Zo is dat. We zetten Annabelle er wel inquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Bah.... het wordt tijd voor een nieuwe OP
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. We zetten Annabelle er wel in
Niks mis mee.
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, mijn beste vriend
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar met suggesties, mijn beste vriendin
wat is erquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.
Jenna Dewan dan maar
Dat was na Ajax - Salzburg toen ik uit verveling zelfs niet meer kon slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet ondertussen van je nieuwe klassieker
[ afbeelding ]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
hoe heet je schoonmaaksterquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mij
Als je dat boek haalt ben je echt een mongool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef Doublepain het volgende:
Ey Knut,
Zal ik hem halen of toch niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok geen Nina Dobrev, want dan wordt iedereen boos.
Jenna Dewan dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ok.
kunnen de huisjesmelker de prijzen weer wat omhoog stuwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tyron het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)studentenkamers.html
ja plz
Jij bent de boekenexpert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee man, waarom vraag je dat aan mij
Waarom dat? Boek zo slecht dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat boek haalt ben je echt een mongool.
dat ook wel weer dan, maar uiteindelijk ben je altijd wel beter uit denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kunnen de huisjesmelker de prijzen weer wat omhoog stuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badr wel. Ik hoef zijn opgeklopte, stoere verhalen en acties niet te weten noch te kennen.quote:
Ik lees geen sportbiografien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent de boekenexpert.
[..]
Waarom dat? Boek zo slecht dan?
Dan kan je nog wel de biografie van Michael van Gerwen lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees geen sportbiografien.
Als atleet heb ik veel respect voor hem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou ik een boek over een of andere mongolide randcrimineel willen lezen?
spreekt ze nederlandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet man. Ik roep gewoon ewa schoonmaakster hier liggen nog kruimels
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als atleet heb ik veel respect voor hem.
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als atleet heb ik veel respect voor hem.
Badr was een grootheid. Alle topatleten erkennen hem ook als een topper oa CR7 dus wat lul je nou slap.quote:
Zo'n biografie gaat toch over z'n persoonlijke leven joh, achterlijk varken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Badr was een grootheid. Alle topatleten erkennen hem ook als een topper oa CR7 dus wat lul je nou slap.
Dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet meermaals gediskwalificeerd omdat hij zijn agressie ook binnen de ring niet in toom kon houden?
stevenmac brengt een boek uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zou ik een boek over een of andere mongolide randcrimineel willen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |