Zonde. Ik had net het juiste filmpje voor je. Ervan uitgaande dat je een heteroseksuele bui had adn.quote:
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestamptquote:
Ik kan bij deze bevestigen dat ik Karina nooit een dusdanige handeling heb zien uitvoeren.quote:
quote:
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik jou niet sinds je mn zelfvertrouwen de grond in heb gestampt
oke kom maar overvliegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan jou gewoon meeten door boodschappen te doen heb je niks over te willen.
Haha kutnerd xDquote:
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
25 euro ingezet in unibet. Als alles goed valt win ik 192 euro
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt reëel. Mijn unanieme steun heb je.
Dat vraag ik me weleens af ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha kutnerd xD
Heb je geen leven of zo?
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel met groot risico want heb een gecombineerde bet gedaan.
Ah joh. Ik heb maar een aantal posts meer dan jij.quote:
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die vicieuze cirkel doorbroken heb. Eenmaal wat winst kan ik mij niet meer inhoude, gebrek aan geduld is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |