Er valt waarschijnlijk nog iemand af midden in de aflevering.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Felagund het volgende:
Ik snap de vrijstelling van Freek niet als dit al de finale is.
Er komen er sowieso nog 2, maar denk wel 3 toch?quote:
Er valt nog 1 iemand af voor de finalequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Felagund het volgende:
Ik snap de vrijstelling van Freek niet als dit al de finale is.
Wegens klimaatgerelateerde omstandigheden stel ik dat nog even uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het broekje uit gedaan.
Dat zou idd kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Er valt waarschijnlijk nog iemand af midden in de aflevering.
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er komen er sowieso nog 2, maar denk wel 3 toch?
Deze aflevering, waarin 1 deelnemenr afvalt
Finale aflevering, waarin de verliezer bekend wordt
Aflevering waarin de mol bekend wordt en terugblik
Is het in stadskanaal poolklimaat? hier in de stad is het wel warmquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wegens klimaatgerelateerde omstandigheden stel ik dat nog even uit
Gelukkig maar, ze hebben het lang genoeg gerekt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.
Oh okéquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.
Ik moet zeggen dat ik wel lekker onder de deken lig maar verder valt het een beetje tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het in stadskanaal poolklimaat? hier in de stad is het wel warm
Seks voor de boeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze vandaag de Droomshow na gaan doen.
De droomshow, de droomshow, de droomshow was weer zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze vandaag de Droomshow na gaan doen.
Dat was pas een droom van een show.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De droomshow, de droomshow, de droomshow was weer zo
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef Yaku het volgende:
Ik ben benieuwd. Had te lang JW tunnelvisie dus ik kijk nu alleen nog maar voor de lolz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Met dat eindspel ofzo had je daar altijd toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat was tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Zou ik wel grappig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan. hohoho, HO STOP HO!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was pas een droom van een show.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik wel grappig vinden.
Ja man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met dat eindspel ofzo had je daar altijd toch?
Het is ook gewoon zo, ik ga nu echt niet meer mijn mening veranderen nu ik al zo lang op hem zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik wel grappig vinden.
Je kent ze echt allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan. hohoho, HO STOP HO!![]()
![]()
Susan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef Yaku het volgende:
Ik ben benieuwd. Had te lang JW tunnelvisie dus ik kijk nu alleen nog maar voor de lolz.
quote:
Ja nouquote:
Kun je eens niet zo schijtlollig willen doen met je infantiele gedrag? We komen hier om te discussiëren over het programma.quote:
Ik blijf maar naar die tepels zoeken.quote:
Bedankt Kenjuquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je eens niet zo schijtlollig willen doen met je infantiele gedrag? We komen hier om te discussiëren over het programma.
Oh dus ze gaan nu adam en eva na spelen?quote:
net na de reclamequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef S0nic het volgende:
Wanneer komt Jan-Willem nou terug? Het is wel leuk geweest nou.
Ik ga straks even photoshoppen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik blijf maar naar die tepels zoeken.
Nu ben je weer zwart, dus krijg je dan een ban.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga straks even photoshoppen.
mollen zien ook zelden daglicht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
mollen zijn ook naakt, Tygo is demol
Ohja, fuckquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je weer zwart, dus krijg je dan een ban.
Post maar in KPDquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, fuckFijn dat je het even zegt, ik was het echt van plan.
Ok dan, tot volgende week.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef Eerin het volgende:
Ik ga echt niet actief zijn vandaag, maar wilde toch even zeggen dat a) Susan niet de mol is, b) Tygo op zich vaker naakt mag rondlopen en c) Ellis Island is sick mooi.
De eigenaarquote:
Heel FOK! wacht daar op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DM ik het jou, mag jij het daar publiceren.
Heeft ze al het hele seizoenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef Yaku het volgende:
Sofie is best wel schattig met dat petje.
Ja, ze moeten mooi varen, mooi zittenquote:
Ik hoorde laatst Sophie praten op de radio over anale seks, dat was een beetje onverwacht. Ik dacht dat ze een beetje net zo zou zijn als ze eruit ziet (klein en koetsiekoetsie), maar dat was dus niet zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef Yaku het volgende:
Is ze überhaupt. Iemand nog beelden toen ze Art aan zat te staren bij het pakken van die partjes? Dat was echt enorm geil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef Yaku het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is ze überhaupt. Iemand nog beelden toen ze Art aan zat te staren bij het pakken van die partjes? Dat was echt enorm geil.
En wat zei ze over anale sex?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst Sophie praten op de radio over anale seks, dat was een beetje onverwacht. Ik dacht dat ze een beetje net zo zou zijn als ze eruit ziet (klein en koetsiekoetsie), maar dat was dus niet zo.
Ja daar had ze druppels op dr dijen... Die wilde ook wel een partje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is ze überhaupt. Iemand nog beelden toen ze Art aan zat te staren bij het pakken van die partjes? Dat was echt enorm geil.
Ga VRijland maar kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is ze daar ook zo schattig?quote:
Wat daar voor verwachtingen bij hoorde, iemand had gebeld dat hij teleurgesteld was in de kwaliteit van z'n avond en zij had het er toen met hem over dat dat zo vervelend was, omdat er iets heel kenmerkend was voor anale seks (ik ben vergeten wat ze zei, ik hing nog met m'n mond open omdat ik haar stem herkende) en hij zei toen iets van: "Ja klopt, zo vervelend!"quote:
Hangen ze snel onder de bootquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xrenity het volgende:
Hoe zit dat met die cameramensen die in alle shots niet op de boot zitten maar dan toch wel.
Die draaien shots 5 keer opnieuw. Hele gesprekken die meerdere malen achter elkaar gevoerd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xrenity het volgende:
Hoe zit dat met die cameramensen die in alle shots niet op de boot zitten maar dan toch wel.
Uh, jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Maartel het volgende:
Maar uhm, 6 brievenbussen, zit dan niet ergens meer dan 1 envelop in?
Ze zullen het spel spelen, en daarna vast nog wat shots opnemen en wat situaties naspelen om er tv van te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xrenity het volgende:
Meerdere takes, daarna door elkaar monteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xrenity het volgende:
quote:
quote:
De opstanding van het kruis is ingezet.quote:
Molactie, er zit geen Zuus in het spel, dus geen geld verdientquote:
Die scene jaquote:
Dat sokje erinquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Yaku het volgende:
Nee Tygo, niets is wat het lijkt. Dus AUB een broek aan.
Maar in die aflevering wisten ze helemaal nog niet wie er dan nog in zou zitten.. En je mocht niet naar jezelf sturenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Eerin het volgende:
Afgaand op de enveloppen zou Freek toch de mol zijn? hij is de enige die hem heeft gestuurd naar iemand die niet meer in het spel zit.
Nee das waar inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in die aflevering wisten ze helemaal nog niet wie er dan nog in zou zitten.. En je mocht niet naar jezelf sturen
Verrassend welquote:
Kanoën in het amsterdamse bos. Bijna het zelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Yaku het volgende:
Jeminee, ik krijg nu wel de 'urge' om daar ook rond te gaan varen.
Maakt idd niet veel uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Wat maakt het nou uit wie welke envelop pakt? Zolang ze elke envelop pakken maakt het niets uit toch
In mijn supermanbroekiequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Kanoën in het amsterdamse bos. Bijna het zelfde.
Je klinkt als kim jong op zondagochtendquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
Ja donder op, het is nog veel te vroeg voor een executie
susan tochquote:
Ik was al bijna aan het googelen naar ene Kim Jong totdat het tot me doordrong dat je niet een vrouw bedoeldequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Je klinkt als kim jong op zondagochtend
quote:
Grapjasquote:
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk juist Sofie, vanwege de muzikale aanwijzing.
Oh niet opgevallen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk juist Sofie, vanwege de muzikale aanwijzing.
Ah oke.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de muzikale aanwijzing op haar slaat. Iets met een Frans liedje geloof ik.
Donderdagquote:
Vrij goedkoop dan wel, hoeveel miste er? 2.000 ongeveer?quote:
Dadelijk nog een test.quote:
Ja daarom zei ik ook dat het nog veul te vroeg wasquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Of dit is vanwege die vrijstelling van Susan vorige week.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja. Want geen tijd voor een aflevering extra.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Vrij neppe vrijstelling dan, en dat is alweer een week eerderquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Vorige week had er al iemand af moeten vallen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
Ze proppen gewoon 2 afleveringen in één, best nep
Ojaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrij neppe vrijstelling dan, en dat is alweer een week eerder
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |