Er valt waarschijnlijk nog iemand af midden in de aflevering.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Felagund het volgende:
Ik snap de vrijstelling van Freek niet als dit al de finale is.
Er komen er sowieso nog 2, maar denk wel 3 toch?quote:
Er valt nog 1 iemand af voor de finalequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Felagund het volgende:
Ik snap de vrijstelling van Freek niet als dit al de finale is.
Wegens klimaatgerelateerde omstandigheden stel ik dat nog even uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het broekje uit gedaan.
Dat zou idd kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Er valt waarschijnlijk nog iemand af midden in de aflevering.
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er komen er sowieso nog 2, maar denk wel 3 toch?
Deze aflevering, waarin 1 deelnemenr afvalt
Finale aflevering, waarin de verliezer bekend wordt
Aflevering waarin de mol bekend wordt en terugblik
Is het in stadskanaal poolklimaat? hier in de stad is het wel warmquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wegens klimaatgerelateerde omstandigheden stel ik dat nog even uit
Gelukkig maar, ze hebben het lang genoeg gerekt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.
Oh okéquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, absoluut nog maar twee. Die week daarna staat al een ander programma gepland.
Ik moet zeggen dat ik wel lekker onder de deken lig maar verder valt het een beetje tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het in stadskanaal poolklimaat? hier in de stad is het wel warm
Seks voor de boeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze vandaag de Droomshow na gaan doen.
De droomshow, de droomshow, de droomshow was weer zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze vandaag de Droomshow na gaan doen.
Dat was pas een droom van een show.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De droomshow, de droomshow, de droomshow was weer zo
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef Yaku het volgende:
Ik ben benieuwd. Had te lang JW tunnelvisie dus ik kijk nu alleen nog maar voor de lolz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Met dat eindspel ofzo had je daar altijd toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, dat was tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Zou ik wel grappig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan. hohoho, HO STOP HO!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was pas een droom van een show.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik wel grappig vinden.
Ja man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met dat eindspel ofzo had je daar altijd toch?
Het is ook gewoon zo, ik ga nu echt niet meer mijn mening veranderen nu ik al zo lang op hem zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik wel grappig vinden.
Je kent ze echt allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 seconden, nu nog maar een paar en dan. hohoho, HO STOP HO!![]()
![]()
Susan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef Yaku het volgende:
Ik ben benieuwd. Had te lang JW tunnelvisie dus ik kijk nu alleen nog maar voor de lolz.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |