abonnement Unibet Coolblue
pi_143486493


Coronation Street, geproduceerd door ITV, is de nummer een soap in het Verenigd Koninkrijk. Het volgt het alledaagse leven van de bewoners van Coronation Street in Weatherfield, een denkbeeldige buurt in Greater Manchester. In de Engelse volksmond ook wel uitgesproken als Corrie.
Officiële website: Coronation Street
YouTube kanaal om te volgen: klik hier

Emmerdale is na Coronation Street de meest langlopende soap, eveneens geproduceerd door ITV. Het volgt van het wel en wee van de bewoners van Emmerdale, een fictief dorpje in Yorkshire Dales.
Officiële website: Emmerdale
YouTube kanaal om te volgen: klik hier
pi_143486989
Wat een droevig spectaculair einde voor Donna. Ik moest een traantje wegpikken ;( .

En Ross is een lekker ding :).
pi_143499091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Wat een droevig spectaculair einde voor Donna. Ik moest een traantje wegpikken ;( .

En Ross is een lekker ding :).
Ja :o
Ze had natuurlijk ook niks meer te verliezen.
Zit nu even Corrie te kijken, is een beetje saai momenteel maar nog altijd leuker dan Eastenders.

En tnx voor het openen van dit topic. Wilde het eigenlijk morgen doen :)

Hopelijk gaan er meer mensen meeposten :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:23:06 #4
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_143511300
Voor Corrie zal ik denk nooit inschakelen, maar Emmerdale heeft de laatste tijd steeds meer mijn interesse gewekt. :)

Ik was vrij lang een trouw Hollyoaks kijker, maar die serie is nu gewoon een grote ramp. Elke week explosies, onafgemaakte verhaallijntjes, nee, die producer weet er niks van. Daarom ben ik EastEnders gaan volgen en dat bevalt me wel - ik mis wel een beetje spektakel, maar oké.

Ik heb van Emmerdale de Cameron-verhaallijn gezien, een beetje van Aaron/Adam en laatst de aflevering van Donna's dood, omdat iedereen op Twitter erover aan het praten was. Het bevalt me best wel, maar ik weet niet of ik het al echt ga volgen. In ieder geval, dit topic zal misschien wel handig zijn voor het geval dat. :P
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:28:02 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_143511463
Als er trouwens een mooie OP gemaakt moet worden in de toekomst, zeg het maar. Ik zou het graag doen, heb het ook voor het Hollyoaks topic gedaan. :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:34:44 #6
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143536231
Ook ik ben wel een beetje klaar met hollyoaks. Wat luftersel zegt is helemaal zo. :)
Ik zal komende week eens een aflevering gaan bekijken van beide series. Misschien lijkt het me wel leuk om te volgen.
pi_143544710
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:28 schreef luftersel het volgende:
Als er trouwens een mooie OP gemaakt moet worden in de toekomst, zeg het maar. Ik zou het graag doen, heb het ook voor het Hollyoaks topic gedaan. :)
Natuurlijk mag dat, doe je ding hoor, de Hollyoaks OP is heel mooi ja. Verder even kijken hoe dit topic gaat uitpakken. Het kan ook zijn dat men uiteindelijk alleen Emmerdale gaat volgen. Dan even aan de moderators van hier vragen om een wijziging van de TT.
pi_153310237
Ik volg Emmerdale nu weer een tijdje en moet zeggen het blijft mij boeien, in tegenstelling tot EastEnders.

Vanessa is dus zwanger en heeft een relatie met Kirin. Hij is in de veronderstelling dat het zijn kind is. Alleen is ze een nachtje vreemd gegaan met Adam die weer een relatie heeft met Victoria. En van de week is het uitgekomen. Helemaal geweldig :D.

Bij Vanessa's thuis werd een bloedtest gedaan :') om vast te stellen wie de vader is. Of beter gezegd om Adam buiten te stuiten die ook aanwezig was. Bij hem werd dus ook bloed afgenomen. Alleen kwam Kirin, die dus van helemaal niets wist, het vreemdgaan, eerder thuis en moest Adam snel naar boven vluchten. Victoria belde waar hij bleef vanwege feestje dat ze gingen samenwonen. Adam zijn telefoon ging boven af waarna hij wel naar beneden moest komen. En van een kwam het ander :9 .

Rakesh, de vader van Kirin, heeft nu de brief wie de vader is onderschept. Hij moet niets hebben van Vanessa ;( .

Een van de verhaallijnen. Robert die getrouwd is met Chrissie en die het weer doet met de homoseksuele Aaron is ook geweldig om te volgen. Ze weet ook van niets, moet ook nog uitkomen :D .

En Debbie die een nachtje met Ross is geweest. Zij heeft weer een relatie met Pete, zijn broer. Ze gaan trouwen. Alleen moet Debbie ook nog iets opbiechten c_/ .

Ross, Pete en Finn hebben een gestoorde jaloerse moeder die het niet kan hebben dat ze gescheiden is en het haar ex zijn nieuwe geluk niet gunt :N .
  zondag 7 juni 2015 @ 16:58:48 #9
16715 Mylene
*schatje*
pi_153329323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had al in geen maanden gekeken. Gisteren dan toch maar weer begonnen met de afl. van afgelopen vrijdag.
Geen zin om zoveel te terug te kijken.

Bij Corrie ben ik een maand terug gegaan dat vind ik toch een wat relaxtere serie om achter mekaar te kijken.
Nog iemand die liever naar een andere Engelse soap kijkt. Wat gebeurd er in Weatherfield voor spannends? :D
pi_153348049
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 16:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nog iemand die liever naar een andere Engelse soap kijkt. Wat gebeurd er in Weatherfield voor spannends? :D
haha ik ben tot 13 mei gekomen die maandag en verder weer afgehaakt :@
Ik ga zo even wat huishouden doen en dan gun ik mezelf even een paar uur om verder te kijken.

Het spannendste wat gaat gebeuren is dat de nieuwe vriendin van Kevin zijn zoontje gaat ontvoeren geloof ik. Sophie moet trouwens niks van dat mens weten maar ze wordt niet geloofd door haar vader dat het mens niet spoort.

Ohh en heel juicy gaat volgens mij ook de overname vd Rover worden door Tony en Tracy. Die 2 zijn flink aan het konkelen tussen het seksen door :')

hilarisch blijven Sally en haar man. Houdt het lekker luchtig :Y

Nick heeft die scharrel van 49 jaar bezwangerd terwijl er net wat tussen hem en Carla aan het opbloeien was.

Als ik daadwerkelijk zo me even de tijd gun om te kijken update ik wel verder ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_153349865
Faye, de dochter van Anna en Tim is inmiddels bevallen. Hoe oud is dat kind? 14 jaar ofzo in de serie? :o

Sean heeft een schat van een vent. Alleen geeft het wat problemen omdat hij een dominee is.

Todd is nog steeds zo achterbaks als altijd :r

Eileen is aan het daten via een datingsite. En er bloeit wat op tussen haar en 1 van haar dates.

Het gedoe met David en Callum duurt me te lang daar waren ze maanden geleden ook mee bezig.

David zijn zus en haar tienerdochter zijn ook in Wheaterfield. David heeft ze het huis uitgezet toen hij erachter kwam dat zijn zus het met Callum doet.

Waar Eva is gebleven weet ik niet. Maria heb ik ook nog niet gezien.

Zo! Dit is wat ik zo'n beetje heb meegekregen van 1 tot 13 mei :+

[ Bericht 1% gewijzigd door mascara-klodder op 08-06-2015 12:38:35 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 juni 2015 @ 14:13:44 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_153352715
Klinkt helemaal geweldig :D.

Ik ga ook maar eens een poging wagen om erin te komen :).
pi_153355083
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef Mylene het volgende:
Klinkt helemaal geweldig :D.

Ik ga ook maar eens een poging wagen om erin te komen :).
Ik update hier wel totdat ik ook weer bij ben.
Volgens mij moet jij er dan ook weer makkelijk in kunnen komen :Y

Nieuwe ontwikkelingen: Carla heeft Steve zijn aandeel in de Rover overgenomen dus Tracy en Tony hebben pech.
Tracy is furieus!!! En zint op wraak _O_

Eva en Jason zijn uitelkaar blijkbaar.
Netals Anna en Owen -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 juni 2015 @ 18:57:55 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_153359331
Oh wacht, jij download kennelijk nog steeds afleveringen. Ik kijk gewoon via de ITV player.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153438644
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 18:57 schreef Mylene het volgende:
Oh wacht, jij download kennelijk nog steeds afleveringen. Ik kijk gewoon via de ITV player.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk via YouTube meestal ;)

Nu toevallig de omnibus van 25 t/m 29 mei gedownload op de tablet.

Het is rete-spannend nu. Zit hier gewoon te janken :')

Zal ik je updaten zo? Of ga je zelf terugkijken. Het is echt zo erg heftig.

Als ik het niet vergeet neem ik mijn laptop vnv mee naar huis en zal ik mediahint er ook opzetten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_153439317
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kijk via YouTube meestal ;)

Nu toevallig de omnibus van 25 t/m 29 mei gedownload op de tablet.

Het is rete-spannend nu. Zit hier gewoon te janken :')

Zal ik je updaten zo? Of ga je zelf terugkijken. Het is echt zo erg heftig.

Als ik het niet vergeet neem ik mijn laptop vnv mee naar huis en zal ik mediahint er ook opzetten.
Hoeft niet, thanks :*. Ik ga denk ik via de ITV player terugkijken. Het kan meestal tot 25 dagen ofzo.
pi_153441688
Vooral doen. Het is vanaf 25 mei echt heavy shit. Ik wilde net de afl van 1 juni kijken maar die staat niet goed op YT.
Gaat ook weer janken worden :'(

Zal zo alvast mijn laptop bij de voordeur zetten :P

Zeg maar de kerst/oud en nieuw-afleveringen van EE zo zijn de afleveringen van Corrie momenteel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_155044834
Corrie gaat in september een uur live ter ere van het 60-jarige bestaan ITV :D .

Ik heb genoten van Emmerdale afgelopen. Ross is dood ;( , Digital Spy en Twitter draaide helemaal door omdat niemand het had verwacht :N .


Het was wel een lachertje die crash :') , het klopte van geen kanten, maar goed, het blijft een soap :).

Valerie ook dood, nou ja, ze verscheen nog wel even als geest :D.


Pete :r .

Alleen is het zo dat een hoop mensen betwijfelen of Ross wel echt dood is, waaronder ik :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 09-08-2015 14:50:35 ]
pi_159311296
Heftige shit in Emmerdale. Aeron snijdt zichzelf sinds zijn vader Gordon is gearriveerd. Velen hebben zich afgevraagd wat die zijn zoon heeft aangedaan. Gisteren vertelde Aeron aan zijn ex wat het precies was. Heel mooi geacteerd door Danny Miller



abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')