Niks, maar je hebt een zogenaamd lollige anekdote voor bij de koffie op het werk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
van die biografieën van nobuddies als van der gijp of badr snap ik echt niks
wat is daar nou interessant aan?
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?
Dit ja. Zijn nog te dom om hun eigen boek überhaupt te kunnen lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
van die biografieën van nobuddies als van der gijp of badr snap ik echt niks
wat is daar nou interessant aan?
Dan kijk ik wel naar DWDD of het journaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt een zogenaamd lollige anekdote voor bij de koffie op het werk.
buiten de regels om boksen is toch een beetje het zelfde als met gestrekt been vanachter komen inglijden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.
Oké houd maar op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe, die man sloopt zijn tegenstanders letterlijk.
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor sportboeken moet je bij Mart Smeets zijn
Beste sportboek ooit is Tim Krabbé - de rennerquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor sportboeken moet je bij Mart Smeets zijn
server error!!11quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké houd maar op.
[..]
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 hadden.
Yeeees nu ben ik niet langer het nieuwste lidquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
lr mag ik bij jullie varg fanclub heb zijn blog gelezen
ben je ook fan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yeeees nu ben ik niet langer het nieuwste lid
Hij doet ook trucjes om de zwakte van het menselijk brein aan te tonenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
lr mag ik bij jullie varg fanclub heb zijn blog gelezen
Na 8 keer refreshen gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
grappig filmpje genee versus smeets
grappig filmpje genee versus smeets
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klassiekertje wel. De tijd dat de uitgever "De Buitenspelers" nog een site uit 1990 had.
welkequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds ik die topdocu gezien heb wel ja
Is ook een pareltje. Het einde bestaat uit 5 minuten voor zich uit staren omdat de interviewer te dom om te schijten isquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds ik die topdocu gezien heb wel ja
ok.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag laatst ook een docu over Badr, een van de beste kickboksers ooit!
Als je dat niet begrijpt dan is Doublepain je moeder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 8 keer refreshen gezien.
Vond het helemaal niet zo grappig eigenlijk.
Toen was Genee al bezig zijn boeken schaamteloos te verkopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké houd maar op.
[..]
GGMM, sinds de kleurige waas voor mijn ogen gister heb ik hoofdpijn en ben ik extreem moe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jouw hobby's boeien me nou simpelweg totaal niet.
Thoo
Ik adviseer een doktersbezoek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM, sinds de kleurige waas voor mijn ogen gister heb ik hoofdpijn en ben ik extreem moe.
Op deze wijze kan ik mijn FOK! topniveau niet halen.
Zijn die oude afleveringen van Doordekken eigenlijk nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was Genee al bezig zijn boeken schaamteloos te verkopen.
Misschien kan hij bij de dokter zijn niveau weer herstellen door een leuke grap te maken over een vis die uit de kom is.quote:
Eerst maar eens een nacht goed proberen te slapenquote:
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begintquote:
De symptomen zijn anders niet mans.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst maar eens een nacht goed proberen te slapen![]()
Ik weiger mijzelf ziek te noemen. Ik ben in geen jaren ziek geweest.
Y u so mad?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jouw hobby's boeien me nou simpelweg totaal niet.
Thoo
Fringequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begint.
GGMM boeit dit niks.
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
was jij nou degene die al zijn muziek via youtube luisterde?
American horror story.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal ik eens gaan kijken na House of Cards tot dat GoT weer begint.
GGMM boeit dit niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |