De keren dat jij bent afgehaakt én vervolgens weer bent aangehaakt zijn volgens mij al bijna niet meer op één hand te tellenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik al meerdere keren een paar dagen ben afgehaakt.Ze weten het telkens zo te maken dat je wel één of twee verhaallijnen wil volgen. Maar eigenlijk irriteer ik me aan alles daaromheen.
Ik denk trouwens niet dat Kelder zomaar afhaakt hoor.
Ik (weer) eerder dan hij vermoed ik!
Nou, ik ben dus wel van plan om wat oudere afleveringen te gaan kijken jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha ja zo is het wel he.Al valt het irriteren bij nog wel mee. Direct na de intro, als ze nog zo'n liedje aan het spelen zijn. Zie je al wel personages waarvan je vaak denkt. Fijn
, of nee he!
![]()
Maar inderdaad. Kelder zie ik ook niet snel afhaken nee.![]()
Of hij gaat misschien ook de afleveringen van 2012 helemaal kijken ofzo.
Even kijken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
Hebben jullie de laatste reactie van price slice bij de aflevering van 17 maart gezien?
Volgens mij hebben we geluk.
Ik zag 'm inderdaad net, maar veel kon ik er niet van maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Koosnaam het volgende:
Hebben jullie de laatste reactie van price slice bij de aflevering van 17 maart gezien?
Volgens mij hebben we geluk.
Nou, Channel 4 heeft op zich geen problemen met de volledige afleveringen. YouTube blijkbaar wel, en wanneer die zou ingrijpen zou Price Slice zijn rechten om lange video's te plaatsen weleens kunnen verliezen (of erger nog: dat het kanaal verwijderd wordt). Om dat te voorkomen heeft-ie nu besloten om de afleveringen voortaan in twee delen te uploaden: nu wacht-ie nog op zijn videomontage-software zodat-ie voortaan bij het tweede deel ook de leader kan toevoegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zag 'm inderdaad net, maar veel kon ik er niet van maken.Blijkbaar zat het probleem hem in de promo's of zo? Maar wat hij daarna zei... Dat hij alsnog alleen maar kleine stukjes kan uploaden?
Nou ja, het is een begin.
Dat zou ik helemaal niet erg vinden! Ray is naar mijn mening een interessant personage, komt veel beter over als een professionele badguy dan Fraser (en Trevor). Ze hebben hem ook een echt goede bad guy naam gegeven vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
Iets anders: ik heb zo het vermoeden dat Ray de nieuwe badguy wordt na het vertrek van Zwarte Vriezer. Waarom zouden ze hem anders weer terughalen? Ja, of het zal blijken dat Ray de moordenaar is, maar dat vind ik te gemakkelijk. Laat Tegan daar maar voor opdraaien
Ik vond Ray in zijn scène met Ste al overtuigender dan Fraser in alle scènes die hij heeft gehadquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet erg vinden! Ray is naar mijn mening een interessant personage, komt veel beter over als een professionele badguy dan Fraser (en Trevor). Ze hebben hem ook een echt goede bad guy naam gegeven vind ik.![]()
Al zou ik liever hebben dat alle gangsters vertrekken natuurlijk. En met de beslissing van Trevor en Grace om uit het criminelencircuit te stappen, hebben we in ieder geval al wat minder last van ze.
Maar ik denk inderdaad dat Ray geherintroduceerd is als verdachte. Dat geeft Grace, Trevor en misschien Ste weer wat te doen na de moord. Hetzelfde als bij Lynsey in 2012, toen was Brendan's verhaallijn na haar dood de wraak op zijn vijand Sampson omdat hij dacht dat hij het had gedaan. Kan hier ook zo zijn.
Hahaha. James echt zo van: 'Mastermind?? Grapje zeker.'quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef PeterKelder het volgende:
Deze video ooit weleens gezien?
Interview van Digital Spy met James en Kirkwood na het winnen van een award voor de McDean-verhaallijn. Het stukje op 0:26 is echt geniaal: de reactie van James en het gezicht van Kirkwood daarop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahaha. James echt zo van: 'Mastermind?? Grapje zeker.'en Kirkwood: 'Pardon?'
Ik vind trouwens wel dat Kirkwood leuk praat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bezorgt mij echt buikpijn van het lachen![]()
![]()
Zijn stem valt mee inderdaad, maar het blijft een mislukte Muppetquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat Kirkwood leuk praat.Ik had echt zo'n verwijfd stemmetje verwacht, maar dat heeft ie niet.
De producer houdt zich inderdaad bezig met de verhaallijnen, maar ook met de casting, decors, kleding, etc. Eigenlijk bijna alles wat je ook daadwerkelijk ziet in de serie. Sommige producers doen daar het werk van een executive producer ook nog bij (die meer over geldzaken, contracten e.d. gaat), anderen houden dat meer gescheiden.quote:Maar wat een arrogantie straalt er van hem af zeg.En dat terwijl hij eigenlijk niet zo heel veel doet. Ja, wat doet hij eigenlijk? De producer bedenkt toch de grote lijnen?
Oh, serieus? Maar hij gaat dus niet over de teksten of hoe dingen in beeld worden gebracht? En ook niet over hoe de acteurs moeten spelen toch? Want daar gaat het in principe om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn stem valt mee inderdaad, maar het blijft een mislukte Muppet
[..]
De producer houdt zich inderdaad bezig met de verhaallijnen, maar ook met de casting, decors, kleding, etc. Eigenlijk bijna alles wat je ook daadwerkelijk ziet in de serie. Sommige producers doen daar het werk van een executive producer ook nog bij (die meer over geldzaken, contracten e.d. gaat), anderen houden dat meer gescheiden.
Nou, een Series/Creative Producer is daar op een bepaalde manier wel bij betrokken: hij/zij heeft ook een vinger in de pap bij het schrijfproces. Hij/zij overziet het schrijfproces, leest de geschreven scripts en praat met de schrijvers over de verhaallijnen, karakters etc. Dus Kirkwood kan makkelijk zeggen: "Joh, die Freddie is een good looking boy, zouden we dat niet meer kunnen laten zien?", maar dan is het vervolgens aan de schrijvers om daar mogelijk iets mee te doen. Dus dan kan er in de vergadering tegen de dialoogschrijvers worden gezegd: "Nou, bij scène 14 is er een vrijscène, dus misschien dat de personages daar hun kleding uittrekken?" En de regisseur heeft daar ook weer een aandeeltje in natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, serieus? Maar hij gaat dus niet over de teksten of hoe dingen in beeld worden gebracht? En ook niet over hoe de acteurs moeten spelen toch? Want daar gaat het in principe om.Het is dus meer dat Kirkwood wil dat Freddie zijn shirt uittrekt en dat anderen er dan tekst omheen verzinnen, het in beeld brengen en hem zeggen hoe hij dat moet doen?
Pfoeh, oké dan, maakt het al wat duidelijker. Dank u.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, een Series/Creative Producer is daar op een bepaalde manier wel bij betrokken: hij/zij heeft ook een vinger in de pap bij het schrijfproces. Hij/zij overziet het schrijfproces, leest de geschreven scripts en praat met de schrijvers over de verhaallijnen, karakters etc. Dus Kirkwood kan makkelijk zeggen: "Joh, die Freddie is een good looking boy, zouden we dat niet meer kunnen laten zien?", maar dan is het vervolgens aan de schrijvers om daar mogelijk iets mee te doen. Dus dan kan er in de vergadering tegen de dialoogschrijvers worden gezegd: "Nou, bij scène 14 is er een vrijscène, dus misschien dat de personages daar hun kleding uittrekken?" En de regisseur heeft daar ook weer een aandeeltje in natuurlijk.
Nu gaat het schrijfproces daar in Engeland anders dan hier volgens mij, dat kon ik tenminste opmaken uit dat interview wat ik laatst vond. Maar hoe dan ook: ik gok dat het duo Gascoyne en MacLeod daar nu meer mee bezig is dan Kirkwood; zij zijn immers de Series Producers dus meer bezig met wat je daadwerkelijk ziet/hoort in de serie.
De neerwaartse spiraal is voor een groot gedeelte te wijten aan Krakwood: hij was in 2013 immers Series én Executive Producer in één, en toen begon het grote gedonder. Nu zijn Gascoyne en MacLeod er hoofdverantwoordelijk voor, maar die zitten natuurlijk met de rotzooi die Krakwood gemaakt heeft. En zij zijn evengoed verantwoordelijk voor de rotzooi: Gascoyne was hiervoor Story Producer en MacLeod Series Editor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Pfoeh, oké dan, maakt het al wat duidelijker. Dank u.![]()
Ik zat me af te vragen of het wel allemaal Krakwood's schuld is. Ze doen wel alsof hij het brein achter Hollyoaks is momenteel, maar het echte werk doen anderen - of doet hij samen met anderen dus. Jammer genoeg heeft hij wel overal invloed op.En als die Series Producers vooral bezig zijn met wat er in beeld komt en hoe, zijn zij net zo verantwoordelijk als hij voor de neerwaartse spiraal waarin Hollyoaks momenteel zit.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, Channel 4 heeft op zich geen problemen met de volledige afleveringen. YouTube blijkbaar wel, en wanneer die zou ingrijpen zou Price Slice zijn rechten om lange video's te plaatsen weleens kunnen verliezen (of erger nog: dat het kanaal verwijderd wordt). Om dat te voorkomen heeft-ie nu besloten om de afleveringen voortaan in twee delen te uploaden: nu wacht-ie nog op zijn videomontage-software zodat-ie voortaan bij het tweede deel ook de leader kan toevoegenMet deze aanpassingen blijven de auteursrechten ook behouden (die zouden geschonden worden wanneer hij een aflevering in delen zonder aanpassingen zou uploaden) en blijft hij aan de "kant" van C4.
Hoop gedoe, maar het loont wel denk ik
De kijkcijfers die ze in 2008 haalden verdienen ze nu veel meer met dat eentonige en kinderachtige gedoequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Koosnaam het volgende:
Ik las je quote van vanochtend pas net.![]()
Inderdaad, ongelooflijk dat gtst zoveel kijkcijfers blijft houden ja.
Hahaquote:[..]
Dat het precies zo zat wist ik ook niet.![]()
Maar ik hoop dat dit de oplossing van TODAY!!!!!!!!!!!! is.
In 2008 was gtst voor mij nog bijna dagelijkse kost eigenlijk. Sinds de waardeloze 1e exit van Nick werd het al een stuk minder. Al lag het natuurlijk zeker niet alleen daaraan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De kijkcijfers die ze in 2008 haalden verdienen ze nu veel meer met dat eentonige en kinderachtige gedoe
[..]
HahaIk hoop het ook
Ik kijk er later er even naar. Moet er nu vandoor!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef luftersel het volgende:
Jongens, de 'redding' is nabij! (denk ik dan...)
Ik heb het programmaatje dat ik gister gebruikte alweer verwijderd, het werkte goed maar het was zo'n '1-day-free-trial'.Blijkbaar kan het veel gemakkelijker!
Jullie kennen misschien wel die 'Extensies' voor je browser, hè? Zoals AdBlock. Er bestaat blijkbaar ook gewoon een veilige (officiële), gratis 'extensie' genaamd 'Media Hint'. Installeer de extensie op je browser, en je kunt kijken!
En nee, ik probeer jullie niet over te halen, maar dit is echt een goed, klein ding waarvan je totaal geen last hebt. Het wordt zelfs aangeraden door sommigen op internet.Doe ermee wat je wilt.
Ik dacht echt heel even dat onderstaande over een vertrek van Krakwood zou gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef luftersel het volgende:
Jongens, de 'redding' is nabij! (denk ik dan...)
Ik neem het in overweging, maar gezien de mogelijke oplossing van Price Slice wacht ik er nog even meequote:Ik heb het programmaatje dat ik gister gebruikte alweer verwijderd, het werkte goed maar het was zo'n '1-day-free-trial'.Blijkbaar kan het veel gemakkelijker!
Jullie kennen misschien wel die 'Extensies' voor je browser, hè? Zoals AdBlock. Er bestaat blijkbaar ook gewoon een veilige (officiële), gratis 'extensie' genaamd 'Media Hint'. Installeer de extensie op je browser, en je kunt kijken!
En nee, ik probeer jullie niet over te halen, maar dit is echt een goed, klein ding waarvan je totaal geen last hebt. Het wordt zelfs aangeraden door sommigen op internet.Doe ermee wat je wilt.
GTST in 2008 was al stukken minder, maar nog altijd beter om naar te kijken dan de troep die ze nu hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In 2008 was gtst voor mij nog bijna dagelijkse kost eigenlijk. Sinds de waardeloze 1e exit van Nick werd het al een stuk minder. Al lag het natuurlijk zeker niet alleen daaraan.
Dit seizoen is echt waardeloos ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |