Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is bij veel van 'mijn' muziek toch in mindere mate een probleem
En als Youtube eruit ligt heb ik tenminste daadwerkelijk wat aan de cd's die ik af en toe nog altijd koop
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
dat is wel chillquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
mijn ma zit bij kpn en deed er niks mee
heb hier zelf upc
heel veel wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar kan je echt alles vinden bij Spotify?
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weetquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel chill
spotify is wel duurder dan bijv. netflix
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is "jouw" muziek? Heavy metal?
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
en nu ga ik biertjes koud zetten en kijken of ik nog vrienden heb
tot later FOK!ertjes
tegenwoordig heb je die 10 uren limiet niet meer dus neem niet de moeite meer om steeds nieuwe accountjes te makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
elk maand nieuwe account elke maand nieuwe trial gratis 30 dagen je weet
Denk het nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook dit "soort" dingen. Mixes dus, niet specifiek doelend op hardstyle.
Wat een vage muziek man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Al luister ik momenteel dus echt een logica zit er niet achter.
[..]
Gewoon BSG kijken, voetbal is toch al beslist.
Altijd leuke discussies daar over politiek, en zodat ik mijn Engels een beetje bij kan houdenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een vage muziek man.
Alsof we met zijn 12e rond een vuurtje lopen met 1 iemand die gespietst is op een stuk hout en die zometeen geofferd gaat worden
wat is ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/bu(...)125448557?ev=bp_titl
goeie website
Is het seizoen al afgelopen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef Tyron het volgende:
zo maar aan vikings s2 beginnen
ben benieuwd
bedankt voor het herinnerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verkondigen dat je adblocker gebruikt kan je een ban voor krijgen.
nee, doe nou maar eerst s1 als je GoT leuk vindt vind je Vikings ook wel leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het seizoen al afgelopen?
Kan ik het meteen allemaal achter elkaar kijken namelijk.
Huhquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, doe nou maar eerst s1 als je GoT leuk vindt vind je Vikings ook wel leuk
en de hoofdrolspeler is zo
'quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh.
Natuurlijk kijk ik eerst S1, maar als S2 ook al helemaal klaar is kan ik dat er meteen achteraan kijken
Oohja, maar ik ga eerst House of Cards afkijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
'
ja snap ik ik bedoel er meer mee van ga niet wachten op s2 maar kijken
nu
Jammer, had gehoopt van wel.quote:
Niet echt. Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Kano. Heb jij weleens het gevoel dat je mij erg mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |