Zo is dat. We zetten Annabelle er wel inquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bah.... het wordt tijd voor een nieuwe OP
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. We zetten Annabelle er wel in
Niks mis mee.
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriend
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendin
wat is erquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.
Jenna Dewan dan maar
Dat was na Ajax - Salzburg toen ik uit verveling zelfs niet meer kon slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet ondertussen van je nieuwe klassieker
[ afbeelding ]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
hoe heet je schoonmaaksterquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mij
Als je dat boek haalt ben je echt een mongool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.
Jenna Dewan dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ok.
kunnen de huisjesmelker de prijzen weer wat omhoog stuwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tyron het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)studentenkamers.html
ja plz
Jij bent de boekenexpert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mij
Waarom dat? Boek zo slecht dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat boek haalt ben je echt een mongool.
dat ook wel weer dan, maar uiteindelijk ben je altijd wel beter uit denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kunnen de huisjesmelker de prijzen weer wat omhoog stuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badr wel. Ik hoef zijn opgeklopte, stoere verhalen en acties niet te weten noch te kennen.quote:
Ik lees geen sportbiografien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent de boekenexpert.
[..]
Waarom dat? Boek zo slecht dan?
Dan kan je nog wel de biografie van Michael van Gerwen lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees geen sportbiografien.
Als atleet heb ik veel respect voor hem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou ik een boek over een of andere mongolide randcrimineel willen lezen?
spreekt ze nederlandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet man. Ik roep gewoon ewa schoonmaakster hier liggen nog kruimels
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als atleet heb ik veel respect voor hem.
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als atleet heb ik veel respect voor hem.
Badr was een grootheid. Alle topatleten erkennen hem ook als een topper oa CR7 dus wat lul je nou slap.quote:
Zo'n biografie gaat toch over z'n persoonlijke leven joh, achterlijk varken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Badr was een grootheid. Alle topatleten erkennen hem ook als een topper oa CR7 dus wat lul je nou slap.
Dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?
stevenmac brengt een boek uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou ik een boek over een of andere mongolide randcrimineel willen lezen?
Niks, maar je hebt een zogenaamd lollige anekdote voor bij de koffie op het werk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
van die biografieën van nobuddies als van der gijp of badr snap ik echt niks
wat is daar nou interessant aan?
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?
Dit ja. Zijn nog te dom om hun eigen boek überhaupt te kunnen lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
van die biografieën van nobuddies als van der gijp of badr snap ik echt niks
wat is daar nou interessant aan?
Dan kijk ik wel naar DWDD of het journaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt een zogenaamd lollige anekdote voor bij de koffie op het werk.
buiten de regels om boksen is toch een beetje het zelfde als met gestrekt been vanachter komen inglijden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.
Oké houd maar op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor sportboeken moet je bij Mart Smeets zijn
Beste sportboek ooit is Tim Krabbé - de rennerquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor sportboeken moet je bij Mart Smeets zijn
server error!!11quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké houd maar op.
[..]
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 hadden.
Yeeees nu ben ik niet langer het nieuwste lidquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
lr mag ik bij jullie varg fanclub heb zijn blog gelezen
ben je ook fan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yeeees nu ben ik niet langer het nieuwste lid
Hij doet ook trucjes om de zwakte van het menselijk brein aan te tonenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
lr mag ik bij jullie varg fanclub heb zijn blog gelezen
Na 8 keer refreshen gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
grappig filmpje genee versus smeets
grappig filmpje genee versus smeets
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.
welkequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds ik die topdocu gezien heb wel ja
Is ook een pareltje. Het einde bestaat uit 5 minuten voor zich uit staren omdat de interviewer te dom om te schijten isquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds ik die topdocu gezien heb wel ja
ok.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag laatst ook een docu over Badr, een van de beste kickboksers ooit!
Als je dat niet begrijpt dan is Doublepain je moeder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 8 keer refreshen gezien.
Vond het helemaal niet zo grappig eigenlijk.
Toen was Genee al bezig zijn boeken schaamteloos te verkopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké houd maar op.
[..]
GGMM, sinds de kleurige waas voor mijn ogen gister heb ik hoofdpijn en ben ik extreem moe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jouw hobby's boeien me nou simpelweg totaal niet.
Thoo
Ik adviseer een doktersbezoek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM, sinds de kleurige waas voor mijn ogen gister heb ik hoofdpijn en ben ik extreem moe.
Op deze wijze kan ik mijn FOK! topniveau niet halen.
Zijn die oude afleveringen van Doordekken eigenlijk nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was Genee al bezig zijn boeken schaamteloos te verkopen.
Misschien kan hij bij de dokter zijn niveau weer herstellen door een leuke grap te maken over een vis die uit de kom is.quote:
Eerst maar eens een nacht goed proberen te slapenquote:
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begintquote:
De symptomen zijn anders niet mans.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst maar eens een nacht goed proberen te slapen![]()
Ik weiger mijzelf ziek te noemen. Ik ben in geen jaren ziek geweest.
Y u so mad?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jouw hobby's boeien me nou simpelweg totaal niet.
Thoo
Fringequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begint.
GGMM boeit dit niks.
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
was jij nou degene die al zijn muziek via youtube luisterde?
American horror story.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM boeit dit niks.
Vikingsquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM boeit dit niks.
Voor 10 euro per maand is het wel waard, Spotify is goddelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horen
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 10 euro per maand is het wel waard, Spotify is goddelijk
Ik heb gratis Spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die oude afleveringen van Doordekken eigenlijk nog ergens terug te zien?
8 afleveringen gezien. Vandaag praktisch niks anders gedaan. Ik had toch geen energie voor wat andersquote:
kan gewoon gratisquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat voor soort serie is Fringe?quote:
Ooh horror, misschien proberen.quote:
Dit is wel een goede ja. Ga ik hierna maar eens aan beginnen.quote:
Gelukkig hebben we de gouden koppel filmpjes nog.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer wel mooie televisie altijd
Eenden
Spotify Premium gratis in je pakket hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Betalen om muziek te luisteren
Hier heb je een afleveringquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer wel mooie televisie altijd
Eenden
The Wire al gezien? Dat boeit zelfs GGMM>quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM boeit dit niks.
Heb liever gewoon een Nederlands huis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
Romanian House is zo'n lekkere muziek bij warm weer.
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb liever gewoon een Nederlands huis.
Alleen aflevering 1 gezien, maar daarna nooit meer verder gegaan. Misschien geef ik het ooit weer een kans.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
The Wire al gezien? Dat boeit zelfs GGMM>
Haha die ken ik nog wel ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je een aflevering
http://www.dumpert.nl/med(...)ksen_over_gouda.html
Johan geeft zijn visie over de Marokkaanse jeugd van Gouda.
Hele dag op kantoor gezeten, dan krijg je dit soort kut humorquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.
Oh je hebt van die grapjassen als collega's?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hele dag op kantoor gezeten, dan krijg je dit soort kut humor
We horen het graag. De naam van het team is sowieso al tof.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even de voetbaltas vullen. Ik denk dat ik weer voor het shirt van Matsumoto Yamaga FC ga maar ik hou jullie op de hoogte.
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je hebt van die grapjassen als collega's?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horen
Harde racistische grappen worden ook gewaardeerd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.
Gewoon eerste paar eps van Fringe kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor soort serie is Fringe?
BG lijkt me niks, hou niet zo van ruimteonzin.
[..]
Ooh horror, misschien proberen.
[..]
Dit is wel een goede ja. Ga ik hierna maar eens aan beginnen.
Wat een bazenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.
Ooh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon eerste paar eps van Fringe kijken.
En BSG is baas.
einde bericht
Die filmpjes van "Waarde hoofdredacteur, beste Johan" op de site van VIquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
http://www.hebikietsgemis(...)n-goede-aankoop.html
Johan heeft er wel kijk op, tering.
Over die keeper van PSV die als een zak aardappelen naar de hoek ging een halve uitzending langquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
[..]
Die filmpjes van "Waarde hoofdredacteur, beste Johan" op de site van VI![]()
![]()
In die filmpjes op de VI site beantwoordde hij altijd de vragen van de lezers in zijn eentjequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Over die keeper van PSV die als een zak aardappelen naar de hoek ging een halve uitzending lang![]()
Geweldige tv, later deed hij het ook alleen zonder die irritante Genee.
Hij deed eerst toch ook iets met Genee op de hoofdredactie van VI of was dat al Doordekken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die filmpjes op de VI site beantwoordde hij altijd de vragen van de lezers in zijn eentje.
Dat filmpje dat hij een scheldbrief voorleest
De eerste jaren van Doordekken was altijd op een andere locatie, dus ook in de wc's van v/d Valk en op een random steiger ergens in Nederland.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij deed eerst toch ook iets met Genee op de hoofdredactie van VI of was dat al Doordekken?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
8 afleveringen gezien. Vandaag praktisch niks anders gedaan. Ik had toch geen energie voor wat anders
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste jaren van Doordekken was altijd op een andere locatie, dus ook in de wc's van v/d Valk en op een random steiger ergens in Nederland.
Geen Hard Donk luisteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotifyquote:
Gelhoofd!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij begon Doordekken zo, toen op locatie en eindigde het ergens in een studio op een leren bank.
Dan moet je betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotify
er is meer dan spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotify
Waarom zou ik mijn kostbare ruimte verspillen aan datgene wat ook binnen een seconde online is te vinden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is meer dan spotify
zoals downloaden
Net een soap zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
doe eens in een spoiler waar je nu zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makkelijker playlist makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn kostbare ruimte verspillen aan datgene wat ook binnen een seconde online is te vinden?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
makkelijker playlist maken
albums luisteren
maar volgens mij hebben we het hier al eens over gehad
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.quote:
spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
makkelijker playlist maken
albums luisteren
maar volgens mij hebben we het hier al eens over gehad
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.
Ik vind het vooral gewoon erg makkelijk. Ik heb overal mijn playlists staan, op verschillende computers en op mijn telefoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappen
Spotify toch ook? Related artist dit dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk trouw aan Youtube hoor, lekker makkelijk. Ontdek ik nog makkelijker nieuwe bands ook.
kpn zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gewoon erg makkelijk. Ik heb overal mijn playlists staan, op verschillende computers en op mijn telefoon.
Maar voor mij is Spotify dan ook gratis.Anders had ik nog steeds alles gedownload denk ik.
Dat is bij veel van 'mijn' muziek toch in mindere mate een probleemquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. En dat gehuil over kwaliteit van de trouwe spotify gebruikers... Tuurlijk het zal wel bewezen zijn dat die kwaliteit 10000x beter is. Maar ik hoor het verschil niet. Dus geen reden voor mij om over te stappen
ja en anders kan het ook via last.fmquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Spotify toch ook? Related artist dit dat.
Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij veel van 'mijn' muziek toch in mindere mate een probleem
En als Youtube eruit ligt heb ik tenminste daadwerkelijk wat aan de cd's die ik af en toe nog altijd koop
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
dat is wel chillquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
heel veel wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weetquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel chill
spotify is wel duurder dan bijv. netflix
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
en nu ga ik biertjes koud zetten en kijken of ik nog vrienden heb
tot later FOK!ertjes
tegenwoordig heb je die 10 uren limiet niet meer dus neem niet de moeite meer om steeds nieuwe accountjes te makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weet
Denk het nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit "soort" dingen. Mixes dus, niet specifiek doelend op hardstyle.
Wat een vage muziek man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.
[..]
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.
Altijd leuke discussies daar over politiek, en zodat ik mijn Engels een beetje bij kan houdenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een vage muziek man.
Alsof we met zijn 12e rond een vuurtje lopen met 1 iemand die gespietst is op een stuk hout en die zometeen geofferd gaat worden
wat is ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/bu(...)125448557?ev=bp_titl
goeie website
Is het seizoen al afgelopen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Tyron het volgende:
zo maar aan vikings s2 beginnen
ben benieuwd
bedankt voor het herinnerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verkondigen dat je adblocker gebruikt kan je een ban voor krijgen.
nee, doe nou maar eerst s1 als je GoT leuk vindt vind je Vikings ook wel leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het seizoen al afgelopen?
Kan ik het meteen allemaal achter elkaar kijken namelijk.
Huhquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, doe nou maar eerst s1 als je GoT leuk vindt vind je Vikings ook wel leuk
en de hoofdrolspeler is zo
'quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh.
Natuurlijk kijk ik eerst S1, maar als S2 ook al helemaal klaar is kan ik dat er meteen achteraan kijken
Oohja, maar ik ga eerst House of Cards afkijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
'
ja snap ik ik bedoel er meer mee van ga niet wachten op s2 maar kijken
nu
Jammer, had gehoopt van wel.quote:
Niet echt. Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Kano. Heb jij weleens het gevoel dat je mij erg mist?
Tyfusirritant jaquote:
jc ik weet dat je eriksenseksueel bent kan ik je ook overhalen naar de o'brienseksualiteitquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
"zo dik is happel" zegt nina
[ afbeelding ]ik moet lachen
Wat een lap stof, dat doen ze in Brasil toch stukken beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
nina heeft een beetje zand tussen haar billen
gekke nina
ik heb net gefaptquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron, tijd om stoom af te blazen. Zal ik je via de DM wat materiaal verschaffen
nina is een beschaafd meisje en geen scarsletquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een lap stof, dat doen ze in Brasil toch stukken beter
Als dat al zo is dan zou ik het iig niet hier komen melden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij nooit je vagina bewerkt met je hand
hoezo niet niemand die me kent hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan zou ik het iig niet hier komen melden.
oquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou niet nee, maar een paar mensen hier (niet zozeer in dit topic) kennen me wel.
Zonde. Ik had net het juiste filmpje voor je. Ervan uitgaande dat je een heteroseksuele bui had adn.quote:
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestamptquote:
Ik kan bij deze bevestigen dat ik Karina nooit een dusdanige handeling heb zien uitvoeren.quote:
quote:
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestampt
oke kom maar overvliegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.
Haha kutnerd xDquote:
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
25 euro ingezet in unibet. Als alles goed valt win ik 192 euro
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.
Dat vraag ik me weleens af ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha kutnerd xD
Heb je geen leven of zo?
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.
Ah joh. Ik heb maar een aantal posts meer dan jij.quote:
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.
Tja... ik word toch net iets te enthousiast denk ik. Al is het gelukkig gezien het uiteindelijk 'meevallende' verloren bedrag nog geen verslaving te noemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.
Ja maar ik weet dan nooit wat ik moet kiezen. Wat ik wel af en toe doe is 1 euro zetten op een wedstrijd met hele hoge odds, dus een kansloze club die misschien wel wint van een 'topper'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Ik zet zo weer ijshockey play offs opquote:
Geeneens aan begonnen.quote:
x4quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Post 20.000
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet zo weer ijshockey play offs opAl is het nu al 4-0 met nog 2 periodes te gaan dus ook niet zo spannend meer.
Dat is ook leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook leukBegint binnenkort weer ook.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04
Hoeveel kost die van jou?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook mijn account kopen.
Een grote schaal bamihapjes.quote:
Gewaagd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn bets. 25 ingezet dus dat onderste klopt niet.
beginnerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een aapje voor je geheugen.
Topphone wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,quote:
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,
al schijnen die minder goed tegen stuiteren te kunnen
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere redenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.
Het loopt de hele tijd vast of zelfs uit. Logica is enorm ver te zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheid
Die dief is financieel binnen, dat kan niet anders. Wat een collectors-itemquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere reden
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gvd zat echt zo van fuck ga ik winnen en dan ineens dat gelijkspel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.
Maar dan komt opeens Birmingham in de blessuretijd met de 3-3. Sterkte met je verlies.
Ik ben pas net begonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog maar 4 episodes over van House of Cards
2quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel episodes al?
Als je eenmaal verslaafd bent achter elkaar kijken
Lezen op eigen risico ditdat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Dat "frack" en de variaties eropZeg godverdomme gewoon fuck.
Ik vind het wel geinig.
He lr alles goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Dat "frack" en de variaties eropZeg godverdomme gewoon fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |