer te worden, is er nog altijd een mogelijkheid aan te kloppen als Consultant Press Department
Het was dan wel een shock, maar het was overduidelijk geen lievelingetje van Krakwood en het was geen "exciting stunt sequence". En dat laatste had ik Jim dan weer graag gegund, als hij toch moest vertrekkenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Dit zou toch zelfs die lompe koe van een Krakwood nog wel in kunnen zien? Ik bedoel, Jim's dood was hartstikke onverwacht, nergens aangekondigd en was voor mij een echte shock, maar daar doen ze vervolgens helemaal geen moer mee.Hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie nu trouwens het beeld van een koe met het hoofd van Krakwood voor me, bedankt
quote:
Aangename verrassing neem ik aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou even reageren op een post van PeterKelder dat ik het ongeveer wel weer weet. Wat betreft die ontvoering van Grace.
Zie ik ineens dit.
Haha dat zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aangename verrassing neem ik aan?
Ik heb de ontvoering van Grace trouwens ook volledig aan me voorbij laten gaan hoor.Heb de verhaallijnen van Fraser/Trevor/dat wicht nooit echt gevolgd en vaak overgeslagen.
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou even reageren op een post van PeterKelder dat ik het ongeveer wel weer weet. Wat betreft die ontvoering van Grace.
Zie ik ineens dit.
Tja, een ontvoering is in GTST tegenwoordig een uitzondering, maar in Hollyoaks is het juist aan de orde van de dagquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha dat zeker.![]()
Ik kan me dat wel voorstellen ja. Ik stond volgens mij toen nog wel te kijken, geloof ik. Een ontvoering, best interessant. Nu weet ik dat, dat voor deze wannabe gangsters, op de wekelijkse agenda kan staan.
Ja, wat dat betreft zijn in beide series de verhoudingen zoek.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
[..]
Tja, een ontvoering is in GTST tegenwoordig een uitzondering, maar in Hollyoaks is het juist aan de orde van de dag
Misschien moeten Gottschalk en Kirkwood eens een uitwisselingsprojectje doenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zijn in beide series de verhoudingen zoek.![]()
Al schijnt Ludo nu eindelijk weer eens in actie te komen he. Al zal dat toch wel weer teleurstellend aflopen.
Hans? Welke Hans?quote:Afijn, ook die serie heeft zijn betere tijden gekend. Vanavond is het bye bye Frits van Houten. Hoewel ik, Hans volgens mij nog niet gezien heb. Maar misschien dat ie op de aftiteling staat.![]()
De vergelijking tussen die 2 blijft ook grappig ja!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten Gottschalk en Kirkwood eens een uitwisselingsprojectje doenAlhoewel ik gok dat niemand de wisseling zal opmerken
[ afbeelding ]
[..]
Hans? Welke Hans?
Ik ken wel een Hannie uit die periode, bedoel je die misschien?
Wat slecht weer zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Overigens net de aflevering van vanavond gezien, en ik denk dat ik eindelijk kan zeggen dat er een abrupt einde is gekomen aan de Browning-verhaallijn. Cindy, Mercedes en Lindsey hebben vorige week bekend, maar Sam liet ze gaan omdat ze vond dat zij het niet verdienden gearresteerd te worden. Ook is Alex weer vertrokken nadat hij Dirk had laten arresteren en dus dacht dat hij het had opgelost.![]()
Wéér een slecht einde van een slepende verhaallijn dat er even tussen gepropt lijkt te zijn. Net als de exit van Vincent: lang niet in beeld en dan in twee dagen wordt de verhaallijn opgepakt en beëindigd, waarschijnlijk vanwege geringe interesse of omdat de schrijvers niet meer weten wat te doen.
Verder was de aflevering vandaag veel beter door te komen (ik keek alleen omdat er leuke personages in zaten). Lekker veel Peri en Nancy - en nee, niet de zeikerige Nancy, maar lerares Nancy die Robbie even goed op zijn plek weet te zetten.
En de verhaallijn van John-Paul... Godsamme, wat is die nu geruïneerd zeg. Iedereen gaat ermee akkoord dat hij Robbie seksueel zou hebben geïntimideerd en hij zelf zegt ook helemaal niet dat dat niet zo is. Hij gaat er een beetje depressief bij zitten kijken.Zelfs zijn familie vindt het niet meer dan normaal dat zij hem de komende maanden in de gevangenis op moeten zoeken.
Oh, en Leela versus Mercedes en Leela versus Grace vanavond.Echt, alleen voor die scènes zouden jullie de aflevering moeten zien. Geniaal hoe die drie aan elkaar gewaagd zijn met de pikante uitspraken.
![]()
Ik had haar amper herkend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef luftersel het volgende:
Maar nu iets veel en veel leukers: Hollyoaks Later 2012! Aangekomen bij aflevering 3 pas - amper tijd gehad om te kijken de laatste dagen.![]()
En het begint al goed hoor:
[ afbeelding ]
Hoogzwangere Nancy wordt bedreigd.
Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Maar hij is in ieder geval pas terug op 4 april.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wat slecht weer zeg.![]()
John Paul gaat zeker nu ook nog een tijdje uit de serie.![]()
Maar de Lomaxjes weer in de afleveringen. Dat is altijd goed.![]()
Leela.Dat kan niet anders denk ik.
![]()
Toch zag Nancy er jarenlang zo uit, pas nét voordat jij begon met kijken kreeg ze een nieuwe stijl en knipte ze haar haar af.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had haar amper herkend om eerlijk te zijn.
Ja, dit is niet echt realistisch meer nee. De twijfel in het begin was misschien nog wel voor te stellen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Maar hij is in ieder geval pas terug op 4 april.Nou moet ik zeggen dat ik dat zielige gedoe ook wel even gehad had hoor. James Sutton is een subliem acteur, maar wanneer je beschuldigd wordt van en de bak in draait voor het seksueel handelen bij een leerling, zou zelfs een verkrachte man nog wel in actie komen. Vanavond irriteerde me vooral, alsof hij gewoon toegaf dat hij het had gedaan.
![]()
En ja, de Lomaxes zijn er weer! Helaas in niet met een geweldig boeiende verhaallijn...
Ho, wait a minute... Sam vond dat Cindy/Mercedes/Headache het niet verdienden om gearresteerd te worden?!?!?!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Overigens net de aflevering van vanavond gezien, en ik denk dat ik eindelijk kan zeggen dat er een abrupt einde is gekomen aan de Browning-verhaallijn. Cindy, Mercedes en Lindsey hebben vorige week bekend, maar Sam liet ze gaan omdat ze vond dat zij het niet verdienden gearresteerd te worden. Ook is Alex weer vertrokken nadat hij Dirk had laten arresteren en dus dacht dat hij het had opgelost.![]()
Wéér een slecht einde van een slepende verhaallijn dat er even tussen gepropt lijkt te zijn. Net als de exit van Vincent: lang niet in beeld en dan in twee dagen wordt de verhaallijn opgepakt en beëindigd, waarschijnlijk vanwege geringe interesse of omdat de schrijvers niet meer weten wat te doen.
Verder was de aflevering vandaag veel beter door te komen (ik keek alleen omdat er leuke personages in zaten). Lekker veel Peri en Nancy - en nee, niet de zeikerige Nancy, maar lerares Nancy die Robbie even goed op zijn plek weet te zetten.
En de verhaallijn van John-Paul... Godsamme, wat is die nu geruïneerd zeg. Iedereen gaat ermee akkoord dat hij Robbie seksueel zou hebben geïntimideerd en hij zelf zegt ook helemaal niet dat dat niet zo is. Hij gaat er een beetje depressief bij zitten kijken.Zelfs zijn familie vindt het niet meer dan normaal dat zij hem de komende maanden in de gevangenis op moeten zoeken.
Oh, en Leela versus Mercedes en Leela versus Grace vanavond.Echt, alleen voor die scènes zouden jullie de aflevering moeten zien. Geniaal hoe die drie aan elkaar gewaagd zijn met de pikante uitspraken.
![]()
Het zou GTST wel eens flink kunnen opschuddenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De vergelijking tussen die 2 blijft ook grappig ja!![]()
En ja dat moesten ze eens doen. Al wordt de serie dan al gauw te eng denk ik voor Erland Galjaard en z'n gezinnetje.
Dit klinkt alsof Kirkwood toen stage liep bij Doctor Proctor Scripts en zijn ideetjes mocht uitvoerenquote:Hannie, zou die erachter gekomen zijn dat Frits een tweelingbroer had. En Hans wou vermoorden uit angst dat ze hun niet uit elkaar kon houden. Maar ze zich vergist had en.. Afijn laat maar.
