Down the stairs, gok ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef luftersel het volgende:
Overigens is de 'village stairs' die er zo anders uitzag tijdens Peri's stunt gewoon alweer terug veranderd naar hoe die was.![]()
![]()
God o god, waar gaat het heen met deze soap.
En ja, het was echt zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ho, wait a minute... Sam vond dat Cindy/Mercedes/Headache het niet verdienden om gearresteerd te worden?!?!?!
Oké, dit slaat echt alles. Ik ga niet eens meer beginnen over de rest, want dat is mogelijk even slecht. Ik vraag me echt af waar die "scriptschrijvers" hun vak hebben geleerd.
In het geval van Cindy zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar bij die andere twee... Kirkwood in de bocht hoor, lievelingetje Mercedes en semi-lievelingetje Lindsey (want ze is gelinkt aan de Roscoes) mogen never-nooit gestraft worden voor hun daden en kunnen overal mee wegkomen.
Ik heb het net gezien jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En ja, het was echt zo.Toen Sam ze vrij liet en zei dat er veel ergere mensen waren die moeten worden opgepakt voor hun daden, "zoals een verkrachter die een man heeft verkracht, welke vandaag terecht moet staan in de rechtbank", legde Mercedes niet eens de link met John-Paul, die die dag toevallig óók terecht moest staan.
Sam heeft thuis de opnamebandjes vernietigd, want ja, er was verder toch niemand in de ruimte waar ze de drie vrouwen overhoorde. Ook geen bewaker of zo.
![]()
Daarna gaven de drie meiden elkaar een knuffel en zeiden ze tegen elkaar dat ze van elkaar de beste vriendinnen waren die ze ooit hebben gehad. Ook Mercy.En daarna heeft niemand er nog wat over gehoord.
quote:
Dat is inderdaad wel een awardje waard ja, de award voor Most Miserable Producer. Oh en dan denk ik dat hij ook wel de award voor Most Self-Glorificated Nitwit in de wacht kan slepen. Want ja, hij is me toch zo bescheiden hè.quote:Maar ja, wat wil je ook met twee flutproducers en een nog grotere flutproducer die zo hard van zijn voetstuk gelazerd is dat het bijna een award waard is?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:55 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is inderdaad wel een awardje waard ja, de award voor Most Miserable Producer. Oh en dan denk ik dat hij ook wel de award voor Most Self-Glorificated Nitwit in de wacht kan slepen. Want ja, hij is me toch zo bescheiden hè.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan de award ontwerpen?Alhoewel, dan ben ik zo klaar
Dat is toch dat schijnhuwelijk van Jacqui en die buitenlander? Daar geeft John-Paul hem een keiharde mep samen met Tony volgens mij.quote:
Yepquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is toch dat schijnhuwelijk van Jacqui en die buitenlander? Daar geeft John-Paul hem een keiharde mep samen met Tony volgens mij.
Die eerste Sonny.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep
Hoe Myra de ambtenaar van de burgerlijke stand ook toespreekt![]()
Ze heeft het niet van een vreemde, dat is duidelijk
De eerste Sonny is ook nog te zien in deze aflevering, net alsDom
en
Louise
Ja, nu begrijp ik het wel wat meerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die eerste Sonny.Wat een deuzige was dat zeg. Snap je nu ook waarom ik het zo vreemd vind dat ze hem nu als "verantwoordelijke agent" terug hebben gehaald?
Het mag zeker wel de halve cast worden ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou GTST wel eens flink kunnen opschudden
Een "big stunt sequence" waarbij Toko in de lucht gaat... Lucas eruit, Nina eruit, Rikki eruit, Sjors eruit, Maxime eruit, geen idee wie er allemaal nog meer ontzettend vervelend zijn momenteel maar die mogen er ook uit...
[..]
Dit klinkt alsof Kirkwood toen stage liep bij Doctor Proctor Scripts en zijn ideetjes mocht uitvoeren
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Zie ik het trouwens goed, heeft het autoalarm van Hollyoaks een nieuwe foto?
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat Kirkwood een beetje "scheve" mond heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het mag zeker wel de halve cast worden ja.![]()
Het zou nog best kunnen dat Kirkwood toen stage liep ja.
