abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 juli 2014 @ 18:42:18 #226
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_141975707
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En ga je nog verder met GTST seizoen 7? :)

[..]

Ja, de huidige serie via een livestream :P
De eerste 200 afleveringen zijn wel op dvd uitgebracht, maar dat was geen succes daar. En er is wel een digitale zender die "classics" uitzendt, maar om daarvoor naar Duitsland te verkassen... :P

[..]

Yep, Unter Uns. Beetje een light-soap, wel met zware verhalen maar afgewisseld met leuke humor en luchtige dingen, zoals een complete overval in huis nabootsen om een vriendin te helpen zich voor te bereiden op haar politie-examen :D _O-
Én daar is het voordeel dat er geen nutteloze stunts worden uitgevoerd om de kijkcijfers op te schroeven :P

En om zo'n serie te willen/kunnen volgen is de basiskennis van de Duitse taal wel handig ;) Ik kan het in ieder geval wel gewoon begrijpen in 99% van de tijd :)

[..]

Komt dit topic misschien ook weer eens vol ;)
Ja ik ga zeker verder met seizoen 7! Aangezien die net als seizoen 8 en 9 nog in de kast liggen. :Y
Eens kijken of ik dat seizoen beter door kom, dan jij? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké! Nou ja, mocht je die serie zo leuk vinden. Kun je altijd nog een verhuizing overwegen he. :P

Unter uns was dat ja.
Klinkt wel grappig. Het was geen 'huge shock' in dit geval? :)

Ja, het gaat een stuk minder snel in dit topic ja.
pi_141976063
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:42 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja ik ga zeker verder met seizoen 7! Aangezien die net als seizoen 8 en 9 nog in de kast liggen. :Y
Eens kijken of ik dat seizoen beter door kom, dan jij? :P
Nou, dat denk ik wel :P

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké! Nou ja, mocht je die serie zo leuk vinden. Kun je altijd nog een verhuizing overwegen he. :P
Nou ja, verhuizen voor een serie gaat wel erg ver :P En op dat kanaal zitten ze al rond afl. 1700, dus mis ik alsnog een hoop :D

quote:
Unter uns was dat ja.
Klinkt wel grappig. Het was geen 'huge shock' in dit geval? :)
Nee, het was wel geinig, al was het voor Irene Weigel (de Laura van die serie) wel een shock toen ze onverwachts langskwam :D Maar zulke afleveringen gaan erg snel omdat ze zo leuk zijn :P
En daarbij zitten er ook personages tussen die het leuk maken, zoals "Queen" Kira Beckmann, Benno "Bambi" Hirschberger en Moritz Schönfeld :)

quote:
Ja, het gaat een stuk minder snel in dit topic ja.
Is de moord op "The King" inmiddels al opgelost of zal dit worden uitgesmeerd tot volgend jaar september :P En hoe is het eigenlijk met "The Queen" zover jij weet? :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 6 juli 2014 @ 19:26:28 #228
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_141977181
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik wel :P

[..]

Nou ja, verhuizen voor een serie gaat wel erg ver :P En op dat kanaal zitten ze al rond afl. 1700, dus mis ik alsnog een hoop :D

[..]

Nee, het was wel geinig, al was het voor Irene Weigel (de Laura van die serie) wel een shock toen ze onverwachts langskwam :D Maar zulke afleveringen gaan erg snel omdat ze zo leuk zijn :P
En daarbij zitten er ook personages tussen die het leuk maken, zoals "Queen" Kira Beckmann, Benno "Bambi" Hirschberger en Moritz Schönfeld :)

[..]

Is de moord op "The King" inmiddels al opgelost of zal dit worden uitgesmeerd tot volgend jaar september :P En hoe is het eigenlijk met "The Queen" zover jij weet? :)
Ongetwijfeld. :)
Al ik niet uit naar het verval van Daniel in dat seizoen. :N

Nee naar Duitsland verhuizen zou ik ook niet doen.
Al was het de best gemaakte serie ooit. :P

Het was voor mevrouw Weigel/Selmhorst ongetwijfeld even schrikken ja. :P
Klinkt zeker wel goed ja. :)

Waar ik ben nog niet. Hij is net begraven.
En the Queen heeft gelukkig nu een nieuwe zakenpartner:
De stoere en geliefde en best acterende personage van de serie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die samen met Mercedes weer een wraakplan bedenken tegen de Queen. :O
pi_141977258
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. :)
Al ik niet uit naar het verval van Daniel in dat seizoen. :N
Of naar de magere exitlijn van Helen die nog wordt uitgemolken tot de laatste druppel :N

quote:
Waar ik ben nog niet. Hij is net begraven.
Zo, was-ie soms een eindje wandelen dat het zolang duurde? :D

quote:
En the Queen heeft gelukkig nu een nieuwe zakenpartner:
De stoere en geliefde en best acterende personage van de serie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die samen met Mercedes weer een wraakplan bedenken tegen de Queen. :O
O god :')
Ik mis dus helemaal niets begrijp ik _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 6 juli 2014 @ 19:37:17 #230
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_141977521
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Of naar de magere exitlijn van Helen die nog wordt uitgemolken tot de laatste druppel :N

[..]

Zo, was-ie soms een eindje wandelen dat het zolang duurde? :D

[..]

O god :')
Ik mis dus helemaal niets begrijp ik _O-
Ja dat heb ik jou eerder horen zeggen ja. Helen had wel een beter afscheid verdient lijkt me.
Ze had al veel ellende meegemaakt in de eerste 6 seizoenen. Toch ben ik er wel benieuwd na. Ook omdat Martin nog terugkomt dacht ik.

Ja het duurde even voor dat ie onder grond ging ja. :)
Weet ook niet precies hoe het zat. Maar ja zoiets kan bij moord altijd wat langer duren he. :)

Nee, daar is niets boeiend aan nee. :N
Toch zijn er wel paar dingen die ik wel redelijk leuk vind en boeiend.
In elk geval zijn er ook wat luchtigere verhaallijnen gaande. :)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:18:58 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142174544
Zo, na een hele, héle drukke week eindelijk de tijd gehad om alle afleveringen van vorige week terug te kijken. Wat een mooie week was het zeg, hele mooie interacties tussen ingeburgerde karakters. De hele McQueen familie herenigd in humoristische scènes, Nancy en Darren in zowel leuke als hele emotionele scènes die ik echt prachtig vond, Sienna weer een beetje terug naar haar oude, gemene zelf maar wel met een schuldgevoel, Blessing die begon zichzelf te verminken en uiteindelijk Dennis die met een prachtige speech haar stopt weg te gaan. ^O^

Jammer dan weer dat Nancy vreemd is gegaan met Rick, met wie ze twee woorden heeft gewisseld. :r En dat Cindy ineens helemaal kierewiet is, terwijl bipolair toch iets heel anders is. :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:20:07 #232
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142174580
Trouwens, Myra keert ook terug! Wordt nog druk dan, want er komen ook nog twee nieuwe McQueens aan, naast haar en Theresa. :D
pi_142297643
Voor het eerst sinds tijden weer eens iets van Hollyoaks gekeken:


Jezus, hoe lang kunnen verhaallijnen gerekt worden zeg :')
Trouwens, die Cameron heeft blijkbaar ook één gezichtsuitdrukking: :o Maar dan niet zo geschokt, meer als een soort zombie :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:32:29 #234
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142377320
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens iets van Hollyoaks gekeken:


Jezus, hoe lang kunnen verhaallijnen gerekt worden zeg :')
Trouwens, die Cameron heeft blijkbaar ook één gezichtsuitdrukking: :o Maar dan niet zo geschokt, meer als een soort zombie :D
Die trailer stelde me aardig teleur. Maar de Leela/Cameron/Sam ontknoping is volgens mij echt wel het kijken waard. ;) Dat met Maxine... tja, sensatietelevisie. De scènes deze week volgen haar in een opvangtehuis voor vrouwen die lijden onder huiselijk geweld, die zijn véél interessanter en heel erg gevoelig. Zou een mooi einde zijn geweest voor deze verhaallijn, maar helaas moet het weer eindigen met een huwelijk. Waarbij Dennis opgesloten wordt. :')

Verder... tja, Finn probeert Nancy te verkrachten en Blessing heeft haar operatie (op zich wel boeiend). Het meeste kijk ik nog uit naar Ste die Finn te grazen neemt. _O_

Maar het ergste... Sinead en Tony. :r :r :r Wie dat heeft verzonnen (probably Crapwood) die mag zichzelf van kant maken hoor. :W
pi_142377905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Die trailer stelde me aardig teleur.
Ik heb mij er uiterst mee zitten vermaken :9 'k Was namelijk totaal vergeten hoe een slechte soap ook al weer in elkaar zit :P

quote:
Maar de Leela/Cameron/Sam ontknoping is volgens mij echt wel het kijken waard. ;)
Mwah, zal wel weer op een voorspelbare manier eindigen denk ik zo. Was het verhaallijntje van Leon in de kofferbak van Sophie's auto toch sterker. En grappiger.

En nu hoor ik je denken: "Wait, whut, what, waar heb je het over?!" Tja... :P

quote:
Dat met Maxine... tja, sensatietelevisie. De scènes deze week volgen haar in een opvangtehuis voor vrouwen die lijden onder huiselijk geweld, die zijn véél interessanter en heel erg gevoelig. Zou een mooi einde zijn geweest voor deze verhaallijn, maar helaas moet het weer eindigen met een huwelijk. Waarbij Dennis opgesloten wordt. :')
:{ :') |:( :? :N :X }:| :r :% :{w 8)7 o|O

quote:
Verder... tja, Finn probeert Nancy te verkrachten
Wait, whut, what?!

quote:
en Blessing heeft haar operatie (op zich wel boeiend).
Er zal zeker een complicatie/bacteriële infectie bijgesleept worden neem ik aan :O
Is de verhaallijn met Tuner die dringend een donorhart nodig heeft toch boeiender :)

En nu hoor ik je denken... Afijn :)

quote:
Het meeste kijk ik nog uit naar Ste die Finn te grazen neemt. _O_
Dat was ook het enige in die 2 minuten durende rotzooi wat er enigszins boeiend uitziet. Maar goed, iets met een sisser, nippertje etc... :O

quote:
Maar het ergste... Sinead en Tony. :r :r :r Wie dat heeft verzonnen (probably Crapwood) die mag zichzelf van kant maken hoor. :W
Ja, tóen moest ik braken. WAT IS ER IN HEMELSNAAM GEBEURD MET DE GOEDE SMAAK VAN TONY VOOR HET VROUWELIJK SCHOON?!

Maar het zal inderdaad wel door die meesterlijke Crapwood zijn bedacht. En dit heeft godnondeju de award voor Best British Soap gewonnen? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:07:50 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142378938
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wait, whut, what?!
Ja. :') Nancy verdient het eigenlijk wel, wat een rottig kreng is dat geworden zeg. Ik zei toch dat me haar attitude niet aanstond sinds ze terug is uit de psychische kliniek. Ik bedoel, ze is vreemdgegaan met de vader van Robbie en Jason. :{ En dan nog bitcherig erover doen ook als iedereen om haar heen het ontdekt. :{w Maar Finn kan er uiteindelijk niet mee doorgaan omdat hij wordt gestoord in zijn daad. Maar goed, natuurlijk heeft Nancy, net als degene die haar redt, de dader weer niet gezien. :')

quote:
[..]

Er zal zeker een complicatie/bacteriële infectie bijgesleept worden neem ik aan :O
Is de verhaallijn met Tuner die dringend een donorhart nodig heeft toch boeiender :)

En nu hoor ik je denken... Afijn :)
Ik mag hopen van niet. De Blessing verhaallijn is tot nu toe naar mijn mening heel consistent en vrij realistisch. Niet de beste actrice, maar geloofwaardige wendingen. :)

quote:
[..]

Ja, tóen moest ik braken. WAT IS ER IN HEMELSNAAM GEBEURD MET DE GOEDE SMAAK VAN TONY VOOR HET VROUWELIJK SCHOON?!

Maar het zal inderdaad wel door die meesterlijke Crapwood zijn bedacht. En dit heeft godnondeju de award voor Best British Soap gewonnen? _O-
Sinead is geen lelijke meid hoor. Maar het past echt niet bij Tony om 1) Diane zo te bedriegen en 2) dat te doen met zijn eigen stiefdochter. _O- :( Maar ja, "character transplants everywhere"...
pi_142379167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja. :') Nancy verdient het eigenlijk wel, wat een rottig kreng is dat geworden zeg. Ik zei toch dat me haar attitude niet aanstond sinds ze terug is uit de psychische kliniek. Ik bedoel, ze is vreemdgegaan met de vader van Robbie en Jason. :{ En dan nog bitcherig erover doen ook als iedereen om haar heen het ontdekt. :{w
Ho! Wait, whut, what?!

quote:
Maar Finn kan er uiteindelijk niet mee doorgaan omdat hij wordt gestoord in zijn daad. Maar goed, natuurlijk heeft Nancy, net als degene die haar redt, de dader weer niet gezien. :')
Ah nee hè, wat amateuristisch weer :') _O-

quote:
[..]

Ik mag hopen van niet. De Blessing verhaallijn is tot nu toe naar mijn mening heel consistent en vrij realistisch. Niet de beste actrice, maar geloofwaardige wendingen. :)
Een verhaallijn in het huidige Hollyoaks die consistent en realistisch verloopt? :o Ik ben sprakeloos :D

quote:
[..]

Sinead is geen lelijke meid hoor.
Smaken verschillen :)

quote:
Maar het past echt niet bij Tony om 1) Diane zo te bedriegen en 2) dat te doen met zijn eigen stiefdochter. _O- :( Maar ja, "character transplants everywhere"...
Pfff... Ik mis dus echt niets :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:19:19 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142379395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ho! Wait, whut, what?!

[..]

Ah nee hè, wat amateuristisch weer :') _O-
Ja... Maar het duurt in ieder geval niet lang meer voordat John-Paul bekent dat het Finn was, dus daar ben ik blij mee. Dit Nancy geval zal hem wel triggeren om de waarheid te vertellen aangezien ze zijn beste vriend is (die elkaar 1x in het half jaar spreken :') ). Vrij voorspelbaar, maar alles beter dan dat gedrocht van een Keith Rice nog langer op mijn beeld te hebben.

quote:
[..]

Een verhaallijn in het huidige Hollyoaks die consistent en realistisch verloopt? :o Ik ben sprakeloos :D
Ja, zeker. :Y Zelfbeschadiging (snijden, etc.), zich verkleden als een jongen, moeilijk contact met haar ouders, de komende operatie, relatieproblemen met Dennis: het is allemaal voorbij gekomen. Hier hebben ze echt eens een keer goed onderzoek naar gedaan. :)
pi_142380122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

Vrij voorspelbaar, maar alles beter dan dat gedrocht van een Keith Rice nog langer op mijn beeld te hebben.
Juich nou maar niet te vroeg :P

quote:
[..]

Ja, zeker. :Y Zelfbeschadiging (snijden, etc.), zich verkleden als een jongen, moeilijk contact met haar ouders, de komende operatie, relatieproblemen met Dennis: het is allemaal voorbij gekomen. Hier hebben ze echt eens een keer goed onderzoek naar gedaan. :)
Waren de echte schrijvers toen ziek/met vakantie of zo? :D Dit is echt opmerkelijk :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:45:04 #240
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_142841831
It's all about to change... (Kirkwood style)




Ik kijk hier echt naar uit! :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:20:24 #241
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:58:34 #242
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_142867130
Ook maar weer eens een bericht van mijn kant. :)

quote:
:X :X
Ik ben langzaam weer een beetje aan het kijken. Maar ik ga nu ook het 1 en ander maar overslaan.
Van deze vooruitzichten word je niet vrolijk nee. :N
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:09:55 #243
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:08:50 #244
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_143098847
Oké jongens, dit topic wordt heel erg leeg vanaf nu, want ook ik heb besloten even een break te nemen. Een héle lange break. De reden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei Hollyoaks, dit was de laatste druppel. :W
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:41:03 #245
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143100070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Oké jongens, dit topic wordt heel erg leeg vanaf nu, want ook ik heb besloten even een break te nemen. Een héle lange break. De reden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei Hollyoaks, dit was de laatste druppel. :W
Dit meen je.. :o :o |:( :r

Dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:02:38 #246
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_143100961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dit meen je.. :o :o |:( :r

Dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Jup.

Ik kijk deze week denk ik nog af om nog wat goed acteerwerk te zien van de overblijvende Lomaxes, dan stop ik er denk maar mee.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:21:01 #247
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143101820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jup.

Ik kijk deze week denk ik nog af om nog wat goed acteerwerk te zien van de overblijvende Lomaxes, dan stop ik er denk maar mee.
Juist. :{

Begrijpelijk. Het kijken lag bij mij tot een aantal weken terug ook aardig stil. Maar was toch weer bezig.
Het blijft toch jammer dit! Kan niet anders lijkt me. Dat de fans in Engeland hier ook over gaan klagen.
De serie heeft potentieel een heleboel goede, leuke acteurs en actrices. Jammer dat het zo verpest wordt door het schrijversteam.
pi_143102321
Zozo, that's a surprise :o

Uit eigen recente soapervaring weet ik dat een verhaallijn waarin de ouders van een gezin plotseling sterven een hele mooie verhaallijn kan opleveren: vooral daardoor ben ik Unter Uns gaan volgen. Daar zijn ze nu nog met de nasleep bezig, maar op een logische manier: eerst het rouw- en verwerkingsproces, daarna langzaam verdergaan met het gewone leven en dan ontdekken dat dat helemaal niet zo makkelijk is als het lijkt, er moet namelijk geld op tafel komen om zaken als huur, verzekeringen, gas en elektra en het huishouden te kunnen bekostigen. En bij dat laatste punt zijn ze nu aangekomen bij UU. Het levert een hoop leuke scènes op (kan ook niet anders met Queen Kira) en de verhaallijn is zo realistisch als maar kan.

Maar of dat ook bij Hollyoaks het geval zou zijn... Wat ik er van begrijp is dit de zoveelste "huge shock" en zal er vervolgens gewoon weer geen enkele aandacht aan worden gegeven. Jammer, want de nasleep ervan kan een mooie en realistische verhaallijn opleveren. Maar met Crapwood aan het roer voorzie ik een hoop "huge shocks" en "massive twists" als nasleep :O

En ook zeer jammer voor Stephen Billington en Lizzie Roper, ik neem tenminste niet aan dat die zelf voor deze exit gekozen hebben.

R.I.P. Lomax Family, het enige nog positieve aan deze serie ;(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:18:54 #249
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_143104816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
Zozo, that's a surprise :o

Uit eigen recente soapervaring weet ik dat een verhaallijn waarin de ouders van een gezin plotseling sterven een hele mooie verhaallijn kan opleveren: vooral daardoor ben ik Unter Uns gaan volgen. Daar zijn ze nu nog met de nasleep bezig, maar op een logische manier: eerst het rouw- en verwerkingsproces, daarna langzaam verdergaan met het gewone leven en dan ontdekken dat dat helemaal niet zo makkelijk is als het lijkt, er moet namelijk geld op tafel komen om zaken als huur, verzekeringen, gas en elektra en het huishouden te kunnen bekostigen. En bij dat laatste punt zijn ze nu aangekomen bij UU. Het levert een hoop leuke scènes op (kan ook niet anders met Queen Kira) en de verhaallijn is zo realistisch als maar kan.

Maar of dat ook bij Hollyoaks het geval zou zijn... Wat ik er van begrijp is dit de zoveelste "huge shock" en zal er vervolgens gewoon weer geen enkele aandacht aan worden gegeven. Jammer, want de nasleep ervan kan een mooie en realistische verhaallijn opleveren. Maar met Crapwood aan het roer voorzie ik een hoop "huge shocks" en "massive twists" als nasleep :O

En ook zeer jammer voor Stephen Billington en Lizzie Roper, ik neem tenminste niet aan dat die zelf voor deze exit gekozen hebben.

R.I.P. Lomax Family, het enige nog positieve aan deze serie ;(
Klopt, de afleveringen rondom hun dood waren echt fenomenaal. Ik zou ze zo nog eens kijken. De 'big reveal' was fantastisch en de 'aftermath' was echt geniaal geschreven. Hoe vreselijk het ook is, deze afleveringen moet jij ook gewoon zien, heel erg mooi gedaan. Mijn complimenten. Maar goed, zo moeilijk is het niet, laat karakters huilen en het is genoeg. ;)

Stephen en Lizzie hebben zelf al redelijk goed aangegeven dat het niet hun beslissing was. Je wilt niet weten hoe boos ik hier nu zit te wezen. :') Dit is gewoon absurd. Nog erger dan de Kanes vorig jaar en dat was al pittig vreselijk.

Edit:




:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door luftersel op 05-08-2014 22:36:28 ]
pi_143105485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, de afleveringen rondom hun dood waren echt fenomenaal. Ik zou ze zo nog eens kijken. De 'big reveal' was fantastisch en de 'aftermath' was echt geniaal geschreven. Hoe vreselijk het ook is, deze afleveringen moet jij ook gewoon zien, heel erg mooi gedaan. Mijn complimenten. Maar goed, zo moeilijk is het niet, laat karakters huilen en het is genoeg. ;)
Meh, ik heb net even snel het ongeluk-moment zitten kijken, want ik las dat het nogal crappy was... Maar mijn hemel, wat was dit amateuristisch gedaan zeg :') Doe het dan gewoon niet. Überhaupt was de manier waarop de auto van Danny en Sam terechtkwam totaal ongeloofwaardig.

En de nasleep is in principe gewoon altijd hetzelfde. Tranen, ongeloof, "DIT KAN NIET WAAR ZIJN!!!", enzovoort. Dus dat ga ik echt niet zitten kijken, want de verdere nasleep zal hoogstwaarschijnlijk off-screen zijn, Hollyoaks kennende :')

Klein feitje: in Unter Uns ging het dus ook om de ouders van een gezin (de familie Beckmann). Zij besloten om er tussenuit te gaan naar Nederland na een aardige huwelijkscrisis (moeder had een affaire met de vriend van haar zus). Onderweg letten ze echter even niet op, waardoor ze een overstekend dier te laat zagen en het uitwijken een ongeluk opleverde, waarbij ze meteen stierven.

Oftewel: nu is Hollyoaks eens op de copy/paste-tour :') Het valt mij nog mee dat er niet stiekem een vrijend stelletje in de kofferbak lag, want dan was het sowieso 75% hetzelfde geweest _O-


quote:
Stephen en Lizzie hebben zelf al redelijk goed aangegeven dat het niet hun beslissing was. Je wilt niet weten hoe boos ik hier nu zit te wezen. :') Dit is gewoon absurd. Nog erger dan de Kanes vorig jaar en dat was al pittig vreselijk.
En dan te bedenken dat de Kanes moesten vertrekken vanwege de Lomaxes :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')