quote:
Aangename verrassing neem ik aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou even reageren op een post van PeterKelder dat ik het ongeveer wel weer weet. Wat betreft die ontvoering van Grace.
Zie ik ineens dit.
Haha dat zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aangename verrassing neem ik aan?
Ik heb de ontvoering van Grace trouwens ook volledig aan me voorbij laten gaan hoor.Heb de verhaallijnen van Fraser/Trevor/dat wicht nooit echt gevolgd en vaak overgeslagen.
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou even reageren op een post van PeterKelder dat ik het ongeveer wel weer weet. Wat betreft die ontvoering van Grace.
Zie ik ineens dit.
Tja, een ontvoering is in GTST tegenwoordig een uitzondering, maar in Hollyoaks is het juist aan de orde van de dagquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha dat zeker.![]()
Ik kan me dat wel voorstellen ja. Ik stond volgens mij toen nog wel te kijken, geloof ik. Een ontvoering, best interessant. Nu weet ik dat, dat voor deze wannabe gangsters, op de wekelijkse agenda kan staan.
Ja, wat dat betreft zijn in beide series de verhoudingen zoek.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
[..]
Tja, een ontvoering is in GTST tegenwoordig een uitzondering, maar in Hollyoaks is het juist aan de orde van de dag
Misschien moeten Gottschalk en Kirkwood eens een uitwisselingsprojectje doenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zijn in beide series de verhoudingen zoek.![]()
Al schijnt Ludo nu eindelijk weer eens in actie te komen he. Al zal dat toch wel weer teleurstellend aflopen.
Hans? Welke Hans?quote:Afijn, ook die serie heeft zijn betere tijden gekend. Vanavond is het bye bye Frits van Houten. Hoewel ik, Hans volgens mij nog niet gezien heb. Maar misschien dat ie op de aftiteling staat.![]()
De vergelijking tussen die 2 blijft ook grappig ja!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten Gottschalk en Kirkwood eens een uitwisselingsprojectje doenAlhoewel ik gok dat niemand de wisseling zal opmerken
[ afbeelding ]
[..]
Hans? Welke Hans?
Ik ken wel een Hannie uit die periode, bedoel je die misschien?
Wat slecht weer zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Overigens net de aflevering van vanavond gezien, en ik denk dat ik eindelijk kan zeggen dat er een abrupt einde is gekomen aan de Browning-verhaallijn. Cindy, Mercedes en Lindsey hebben vorige week bekend, maar Sam liet ze gaan omdat ze vond dat zij het niet verdienden gearresteerd te worden. Ook is Alex weer vertrokken nadat hij Dirk had laten arresteren en dus dacht dat hij het had opgelost.![]()
Wéér een slecht einde van een slepende verhaallijn dat er even tussen gepropt lijkt te zijn. Net als de exit van Vincent: lang niet in beeld en dan in twee dagen wordt de verhaallijn opgepakt en beëindigd, waarschijnlijk vanwege geringe interesse of omdat de schrijvers niet meer weten wat te doen.
Verder was de aflevering vandaag veel beter door te komen (ik keek alleen omdat er leuke personages in zaten). Lekker veel Peri en Nancy - en nee, niet de zeikerige Nancy, maar lerares Nancy die Robbie even goed op zijn plek weet te zetten.
En de verhaallijn van John-Paul... Godsamme, wat is die nu geruïneerd zeg. Iedereen gaat ermee akkoord dat hij Robbie seksueel zou hebben geïntimideerd en hij zelf zegt ook helemaal niet dat dat niet zo is. Hij gaat er een beetje depressief bij zitten kijken.Zelfs zijn familie vindt het niet meer dan normaal dat zij hem de komende maanden in de gevangenis op moeten zoeken.
Oh, en Leela versus Mercedes en Leela versus Grace vanavond.Echt, alleen voor die scènes zouden jullie de aflevering moeten zien. Geniaal hoe die drie aan elkaar gewaagd zijn met de pikante uitspraken.
![]()
Ik had haar amper herkend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef luftersel het volgende:
Maar nu iets veel en veel leukers: Hollyoaks Later 2012! Aangekomen bij aflevering 3 pas - amper tijd gehad om te kijken de laatste dagen.![]()
En het begint al goed hoor:
[ afbeelding ]
Hoogzwangere Nancy wordt bedreigd.
Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Maar hij is in ieder geval pas terug op 4 april.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wat slecht weer zeg.![]()
John Paul gaat zeker nu ook nog een tijdje uit de serie.![]()
Maar de Lomaxjes weer in de afleveringen. Dat is altijd goed.![]()
Leela.Dat kan niet anders denk ik.
