abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138026528
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké!
Veel plezier. En hou ons maar op de hoogte. :)
Zal ik zeker doen :Y
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:56:17 #152
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138026591
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Over Warren kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe bevalt-ie me wel. Ik denk vooral omdat duidelijk te merken is dat Jamie Lomas het gewoon heerlijk vindt om dat karakter te spelen :)
Gilly vindt zichzelf volgens mij heel zielig de hele tijd. Hij irriteert mij inderdaad mateloos en is eigenlijk niet meer dan het aanhangsel van Rhys volgens mij :')
Overigens: Jacqui O+ _O_
En Ricky en Duncan zijn inderdaad niet heel boeiend, maar dit soort luchtige personages mis ik wel in het huidige Hollyoaks.
Ik wist gewoon dat je Jacqui leuk zou vinden. :P Wacht maar af tot je Mitzeee in actie ziet, zij is ook geweldig grappig (en ook een knappe vrouw). Oh, en Cheryl. _O- Die doet ook niet veel, maar haar vind ik ook fantastisch. En heb je Sinead al gezien? ZO anders!! Vond haar toen veel leuker. ;(

Overigens jammer dat er geen Tony of Cindy in 2010/2011 zit. Ze zijn amper te zien. Al is Cindy in 2011 wel terug met een paar ironische scènes. :P En Darren/Nancy komen ook niet veel voor, tot in 2012 doen ze bijna niks. En tóch waren ze daar leuker dan nu.
pi_138026740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik zei het niet helemaal goed nee. Maar je begreep wat ik bedoel. :P
En ja, ik ga het overwegen om het te kijken. Ik zie het nog wel even.
Ik zou het toch gewoon doen ;)
Laat ik het zo zeggen: de serie uit de jaren '90 was af en toe behoorlijk slecht (het was toen nog niets meer dan een (twee)wekelijkse serie over een klein groepje jongeren), maar zelfs dát was nog beter dan wat Gascoyne/MacLeod/Crapwood ons nu voorschotelen. Dus kan de serie uit 2010/2011 lang niet zo slecht zijn :P

quote:
Al wist ik overigens niet dat zijn personage door iemand anders gespeeld werd. ;)
Toen werd hij gespeeld door Connor Wilkinson. Ook geen memorabel goed acteur, maar nog altijd niet zo miserabel als :') :r Keith Rice :') :r

En hij had zelfs een eigen leadershot! :D
pi_138026985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik wist gewoon dat je Jacqui leuk zou vinden. :P Wacht maar af tot je Mitzeee in actie ziet, zij is ook geweldig grappig (en ook een knappe vrouw). Oh, en Cheryl. _O- Die doet ook niet veel, maar haar vind ik ook fantastisch. En heb je Sinead al gezien? ZO anders!! Vond haar toen veel leuker. ;(
Ik verheug me wel op Mitzeee, ja :Y
Cheryl vond ik wel geinig bij de begrafenis van Steph, of nou ja: de door haar en Lee ( _O- ) georganiseerde begrafenis, die lastminute maar werd omgeturnd in een herdenkingsdienst omdat Gilly zijn zin over een sobere begrafenis wist door te drammen }:| Niettemin was die begrafenis prachtig, en Tom stal weer eens de show met zijn wijze woorden :D
En Sinead heb ik al gezien. Ze was toen inderdaad heel anders, alsof ik naar een compleet ander personage zat te kijken. Zo kalm, lief en rustig. Totaal anders dan de schreeuwlelijk die ze nu is :{

quote:
Overigens jammer dat er geen Tony of Cindy in 2010/2011 zit. Ze zijn amper te zien. Al is Cindy in 2011 wel terug met een paar ironische scènes. :P En Darren/Nancy komen ook niet veel voor, tot in 2012 doen ze bijna niks. En tóch waren ze daar leuker dan nu.
Volgens mij was Steph Waring toen met zwangerschapsverlof, dus dat kan kloppen. Tony was wel even te zien in een scène met Warren, die hij haast aanvloog vanwege Dom. Zover ik nu begrepen heb was het Warren die Dom zo gek had gekregen om de Il Gnosh in de fik te zetten. Wat er van waar is weet ik overigens niet, maar goed.

En Darren en Nancy waren ook te zien bij de begrafenis van Steph :) Darren is hier volgens mij trouwens nét volwassen geworden :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:07:46 #155
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138027007
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:

Toen werd hij gespeeld door Connor Wilkinson. Ook geen memorabel goed acteur, maar nog altijd niet zo miserabel als :') :r Keith Rice :') :r

[ afbeelding ]

Toen nog zo'n normale, puberende, luie jongen die niemand kwaad deed. In tegenstelling tot zijn karakter nu, wat je alleen al ziet in zijn leadershot - en de keuze voor de vervangend "acteur".

Laten we trouwens niet vergeten dat Finn op zijn dertiende al vader is geworden. ;) Leuk voor Bella, een vader van 16 die zijn leraar verkracht. Smerig, bah.
pi_138027256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toen nog zo'n normale, puberende, luie jongen die niemand kwaad deed. In tegenstelling tot zijn karakter nu, wat je alleen al ziet in zijn leadershot - en de keuze voor de vervangend "acteur".

[ afbeelding ]
Zeg dat wel :{

quote:
Laten we trouwens niet vergeten dat Finn op zijn dertiende al vader is geworden. ;) Leuk voor Bella, een vader van 16 die zijn leraar verkracht. Smerig, bah.
Och, Bella zal er waarschijnlijk nooit iets van meekrijgen. Alhoewel... Ik gok dat ze na de afwikkeling van de verhaallijn met John-Paul aan komen zetten met een verhaallijn waarin Finn ineens de zorg over Bella krijgt, als "comeuppance" voor wat-ie heeft geflikt en de makers zo proberen om de kijkers toch weer wat medelijden/sympathie voor Finn te krijgen.

Alhoewel ik eigenlijk hoop dat Finn tegen die tijd al lang en breed is opgelazerd uit de serie :W
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:13:45 #157
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138027272
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zou het toch gewoon doen ;)
Laat ik het zo zeggen: de serie uit de jaren '90 was af en toe behoorlijk slecht (het was toen nog niets meer dan een (twee)wekelijkse serie over een klein groepje jongeren), maar zelfs dát was nog beter dan wat Gascoyne/MacLeod/Crapwood ons nu voorschotelen. Dus kan de serie uit 2010/2011 lang niet zo slecht zijn :P

[..]

[ afbeelding ]

Binnenkort heb ik er wel wat meer tijd voor. Dan ga ik denk ook maar een poging wagen. ^O^

En een lieve leuke Sinead zou ik natuurlijk ook wel willen zien. :Y
Die zullen we in 2014 gezien de spoiler verwachtingen wel niet meer te zien krijgen he. :{

Bovendien zijn er nog wel genoeg bekenden te zien uit die periode he. :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:18:00 #158
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138027430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd: nee, totaal niet. De enige die nog over zijn, zijn Ste, Tony, Cindy, Diane, Sinead, Nancy, Darren, Jack, Frankie, Tom, Mercedes en Carmel (dat is weinig, want de serie heeft min. 45 personages). De rest die toen in de serie zat, is nu vertrokken en vervangen door halfgare personages. Erger nog: die zijn eerst vervangen door studenten in 2011, die in 2012/begin 2013 weer zijn uitgemoord en nu zijn vervangen door teleurstellende personages. :')
pi_138027459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Binnenkort heb ik er wel wat meer tijd voor. Dan ga ik denk ook maar een poging wagen. ^O^
Tof ^O^

quote:
En een lieve leuke Sinead zou ik natuurlijk ook wel willen zien. :Y
Die zullen we in 2014 gezien de spoiler verwachtingen wel niet meer te zien krijgen he. :{
Nee, of er moet een wonder gebeuren. Maar tot die tijd zal ze alleen maar huilen, schreeuwen, huilen, schreeuwen, huilen... 't Lijkt verdomme wel alsof zíj nog een klein kind is, in plaats van Katy :')

quote:
Zeker wel :) Dat lijstje heeft luftersel net neergezet ;)
pi_138027626
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd: nee, totaal niet. De enige die nog over zijn, zijn Ste, Tony, Cindy, Diane, Sinead, Nancy, Darren, Jack, Frankie, Tom, Mercedes en Carmel (dat is weinig, want de serie heeft min. 45 personages). De rest die toen in de serie zat, is nu vertrokken en vervangen door halfgare personages. Erger nog: die zijn eerst vervangen door studenten in 2011, die in 2012/begin 2013 weer zijn uitgemoord en nu zijn vervangen door teleurstellende personages. :')
Ik vind het juist nog wel redelijk veel :D 12 personages (13, als je Finn zou meerekenen) is toch wel aardig. En in 2011 komen daar nog de 3D's (Dirk, Dodger en Dennis) bij.

En ik mis de studenten in de serie ;( Ik heb nog geen seconde van ze gezien, maar ze lijken mij toch 1000x interessanter dan zogenaamde complexe personages als Trevor, Grace of Freddie :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:26:54 #161
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138027752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, inderdaad wel iets minder dan ik verwacht had. :) Maar dat hoeft natuurlijk niet direct nadelig te zijn. En was John Paul toen ook niet in de serie?
Kwam de vervelende omslag eigenlijk al rond 2012?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:27:12 #162
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138027758
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vind het juist nog wel redelijk veel :D 12 personages (13, als je Finn zou meerekenen) is toch wel aardig. En in 2011 komen daar nog de 3D's (Dirk, Dodger en Dennis) bij.

En ik mis de studenten in de serie ;( Ik heb nog geen seconde van ze gezien, maar ze lijken mij toch 1000x interessanter dan zogenaamde complexe personages als Trevor, Grace of Freddie :P
Nou, de studenten die in 2011 geïntroduceerd worden zijn alles behalve interessant hoor. _O- Ik snap dat Hollyoaks niet veel deed met bijvoorbeeld Scott, Annalisse, Rob, Jono of Neil. Dat waren gewoon tweedimensionale personages waar niks uit te halen viel.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:29:31 #163
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138027839
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, inderdaad wel iets minder dan ik verwacht had. :) Maar dat hoeft natuurlijk niet direct nadelig te zijn. En was John Paul toen ook niet in de serie?
Kwam de vervelende omslag eigenlijk al rond 2012?
John-Paul is (samen met Nana) teruggekeerd in december 2012, met kerst, na 4 jaar afwezig te zijn geweest. ;)

En ja, de omslag kwam toen Will en Texas iets kregen met elkaar, rond december 2012 denk ik me te kunnen herinneren. Daarna kwam alleen nog de exit van Brendan en de zelfmoordpoging van Esther die het waard waren om te kijken. Oh, en de lieve kleine relatie tussen John-Paul en Doug. O+ O+ De rest was flut.
pi_138027912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou, de studenten die in 2011 geïntroduceerd worden zijn alles behalve interessant hoor. _O- Ik snap dat Hollyoaks niet veel deed met bijvoorbeeld Scott, Annalisse, Rob, Jono of Neil.
Zijn dat niet zo'n beetje álle studenten? :P

quote:
Dat waren gewoon tweedimensionale personages waar niks uit te halen viel.
Kun je nagaan dat we nu naar eendimensionale personages zitten te kijken :') En wat dáár uit komt ga ik niet eens zeggen, dat is gewoon te smerig voor woorden :r
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:32:41 #165
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138027956
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tof ^O^

[..]

Nee, of er moet een wonder gebeuren. Maar tot die tijd zal ze alleen maar huilen, schreeuwen, huilen, schreeuwen, huilen... 't Lijkt verdomme wel alsof zíj nog een klein kind is, in plaats van Katy :')

[..]

Zeker wel :) Dat lijstje heeft luftersel net neergezet ;)
Zeker! ;)

En ja, Sinead zet haar rol misschien dan wel goed en overtuigend neer. Maar het is inderdaad net een klein kind af en toe. Wat heb ik haar al vaak zien huilen ja. :)

Maar ik zou haar best wel eens willen troosten, als die griezel van haar in de serie er niet bij is. :P
pi_138027988
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef luftersel het volgende:

[..]

John-Paul is (samen met Nana) teruggekeerd in december 2012, met kerst, na 4 jaar afwezig te zijn geweest. ;)
Ook zo'n beetje het enige goede dat Krakwood bereikt heeft bij zijn terugkeer.

quote:
En ja, de omslag kwam toen Will en Texas iets kregen met elkaar, rond december 2012 denk ik me te kunnen herinneren. Daarna kwam alleen nog de exit van Brendan en de zelfmoordpoging van Esther die het waard waren om te kijken. Oh, en de lieve kleine relatie tussen John-Paul en Doug. O+ O+ De rest was flut.
Clare die voor de tigste keer terugkwam, alleen maar vanwege Krakwood :')
En nee, dat is geen positief punt :N
pi_138028054
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Zeker! ;)

En ja, Sinead zet haar rol misschien dan wel goed en overtuigend neer. Maar het is inderdaad net een klein kind af en toe. Wat heb ik haar al vaak zien huilen ja. :)
Overtuigend is ze wel, alleen is ze bloedirritant momenteel. En dat geschreeuw van haar is ook vreselijk. Het was dan ook een verrassing dat ik bij de aflevering van 2 december 2010 het volume níét zachter hoefde te zetten bij haar scènes :D

quote:
Maar ik zou haar best wel eens willen troosten, als die griezel van haar in de serie er niet bij is. :P
Dat heb ik nou ook! :D Alleen dan wel bij de dame die ook als mijn UI dient ;) :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:40:52 #168
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138028206
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dank weer voor de info. :)

En ja, ik was eigenlijk helemaal niet van plan om terug te gaan kijken. Maar ja, ik worstel me nu ook een beetje door de afleveringen van maart heen. Toch vind ik dat de serie nu ook nog best wel leuk is.
Maar ja, wat we hier elke keer zeggen is natuurlijk gewoon zo. Net teveel vervelende personages en een moord die nu ook weer gepleegd wordt. Het is zo overdreven en onnodig.
En wordt bijna als een normaal iets beschouwd, wat het natuurlijk nooit mag zijn in een soapserie.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:43:26 #169
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138028285
Deze vond ik net nog tussen mijn bestanden. Om even het ontiegelijk grote contrast duidelijk te maken tussen de cast van toen ik begon met kijken (november 2012) en de cast van nu:

2012:

Nu:

Ik mag hopen dat je duidelijk verschil ziet. De cast van 2012 was veel gevarieerder, kleurrijker, etc. Je had van alles wat, maar niks dubbel. Brendan was de antiheld, Joel was zijn hulpje, Ste was de zelfverzekerde homo, Doug de onzekere, Tilly was de zelfverzekerde lesbienne, Esther de (gepeste) onzekere, Myra was de komische moeder, Ash was een gothicachtig type, Leanne was een lekker gestoorde meid, Martha was de aan alcoholverslaafde, onverantwoordelijke moeder, etc.

Nu is iedereen een chanteur, moordenaar, liegbeest, egoïst of een psychopaat. :')
pi_138028349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:40 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dank weer voor de info. :)

En ja, ik was eigenlijk helemaal niet van plan om terug te gaan kijken. Maar ja, ik worstel me nu ook een beetje door de afleveringen van maart heen. Toch vind ik dat de serie nu ook nog best wel leuk is.
Dat vind ik ook, op de een of andere manier blijft het toch wel leuk om te kijken. Alleen, als je dan ziet hoe "normaal" de serie eerst was, dan ga je toch nog meer letten op de kritiekpunten van de huidige reeks.

quote:
Maar ja, wat we hier elke keer zeggen is natuurlijk gewoon zo. Net teveel vervelende personages en een moord die nu ook weer gepleegd wordt. Het is zo overdreven en onnodig.
En wordt bijna als een normaal iets beschouwd, wat het natuurlijk nooit mag zijn in een soapserie.
Ze zijn gewoon te ver doorgeslagen in hun manier om de kijkers aan de serie te binden. Nu jaagt het de kijkers alleen maar weg. Zonde, eeuwig zonde.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:49:07 #171
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138028449
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Overtuigend is ze wel, alleen is ze bloedirritant momenteel. En dat geschreeuw van haar is ook vreselijk. Het was dan ook een verrassing dat ik bij de aflevering van 2 december 2010 het volume níét zachter hoefde te zetten bij haar scènes :D

[..]

Dat heb ik nou ook! :D Alleen dan wel bij de dame die ook als mijn UI dient ;) :P
Haha, ja dat zal best. :P

Mocht ze geen interesse hebben, dan wandel ik wel even een halte verder richting Maxine, als ik eerst een doosje sigaren bij de price slice gehaald heb.
Blijf jij maar in Italië! :P
pi_138028489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
Deze vond ik net nog tussen mijn bestanden. Om even het ontiegelijk grote contrast duidelijk te maken tussen de cast van toen ik begon met kijken (november 2012) en de cast van nu:

2012:
[ afbeelding ]

Nu:
[ afbeelding ]

Ik mag hopen dat je duidelijk verschil ziet. De cast van 2012 was veel gevarieerder, kleurrijker, etc. Je had van alles wat, maar niks dubbel. Brendan was de antiheld, Joel was zijn hulpje, Ste was de zelfverzekerde homo, Doug de onzekere, Tilly was de zelfverzekerde lesbienne, Esther de (gepeste) onzekere, Myra was de komische moeder, Ash was een gothicachtig type, Leanne was een lekker gestoorde meid, Martha was de aan alcoholverslaafde, onverantwoordelijke moeder, etc.

Nu is iedereen een chanteur, moordenaar, liegbeest, egoïst of een psychopaat. :')
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil ja :D
Wat mij ook opvalt: een groter aantal "jongere" personages in 2012. Dat er niets mee gedaan werd is dan weer jammer te noemen, maar een teen soap zonder tieners/jongvolwassenen is haast lachwekkend te noemen. Maar ja, Krakwood kreeg het ineens in zijn hoofd om het meer tot een familiesoap te maken. En die zijn er nog niet in Engeland :')
pi_138028623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:49 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha, ja dat zal best. :P

Mocht ze geen interesse hebben, dan wandel ik wel even een halte verder richting Maxine, als ik eerst een doosje sigaren bij de price slice gehaald heb.
Blijf jij maar in Italië! :P

Zeg, ho even! Mevrouw Minniver mag in mijn armen uithuilen nadat ik die beul van een Patrick dat stadje heb uitgejaagd! Ik denk ook dat ze het niet leuk zal vinden dat ze tweede keus is ;)
Trouwens, is de Head Customerservice van de Price Slice niet misschien iets voor jou? Er zou zomaar een vonk kunnen overslaan tussen jullie met die sigaren van jou :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:55:08 #174
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138028625
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een behoorlijk verschil ja :D
Wat mij ook opvalt: een groter aantal "jongere" personages in 2012. Dat er niets mee gedaan werd is dan weer jammer te noemen, maar een teen soap zonder tieners/jongvolwassenen is haast lachwekkend te noemen. Maar ja, Krakwood kreeg het ineens in zijn hoofd om het meer tot een familiesoap te maken. En die zijn er nog niet in Engeland :')
Tja inderdaad. Veel meer jongeren. Behoorlijk groot verschil ook. Jammer!
pi_138028793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:55 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tja inderdaad. Veel meer jongeren. Behoorlijk groot verschil ook. Jammer!
Zeker jammer, haast schandelijk te noemen :{
Het is ook lachwekkend te noemen dat er in dat huidige studentenhuis op George na geen enkele student woont. Blessing is geen student, Sinead niet, Freddie niet, Ste niet... Ik mag toch hopen dat er tegen het einde van de zomer weer wat studenten in de serie komen. Al zijn het er maar twee, dan nog maakt dat toch weer een behoorlijk verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')