Vikingsquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begint.
GGMM boeit dit niks.
Voor 10 euro per maand is het wel waard, Spotify is goddelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horen
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 10 euro per maand is het wel waard, Spotify is goddelijk
Ik heb gratis Spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die oude afleveringen van Doordekken eigenlijk nog ergens terug te zien?
8 afleveringen gezien. Vandaag praktisch niks anders gedaan. Ik had toch geen energie voor wat andersquote:
kan gewoon gratisquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat voor soort serie is Fringe?quote:
Ooh horror, misschien proberen.quote:
Dit is wel een goede ja. Ga ik hierna maar eens aan beginnen.quote:
Gelukkig hebben we de gouden koppel filmpjes nog.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer wel mooie televisie altijd
Eenden
Spotify Premium gratis in je pakket hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Betalen om muziek te luisteren
Hier heb je een afleveringquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer wel mooie televisie altijd
Eenden
The Wire al gezien? Dat boeit zelfs GGMM>quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begint.
GGMM boeit dit niks.
Heb liever gewoon een Nederlands huis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
Romanian House is zo'n lekkere muziek bij warm weer.
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb liever gewoon een Nederlands huis.
Alleen aflevering 1 gezien, maar daarna nooit meer verder gegaan. Misschien geef ik het ooit weer een kans.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
The Wire al gezien? Dat boeit zelfs GGMM>
Haha die ken ik nog wel ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je een aflevering
http://www.dumpert.nl/med(...)ksen_over_gouda.html
Johan geeft zijn visie over de Marokkaanse jeugd van Gouda.
Hele dag op kantoor gezeten, dan krijg je dit soort kut humorquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |