abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:44:20 #276
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137711321
Even tussendoor: ik heb, na een lange tijd, weer wat afleveringen gekeken uit 2012 en ik ben bijna aangekomen bij...

HOLLYOAKS LATER 2012 _O_

Dit is echt één van die dingen waarnaar ik al maanden uitkijk. :D
pi_137711364

OMG*, wat een vreselijk filmpje :X
Gelukkig maakt Sophie Austin het met haar behoorlijk slechte humor het nog enigszins het kijken waard :P

* Dat OMG gebruik ik ook alleen maar vanwege de titel van dat filmpje, want zelf heb ik een hekel aan die uitdrukking :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_137711435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef luftersel het volgende:
Even tussendoor: ik heb, na een lange tijd, weer wat afleveringen gekeken uit 2012 en ik ben bijna aangekomen bij...

[ afbeelding ]

HOLLYOAKS LATER 2012 _O_

Dit is echt één van die dingen waarnaar ik al maanden uitkijk. :D
Die castfoto ziet eruit als een poster van een B-film thriller :D
In ieder geval: veel kijkplezier! :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:49:55 #279
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137711690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die castfoto ziet eruit als een poster van een B-film thriller :D
In ieder geval: veel kijkplezier! :)
Klopt, ze pakten de promo's echt goed aan in 2011/2012. Zelfs voor deze Later zijn speciale stukjes opgenomen, moet je nagaan hoe slecht ze ons hebben behandeld vanaf 2013. :(

En bedankt! Al is het nog wel een weekje wachten hoor, maar ik zag toevallig de promo aan het einde van een aflevering.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:50:42 #280
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137711737
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef PeterKelder het volgende:

OMG*, wat een vreselijk filmpje :X
Gelukkig maakt Sophie Austin het met haar behoorlijk slechte humor het nog enigszins het kijken waard :P

* Dat OMG gebruik ik ook alleen maar vanwege de titel van dat filmpje, want zelf heb ik een hekel aan die uitdrukking :r
Gadverdamme. :r
Die Sophie probeert echt iets té grappig te zijn...
pi_137711942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, ze pakten de promo's echt goed aan in 2011/2012. Zelfs voor deze Later zijn speciale stukjes opgenomen, moet je nagaan hoe slecht ze ons hebben behandeld vanaf 2013. :(
Toevallig dat je dat zegt: ik las vanmiddag een interview met Krakwood van afgelopen oktober, waarin hij het volgende aangaf:

quote:
Returning to the show “felt like coming home”, he says, and he has kept his focus on steering the flagship show at the expense of previous brand extensions. There’ll be no more of those next year, though Hollyoaks Later will be returning.

“Over the years, our energies have gone in different directions but I was keen to focus the entire team on making the 6.30pm show the best it can possibly be,” he says.
Nu vraag ik me af of hij de promo's etc. daar ook bij meerekent, maar het zou het misschien kunnen verklaren.

quote:
En bedankt! Al is het nog wel een weekje wachten hoor, maar ik zag toevallig de promo aan het einde van een aflevering.
Nou ja, het ligt er maar net aan hoe snel jij de rest van de afleveringen kijkt ;)
pi_137711983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

Gadverdamme. :r
Die Sophie probeert echt iets té grappig te zijn...
En ze faalt daar zó jammerlijk in dat het alsnog grappig is :') _O-
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:39:16 #283
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137714590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Toevallig dat je dat zegt: ik las vanmiddag een interview met Krakwood van afgelopen oktober, waarin hij het volgende aangaf:

[..]

Nu vraag ik me af of hij de promo's etc. daar ook bij meerekent, maar het zou het misschien kunnen verklaren.
Ook al heeft hij expres geen promo's meer gedaan, dan nog vind ik het zonde. In plaats van goede promo's richten ze zich daar nu op Snapchat en domme - maar soms wel leuke - Youtubefilmpjes. :') Echt een hele verbetering ja.
pi_137715293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ook al heeft hij expres geen promo's meer gedaan, dan nog vind ik het zonde. In plaats van goede promo's richten ze zich daar nu op Snapchat en domme - maar soms wel leuke - Youtubefilmpjes. :') Echt een hele verbetering ja.
Ook dáár had hij iets over gezegd in dat interview volgens mij... Nou ja, hierbij de link: http://www.broadcastnow.c(...)ures/5062810.article

EDIT: Oh, zo te zien krijg je via de link niet het gehele interview :{
Mocht dat bij jou ook zo zijn, dan gewoon googlen op "Bryan Kirkwood Lime Pictures", en als het goed is dan de tweede link (van broadcastnow).
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:02:04 #285
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137715988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ook dáár had hij iets over gezegd in dat interview volgens mij... Nou ja, hierbij de link: http://www.broadcastnow.c(...)ures/5062810.article

EDIT: Oh, zo te zien krijg je via de link niet het gehele interview :{
Mocht dat bij jou ook zo zijn, dan gewoon googlen op "Bryan Kirkwood Lime Pictures", en als het goed is dan de tweede link (van broadcastnow).
Oh ja, ik zie het. :D Toch wel ironisch dat hij dit ook zegt:
quote:
Any mis-step and the fans will make themselves heard.
Dat doen de fans zeker, meer dan ooit tevoren, maar blijkbaar heeft meneertje Krakwood toch niet de beste oren en ogen. :') :') :')
pi_137727995

Redelijke aflevering :)

Dexter en Nana waren toch wel de hoogtepuntjes van deze aflevering: Dexter omdat-ie Dexter is en Nana vanwege haar geniale opmerkingen m.b.t. Alex :D _O-

Mercedes en Sinead waren weer egoïstisch als altijd, maar gelukkig zag die laatste in dat dat haar situatie geen goed zou doen. Alhoewel ik haar net zo lief had zien vertrekken. Maar dat geldt ook voor die eerstgenoemde.
Overigens was Vrouwtje Boterveld ook weer eens aardig egoïstisch :r En wat ze nou precies wil met die houten plank is erg onduidelijk :')

Maar gelukkig maakte de aanwezigheid van mevrouw Minniver ook weer heel veel goed O+
pi_137728407
Hollyoaks' Charlie Wernham on Robbie's big decision: 'He's terrified'

Interessant en leuk interview, alleen zijn antwoord op de vraag of hij hoopt dat Robbie nog eens wat te maken krijgt met dat zooitje clowns stelt me teleur.
pi_137728421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh ja, ik zie het. :D Toch wel ironisch dat hij dit ook zegt:

[..]

Dat doen de fans zeker, meer dan ooit tevoren, maar blijkbaar heeft meneertje Krakwood toch niet de beste oren en ogen. :') :') :')
De Gottschalk-bril helpt dus blijkbaar niet :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:20:49 #289
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137735396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks' Charlie Wernham on Robbie's big decision: 'He's terrified'

Interessant en leuk interview, alleen zijn antwoord op de vraag of hij hoopt dat Robbie nog eens wat te maken krijgt met dat zooitje clowns stelt me teleur.
Inderdaad, toen ik dacht las, dacht ik echt: ja ja, volgens mij wil jij helemaal niet bij de gangsters betrokken zijn, jij vind de acteurs gewoon leuk om mee te werken. ;) Het kan toch niet zo zijn dat alle acteurs bij Hollyoaks ook niet sporen...
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:24:24 #290
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137735495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:41 schreef PeterKelder het volgende:

Redelijke aflevering :)

Dexter en Nana waren toch wel de hoogtepuntjes van deze aflevering: Dexter omdat-ie Dexter is en Nana vanwege haar geniale opmerkingen m.b.t. Alex :D _O-

Mercedes en Sinead waren weer egoïstisch als altijd, maar gelukkig zag die laatste in dat dat haar situatie geen goed zou doen. Alhoewel ik haar net zo lief had zien vertrekken. Maar dat geldt ook voor die eerstgenoemde.
Overigens was Vrouwtje Boterveld ook weer eens aardig egoïstisch :r En wat ze nou precies wil met die houten plank is erg onduidelijk :')

Maar gelukkig maakte de aanwezigheid van mevrouw Minniver ook weer heel veel goed O+
Ik kwam er echt moeilijk doorheen, maar de scènes met Sinead en Katy raakten me toch wel heel erg. Maxine was ook zeker interessant, vooral omdat ze haar oude zelf weer een beetje terug lijkt te hebben gevonden. Ik was al lang blij dat Fraser of Grace hier niet meer in zaten. Hoewel Mercedes en Alex niet veel beter waren.

Heeft Alex overigens deze week eigenlijk zijn shirt wel aangehad? Krakwood zat vast te kwijlen toen hij deze scènes bedacht - en bekeek. :')
pi_137735724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik kwam er echt moeilijk doorheen, maar de scènes met Sinead en Katy raakten me toch wel heel erg. Maxine was ook zeker interessant, vooral omdat ze haar oude zelf weer een beetje terug lijkt te hebben gevonden. Ik was al lang blij dat Fraser of Grace hier niet meer in zaten. Hoewel Mercedes en Alex niet veel beter waren.
Ik vond het dit keer juist wat soepeler, er zijn afleveringen geweest waarvan ik dacht dat ze het dubbele duurden :{

Ik vraag me nog wel steeds af hoe de verhaallijn met Maxine en Patrick verder zal verlopen, want er moet toch een keer een einde aan komen. Alleen zie ik die voorlopig niet verschijnen helaas. Niet dat ik de verhaallijn saai begin te vinden, dat is nog niet het geval, alleen moet er toch weer een goede ontwikkeling in komen wil het niet gaan slepen. Je kunt zeggen van de quad stunt bij de John-Paul verhaallijn wat je wil, maar het zorgde wél voor een nieuwe, interessante ontwikkeling :9 Zoiets moet er toch ook een keer gaan komen bij Maxine en Patrick.

quote:
Heeft Alex overigens deze week eigenlijk zijn shirt wel aangehad? Krakwood zat vast te kwijlen toen hij deze scènes bedacht - en bekeek. :')
Nu je het zegt... Het valt me nog mee dat Krakwood niet "subtiel" een figurantenrolletje had in die scènes als glazenwasser, postbode of vuilnisman :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:38:34 #292
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137735912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vond het dit keer juist wat soepeler, er zijn afleveringen geweest waarvan ik dacht dat ze het dubbele duurden :{

Ik vraag me nog wel steeds af hoe de verhaallijn met Maxine en Patrick verder zal verlopen, want er moet toch een keer een einde aan komen. Alleen zie ik die voorlopig niet verschijnen helaas. Niet dat ik de verhaallijn saai begin te vinden, dat is nog niet het geval, alleen moet er toch weer een goede ontwikkeling in komen wil het niet gaan slepen. Je kunt zeggen van de quad stunt bij de John-Paul verhaallijn wat je wil, maar het zorgde wél voor een nieuwe, interessante ontwikkeling :9 Zoiets moet er toch ook een keer gaan komen bij Maxine en Patrick.
Klopt, dat vind ik dus ook. Al denk ik dat, met de betrekking van Sienna, Dexter en binnenkort Dennis (die hoort dat Patrick Maxine mishandelt), deze verhaallijn weer even vooruit kan. :9

quote:
[..]

Nu je het zegt... Het valt me nog mee dat Krakwood niet "subtiel" een figurantenrolletje had in die scènes als glazenwasser, postbode of vuilnisman :P
_O-
pi_137737882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, dat vind ik dus ook. Al denk ik dat, met de betrekking van Sienna, Dexter en binnenkort Dennis (die hoort dat Patrick Maxine mishandelt), deze verhaallijn weer even vooruit kan. :9
Dat wel, al vraag ik me af of het echt tot een twist zal leiden die de verhaallijn meteen weer een flinke impuls geeft. Dexter is eigenlijk alleen geïntroduceerd zodat Patrick weer een reden heeft om Maxine pijn te doen als er iets verkeerd gaat. Het zou leuk zijn dat Dexter Patrick aanvalt wanneer die Maxine weer iets aandoet, maar dat lijkt me sterk :P
De inbreng van Dennis kán interessant zijn, maar dan moet het wel zo lopen dat hij het doorspeelt aan Dodger die Maxine vervolgens confronteert met wat hij gehoord heeft. Deze verhaallijn lijkt me immers de weg naar Dodgine. Als Krakwood dat niet vergeten is tenminste.

quote:
[..]

_O-
Het zou toch wat zijn:

"Hello, here is the male... I mean: the mail man!"

[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 14-03-2014 21:54:03 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:22:05 #294
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137738918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[..]

Het zou toch wat zijn:

[ afbeelding ]

"Hello, here is the male... I mean: the mail man!"
:') _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:09:26 #295
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137751208
Zo en er was weer een computer in huize Daniel! :P

Nu maar is beginnen met de aflevering van 21 februari. :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:14 #296
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137751369
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
Zo en er was weer een computer in huize Daniel! :P

Nu maar is beginnen met de aflevering van 21 februari. :)
Jeeeeh. *O*

Ik had kunnen verwachten dat jij pas 's avonds actief zou worden hier. _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:17:07 #297
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137751524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jeeeeh. *O*

Ik had kunnen verwachten dat jij pas 's avonds actief zou worden hier. _O-
Dank u! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:25:59 #298
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137751835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dank u! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat je (snel) door de afleveringen heen komt, de meeste van de laatste tijd zijn nogal... hatelijk, zeg maar. _O- En volgens mij begin jij precies in zo'n 'mwah' week nu, waarschijnlijk met het squadongeluk en de introductie van Blessing. De week daarna is gelukkig vele malen beter. :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:34:44 #299
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137752184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je (snel) door de afleveringen heen komt, de meeste van de laatste tijd zijn nogal... hatelijk, zeg maar. _O- En volgens mij begin jij precies in zo'n 'mwah' week nu, waarschijnlijk met het squadongeluk en de introductie van Blessing. De week daarna is gelukkig vele malen beter. :P
Ja, klopt. Heb net de introductie van Blessing gezien. :)
Ben Freddie al weer zat. :X Wat slecht acteren zeg. :')
Maar aan het eind van de week bijna. Dus ik ben benieuwd naar komende week. ^O^
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:40:34 #300
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137752467
Maar misschien kunnen we PeterKelder morgen nog blij maken door een nieuw topic te openen. :)
We zijn er bijna! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')