abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:03:08 #126
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137936453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik dacht echt heel even dat onderstaande over een vertrek van Krakwood zou gaan :') _O-
Helaas...
Daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens. _O- _O- _O-
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:32:09 #127
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137937807
Ik had er nog niet eens bij nagedacht, maar ik kan nu dus ook alle series van Hollyoaks Later in topkwaliteit bekijken op de site. :D Een geluk bij een ongeluk (nou ja, ongeveer dan)! Dus ook als je Later nog eens wil terugkijken is dit best wel handig. :)

Edit: en menselieve, wat is Later toch weer prachtig. :o

_O_ _O_ _O_

[ Bericht 42% gewijzigd door luftersel op 19-03-2014 21:29:46 ]
pi_137945164
Ik ga sowieso serieus werk maken van het kijken naar de oudere series (vanaf eind 2010). Een van de redenen:

Ik ben namelijk ontzettend benieuwd of hij werkelijk zo geweldig is als vrijwel iedere Hollyoaks-fan van mening is :9
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:54:52 #129
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137947118
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ga sowieso serieus werk maken van het kijken naar de oudere series (vanaf eind 2010). Een van de redenen:

[ afbeelding ]

Ik ben namelijk ontzettend benieuwd of hij werkelijk zo geweldig is als vrijwel iedere Hollyoaks-fan van mening is :9
Ja en nee. Hij praat heel irritant en zijn verhalen zijn vaak saai, maar de acteur is fenomenaal en Brendan is een heel complex, interessant karakter. ;)

Veel plezier in ieder geval. :P Waar ga je beginnen denk je? De Il Gnosh Fire?
pi_137970349
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja en nee. Hij praat heel irritant en zijn verhalen zijn vaak saai, maar de acteur is fenomenaal en Brendan is een heel complex, interessant karakter. ;)
Ah, oké. Ik ben benieuwd :)
Ik ben namelijk bang dat-ie mij zwaar zal tegenvallen gezien hij zo opgehemeld wordt door veel fans.

quote:
Veel plezier in ieder geval. :P Waar ga je beginnen denk je? De Il Gnosh Fire?
Nee, ik denk iets later. Een tijdje terug heb ik de aflevering gekeken waarin wordt verteld hoe Warren zijn dood tijdens de (zoveelste) Loft-fire in scčne zette. Dat vind ik eigenlijk wel een mooi startpunt :)
pi_137970479
Kirkwood mag dan tegenwoordig bekend staan om een belabberd slecht producer, toch vind ik zíjn achtergrondverhaal en hoe hij in de soapwereld terecht is gekomen wel mooi :) Te lezen in onderstaand artikel uit 2007, n.a.v. de "rebith" van Hollyoaks na het aantreden van Kirkwood als producer:

Smells like teen spirit
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:40:44 #132
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137982474
Ik wil de pret niet drukken, hoor, maar na vanavond, is zelfs de John-Paul verhaallijn compleet geruďneerd (wat ik op zich al had aan zien komen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurgesteld.
pi_137984064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
Ik wil de pret niet drukken, hoor, maar na vanavond, is zelfs de John-Paul verhaallijn compleet geruďneerd (wat ik op zich al had aan zien komen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teleurgesteld.
Teleurgesteld? Dat is een understatement. Ik noem dit een verkrachtingsverhaallijn verkrachten.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:12:00 #134
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_137984443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
SPOILER
Teleurgesteld.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er 1 kijker is, die blij is met deze wending. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Teleurgesteld? Dat is een understatement. Ik noem dit een verkrachtingsverhaallijn verkrachten.
Nou inderdaad! :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:31:28 #135
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137985516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er 1 kijker is, die blij is met deze wending. :')

[..]

Nou inderdaad! :)
Ik vraag me ook af of dit te verdedigen is. Wat vreselijk slecht.
pi_137985924
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of dit te verdedigen is. Wat vreselijk slecht.
Nou, ik kan een hoop verhaalwendingen verdedigen, maar dit... Ik ben haast blij dat ik (even) niet hoef te zien :{
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:42:24 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_137986104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, ik kan een hoop verhaalwendingen verdedigen, maar dit... Ik ben haast blij dat ik (even) niet hoef te zien :{
De aflevering van vanavond was dan ook al verschrikkelijk. Het is bijna onwerkelijk hoe slecht die Keith Rice zijn karakter neerzet. Echt, lachwekkend. En de verhaallijn is ook lachwekkend: Robbie kan het aan iedereen vertellen, maar schrijft het op ( :') :') ), Danny, Nana en Ste weten van het homofobisch pesten, doen helemaal niks ( :') :') )...
pi_137986519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

De aflevering van vanavond was dan ook al verschrikkelijk. Het is bijna onwerkelijk hoe slecht die Keith Rice zijn karakter neerzet. Echt, lachwekkend. En de verhaallijn is ook lachwekkend: Robbie kan het aan iedereen vertellen, maar schrijft het op ( :') :') ), Danny, Nana en Ste weten van het homofobisch pesten, doen helemaal niks ( :') :') )...
...

Ik ben sprakeloos :{
pi_138023559
Maar dat ben ik 24 uur later niet over de eerste afleveringen die ik gezien heb van 2010 :)

Oké, de kwaliteit van de video's is bijna om te janken (zeker bij de donkere sets als The Dog toen nog was), maar dat geheel terzijde.
Inhoudelijk: er waren nog geen "huge shocks"... Alhoewel, de scčne in The Dog waar de doodgewaande Warren ineens opduikt was een huge shock voor de andere personages. En vooral voor Carmel _O-
Maar goed, er waren geen "massive unexpected twists"... Behalve dan dat Carl rotzooit met (who else?) Mercedes en haar vervolgens een hoog geldbedrag aanbiedt als ze uit de buurt van zoon Riley blijft, omdat die van pappie een profvoetballer moet worden en dat nooit zal lukken als Riley zijn aandacht blijft vestigen op Matras McQueen :')
Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat er toen nog geen "exciting stunt sequences" waren... Tenminste, niet elke week. Het is gewoon een soapserie over een groep inwoners van een pittoresk stadje waar bijna alles wel voorkomt. En het is een soapserie die ook nog een goed gevoel voor humor heeft (Rhys en Jacqui die hun relatie geheim willen houden om de rouwende Gilly geen pijn te doen, of Ricky en Duncan met hun steraspiraties _O- ). En daarnaast heeft het ook gewoon interessante personages (zoals Brendan Brady, hij is irritant maar op een bepaalde manier haast sympathiek) en af en toe ook zeikscčnes (wanneer sodemieteren die Sharpes op?).

Kortom: dat Hollyoaks eind 2010 was zo gek nog niet :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:21:55 #140
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138024899
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
Maar dat ben ik 24 uur later niet over de eerste afleveringen die ik gezien heb van 2010 :)

Oké, de kwaliteit van de video's is bijna om te janken (zeker bij de donkere sets als The Dog toen nog was), maar dat geheel terzijde.
Inhoudelijk: er waren nog geen "huge shocks"... Alhoewel, de scčne in The Dog waar de doodgewaande Warren ineens opduikt was een huge shock voor de andere personages. En vooral voor Carmel _O-
Maar goed, er waren geen "massive unexpected twists"... Behalve dan dat Carl rotzooit met (who else?) Mercedes en haar vervolgens een hoog geldbedrag aanbiedt als ze uit de buurt van zoon Riley blijft, omdat die van pappie een profvoetballer moet worden en dat nooit zal lukken als Riley zijn aandacht blijft vestigen op Matras McQueen :')
Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat er toen nog geen "exciting stunt sequences" waren... Tenminste, niet elke week. Het is gewoon een soapserie over een groep inwoners van een pittoresk stadje waar bijna alles wel voorkomt. En het is een soapserie die ook nog een goed gevoel voor humor heeft (Rhys en Jacqui die hun relatie geheim willen houden om de rouwende Gilly geen pijn te doen, of Ricky en Duncan met hun steraspiraties _O- ). En daarnaast heeft het ook gewoon interessante personages (zoals Brendan Brady, hij is irritant maar op een bepaalde manier haast sympathiek) en af en toe ook zeikscčnes (wanneer sodemieteren die Sharpes op?).

2010 zelfs. :)

luftersel zal wel veel meer genoemde personages kennen dan ik. Alleen denk ik wel te weten wie er met Matras McQueen bedoelt wordt. _O-

In welke maand ben je begonnen dan? :)
pi_138025680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

luftersel zal wel veel meer genoemde personages kennen dan ik. Alleen denk ik wel te weten wie er met Matras McQueen bedoelt wordt. _O-
*)

quote:
In welke maand ben je begonnen dan? :)
Ik ben begonnen op het randje van 2010: december. Een tijdje terug had ik gekeken naar de aflevering van 1 december, waarin d.m.v. "flashbacks" (die geen echte flashbacks waren) werd uitgelegd hoe freaky villain Warren Fox de brand in The Loft (in 2009; het afscheidscadeautje van Kirkwood) had overleefd:

En dat leek me wel een leuk punt om echt te starten :)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:42:12 #142
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138025929
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:

Zo te zien zijn daar de verhaallijnen al van start gegaan die ik in 2011 ook heb gevolgd. :) Moet je nagaan dat Carl blijft rommelen met het Matras tot ongeveer eind 2011. :') Dat ging echt te lang door. Maar goed, dat zul je vanzelf wel merken.

Zo te zien zit je trouwens ook precies bij de intrede van Silas. _O_ Een van de geweldigste personages naar mijn mening. Die pleegt volgens mij eind 2010 zijn eerste moord...

Maar van Warren zul je denk ik gauw genoeg krijgen. Hij was vreselijk irritant en eigenlijk een soort volwassen Robbie: mensen stangen omdat hij geen leven heeft. Brendan is inderdaad wel interessant. ;) En Gilly is verder niet heel boeiend. Rhys en Jacqui daarentegen zijn mijn favoriete koppel. O+ En tja, Ricky en Duncan... Grappig, maar veel voegen ze niet toe. :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:43:53 #143
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138026016
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

:Y

Ik ken alleen de Sharpes niet (gelukkig). En Finn zat er in 2011 ook nog in, maar hij was nooit in beeld, dus heb ik er niks van gezien. In 2010 werd er echter wel aandacht aan hem besteed.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:47:28 #144
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138026190
Oh trouwens, net de aflevering van vandaag gezien. Als ik van mezelf wist dat ik niet weer heel snel zou terugvallen, zou ik echt nu weer zeggen: 'doei Hollyoaks'. Het niveau daalt nu zelfs verder dan 0. Je wilt niet weten wat er net even gebeurd is:
SPOILER
:{

Ik zou echt zo weer stoppen met kijken, wat een verschrikkelijke puinzooi. }:|
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:48:05 #145
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138026225
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

*)

[..]

Ik ben begonnen op het randje van 2010: december. Een tijdje terug had ik gekeken naar de aflevering van 1 december, waarin d.m.v. "flashbacks" (die geen echte flashbacks waren) werd uitgelegd hoe freaky villain Warren Fox de brand in The Loft (in 2009; het afscheidscadeautje van Kirkwood) had overleefd:

En dat leek me wel een leuk punt om echt te starten :)
Oké!
Veel plezier. En hou ons maar op de hoogte. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

:Y

Ik ken alleen de Sharpes niet (gelukkig). En Finn zat er in 2011 ook nog in, maar hij was nooit in beeld, dus heb ik er niks van gezien. In 2010 werd er echter wel aandacht aan hem besteed.
Juist. :)
Dat is wel jammer aan Hollyoaks 2011. Ik wou er ook aan beginnen. Maar als Finn er niet in zit, weet ik niet of ik het wel leuk vind om te kijken.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:50:04 #146
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138026316
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
Oh trouwens, net de aflevering van vandaag gezien. Als ik van mezelf wist dat ik niet weer heel snel zou terugvallen, zou ik echt nu weer zeggen: 'doei Hollyoaks'. Het niveau daalt nu zelfs verder dan 0. Je wilt niet weten wat er net even gebeurd is:
SPOILER

Jeetje wat slecht weer. :')
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:50:09 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138026318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké!
Veel plezier. En hou ons maar op de hoogte. :)

[..]

Juist. :)
Dat is wel jammer aan Hollyoaks 2011. Ik wou er ook aan beginnen. Maar als Finn er niet in zit, weet ik niet of ik het wel leuk vind om te kijken.
(ik denk dat je bedoelde dat hij er wél in zit :P )

Maar zoals ik zei, Finn was nooit in beeld. Hij kreeg zelfs geen exit. Hij was gewoon ineens weg, foetsie. En niemand merkte het, want hij was er toch nooit. _O- Dus daarom moet je het niet laten hoor! Er zijn zeker pareltjes van verhaallijnen te vinden.

Edit: overigens was hij toen nog niet 'evil' en werd hij ook niet gespeeld door zo'n vreselijk acteur als nu. ;)
pi_138026423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zo te zien zijn daar de verhaallijnen al van start gegaan die ik in 2011 ook heb gevolgd. :) Moet je nagaan dat Carl blijft rommelen met het Matras tot ongeveer eind 2011. :') Dat ging echt te lang door. Maar goed, dat zul je vanzelf wel merken.
Matras was toen precies hetzelfde als ze nu nog steeds is. Er zit echt geen enkele progressie in dat personage volgens mij :')

quote:
Zo te zien zit je trouwens ook precies bij de intrede van Silas. _O_ Een van de geweldigste personages naar mijn mening. Die pleegt volgens mij eind 2010 zijn eerste moord...
Oeh, Silas :9 Nog niet gezien, maar ik zit pas bij de 7de van december, dus hij heeft nog eventjes :P

quote:
Maar van Warren zul je denk ik gauw genoeg krijgen. Hij was vreselijk irritant en eigenlijk een soort volwassen Robbie: mensen stangen omdat hij geen leven heeft. Brendan is inderdaad wel interessant. ;) En Gilly is verder niet heel boeiend. Rhys en Jacqui daarentegen zijn mijn favoriete koppel. O+ En tja, Ricky en Duncan... Grappig, maar veel voegen ze niet toe. :P
Over Warren kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe bevalt-ie me wel. Ik denk vooral omdat duidelijk te merken is dat Jamie Lomas het gewoon heerlijk vindt om dat karakter te spelen :)
Gilly vindt zichzelf volgens mij heel zielig de hele tijd. Hij irriteert mij inderdaad mateloos en is eigenlijk niet meer dan het aanhangsel van Rhys volgens mij :')
Overigens: Jacqui O+ _O_
En Ricky en Duncan zijn inderdaad niet heel boeiend, maar dit soort luchtige personages mis ik wel in het huidige Hollyoaks.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:53:40 #149
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138026483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

(ik denk dat je bedoelde dat hij er wél in zit :P )

Maar zoals ik zei, Finn was nooit in beeld. Hij kreeg zelfs geen exit. Hij was gewoon ineens weg, foetsie. En niemand merkte het, want hij was er toch nooit. _O- Dus daarom moet je het niet laten hoor! Er zijn zeker pareltjes van verhaallijnen te vinden.

Edit: overigens was hij toen nog niet 'evil' en werd hij ook niet gespeeld door zo'n vreselijk acteur als nu. ;)
Ik zei het niet helemaal goed nee. Maar je begreep wat ik bedoel. :P
En ja, ik ga het overwegen om het te kijken. Ik zie het nog wel even.

Al wist ik overigens niet dat zijn personage door iemand anders gespeeld werd. ;)
pi_138026493
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
SPOILER

Oké, dít is pas écht slecht :')
Ik gok erop dat ik het voorlopig even bij de oudere reeks hou, want dit slaat echt alles o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')