![]()
Toch zag Nancy er jarenlang zo uit, pas nét voordat jij begon met kijken kreeg ze een nieuwe stijl en knipte ze haar haar af.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik had haar amper herkend om eerlijk te zijn.
Ja, dit is niet echt realistisch meer nee. De twijfel in het begin was misschien nog wel voor te stellen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Maar hij is in ieder geval pas terug op 4 april.Nou moet ik zeggen dat ik dat zielige gedoe ook wel even gehad had hoor. James Sutton is een subliem acteur, maar wanneer je beschuldigd wordt van en de bak in draait voor het seksueel handelen bij een leerling, zou zelfs een verkrachte man nog wel in actie komen. Vanavond irriteerde me vooral, alsof hij gewoon toegaf dat hij het had gedaan.
![]()
En ja, de Lomaxes zijn er weer! Helaas in niet met een geweldig boeiende verhaallijn...
Ho, wait a minute... Sam vond dat Cindy/Mercedes/Headache het niet verdienden om gearresteerd te worden?!?!?!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Overigens net de aflevering van vanavond gezien, en ik denk dat ik eindelijk kan zeggen dat er een abrupt einde is gekomen aan de Browning-verhaallijn. Cindy, Mercedes en Lindsey hebben vorige week bekend, maar Sam liet ze gaan omdat ze vond dat zij het niet verdienden gearresteerd te worden. Ook is Alex weer vertrokken nadat hij Dirk had laten arresteren en dus dacht dat hij het had opgelost.![]()
Wéér een slecht einde van een slepende verhaallijn dat er even tussen gepropt lijkt te zijn. Net als de exit van Vincent: lang niet in beeld en dan in twee dagen wordt de verhaallijn opgepakt en beëindigd, waarschijnlijk vanwege geringe interesse of omdat de schrijvers niet meer weten wat te doen.
Verder was de aflevering vandaag veel beter door te komen (ik keek alleen omdat er leuke personages in zaten). Lekker veel Peri en Nancy - en nee, niet de zeikerige Nancy, maar lerares Nancy die Robbie even goed op zijn plek weet te zetten.
En de verhaallijn van John-Paul... Godsamme, wat is die nu geruïneerd zeg. Iedereen gaat ermee akkoord dat hij Robbie seksueel zou hebben geïntimideerd en hij zelf zegt ook helemaal niet dat dat niet zo is. Hij gaat er een beetje depressief bij zitten kijken.Zelfs zijn familie vindt het niet meer dan normaal dat zij hem de komende maanden in de gevangenis op moeten zoeken.
Oh, en Leela versus Mercedes en Leela versus Grace vanavond.Echt, alleen voor die scènes zouden jullie de aflevering moeten zien. Geniaal hoe die drie aan elkaar gewaagd zijn met de pikante uitspraken.
![]()
Het zou GTST wel eens flink kunnen opschuddenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De vergelijking tussen die 2 blijft ook grappig ja!![]()
En ja dat moesten ze eens doen. Al wordt de serie dan al gauw te eng denk ik voor Erland Galjaard en z'n gezinnetje.
Dit klinkt alsof Kirkwood toen stage liep bij Doctor Proctor Scripts en zijn ideetjes mocht uitvoerenquote:Hannie, zou die erachter gekomen zijn dat Frits een tweelingbroer had. En Hans wou vermoorden uit angst dat ze hun niet uit elkaar kon houden. Maar ze zich vergist had en.. Afijn laat maar.
Hahahaha nee joh. Deze foto stamt uit 2010.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Zie ik het trouwens goed, heeft het autoalarm van Hollyoaks een nieuwe foto?
[ afbeelding ]
Nou, dat is ze dan gelukt, want ik dacht dat het een nieuwe foto wasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hahahaha nee joh. Deze foto stamt uit 2010.![]()
![]()
Digital Spy denkt slim te zijn door haar castfoto te veranderen omdat haar haarkleur hier hetzelfde is als die ze nu net heeft laten zetten (als je goed kijkt zie je dat dat niet eens het geval is: dit is bruin, ze heeft nu zwart haar). Deze foto is dus eigenlijk al hartstikke oud. Ze heeft hier dan ook bijna geen make-up op.
Haar vorige foto kwam uit 2012 en dan nog ergens tegen het einde ook. Denk niet dat ze die nu alweer gaan vervangen. Al is het misschien hetzelfde als bij Nancy: compleet ander kapsel = compleet nieuwe castfoto (haar laatste kwam volgens mij ook uit 2012, gezien haar kapsel). Hoewel dat bij Cindy niet het geval is, en die ziet er heel anders uit nu. En Frankie ook trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat is ze dan gelukt, want ik dacht dat het een nieuwe foto was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |