Ik zou écht niet weten wanneer ik dat gezegd zou hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht me te herinneren dat je dat meerdere malen had gezegd in je reacties.Maar vind je dat niet dan? Of zie ik nou spoken?
Altijd als ik zei dat ik Keith zo'n slechte acteur vond, reageerde je met iets in de trant van: 'Acteur? Dat woord is hij niet eens waardig'.
![]()
Dat was het eerste wat mij opviel aan die foto's.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de traptreden op de spoiler pictures er ineens heel anders uitzien? Het ziet eruit alsof ze er zo'n vloerzeil met parket-motief op hebben gelegd
Tja, je bent een stuntman/vrouw of je bent het nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat mij opviel aan die foto's.Waarschijnlijk is er gewoon een houten laag of inderdaad een zeil omheen gelegd voor deze 'stunt', zodat de stuntvrouw zich geen pijn zou doen aan de stenen trap.
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De scènes waarin hij Robbie "intimideert"![]()
[..]
Ik erger me echt kapot aan Sinead. Het zou waarschijnlijk al een stuk schelen wanneer ze niet in iedere scène als een luchtalarm staat te schreeuwen en ik dus het volume zachter moet zetten zodat ik niet meteen doof wordt
Laat ik het zo zeggen: ze is mij iets te aanwezig. En mijn zwak ligt al bij Maxine. En bij Leela. En bij Nancy. Bij Cindy ook trouwens.
[..]
Ho, wacht: is het dan niet Vrouwtje Boterveld geweest die de kinderbescherming heeft ingelicht?
Gewoon om elk stukje waarop je wilt reageren {quote}{/quote} zetten (maar dan de {} als []). Dan doet hij het per deel i.p.v. in zijn geheel (als je dat bedoelde tenminste).quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.![]()
![]()
Die scenes heb ik vandaag gezien ja.Van Robbie kunnen ze nog wel een goed karakter maken ja.
![]()
En ja, ik begrijp je punt wat betreft Sinead. Mijn favoriete vrouwelijke personages (tot nog toe) zijn:
1. Leela
2. Maxine
En daarna Sinead en daarna Cindy en Carmel. Hoewel ik Sienna na Leela het knapst vind.![]()
Nancy vind ik wel leuk hoor. Maar heb niet zo'n zwak voor haar.![]()
Ik had nog niet helemaal meegekregen dat Lindsey erachter zat, m'n aandacht verslapte denk ik een beetje aan het eind van de aflevering.Maar vermoedde het al wel, na die ziekenhuis scenes.
Oké! bedankt. Ik geloof dat, dat het wel zal zijn ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gewoon om elk stukje waarop je wilt reageren {quote}{/quote} zetten (maar dan de {} als []). Dan doet hij het per deel i.p.v. in zijn geheel (als je dat bedoelde tenminste).![]()
En het was overigens ook niet Lindsey die erachter zat.Het was Diane, haar stiefmoeder.
Jij gaat nog sneller dan ik zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké! bedankt. Ik geloof dat, dat het wel zal zijn ja.![]()
Diane ja.Nou ja, uiteindelijk zal het voor het kind niet meer uitmaken toch?
![]()
In ieder geval, morgen weer verder kijken.En aan het eind van de week hopelijk weer bij zijn met de afleveringen.
Haha!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan ik zeg.Ik ben in heel dit weekend niet verder gekomen dan één aflevering uit 2012.
Tja, je moet natuurlijk ook niet te veel afleveringen in één keer kijken, dan verlies je nogal je aandacht, zeker bij Hollyoaks - dat momenteel toch al niet zo heel fascinerend is.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
Nou ik heb ik in ieder geval gezegd. Dat ik het hoopte. Kan het nog niet beloven.![]()
Ga nu verder met gtst seizoen 6. Na een gezellige middag/ avond voor mij, laat ik het maar bij een Nederlandse soap. Is iets beter te volgen nu denk ik.
Ja dat is zo, hoewel ik op een aantal afleveringen na. Het altijd wel leuk vind om te zien tot nog toe. Dat zeer zeker.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, je moet natuurlijk ook niet te veel afleveringen in één keer kijken, dan verlies je nogal je aandacht, zeker bij Hollyoaks - dat momenteel toch al niet zo heel fascinerend is.Eén week aan afleveringen in één dag is eigenlijk precies genoeg.
![]()
Weer veel plezier met Gtst, trouwens.
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja dat is zo, hoewel ik op een aantal afleveringen na. Het altijd wel leuk vind om te zien tot nog toe. Dat zeer zeker.![]()
![]()
Maar bedankt.Wederom!
![]()
Een behoorlijk beetje offtopic: Maar ik ben wel benieuwd eigenlijk sinds wanneer jij eigenlijk na gtst kijkt?
Heb jij de beste seizoenen die toch wel in de jaren 90 lagen. Nog een beetje gezien?
Oké! Dat zal rond seizoen 12, 13 geweest zijn ongeveer denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.Ik weet dan ook niks van Dian 1 en 2, ik heb pas vanaf Dian 3 echt gekeken. Volgens mij, in mijn vage herinnering, was het eerste wat ik zag ongeveer het vage gedoe van Ludo's vroegere vrouw Sophia en niet veel later het ongeluk van Charlie, waarna Valerie haar moeder bleek.
De echte nostalgie heb ik dus gemist.
Mijn Top 5 van favoriete vrouwelijke Hollyoaks personages:quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 4 jaar op fok. Maar weet nog niet eens hoe ik moet reageren op verschillende reacties op een bericht.![]()
![]()
Die scenes heb ik vandaag gezien ja.Van Robbie kunnen ze nog wel een goed karakter maken ja.
![]()
En ja, ik begrijp je punt wat betreft Sinead. Mijn favoriete vrouwelijke personages (tot nog toe) zijn:
1. Leela
2. Maxine
En daarna Sinead en daarna Cindy en Carmel. Hoewel ik Sienna na Leela het knapst vind.![]()
Nancy vind ik wel leuk hoor. Maar heb niet zo'n zwak voor haar.![]()
Ik had nog niet helemaal meegekregen dat Lindsey erachter zat, m'n aandacht verslapte denk ik een beetje aan het eind van de aflevering.Maar vermoedde het al wel, na die ziekenhuis scenes.
Die echte nostalgie kun je nog altijd met terugwerkende kracht herbeleven hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste jaren van Gtst nooit gezien.Ik weet dan ook niks van Dian 1 en 2, ik heb pas vanaf Dian 3 echt gekeken. Volgens mij, in mijn vage herinnering, was het eerste wat ik zag ongeveer het vage gedoe van Ludo's vroegere vrouw Sophia en niet veel later het ongeluk van Charlie, waarna Valerie haar moeder bleek.
De echte nostalgie heb ik dus gemist.
Als ik alleen naar het uiterlijk gekeken zou hebben. Had Sienna ook zeker in mijn top 5 gezeten eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mijn Top 5 van favoriete vrouwelijke Hollyoaks personages:
1. Maxine
2. Leela
3. Nancy
4. Cindy
5. Carmel
En het is écht níét alleen maar vanwege het uiterlijk hoor![]()
Lindsey had er een klein half jaar geleden misschien nog tussen gestaan, maar intussen ben ik haar en haar eeuwig moeilijk kijkende kop meer dan zatDat Sophie Austin een behoorlijk slecht gevoel voor humor heeft doet daar niet eens aan toe. Het is gewoon een personage dat kapot is gemaakt. Ik dank u zeer, Crapwood
![]()
Ook weer een mooi lijstjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik alleen naar het uiterlijk gekeken zou hebben. Had Sienna ook zeker in mijn top 5 gezeten eigenlijk.
Maar als ik voor de leukste vrouwen ga in de serie zelf en hun karakter daarbij moet Sinead er inderdaad uit.
Dan ga ik voor dezelfde vrouwen in andere volgorde:
1. Leela
2. Maxine
3. Carmel
4. Cindy
5. Nancy
Veel kijkplezierquote:Afijn. Ik ga zo weer verder met kijken, eindelijk in Maart beland.
Nou ja, ik ben voor 99% zeker dat het Fraser is, ik blijf toch voor 1% argwaan houden...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef luftersel het volgende:
Het is dus eindelijk duidelijk: het is echt Fraser die vermoord wordt in de whodunnit komende maand! Dat wisten we natuurlijk al toen het bekend werd dat er een whodunnit kwam dit jaar, maar toch. Erg leuk nieuws dus!
Omdat ze de uiterst zware verhoringstechnieken van D.I. Lacey weten te doorstaan?quote:Al denk ik niet dat de whodunnit aftermath een leuke verhaallijn gaat opleveren. Het boeit me eigenlijk helemaal niet wie het gedaan heeft, iedere verdachte krijgt van mij sowieso al een schouderklopje.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef luftersel het volgende:
Oh nee, PriceSlice heeft weer klachten gekregen over het uploaden van de afleveringen.Ik vond het al zo vreemd dat Hollyoaks Allnighter - dat account dat ook de E4 afleveringen er opzette - niks meer uploadde: die is dus gesloten vanwege copyright.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |