abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:47:54 #1
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137752779

Hollyoaks is een Engelse soapserie, begonnen op 23 oktober 1995. In deze dagelijkse serie volgen we de levens, liefdes en vooral het wangedrag van een groep inwoners van het fictieve plaatsje Hollyoaks - ook wel bekend als 'Oaksters - in Chester, waar alles kan gebeuren en vaak ook daadwerkelijk gebeurt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 15-03-2014 00:24:07 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:51:46 #2
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137752953
^O^

Je had er al 1 bedacht.
Heel goed! :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:52:34 #3
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137752996
Beetje inspiratieloos, dus een neutrale, doch alles omvattende TT naar mijn mening. :9

Met deze keer in de titlecard: Mercedes en de prachtige Lynsey, Brendan en Cheryl Brady en Kevin en Maxine. _O_

Én een geüpdatetet castoverzicht met nieuwe foto's van Sandy en Peri en Joe die weer in kleur wordt afgebeeld. Daarbij ook nog een geüpdatete personagelijst, met o.a. nieuwe beschrijvingen van Nancy en Dennis.
pi_137753156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Koosnaam het volgende:
Maar misschien kunnen we PeterKelder morgen nog blij maken door een nieuw topic te openen. :)
We zijn er bijna! :)
Nou, ik zie 'm nog op de valreep van vandaag :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:56:39 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137753172
En ik verontschuldig me alvast tegenover PeterKelder, voor het geval dat hij wél een leuke, grappige en originele TT in gedachten had. :P
pi_137753194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:52 schreef luftersel het volgende:
Beetje inspiratieloos, dus een neutrale, doch alles omvattende TT naar mijn mening. :9

Met deze keer in de titlecard: Mercedes en de prachtige Lynsey, Brendan en Cheryl Brady en Kevin en Maxine. _O_

Én een geüpdatetet castoverzicht met nieuwe foto's van Sandy en Peri en Joe die weer in kleur wordt afgebeeld. Daarbij ook nog een geüpdatete personagelijst, met o.a. nieuwe beschrijvingen van Nancy en Dennis.
't Ziet er weer geweldig uit _O_
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:58:49 #7
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137753233
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:52 schreef luftersel het volgende:

Mooie foto's weer. Maar heeft Maxine daar een paar dagen niet geslapen ofzo? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, ik zie 'm nog op de valreep van vandaag :)
Heel goed. ^O^
pi_137753498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:56 schreef luftersel het volgende:
En ik verontschuldig me alvast tegenover PeterKelder, voor het geval dat hij wél een leuke, grappige en originele TT in gedachten had. :P
Mwah, ik had "Get rid of the Roscoe's!" in gedachten. Maar om dat nou, leuk, grappig of origineel te noemen...?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:06:33 #9
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137753558
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Mooie foto's weer. Maar heeft Maxine daar een paar dagen niet geslapen ofzo? :o

[..]

Heel goed. ^O^
Maxine werd daar wekenlang gedrogeerd door Kevin, het hulpje van Walker, Brendan's (tweede foto links) aartsvijand. Walker wilde in het geheim Brendan de gevangenis in krijgen m.b.v. Kevin en omdat Maxine te dicht bij de waarheid kwam, moest hij haar van Walker vermoorden. Kevin vond haar eigenlijk heel aardig, dus deed hij net alsof hij haar vermoord had, maar hield haar in het geheim opgesloten in haar kamer, gedrogeerd, voor haar eigen veiligheid.

Het klinkt heel ingewikkeld, maar dit is zeg maar wat toewerkt naar de 'grand-finale' van de verhaallijn tussen Brendan en Walker die ik nu in 2012 aan het kijken ben. :D
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:08:35 #10
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137753632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mwah, ik had "Get rid of the Roscoe's!" in gedachten. Maar om dat nou, leuk, grappig of origineel te noemen...?
_O- _O- _O-

Inderdaad niet heel origineel, wel zeer pakkend. :9 Maar laten we ons voor een keer focussen op de positieve aspecten Kelder... O-)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:10:11 #11
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137753680
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Maxine werd daar wekenlang gedrogeerd door Kevin, het hulpje van Walker, Brendan's (tweede foto links) aartsvijand. Walker wilde in het geheim Brendan de gevangenis in krijgen m.b.v. Kevin en omdat Maxine te dicht bij de waarheid kwam, moest hij haar van Walker vermoorden. Kevin vond haar eigenlijk heel aardig, dus deed hij net alsof hij haar vermoord had, maar hield haar in het geheim opgesloten in haar kamer, gedrogeerd, voor haar eigen veiligheid.

Het klinkt heel ingewikkeld, maar dit is zeg maar wat toewerkt naar de 'grand-finale' van de verhaallijn tussen Brendan en Walker die ik nu in 2012 aan het kijken ben. :D
Vandaar. ^O^ Klinkt wel een beetje ingewikkeld ja. Maar dank voor de uitleg. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 15-03-2014 00:16:30 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:11:29 #12
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137753726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die is ook altijd goed ja! _O-

Echter hadden we de grootste plaag van die familie in het vorige topic al benoemd he. ;)
pi_137753957
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Inderdaad niet heel origineel, wel zeer pakkend. :9 Maar laten we ons voor een keer focussen op de positieve aspecten Kelder... O-)
Ik focus mij anders weldegelijk op de positieve aspecten :)

Want dan mag Maxine een grote party organiseren waarvoor zelfs Doug eventjes terugkeert op aarde *O*
pi_137754119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:11 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Die is ook altijd goed ja! _O-

Echter hadden we de grootste plaag van die familie in het vorige topic al benoemd he. ;)
Oh, dan mag het ook wel over Ziggy gaan, die is namelijk het tegenovergestelde van die vreselijke houten plank ;)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:25:05 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137754133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Want dan mag Maxine een grote party organiseren waarvoor zelfs Doug eventjes terugkeert op aarde *O*
Blijft een van de geweldigste foto's van 2013. O+ Drie van mijn favoriete karakters in één foto, alledrie op hun best.

_O_
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:29:18 #16
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137754266
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_

Zo wil ik Maxine ook nog wel eens zien. :)
Die Doug is ook echt grappig op sommige foto's. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, dan mag het ook wel over Ziggy gaan, die is namelijk het tegenovergestelde van die vreselijke houten plank ;)
Ja, jij bent aardig bekeert wat betreft Ziggy he. :)
Ik heb hem ook nooit zo vervelend gevonden. Hij is nog wel grappig ja. En Jason vind ik ook nog wel oké overigens.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:30:44 #17
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137754304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

[..]

_O_

Die Doug is ook echt grappig op sommige foto's. _O-

[..]

Ik heb hem ook nooit zo vervelend gevonden. Hij is nog wel grappig ja. En Jason vind ik ook nog wel oké overigens.
Jason en Ziggy zijn beiden wel oké, alleen de acteurs die hen spelen kunnen allebei niet zo heel veel, dat is het enige probleem. :')
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:35:18 #18
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137754440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jason en Ziggy zijn beiden wel oké, alleen de acteurs die hen spelen kunnen allebei niet zo heel veel, dat is het enige probleem. :')
Ja, dat is waar.
En ben het er mee eens dat Robbie, met de rol van bullebak het best acteert van die familie.
Hoewel ik van die Joe Roscoe nog niet zo veel gezien heb.
pi_137754455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_

Nou, Maxine was deze week weer heel eventjes een klein beetje zichzelf in The Loft O+

quote:
[..]

Ziggy is eigenlijk veel leuker en toffer geworden, zeker nu Ruby weg is. Zijn scènes met George vind ik echt leuk om te zien, en laatst met Dennis was-ie ook tof ^O^
pi_137754479
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Bij Jason maakt dát het irritant om naar zijn scènes te kijken, maar bij Ziggy heb ik er juist absoluut geen moeite mee :D
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:40:36 #21
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137754595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, Maxine was deze week weer heel eventjes een klein beetje zichzelf in The Loft O+

[..]

Ziggy is eigenlijk veel leuker en toffer geworden, zeker nu Ruby weg is. Zijn scènes met George vind ik echt leuk om te zien, en laatst met Dennis was-ie ook tof ^O^
Dat met Maxime wil ik zeker niet missen. :)

En ja, Ziggy vind ik ook wel grappig.
Toen met die bekentenis tegenover Jack. Dat ie met Frankie had lopen rotzooien.
Ik weet niet meer precies hoe die dat toen zei. Maar het was iets van:
' Hee Jack, je moet maar denken gozer. Die vrouw van je heeft het nog steeds' _O-
pi_137754697
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat met Maxime wil ik zeker niet missen. :)
Bij de scènes daarna zal je denk ik weer met haar te doen hebben :'(

quote:
En ja, Ziggy vind ik ook wel grappig.
Toen met die bekentenis tegenover Jack. Dat ie met Frankie had lopen rotzooien.
Ik weet niet meer precies hoe die dat toen zei. Maar het was iets van:
' Hee Jack, je moet maar denken gozer. Die vrouw van je heeft het nog steeds' _O-
Oh ja :D _O-
Ik vind dat eigenlijk nog wel het leukste, dat-ie zo'n enorme plaat voor zijn kop lijkt te hebben _O-
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:48:04 #23
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137754780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Bij de scènes daarna zal je denk ik weer met haar te doen hebben :'(

[..]

Oh ja :D _O-
Ik vind dat eigenlijk nog wel het leukste, dat-ie zo'n enorme plaat voor zijn kop lijkt te hebben _O-
Ja, ik heb het ook zeker met Maxime te doen. En ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Toch vind ik Patrick geen heel vervelend karakter. Hij zet die rol wel goed neer. :)

En ja, als Ziggy een beetje populair gaat doen. Wordt het inderdaad grappig ja.! ^O^ _O-
pi_137755345

Goeie weekafsluiter ^O^

De grootste ster van de aflevering was - hoe kan het ook anders - Maxine. Zo lief, spontaan en zichzelf als ze aan het begin van de aflevering was, zo bang, timide en een ander persoon was ze aan het einde :'(
Haar gezicht in de post credit scène spreekt boekdelen :'(

Verder waren de scènes met Cindy ook weer erg leuk, mooi ook dat er een verwijzing was naar Max _O_
En Sinead begint echt paranoïde te worden. Het spijt me geweldig, maar ik heb eigenlijk nog steeds geen medelijden met haar :N

En Nana was ook weer goed op dreef :D _O-
pi_137800174
Topic loopt storm :P

Nou ja, hier wat spoiler pictures:

quote:
Hollyoaks: Shocking accident for the Lomax family

New Hollyoaks pictures show the moment that Peri Lomax suffers a shock accident after discovering her father Danny's affair.

Peri (Ruby O'Donnell) learns of Danny's fling with John Paul McQueen next week after she spots the pair kissing via a hidden camera.

Danny (Stephen Billington) is relieved when he urges Peri not to tell Sam what she saw and she seems to agree, but it soon becomes clear that the schoolgirl has other ideas.

As Peri prepares to speak to Sam, Danny blocks her way and an argument follows. Events then take a horrifying turn as Peri suddenly collapses and tumbles down the concrete stairs which lead up to the Lomax family home.

Danny tries to stop Peri

Peri wants to tell Sam the truth

Leela spots Danny and Peri's exchange.

Peri passes out and falls down the city steps

Leela rushes to her sister's aid.

Peri is unconscious

Peri has to be rushed to the hospital and when she regains consciousness, she rejects Danny by telling him to stay away from her.

To make matters worse, the situation later becomes more complicated when Ste Hay finds out how much his sister knows. When Ste confronts Danny, the schoolteacher decides that it's time to finally tell Sam the truth.

However, just as Danny is bracing himself to be honest with Sam, Lindsey Butterfield shares bombshell news with the family as she reveals that Peri has a brain tumour…

Hollyoaks airs these scenes on Monday, March 24, Tuesday, March 25 and Wednesday, March 26 at 6.30pm on Channel 4.
Arme Peri :'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')