abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2014 @ 15:10:37 #26
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137800768
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Topic loopt storm :P

Nou ja, hier wat spoiler pictures:

[..]

Arme Peri :'( :'( :'(
Nou zeg dat wel. :o :'(
pi_137800969
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Nou zeg dat wel. :o :'(
Het mag dan wel de zoveelste stunt zijn, het betekent wel meer screentime voor de Lomaxes :)

Even het positieve hiervan zoeken :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 16 maart 2014 @ 15:37:19 #28
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137801602
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het mag dan wel de zoveelste stunt zijn, het betekent wel meer screentime voor de Lomaxes :)

Even het positieve hiervan zoeken :P
Ja inderdaad, dat wel! :)

Ik ben ook wel benieuwd welke kant ze met Leela eigenlijk opgaan. (Ik moet nog 2 afleveringen van de maand februari zien overigens)
Volgens mij dacht jij of luftersel dat ze misschien lesbisch was of niet?
pi_137801762
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat wel! :)

Ik ben ook wel benieuwd welke kant ze met Leela eigenlijk opgaan. (Ik moet nog 2 afleveringen van de maand februari zien overigens)
Volgens mij dacht jij of luftersel dat ze misschien lesbisch was of niet?
Ja, dat dacht ik na een suggestie van een andere kijker op (ik meen) Digital Spy. Gezien we haar nog niet eerder met een jongen hebben zien klooien en ze Darren op een afstand hield... Én het zou een mogelijkheid zijn dat Esther daardoor weer wat meer in the picture komt. Want veel meer dan een nieuw leadershot heeft die de afgelopen tijd niet gehad :')
  zondag 16 maart 2014 @ 15:47:03 #30
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137801939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik na een suggestie van een andere kijker op (ik meen) Digital Spy. Gezien we haar nog niet eerder met een jongen hebben zien klooien en ze Darren op een afstand hield... Én het zou een mogelijkheid zijn dat Esther daardoor weer wat meer in the picture komt. Want veel meer dan een nieuw leadershot heeft die de afgelopen tijd niet gehad :')
Oké!
Zou inderdaad kunnen. :)
En ja Esther heeft niet veel screentime gehad he, sinds Tilly vertrokken is he. :{
Ik help het Esther hopen mochten ze die kant op gaan. Want Leela. O+ :9
pi_137802108
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké!
Zou inderdaad kunnen. :)
En ja Esther heeft niet veel screentime gehad he, sinds Tilly vertrokken is he. :{
Ik help het Esther hopen mochten ze die kant op gaan. Want Leela. O+ :9
Ha, hebben we hier een voorstander van Lesther? :D _O_
Maar ja, ze hebben ook al zitten hinten op Leela en Ziggy. Zou ik overigens óók leuk vinden. Zolang Leela maar niet eindigt bij Freddie, Fraser of Trevor vind ik het allang prima :)

Maar ja, Lesther zou eigenlijk misschien nóg leuker zijn :9
  zondag 16 maart 2014 @ 16:31:10 #32
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137803538
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ha, hebben we hier een voorstander van Lesther? :D _O_
Maar ja, ze hebben ook al zitten hinten op Leela en Ziggy. Zou ik overigens óók leuk vinden. Zolang Leela maar niet eindigt bij Freddie, Fraser of Trevor vind ik het allang prima :)

Maar ja, Lesther zou eigenlijk misschien nóg leuker zijn :9
Zeker!:)

Met Ziggy zou misschien ook nog wel grappig zijn. Maar toch liever geen Roscoe!
pi_137803637
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Zeker!:)

Met Ziggy zou misschien ook nog wel grappig zijn. Maar toch liever geen Roscoe!
Dat is waar, maar van alle Roscoes is Ziggy nog wel de normaalste (lees: heeft niets te maken met derderangs clowns). Ook al is-ie voor de rest bijna zo gek als een deur _O-

Een driehoeksverhouding tussen Leela/Ziggy/Esther mag ook hoor :9 Alleen: wat voor samenvoegende naam zou je dan krijgen? :P
  zondag 16 maart 2014 @ 16:40:15 #34
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137803923
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
Topic loopt storm :P

Nou ja, hier wat spoiler pictures:

[..]