Echter zal ook hij toen al wel met de vuist van Rogier te maken hebben gehad.
Pffff.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En ja, het was echt zo.Toen Sam ze vrij liet en zei dat er veel ergere mensen waren die moeten worden opgepakt voor hun daden, "zoals een verkrachter die een man heeft verkracht, welke vandaag terecht moet staan in de rechtbank", legde Mercedes niet eens de link met John-Paul, die die dag toevallig óók terecht moest staan.
Sam heeft thuis de opnamebandjes vernietigd, want ja, er was verder toch niemand in de ruimte waar ze de drie vrouwen overhoorde. Ook geen bewaker of zo.
![]()
Daarna gaven de drie meiden elkaar een knuffel en zeiden ze tegen elkaar dat ze van elkaar de beste vriendinnen waren die ze ooit hebben gehad. Ook Mercy.En daarna heeft niemand er nog wat over gehoord.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Kirkwood een beetje "scheve" mond heeft
Het is echt een anticlimax van jewelste; die verhaallijn sleept maanden voort en dan komen ze met zo'n lullige conclusie. Ik zat de scène echt met stijgende verbazing te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Pffff.
Dan zou je, je als actrice toch ook afvragen waar je in vredesnaam mee bezig bent.
Ja precies. Ik heb die moord destijds niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is echt een anticlimax van jewelste; die verhaallijn sleept maanden voort en dan komen ze met zo'n lullige conclusie. Ik zat de scène echt met stijgende verbazing te kijken.
Laat maar horen als je het gezien hebt. Ik ben toch ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:
Oké, de aflevering van vanavond toch maar eens bekijken. Ben toch wel benieuwd hoe het met Peri afloopt.
Tja, logica is al een tijdje niet meer te vinden in Hollyoaks. Waarschijnlijk zijn ze die vriendschap over twee weken alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb die moord destijds niet gezien.
Wel natuurlijk dat ze het er de afgelopen maanden overgehad hebben. Met ook nog verwijten over en weer. En nu zijn het ineens (weer) vriendinnen.
Nou ja het zal wel.Ik wist in elk geval niet dat ze überhaupt echt een vriendschap hadden.
Tja vriendschappen zijn er ook niet zoveel in de serie of wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, logica is al een tijdje niet meer te vinden in Hollyoaks. Waarschijnlijk zijn ze die vriendschap over twee weken alweer vergeten
Ben trouwens wel benieuwd hoe Freddie zal reageren op het nieuws... Alhoewel, ik denk dat ik dicht in de buurt zit met dit:
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/yv45LlBqnYOyOC_9SCY4JA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MjYwO2NyPTE7Y3c9NDcwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD0yNjA7cT04NTt3PTQ3MA--/http://media.zenfs.com/en(...)54681.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit is in elk geval goed om te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef luftersel het volgende:
Wat een geweldige aflevering vanavond!
Lizzie Roper (Sam) verdient echt een award. Zo gevoelig, verdrietig, geweldig als ze vanavond speelde heb ik nog nooit gezien! De hele Lomax familie trouwens, inclusief Leela en Danny, ik genoot echt van hun chemie! Verder was er ook een goed portie luchtigheid in de vorm van Nancy en Darren, Blessing en Dennis en toch ook nog wat mooie, kleinere scènes met Sinead en tussen Tony en Diane. Geen gangsters, geen irriterende mensen (op Finn na dan); zelfs Freddie viel mee.
Echt een compliment voor de perfecte timing en de afwisseling. Maak je niet vaak mee!
Ik zou echt zo jullie aanraden de extensie Media Hint te downloaden en de aflevering te kijken.
Inderdaad, het zal wel weer bergafwaarts gaan vanaf nu, maar ik heb in ieder geval weer interesse in een paar verhaallijnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dit is in elk geval goed om te horen.![]()
Maar ja, hoe leuk de aflevering nu is. Zo tegenvallend kan het over een aantal afleveringen weer zijn natuurlijk.
Dat is in ieder geval positief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal wel weer bergafwaarts gaan vanaf nu, maar ik heb in ieder geval weer interesse in een paar verhaallijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |