Tyfusirritant jaquote:
jc ik weet dat je eriksenseksueel bent kan ik je ook overhalen naar de o'brienseksualiteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
"zo dik is happel" zegt nina
[ afbeelding ]ik moet lachen
Wat een lap stof, dat doen ze in Brasil toch stukken beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
nina heeft een beetje zand tussen haar billen
gekke nina
ik heb net gefaptquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron, tijd om stoom af te blazen. Zal ik je via de DM wat materiaal verschaffen
nina is een beschaafd meisje en geen scarsletquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een lap stof, dat doen ze in Brasil toch stukken beter
Als dat al zo is dan zou ik het iig niet hier komen melden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij nooit je vagina bewerkt met je hand
hoezo niet niemand die me kent hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan zou ik het iig niet hier komen melden.
oquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou niet nee, maar een paar mensen hier (niet zozeer in dit topic) kennen me wel.
Zonde. Ik had net het juiste filmpje voor je. Ervan uitgaande dat je een heteroseksuele bui had adn.quote:
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestamptquote:
Ik kan bij deze bevestigen dat ik Karina nooit een dusdanige handeling heb zien uitvoeren.quote:
quote:
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestampt
oke kom maar overvliegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.
Haha kutnerd xDquote:
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
25 euro ingezet in unibet. Als alles goed valt win ik 192 euro
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.
Dat vraag ik me weleens af ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha kutnerd xD
Heb je geen leven of zo?
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.
Ah joh. Ik heb maar een aantal posts meer dan jij.quote:
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.
Tja... ik word toch net iets te enthousiast denk ik. Al is het gelukkig gezien het uiteindelijk 'meevallende' verloren bedrag nog geen verslaving te noemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.
Ja maar ik weet dan nooit wat ik moet kiezen. Wat ik wel af en toe doe is 1 euro zetten op een wedstrijd met hele hoge odds, dus een kansloze club die misschien wel wint van een 'topper'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Ik zet zo weer ijshockey play offs opquote:
Geeneens aan begonnen.quote:
x4quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Post 20.000
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet zo weer ijshockey play offs opAl is het nu al 4-0 met nog 2 periodes te gaan dus ook niet zo spannend meer.
Dat is ook leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook leukBegint binnenkort weer ook.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04
Hoeveel kost die van jou?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook mijn account kopen.
Een grote schaal bamihapjes.quote:
Gewaagd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn bets. 25 ingezet dus dat onderste klopt niet.
beginnerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een aapje voor je geheugen.
Topphone wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,quote:
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
goed nieuws: ik heb een lumia 920 besteld vandaag,
al schijnen die minder goed tegen stuiteren te kunnen
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meer
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere redenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook bijna zover, maar het bleek mijn oplader te zijn.
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon phan van WIndows fones.
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
heb nog heel even gekeken naar een android, maar wat heb ik daar toch een hekel aan.
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Als aids een telefoon zou zijn, zou het een android toestel zijn. Wat een digitale armoede is dat zeg.
Het loopt de hele tijd vast of zelfs uit. Logica is enorm ver te zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
je kunt gelukkig wel op 8 verschillende manieren precies hetzelfde doen, wat een keuzevrijheid
Die dief is financieel binnen, dat kan niet anders. Wat een collectors-itemquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
die van mij is gejat tijdens carnaval, betere reden
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gvd zat echt zo van fuck ga ik winnen en dan ineens dat gelijkspel jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat je een gelukkige avond hebt, omdat Burnley/Wigan/Barca in de 90e minuut de winnende maakten.
Maar dan komt opeens Birmingham in de blessuretijd met de 3-3. Sterkte met je verlies.
Ik ben pas net begonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog maar 4 episodes over van House of Cards
2quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel episodes al?
Als je eenmaal verslaafd bent achter elkaar kijken
Lezen op eigen risico ditdat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Dat "frack" en de variaties eropZeg godverdomme gewoon fuck.
Ik vind het wel geinig.
He lr alles goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Dat "frack" en de variaties eropZeg godverdomme gewoon fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |