De nasleep is echt wel het beste van het beste vind ik. Zeker Jessica Ellis (Tegan) verraste me. Echt een top actrice en door haar heb ik echt tranen met tuiten zitten huilen. Kirsty-Leigh Porter ook trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meh, ik heb net even snel het ongeluk-moment zitten kijken, want ik las dat het nogal crappy was... Maar mijn hemel, wat was dit amateuristisch gedaan zegDoe het dan gewoon niet. Überhaupt was de manier waarop de auto van Danny en Sam terechtkwam totaal ongeloofwaardig.
En de nasleep is in principe gewoon altijd hetzelfde. Tranen, ongeloof, "DIT KAN NIET WAAR ZIJN!!!", enzovoort. Dus dat ga ik echt niet zitten kijken, want de verdere nasleep zal hoogstwaarschijnlijk off-screen zijn, Hollyoaks kennende
Klein feitje: in Unter Uns ging het dus ook om de ouders van een gezin (de familie Beckmann). Zij besloten om er tussenuit te gaan naar Nederland na een aardige huwelijkscrisis (moeder had een affaire met de vriend van haar zus). Onderweg letten ze echter even niet op, waardoor ze een overstekend dier te laat zagen en het uitwijken een ongeluk opleverde, waarbij ze meteen stierven.
Oftewel: nu is Hollyoaks eens op de copy/paste-tourHet valt mij nog mee dat er niet stiekem een vrijend stelletje in de kofferbak lag, want dan was het sowieso 75% hetzelfde geweest
[..]
En dan te bedenken dat de Kanes moesten vertrekken vanwege de Lomaxes
Mja, maar over een paar weken is iedereen het alweer vergeten en is het "op naar de volgende nutteloze shock of stunt!" En dit moment moet er altijd in zitten voor de emotie, is een soap-wetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
De nasleep is echt wel het beste van het beste vind ik. Zeker Jessica Ellis (Tegan) verraste me. Echt een top actrice en door haar heb ik echt tranen met tuiten zitten huilen. Kirsty-Leigh Porter ook trouwens.
Ah, dus het is nog steeds De Grote Ste, Sinead & Roscoes Show? Ik had niet anders verwachtquote:Jammer dat het weer moest eindigen met dramaqueen Ste die zelfmoord wilde plegen in bad. Het moet altijd weer om hem draaien.
De Grote Ste, Sinead, Roscoe AND Grace Show, ja. Daarom ga ik ook stoppen met kijken. John Paul, Carmel en Nana, Dennis/Blessing, de Lomaxes en Maxine waren de personages door wie ik bleef kijken. Dennis gaat weg aan het einde van het jaar, de Lomaxes zijn zojuist uit elkaar getrokken, John Paul's verkrachting is gewoon lachwekkend (die verhaallijn lijkt niet eens meer te bestaan) en Carmel en Nana doen serieus helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, dus het is nog steeds De Grote Ste, Sinead & Roscoes Show? Ik had niet anders verwacht
Oh ja, Grace. Was ik allang weer vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
De Grote Ste, Sinead, Roscoe AND Grace Show, ja. Daarom ga ik ook stoppen met kijken. John Paul, Carmel en Nana, Dennis/Blessing, de Lomaxes en Maxine waren de personages door wie ik bleef kijken. Dennis gaat weg aan het einde van het jaar, de Lomaxes zijn zojuist uit elkaar getrokken, John Paul's verkrachting is gewoon lachwekkend (die verhaallijn lijkt niet eens meer te bestaan) en Carmel en Nana doen serieus helemaal niks meer.
Zo, dus die verhaallijn is ook eindelijk klaar? Het werd tijd zegquote:Maxine is de enige die me nog interesseert, maar nu ze van Patrick af is, zal ze wel weer gewoon naar haar normale zelf terugkeren in no-time. Overigens, na de 'reveal' van Patrick's mishandelingen, is Maxine op het vliegtuig gestapt en is Dodger gearresteerd. Van de twee is daarna niks meer vernomen, en niemand heeft ook maar gedacht om de politie te bellen voor Patrick, aangezien niemand Maxine geloofde behalve Dodger.
Bij mij precies hetzelfde, dat was ook de reden dat ik stopte: het eeuwige uitrekken van de verhalen en ze dan ook nog eens zó slecht en ongeloofwaardig schrijven. Als ze dan toch van de Duitsers gaan jatten, kunnen ze beter een cursusje "Hoe schrijf ik een geloofwaardige en toch entertainende soap - Voor beginners" gaan volgenquote:Als je zo'n verhaallijn ZO slecht weet te behandelen, verdien je mij niet meer als kijker.
Te zien aan de spoilers is het niet meer dan één kidnap en als John-Paul binnen komt stormen laat-ie hem waarschijnlijk vrij en vertelt hij dat het niet Finn was. Finn probeert Nancy namelijk later deze maand nog te verkrachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, Grace. Was ik allang weer vergeten
Maar de verhaallijn rond John Paul wordt binnenkort toch weer opgepakt met Finn en Ste? Alhoewel dat ook weer met een hele grote sisser zal aflopen waarschijnlijk. Of met een "unexpected huge stunt sequence", aangezien het op een oud benzinestation is
Toen Dodger en Maxine "herenigden" na de big reveal, kwam Patrick binnenstormen en probeerde Maxine mee te nemen in Hollywood-style (hand voor de mond, arm op de rug, etc.). Dodger was toen zo boos op hem dat ie hem aanviel en bijna te pletter sloeg. Sienna wilde niet dat hij mee zou gaan met Maxine naar het buitenland en dus heeft ze de politie gebeld voor die aanval op Patrick, zodat ie hier moest blijven.quote:[..]
Zo, dus die verhaallijn is ook eindelijk klaar? Het werd tijd zeg
En Dodger is gearresteerd voor...? Of is die verhaallijn met Snolly (a.k.a. The Dutch Rikki) nog steeds bezig?
Zo, eerste post in twee maandenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wow, zie zojuist een promo op RTL4 langskomen: vanaf morgen Hollyoaks op RTL Lounge?
"Britse top soap"... 't Is maar hoe je het bekijktquote:Britse top soap exclusief bij RTL Lounge
Vanaf maandag 20 oktober zendt de digitale zender RTL Lounge elke werkdag exclusief ‘Hollyoaks’ uit. Deze legendarische Britse soap is in Groot-Brittannië al sinds 1995 zeer succesvol. Naast jarenlang prachtige kijkcijfers halen heeft de soap al vele prijzen gewonnen, waaronder een prestigieuze ‘National Television Award’. RTL Lounge begint met ‘Hollyoaks’ op een geschikt moment in de serie waar veel nieuwe verhaallijnen starten. Desalniettemin zal er voor aanvang van de eerste aflevering een speciale, korte samenvatting te zien zijn met de belangrijkste gebeurtenissen tot nu toe. Dit overzicht is ook te zien via RTL XL.
Hollyoaks: vanaf maandag 20 oktober elke werkdag om 19:00 uur.
Ik moest inderdaad ook even zoeken naar dit topicquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo, eerste post in twee maanden
Tja, als je op een gegeven moment nauwelijks nog iets positiefs over een serie kunt melden is het snel klaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verdomd, ik zie je laatste post in dit topic, die positiviteit voor Hollyoaks was ook snel over
Dat geloof ik bestquote:[..]
Ik moest inderdaad ook even zoeken naar dit topic
Waarom kijken we nog naar GTST dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als je op een gegeven moment nauwelijks nog iets positiefs over een serie kunt melden is het snel klaar
Dat is toch meer uit nostalgie, en de hoop dat het ooit nog beter wordtquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom kijken we nog naar GTST dan?
Elke week actie, zo was GTST ook ooit. Oh, those days...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is toch meer uit nostalgie, en de hoop dat het ooit nog beter wordt![]()
En het is ook nog minder belachelijk dan Hollyoaks. Kan dat? Jazeker, want in Hollyoaks lijkt iedere week een shocking stunt sequence te zijn. Kun je nagaan dat zelfs Britse kijkers daar klaar mee zijn
Er zit een verschil tussen elke week actie en elke week een aantal scènes die niet misstaan in Die Hardquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Elke week actie, zo was GTST ook ooit. Oh, those days...
Ik heb die extended promo even snel bekeken: die werd ook gebruikt begin dit jaar toen Hulu Hollyoaks ging uitzenden. Dus het zou makkelijk kunnen dat ze op hetzelfde punt beginnen als Hulu deed.quote:Die cliff met die bus en die trouwerij was wel absolute perfectie. Zat ook weer in de RTL Lounge-promo, dus RTL zal énorm achterlopen heb ik het vermoeden.
Beter gezegd is 'keken'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |