abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:50:00 #76
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137899157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:( :( :(

De beste oplossing zou nog zijn als ze 4OD (wat ook een kanaal op YT heeft) gewoon beschikbaar maken voor Nederland. Ik bedoel: Channel 4 zal gerust zien dat Hollyoaks ontzettend populair is in het buitenland, dus waarom dat kanaal niet openstellen voor het buitenland? Kunnen ze ook weer mooi gaan pronken met de kijkcijfers van de uploads.
Ik ga eens wat proberen, misschien dat ik ze straks gewoon via de site kan kijken. :D
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:14:14 #77
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137900726
JA!!! Het is gelukt!
Ik heb mijn Nederlandse IP-adres weten om te zetten naar een Brits IP-adres, en nu kan ik gewoon de afleveringen op de site kijken. :P In goede kwaliteit ook nog eens.
pi_137901130
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
JA!!! Het is gelukt!
Ik heb mijn Nederlandse IP-adres weten om te zetten naar een Brits IP-adres, en nu kan ik gewoon de afleveringen op de site kijken. :P In goede kwaliteit ook nog eens.
Mooi ^O^
Alleen... wat hebben Koosnaam en ik daaraan? :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:28:04 #79
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137901622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mooi ^O^
Niks. _O- ;(
Ik heb gewoon instructies gevolgd van iemand die hetzelfde probleem had op Youtube. Je download een soort programmaatje, dat zet automatisch je IP-adres om en je kunt kijken. Het is niet optimaal, maar het kan er zeker mee door voor de komende tijd. ;)

Je kunt het altijd proberen. Het programmaatje heet Hotspot Shield en is zo geïnstalleerd (en ook zo weer gedeïnstalleerd). Ik heb daarna gewoon een Channel 4 account aangemaakt en nu kan ik gewoon op 4OD afleveringen terugkijken.
pi_137902018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Niks. _O- ;(
Ik heb gewoon instructies gevolgd van iemand die hetzelfde probleem had op Youtube. Je download een soort programmaatje, dat zet automatisch je IP-adres om en je kunt kijken. Het is niet optimaal, maar het kan er zeker mee door voor de komende tijd. ;)

Je kunt het altijd proberen. Het programmaatje heet Hotspot Shield en is zo geïnstalleerd (en ook zo weer gedeïnstalleerd). Ik heb daarna gewoon een Channel 4 account aangemaakt en nu kan ik gewoon op 4OD afleveringen terugkijken.
Nah... Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan :N

Dus wordt dit voorlopig het laatste wat ik gezien heb:

Nou ja, het heeft op zich wel een goeie cliffhanger :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:47:20 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137902827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nah... Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan :N

Dus wordt dit voorlopig het laatste wat ik gezien heb:

Nou ja, het heeft op zich wel een goeie cliffhanger :P
Tja, ik heb het ook liever niet, maar het is wel handig. :9 Ik dacht eerst: nou, zo erg is het niet, zo boeiend was het de laatste tijd toch niet. Maar na die Spring Trailer ben ik toch wel benieuwd geworden. :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:55:12 #82
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137903327
Dus het is (zeker weten) weer gebeurt met de afleveringen op youtube? :{ }:|
Of is het weer tijdelijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mooi ^O^
_O-

Misschien dat ik het ook maar moet overwegen straks dan..
Ik ben ook blij dat het jou gelukt is in ieder geval. :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:56:11 #83
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137903388
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
GROOT NIEUWS MENSEN!!!

Hollyoaks actress Stephanie Davis dyes hair back to black - pictures

Dat hier een artikel aan wordt besteed :') o|O _O-

Maar goed, het staat haar wel. Misschien dat Koosnaam haar nu weer iets aantrekkelijker vindt? :)
Staat haar wel beter vind ik. :Y
pi_137903410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, ik heb het ook liever niet, maar het is wel handig. :9 Ik dacht eerst: nou, zo erg is het niet, zo boeiend was het de laatste tijd toch niet. Maar na die Spring Trailer ben ik toch wel benieuwd geworden. :)
Veel kijkplezier dan ^O^
Maar zolang Channel 4 niet zo kinderachtig doet* en Price Slice gewoon weer de afleveringen kan uploaden** denk ik dat ik het even laat zitten. Jammer, maar helaas.

*Oké, het gaat hun ook om hun auteursrechten, maar dan nog. Of is het soms een geintje van die Honolulu-troep? }:|

**Wat ik ontzettend hoop, maar niet verwacht als ik eerlijk ben. En aan kunstgrepen als halve afleveringen of programma's om mijn IP-adres om te zetten zodat ik wél de afleveringen kan zien heb ik geen behoefte. Zo te zien is Hollyoaks Fans nog beschikbaar, dus heb ik mooi de gelegenheid om de oudere afleveringen eens te gaan kijken :)
pi_137903701
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Staat haar wel beter vind ik. :Y
Ik had al zo het vermoeden dat ze dat deed om jou tevreden te stellen na jouw opmerking van laatst ;)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:01:42 #86
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137903724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Veel kijkplezier dan ^O^
Maar zolang Channel 4 niet zo kinderachtig doet* en Price Slice gewoon weer de afleveringen kan uploaden** denk ik dat ik het even laat zitten. Jammer, maar helaas.

*Oké, het gaat hun ook om hun auteursrechten, maar dan nog. Of is het soms een geintje van die Honolulu-troep? }:|

**Wat ik ontzettend hoop, maar niet verwacht als ik eerlijk ben. En aan kunstgrepen als halve afleveringen of programma's om mijn IP-adres om te zetten zodat ik wél de afleveringen kan zien heb ik geen behoefte. Zo te zien is Hollyoaks Fans nog beschikbaar, dus heb ik mooi de gelegenheid om de oudere afleveringen eens te gaan kijken :)
Ik denk dat de uploader sowieso ooit wel overschakelt naar Dailymotion, daar hebben ze (vaak) geen last van copyright, dus ik denk niet dat dit voor altijd is. Maar het is inderdaad wel jammer. ;(

Ondertussen mis je trouwens niet veel hoor. ;) Ben nu de aflevering van vandaag aan het kijken, maar het is echt een saaie boel met Grace en Trevor. :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:05:40 #87
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137903958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef Koosnaam het volgende:
Dus het is (zeker weten) weer gebeurt met de afleveringen op youtube? :{ }:|
Of is het weer tijdelijk?

[..]

_O-

Misschien dat ik het ook maar moet overwegen straks dan..
Ik ben ook blij dat het jou gelukt is in ieder geval. :)
Het is heel simpel, maar ik weet niet of het voor altijd kan. :9 Volgens mij is dit zo'n programma met een 'free trial', dus als hij het morgen niet meer doet moet ik op zoek naar een ander programmaatje. Hopelijk eentje die net zo betrouwbaar is, want ik heb het nooit zo op het downloaden van zulke soort dingen. ;) Maar tot nu toe werkt het vlekkeloos.
pi_137903983
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik denk dat de uploader sowieso ooit wel overschakelt naar Dailymotion, daar hebben ze (vaak) geen last van copyright, dus ik denk niet dat dit voor altijd is. Maar het is inderdaad wel jammer. ;(

Ondertussen mis je trouwens niet veel hoor. ;) Ben nu de aflevering van vandaag aan het kijken, maar het is echt een saaie boel met Grace en Trevor. :')
Mwah, of ik niets mis maakt mij niet uit, ik vond het sowieso wel gewoon leuk om een nieuwe aflevering op te zetten na een dagje werken. Soms zat ik geboeid te kijken, en een andere keer was het niets meer dan achtergrondbehang. Maar hoe saai of slecht het af en toe ook is, het is nog altijd 10x boeiender dan :O het huidige GTST :O
pi_137904072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het is heel simpel, maar ik weet niet of het voor altijd kan. :9 Volgens mij is dit zo'n programma met een 'free trial', dus als hij het morgen niet meer doet moet ik op zoek naar een ander programmaatje. Hopelijk eentje die net zo betrouwbaar is, want ik heb het nooit zo op het downloaden van zulke soort dingen. ;) Maar tot nu toe werkt het vlekkeloos.
Oh, dus het is eigenlijk een soort uitstel van executie? :P