Hahahaha nee joh. Deze foto stamt uit 2010.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Zie ik het trouwens goed, heeft het autoalarm van Hollyoaks een nieuwe foto?
[ afbeelding ]
Nou, dat is ze dan gelukt, want ik dacht dat het een nieuwe foto wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahahaha nee joh. Deze foto stamt uit 2010.![]()
![]()
Digital Spy denkt slim te zijn door haar castfoto te veranderen omdat haar haarkleur hier hetzelfde is als die ze nu net heeft laten zetten (als je goed kijkt zie je dat dat niet eens het geval is: dit is bruin, ze heeft nu zwart haar). Deze foto is dus eigenlijk al hartstikke oud. Ze heeft hier dan ook bijna geen make-up op.
Haar vorige foto kwam uit 2012 en dan nog ergens tegen het einde ook. Denk niet dat ze die nu alweer gaan vervangen. Al is het misschien hetzelfde als bij Nancy: compleet ander kapsel = compleet nieuwe castfoto (haar laatste kwam volgens mij ook uit 2012, gezien haar kapsel). Hoewel dat bij Cindy niet het geval is, en die ziet er heel anders uit nu. En Frankie ook trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat is ze dan gelukt, want ik dacht dat het een nieuwe foto was
Down the stairs, gok ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef luftersel het volgende:
Overigens is de 'village stairs' die er zo anders uitzag tijdens Peri's stunt gewoon alweer terug veranderd naar hoe die was.![]()
![]()
God o god, waar gaat het heen met deze soap.
En ja, het was echt zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ho, wait a minute... Sam vond dat Cindy/Mercedes/Headache het niet verdienden om gearresteerd te worden?!?!?!
Oké, dit slaat echt alles. Ik ga niet eens meer beginnen over de rest, want dat is mogelijk even slecht. Ik vraag me echt af waar die "scriptschrijvers" hun vak hebben geleerd.
In het geval van Cindy zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar bij die andere twee... Kirkwood in de bocht hoor, lievelingetje Mercedes en semi-lievelingetje Lindsey (want ze is gelinkt aan de Roscoes) mogen never-nooit gestraft worden voor hun daden en kunnen overal mee wegkomen.
Ik heb het net gezien jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En ja, het was echt zo.Toen Sam ze vrij liet en zei dat er veel ergere mensen waren die moeten worden opgepakt voor hun daden, "zoals een verkrachter die een man heeft verkracht, welke vandaag terecht moet staan in de rechtbank", legde Mercedes niet eens de link met John-Paul, die die dag toevallig óók terecht moest staan.
Sam heeft thuis de opnamebandjes vernietigd, want ja, er was verder toch niemand in de ruimte waar ze de drie vrouwen overhoorde. Ook geen bewaker of zo.
![]()
Daarna gaven de drie meiden elkaar een knuffel en zeiden ze tegen elkaar dat ze van elkaar de beste vriendinnen waren die ze ooit hebben gehad. Ook Mercy.En daarna heeft niemand er nog wat over gehoord.
quote:
Dat is inderdaad wel een awardje waard ja, de award voor Most Miserable Producer. Oh en dan denk ik dat hij ook wel de award voor Most Self-Glorificated Nitwit in de wacht kan slepen. Want ja, hij is me toch zo bescheiden hè.quote:Maar ja, wat wil je ook met twee flutproducers en een nog grotere flutproducer die zo hard van zijn voetstuk gelazerd is dat het bijna een award waard is?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:55 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is inderdaad wel een awardje waard ja, de award voor Most Miserable Producer. Oh en dan denk ik dat hij ook wel de award voor Most Self-Glorificated Nitwit in de wacht kan slepen. Want ja, hij is me toch zo bescheiden hè.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan de award ontwerpen?Alhoewel, dan ben ik zo klaar
Dat is toch dat schijnhuwelijk van Jacqui en die buitenlander? Daar geeft John-Paul hem een keiharde mep samen met Tony volgens mij.quote:
Yepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is toch dat schijnhuwelijk van Jacqui en die buitenlander? Daar geeft John-Paul hem een keiharde mep samen met Tony volgens mij.
Die eerste Sonny.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep
Hoe Myra de ambtenaar van de burgerlijke stand ook toespreekt![]()
Ze heeft het niet van een vreemde, dat is duidelijk
De eerste Sonny is ook nog te zien in deze aflevering, net alsDom
en
Louise
Ja, nu begrijp ik het wel wat meerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die eerste Sonny.Wat een deuzige was dat zeg. Snap je nu ook waarom ik het zo vreemd vind dat ze hem nu als "verantwoordelijke agent" terug hebben gehaald?
Het mag zeker wel de halve cast worden ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou GTST wel eens flink kunnen opschudden
Een "big stunt sequence" waarbij Toko in de lucht gaat... Lucas eruit, Nina eruit, Rikki eruit, Sjors eruit, Maxime eruit, geen idee wie er allemaal nog meer ontzettend vervelend zijn momenteel maar die mogen er ook uit...
[..]
Dit klinkt alsof Kirkwood toen stage liep bij Doctor Proctor Scripts en zijn ideetjes mocht uitvoeren
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Zie ik het trouwens goed, heeft het autoalarm van Hollyoaks een nieuwe foto?
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat Kirkwood een beetje "scheve" mond heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het mag zeker wel de halve cast worden ja.![]()
Het zou nog best kunnen dat Kirkwood toen stage liep ja.
Echter zal ook hij toen al wel met de vuist van Rogier te maken hebben gehad.
Pffff.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En ja, het was echt zo.Toen Sam ze vrij liet en zei dat er veel ergere mensen waren die moeten worden opgepakt voor hun daden, "zoals een verkrachter die een man heeft verkracht, welke vandaag terecht moet staan in de rechtbank", legde Mercedes niet eens de link met John-Paul, die die dag toevallig óók terecht moest staan.
Sam heeft thuis de opnamebandjes vernietigd, want ja, er was verder toch niemand in de ruimte waar ze de drie vrouwen overhoorde. Ook geen bewaker of zo.
![]()
Daarna gaven de drie meiden elkaar een knuffel en zeiden ze tegen elkaar dat ze van elkaar de beste vriendinnen waren die ze ooit hebben gehad. Ook Mercy.En daarna heeft niemand er nog wat over gehoord.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Kirkwood een beetje "scheve" mond heeft
Het is echt een anticlimax van jewelste; die verhaallijn sleept maanden voort en dan komen ze met zo'n lullige conclusie. Ik zat de scène echt met stijgende verbazing te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Pffff.
Dan zou je, je als actrice toch ook afvragen waar je in vredesnaam mee bezig bent.
Ja precies. Ik heb die moord destijds niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is echt een anticlimax van jewelste; die verhaallijn sleept maanden voort en dan komen ze met zo'n lullige conclusie. Ik zat de scène echt met stijgende verbazing te kijken.
Laat maar horen als je het gezien hebt. Ik ben toch ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:
Oké, de aflevering van vanavond toch maar eens bekijken. Ben toch wel benieuwd hoe het met Peri afloopt.
Tja, logica is al een tijdje niet meer te vinden in Hollyoaks. Waarschijnlijk zijn ze die vriendschap over twee weken alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb die moord destijds niet gezien.
Wel natuurlijk dat ze het er de afgelopen maanden overgehad hebben. Met ook nog verwijten over en weer. En nu zijn het ineens (weer) vriendinnen.
Nou ja het zal wel.Ik wist in elk geval niet dat ze überhaupt echt een vriendschap hadden.
Tja vriendschappen zijn er ook niet zoveel in de serie of wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, logica is al een tijdje niet meer te vinden in Hollyoaks. Waarschijnlijk zijn ze die vriendschap over twee weken alweer vergeten
Ben trouwens wel benieuwd hoe Freddie zal reageren op het nieuws... Alhoewel, ik denk dat ik dicht in de buurt zit met dit:
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/yv45LlBqnYOyOC_9SCY4JA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MjYwO2NyPTE7Y3c9NDcwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD0yNjA7cT04NTt3PTQ3MA--/http://media.zenfs.com/en(...)54681.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is in elk geval goed om te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef luftersel het volgende:
Wat een geweldige aflevering vanavond!
Lizzie Roper (Sam) verdient echt een award. Zo gevoelig, verdrietig, geweldig als ze vanavond speelde heb ik nog nooit gezien! De hele Lomax familie trouwens, inclusief Leela en Danny, ik genoot echt van hun chemie! Verder was er ook een goed portie luchtigheid in de vorm van Nancy en Darren, Blessing en Dennis en toch ook nog wat mooie, kleinere scènes met Sinead en tussen Tony en Diane. Geen gangsters, geen irriterende mensen (op Finn na dan); zelfs Freddie viel mee.
Echt een compliment voor de perfecte timing en de afwisseling. Maak je niet vaak mee!
Ik zou echt zo jullie aanraden de extensie Media Hint te downloaden en de aflevering te kijken.
Inderdaad, het zal wel weer bergafwaarts gaan vanaf nu, maar ik heb in ieder geval weer interesse in een paar verhaallijnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dit is in elk geval goed om te horen.![]()
Maar ja, hoe leuk de aflevering nu is. Zo tegenvallend kan het over een aantal afleveringen weer zijn natuurlijk.
Dat is in ieder geval positief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal wel weer bergafwaarts gaan vanaf nu, maar ik heb in ieder geval weer interesse in een paar verhaallijnen.
Zoveel grappige momenten in 1 aflevering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
Trouwens ook een compliment voor Jeremy Sheffield voor hoe hij Patrick neerzet. Overtuigend en zó pakkend. Dat dingetje dat hij ook altijd doet, dat hij met zijn hand het haar achter het oor van Maxine doet, en dat hij haar daarna een kusje op haar voorhoofd geeft. Die kleine manipulatieve dingetjes, echt heel goed.![]()
En ook mijn complimenten voor de humor in deze aflevering, die echt compleet misplaatst was.![]()
Terwijl Freddie Finn aan het chanteren was om Sinead Katy te laten zien, kwam Dennis bijvoorbeeld langs met Dexter (de hond van Maxine die hij uit moest laten) en zegt heel droog: 'I hate dogs', waarna Finn en Freddie gewoon weer doorgaan met hun gesprek.![]()
Tegan was weer even haar oude, geliefde zelf toen ze tegen Peri, die bewusteloos in het ziekenhuisbed lag, zei:
'Open your eyes and I will buy you some icecream'.![]()
En ook zoiets: Tony heeft de bruiloft van hem en Diane nooit afgelast, dus Diane vond ineens een pakketje met ballonnen voor de deur voor de bruiloft. Zegt Tony: 'Maybe they just sent them to the wrong address...', waarop Diane de ballonnen heel sarcastisch omdraait en zegt:
[ afbeelding ]
'Oh, well do you think they'd remember the other Diane and Tony who live next door?'
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:
En ik denk dat dít jou ook wel op zal vrolijken, Koosnaam:
[ afbeelding ]
Sinead was prachtig in de aflevering van vanavond.
Dat is het inderdaad wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja vriendschappen zijn er ook niet zoveel in de serie of wel.
Dennis en Dodger.
Ste en Tony vind ik toch vooral zakelijk.
Ziggy nu wel wat met George natuurlijk.
George en Dennis? Blessing.. met Dennis
Voor de rest is het toch meer familie en relatie omgang he.
Maar ik zal nog wel wat vergeten zijn.![]()
Finn en Robbie kun je natuurlijk niet vriendschap noemen.
Oowja, Freddie leek inderdaad zo te kijken ja.![]()
Media Hint werkt toch alleen voor Chrome en Firefox? Daar heb ik dan weinig aan met Internet Explorerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef luftersel het volgende:
Wat een geweldige aflevering vanavond!
Lizzie Roper (Sam) verdient echt een award. Zo gevoelig, verdrietig, geweldig als ze vanavond speelde heb ik nog nooit gezien! De hele Lomax familie trouwens, inclusief Leela en Danny, ik genoot echt van hun chemie! Verder was er ook een goed portie luchtigheid in de vorm van Nancy en Darren, Blessing en Dennis en toch ook nog wat mooie, kleinere scènes met Sinead en tussen Tony en Diane. Geen gangsters, geen irriterende mensen (op Finn na dan); zelfs Freddie viel mee.
Echt een compliment voor de perfecte timing en de afwisseling. Maak je niet vaak mee!
Ik zou echt zo jullie aanraden de extensie Media Hint te downloaden en de aflevering te kijken.