Arme Peri :'( :'( :'(
Het zal weer eens niet, een 'shocking accident'. :') :') :')
Ik word hier toch zo moe van hè. Maar goed, het is beter dan de Roscoes of de Blacks. Al begin ik de Lomaxes op deze manier steeds minder leuk te vinden. :{
pi_137804018
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het zal weer eens niet, een 'shocking accident'. :') :') :')
Wie zal dat neergezet hebben...? O-)

quote:
Ik word hier toch zo moe van hè. Maar goed, het is beter dan de Roscoes of de Blacks. Al begin ik de Lomaxes op deze manier steeds minder leuk te vinden. :{
Ik vind de Lomaxes nog steeds tof ^O^ Nou ja, op Tegan na dan.
Ben blij dat ze eindelijk wat meer screentime krijgen, alleen is het jammer dat het op deze manier moet.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:42:58 #36
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137804041
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is waar, maar van alle Roscoes is Ziggy nog wel de normaalste (lees: heeft niets te maken met derderangs clowns). Ook al is-ie voor de rest bijna zo gek als een deur _O-

Een driehoeksverhouding tussen Leela/Ziggy/Esther mag ook hoor :9 Alleen: wat voor samenvoegende naam zou je dan krijgen? :P
Er is niet alleen op gehint dat Leela Ziggy leuk vond, het is ook daadwerkelijk in een aflevering voorbij gekomen. Toen ze bij Darren zat keek ze naar haar mobiel, waarop ze een plaatje van Ziggy had staan, in de hoop dat hij haar eens een berichtje zou sturen, omdat ze dat zelf niet durfde te doen. ;)

En een Esther-Ziggy-Leela verhouding lijkt me ook wel interessant. :9 Lesthy? _O-
pi_137804146
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Er is niet alleen op gehint dat Leela Ziggy leuk vond, het is ook daadwerkelijk in een aflevering voorbij gekomen. Toen ze bij Darren zat keek ze naar haar mobiel, waarop ze een plaatje van Ziggy had staan, in de hoop dat hij haar eens een berichtje zou sturen, omdat ze dat zelf niet durfde te doen. ;)
Dat is waar ja :D
Maar gezien de snelheid van het vertellen van verhalen in Hollyoaks zal het nog wel even duren vrees ik. Jammer.

quote:
En een Esther-Ziggy-Leela verhouding lijkt me ook wel interessant. :9 Lesthy? _O-
Lesthy ^O^ _O_
  zondag 16 maart 2014 @ 16:52:07 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137804346
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wie zal dat neergezet hebben...? O-)
Daniel Kilkelly of hoe je zijn naam ook schrijft, in opdracht van Bryan 'Repetitive' Krakwood natuurlijk. Who else?! :r

quote:
Ik vind de Lomaxes nog steeds tof ^O^ Nou ja, op Tegan na dan.
Ben blij dat ze eindelijk wat meer screentime krijgen, alleen is het jammer dat het op deze manier moet.
Ja, daar ben ik ook wel blij om! Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik Danny zo leuk vind. Ik bedoel, die vent kan niet zo heel geweldig acteren en zijn karakter is echt super egoïstisch. :') En Tegan... Ja, daar maak ik geen woorden meer aan vuil tot ze van Fraser af is. :D
pi_137804379
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daniel Kilkelly of hoe je zijn naam ook schrijft, in opdracht van Bryan 'Repetitive' Krakwood. Who else?! :r
:D _O-

Je bedoelt in de titel van het artikel, neem ik aan? Laat ik het zo zeggen: die was er niet...

quote:
[..]

Ja, daar ben ik ook wel blij om! Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik Danny zo leuk vind. Ik bedoel, die vent kan niet zo heel geweldig acteren en zijn karakter is echt super egoïstisch. :') En Tegan... Ja, daar maak ik geen woorden meer aan vuil tot ze van Fraser af is. :D
Ik gok dat Danny iets charismatisch heeft ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 16:58:17 #40
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137804522
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

Je bedoelt in de titel van het artikel, neem ik aan? Laat ik het zo zeggen: die was er niet...
Oja, dit is weer zo'n zondag-artikel, met zo'n titel als 'Corrie affair, Enders trial, Oaks murder' etc. :') In dat geval was jij het. :P (ik had de titel niet eens gezien voordat ik erop reageerde, dus ik dacht aan hetzelfde als jij... _O- )

quote:
[..]

Ik gok dat Danny iets charismatisch heeft ;)
:Y
pi_137804958
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oja, dit is weer zo'n zondag-artikel, met zo'n titel als 'Corrie affair, Enders trial, Oaks murder' etc. :') In dat geval was jij het. :P (ik had de titel niet eens gezien voordat ik erop reageerde, dus ik dacht aan hetzelfde als jij... _O- )
Die titels zijn ook altijd van die slechte inkoppertjes, dus dit was snel bedacht :')

quote:
[..]

:Y
En ergens kan ik dat nog begrijpen. Maar wanneer fans gaan zeggen dat Fraser iets charismatisch hebben, is dat voor mij onmogelijk om ook maar voor een procent te snappen :P
  zondag 16 maart 2014 @ 17:18:38 #42
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137805344
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:

En kom je er een beetje doorheen of niet? :P
  zondag 16 maart 2014 @ 19:16:08 #43
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137809851
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

En kom je er een beetje doorheen of niet? :P
Jazeker! :)
Ondanks dat Freddie en Finn in de afleveringen zitten.
Maar de verhaallijn omtrent John Paul vind ik ook zeer interessant. Ondanks dat Finn echt walgelijk is.
En de scènes met Leela zijn natuurlijk altijd leuk.
  zondag 16 maart 2014 @ 19:51:53 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137811652
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Jazeker! :)
Ondanks dat Freddie en Finn in de afleveringen zitten.
Maar de verhaallijn omtrent John Paul vind ik ook zeer interessant. Ondanks dat Finn echt walgelijk is.
En de scènes met Leela zijn natuurlijk altijd leuk.
Zo dachten wij ook. Finn is inderdaad echt een groot hoopje verdriet, zowel het karakter als de acteur die hem speelt (volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemen _O- ). En de verhaallijn van John-Paul is, naar mijn mening, de enige echt interessante verhaallijn momenteel (op Maxine/Patrick na dan, maar dat begint een beetje veel van hetzelfde te worden).

En Freddie, daar had ik eigenlijk niet zo veel last van afgelopen weken. Hij is gelukkig maar een bijpersoon in de verhaallijn omtrent Sinead en Katy, wat goed is, want de actrice die Sinead speelt is 200x beter dan hij. :') Maar goed, daar ben jij denk ik nog niet!

[ Bericht 3% gewijzigd door luftersel op 16-03-2014 21:37:23 ]
pi_137819475
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

(volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemen _O- ).
Wanneer heb ik dat gezegd? :?
  zondag 16 maart 2014 @ 22:07:25 #46
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137821543
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo dachten wij ook. Finn is inderdaad echt een groot hoopje verdriet, zowel het karakter als de acteur die hem speelt (volgens Kelder mag je hem geeneens acteur noemen _O- ). En de verhaallijn van John-Paul is, naar mijn mening, de enige echt interessante verhaallijn momenteel (op Maxine/Patrick na dan, maar dat begint een beetje veel van hetzelfde te worden).

En Freddie, daar had ik eigenlijk niet zo veel last van afgelopen weken. Hij is gelukkig maar een bijpersoon in de verhaallijn omtrent Sinead en Katy, wat goed is, want de actrice die Sinead speelt is 200x beter dan hij. :') Maar goed, daar ben jij denk ik nog niet!
Nou inderdaad! :)
Als die Finn nou nog een beetje geloofwaardig die rol neer kon zetten. Had ik misschien nog wel ergens een beetje begrip voor hem gehad. Maar dit is echt zo irritant.

Nee, Freddie valt mij nu ook nog mee. Al blijft hij verschrikkelijk natuurlijk :)
En ja Sinead vind ik ook een hele goede actrice. Ik blijf een zwak voor haar houden. :@
Hoewel ik me wel voor kan stellen dat je haar irritant vind. ( Tja wat wil je ook anders met zo'n vent) :')
In haar begin periode in hollyoaks vond ik haar wel knapper overigens.

Ik was gebleven bij het moment dat haar kind, van haar weggenomen werd.
Ik weet er al wel wat van. :)
  zondag 16 maart 2014 @ 22:08:01 #47
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137821588
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
Maar je zou daar zeker een punt hebben. ;)
pi_137821703
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
Maar je zou daar zeker een punt hebben. ;)
Dat denk ik ook, maar ik weet totaal niet meer wanneer ik dat gezegd zou hebben _O-
  zondag 16 maart 2014 @ 22:13:03 #49
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137821947
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, ik dacht me te herinneren dat je dat meerdere malen had gezegd in je reacties. _O- Maar vind je dat niet dan? Of zie ik nou spoken? :D Altijd als ik zei dat ik Keith zo'n slechte acteur vond, reageerde je met iets in de trant van: 'Acteur? Dat woord is hij niet eens waardig'. :P
pi_137822209
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Nou inderdaad! :)
Als die Finn nou nog een beetje geloofwaardig die rol neer kon zetten. Had ik misschien nog wel ergens een beetje begrip voor hem gehad. Maar dit is echt zo irritant.
De scènes waarin hij Robbie "intimideert" :') _O-

quote:
Nee, Freddie valt mij nu ook nog mee. Al blijft hij verschrikkelijk natuurlijk :)
En ja Sinead vind ik ook een hele goede actrice. Ik blijf een zwak voor haar houden. :@
Hoewel ik me wel voor kan stellen dat je haar irritant vind. ( Tja wat wil je ook anders met zo'n vent) :')
In haar begin periode in hollyoaks vond ik haar wel knapper overigens.
Ik erger me echt kapot aan Sinead. Het zou waarschijnlijk al een stuk schelen wanneer ze niet in iedere scène als een luchtalarm staat te schreeuwen en ik dus het volume zachter moet zetten zodat ik niet meteen doof wordt :P
Laat ik het zo zeggen: ze is mij iets te aanwezig. En mijn zwak ligt al bij Maxine. En bij Leela. En bij Nancy. Bij Cindy ook trouwens.

quote:
Ik was gebleven bij het moment dat haar kind, van haar weggenomen werd.
Ik weet er al wel wat van. :)
Ho, wacht: is het dan niet Vrouwtje Boterveld geweest die de kinderbescherming heeft ingelicht? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')