Straks zit je met een stuk of 20 van die programmaatjes op je computer, alleen maar om Hollyoaks te kunnen volgen _O-
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:12:11 #90
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137904342
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik had al zo het vermoeden dat ze dat deed om jou tevreden te stellen na jouw opmerking van laatst ;)
:D _O- O+
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:12:25 #91
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137904361
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, dus het is eigenlijk een soort uitstel van executie? :P

Straks zit je met een stuk of 20 van die programmaatjes op je computer, alleen maar om Hollyoaks te kunnen volgen _O-
Dat weet ik dus niet. _O- Maar het ziet er naar uit dat dit programma niet blijft werken. Maar als alle programma's die ik probeer zo werken, dan is het voor mij ook over en uit hoor. Daar ga ik niet aan beginnen. :')
pi_137904590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet. _O- Maar het ziet er naar uit dat dit programma niet blijft werken. Maar als alle programma's die ik probeer zo werken, dan is het voor mij ook over en uit hoor. Daar ga ik niet aan beginnen. :')
Nou, ik gok erop dat het óf allemaal van die free trial programmaatjes zijn (die bijv. 30 dagen gebruikt kunnen worden), óf het zijn van die smerige, schimmige programmaatjes die je bij het zien van de naam al niet vertrouwt. Ja, óf je hebt de versies waarbij je dus moet betalen. Maar ja, of dat het allemaal waard is...
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:19:57 #93
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137904745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mwah, of ik niets mis maakt mij niet uit, ik vond het sowieso wel gewoon leuk om een nieuwe aflevering op te zetten na een dagje werken. Soms zat ik geboeid te kijken, en een andere keer was het niets meer dan achtergrondbehang. Maar hoe saai of slecht het af en toe ook is, het is nog altijd 10x boeiender dan :O het huidige GTST :O
Het ligt er wel heel erg aan wie er in de aflevering zit bij hollyoaks ja.
Maar echt saai heb ik een aflevering nog niet gevonden. In tegenstelling tot de 10 a 15 afleveringen van gtst die ik dit seizoen gezien heb ja. :)
Als Ludo zoals nu misschien nog eens echt in actie komt, ga ik nog wel geboeid kijken. Maar ook dat zal wel weer met een anticlimax aflopen. :')

Het eventuele downloaden, wacht ik nog wel even af. :P
pi_137905462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Het ligt er wel heel erg aan wie er in de aflevering zit bij hollyoaks ja.
Maar echt saai heb ik een aflevering nog niet gevonden. In tegenstelling tot de 10 a 15 afleveringen van gtst die ik dit seizoen gezien heb ja. :)
Als Ludo zoals nu misschien nog eens echt in actie komt, ga ik nog wel geboeid kijken. Maar ook dat zal wel weer met een anticlimax aflopen. :')
Als het echt zo'n Roscoe/Black-aflevering is is het voor mij niets meer dan achtergrondbehang. Bij afleveringen met de verhaallijn van John-Paul of Maxine/Patrick erin zit ik geboeid te kijken. Bij de Browning-verhaallijn eerst ook, maar dat is intussen zo uitgemolken dat het niet meer leuk is.

En dat van Ludo... Ach, met deze schrijvers wordt het toch niet veel soeps denk ik. Ik heb ook geen flauw idee waar het over gaat (iets met een gestolen boot of zoiets?), dus ik kan er niet veel over zeggen :P

quote:
Het eventuele downloaden, wacht ik nog wel even af. :P
Ik ook :Y Ik hoop op een handigere oplossing :)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:33:45 #95
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137905468
Breakthrough:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, hoe saai de afleveringen ook waren, er zijn tenminste wel ontwikkelingen zichtbaar, die ik jullie nog niet zal verklappen. :P Maar het gaat zeker de goede kant op. En ik zat zelfs nog even met tranen in mijn ogen bij een scène, dat komt niet vaak voor!
pi_137905832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef luftersel het volgende:
Breakthrough:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het net op Facebook voorbijkomen ja :D

quote:
Maar ja, hoe saai de afleveringen ook waren, er zijn tenminste wel ontwikkelingen zichtbaar, die ik jullie nog niet zal verklappen. :P Maar het gaat zeker de goede kant op. En ik zat zelfs nog even met tranen in mijn ogen bij een scène, dat komt niet vaak voor!
Nou nou, dat klinkt ineens heel positief :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:50:31 #97
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137906433
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als het echt zo'n Roscoe/Black-aflevering is is het voor mij niets meer dan achtergrondbehang. Bij afleveringen met de verhaallijn van John-Paul of Maxine/Patrick erin zit ik geboeid te kijken. Bij de Browning-verhaallijn eerst ook, maar dat is intussen zo uitgemolken dat het niet meer leuk is.

En dat van Ludo... Ach, met deze schrijvers wordt het toch niet veel soeps denk ik. Ik heb ook geen flauw idee waar het over gaat (iets met een gestolen boot of zoiets?), dus ik kan er niet veel over zeggen :P

[..]

Ik ook :Y Ik hoop op een handigere oplossing :)
Ja, zo is het eigenlijk wel he. Al was ik in het begin, toen ik net keek. Nog wel een beetje benieuwd. Naar wat met name Fraser aan het uitspoken was. Echter had ik ook al snel zoiets van. :') laat maar!

En ja dat gedoe met die boot in gtst, kwam geloof ik dat Bing en Lucas gingen varen met de boot van Ludo. En toen met de boot, Tim, die (ik weet het niet zeker hoor) bezig was met een zelfmoord poging ofzo, hadden geraakt. Al wisten ze dat toen zelf nog niet. Dat ze Tim hadden geraakt. :)
En Ludo is er nu achter geloof ik dat Bing en Lucas zijn boot hadden gestolen die avond. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zag het net op Facebook voorbijkomen ja :D

[..]

Nou nou, dat klinkt ineens heel positief :P
We mogen niet afhaken nu Peter. :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:56:09 #98
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137906755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Koosnaam het volgende:

Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt. :') Ze weten het telkens zo te maken dat je wel één of twee verhaallijnen wil volgen. Maar eigenlijk irriteer ik me aan alles daaromheen. _O- Ik denk trouwens niet dat Kelder zomaar afhaakt hoor. ;) Ik (weer) eerder dan hij vermoed ik!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:03:56 #99
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137907216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt. :') Ze weten het telkens zo te maken dat je wel één of twee verhaallijnen wil volgen. Maar eigenlijk irriteer ik me aan alles daaromheen. _O- Ik denk trouwens niet dat Kelder zomaar afhaakt hoor. ;) Ik (weer) eerder dan hij vermoed ik!
Haha ja zo is het wel he. :) Al valt het irriteren bij nog wel mee. Direct na de intro, als ze nog zo'n liedje aan het spelen zijn. Zie je al wel personages waarvan je vaak denkt. Fijn ^O^ , of nee he! :O
Maar inderdaad. Kelder zie ik ook niet snel afhaken nee. :)
Of hij gaat misschien ook de afleveringen van 2012 helemaal kijken ofzo. :)
pi_137913165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, zo is het eigenlijk wel he. Al was ik in het begin, toen ik net keek. Nog wel een beetje benieuwd. Naar wat met name Fraser aan het uitspoken was. Echter had ik ook al snel zoiets van. :') laat maar!
Haha :D

quote:
En ja dat gedoe met die boot in gtst, kwam geloof ik dat Bing en Lucas gingen varen met de boot van Ludo. En toen met de boot, Tim, die (ik weet het niet zeker hoor) bezig was met een zelfmoord poging ofzo, hadden geraakt. Al wisten ze dat toen zelf nog niet. Dat ze Tim hadden geraakt. :)
En Ludo is er nu achter geloof ik dat Bing en Lucas zijn boot hadden gestolen die avond. :')
Tjonge jonge, dat daar nog 2 miljoen mensen naar kijken zeg :{

quote:
[..]

Nee nee, alleen moet er dan wel heel snel een oplossing komen. TODAY!!!!!!!!!!!! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')