Volgens mij niet nee, helaas.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Media Hint werkt toch alleen voor Chrome en Firefox? Daar heb ik dan weinig aan met Internet Explorer
Ach, bij de updates van Adobe is er nu ook een optie om Chrome "mee" te downloaden, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En dan zie ik het wel verder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, helaas.Nou ja, Chrome/Firefox is zo gedownload; het is zo gebeurd en je merkt er niks van, maar dat is natuurlijk wel een omweg. Ik heb zowel IE als Chrome op mijn laptop, want IE zit er standaard op maar Chrome is een stuk fijner naar mijn mening.
Je kunt ook wachten op de uploads van PriceSlice natuurlijk, ik zie dat die weer wat actiever wordt - al dan niet in wat slechtere kwaliteit..
Oh en trouwens, het was toevallig alleen deze aflevering en een of twee afleveringen van vorige week die het kijken waard waren, dus zo veel haast heeft het nou ook weer niet.Maar het is zeker wel handig om het zo in goede kwaliteit te kunnen kijken.
De eerste (vanwege Bartquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef luftersel het volgende:
Vraagje: wie zien jullie graag in de volgende titlecard?Keuze uit: Bart, Jack en Theresa, Ste/Trevor, Jack en Lindsey of Esther, Sam en Jacqui/Rhys.
(makkelijke keuze denk ik, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar).
Ik wist niet dat jij Bart zó geweldig vond?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De eerste (vanwege Bart) én de laatste (vanwege Jacqui
).
Twijfelgevalletje dus
Ik vond hem echt geweldig toen hij Texas probeerde te versierenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Bart zó geweldig vond?Ik vond hem altijd wel oké, maar niet geweldig of zo (maar dat kwam vooral door zijn langdradige, saaie verhaallijn over zijn relatie met Jasmine/Jason/Sinead in 2011). En de rest was ook niet zo heel boeiend, maar Bart was wel een leuk personage ja.
Dat was een grappige korte verhaallijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom net deze geweldige foto tegen:
[ afbeelding ]
Die gezichten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was een grappige korte verhaallijn.Maxine en Mitzeee hadden beiden seks gehad met dezelfde stripper, terwijl hij dat niet tegen hen had gezegd.
Toen dachten ze dat ze beiden zwanger waren.
En later...
[ afbeelding ]
... zetten ze hem dat betaald.
Volgens mij bevallen de oude afleveringen jou nog beter dan mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Deze aflevering is echt ge-wel-dig!!!![]()
![]()
Duncan en Eva![]()
![]()
Jacqui![]()
![]()
Bart
Jasmine
Alleen jammer van Fern () en Kathleen (
![]()
![]()
). Maar hé, geen Mercedes of Carl in de aflevering, dus is het sowieso al top
Oh, ik geloof je graag dat het minder zal worden hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij bevallen de oude afleveringen jou nog beter dan mij.Ik denk dat het trouwens al snel minder wordt in 2011 hoor.
Maar ik zal je niet ontmoedigen.
Ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De eerste (vanwege Bart) én de laatste (vanwege Jacqui
).
Twijfelgevalletje dus
Misschien wel; hierna nog 6 postsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima.![]()
Krijgen we hem nog vol vanavond?
Ja ik zag het. Nu weer 1 minder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel; hierna nog 6 posts
Als we zo gaan reageren dan wordt dat appeltje eitje natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel; hierna nog 6 posts
Hm, goeie... Ik heb wel een idee; hij staat in post #289quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Nu weer 1 minder.![]()
Weet 1 van jullie al een nieuwe TT?
Het is dan natuurlijk niet niks om meer dan 3 vrouwen te verkrachten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we zo gaan reageren dan wordt dat appeltje eitje natuurlijk.![]()
Ik lees trouwens net het verhaal van Toby Mills in Hollyoaks uit 2005. Hij blijkt een serieverkrachter te zijn geweest.Hij heeft meer dan 3 vrouwen verkracht, en er is daar nooit zo'n stomme heisa om gemaakt als nu met Finn en John-Paul.
Slecht eigenlijk dat vroeger alles nog zo lekker rauw was, terwijl het nu allemaal 'taboeverhaallijnen' moeten zijn die mensen wat leren.
Oh, en in dat 'beleren van de kijkers' zijn ze ook nog eens verdomd slecht. John-Paul zit in de gevangenis na te zijn verkracht en Maxine wordt al maanden mishandeld. Noem ik niet echt een goed voorbeeld voor de kijkers...
Nou ik zeg doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, goeie... Ik heb wel een idee; hij staat in post #289
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |