Oh je hebt van die grapjassen als collega's?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hele dag op kantoor gezeten, dan krijg je dit soort kut humor
We horen het graag. De naam van het team is sowieso al tof.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even de voetbaltas vullen. Ik denk dat ik weer voor het shirt van Matsumoto Yamaga FC ga maar ik hou jullie op de hoogte.
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je hebt van die grapjassen als collega's?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De kanker met spotify waarbij je fucking reclame door je muziek kan horen
Harde racistische grappen worden ook gewaardeerd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.
Gewoon eerste paar eps van Fringe kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor soort serie is Fringe?
BG lijkt me niks, hou niet zo van ruimteonzin.
[..]
Ooh horror, misschien proberen.
[..]
Dit is wel een goede ja. Ga ik hierna maar eens aan beginnen.
Wat een bazenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Constant woordgrapjes, je kan nog geen zin spreken of er wordt weer een dubbelzinnig grapje gemaakt.
Ooh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon eerste paar eps van Fringe kijken.
En BSG is baas.
einde bericht
Die filmpjes van "Waarde hoofdredacteur, beste Johan" op de site van VIquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
http://www.hebikietsgemis(...)n-goede-aankoop.html
Johan heeft er wel kijk op, tering.
Over die keeper van PSV die als een zak aardappelen naar de hoek ging een halve uitzending langquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
[..]
Die filmpjes van "Waarde hoofdredacteur, beste Johan" op de site van VI![]()
![]()
In die filmpjes op de VI site beantwoordde hij altijd de vragen van de lezers in zijn eentjequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Over die keeper van PSV die als een zak aardappelen naar de hoek ging een halve uitzending lang![]()
Geweldige tv, later deed hij het ook alleen zonder die irritante Genee.
Hij deed eerst toch ook iets met Genee op de hoofdredactie van VI of was dat al Doordekken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die filmpjes op de VI site beantwoordde hij altijd de vragen van de lezers in zijn eentje.
Dat filmpje dat hij een scheldbrief voorleest
De eerste jaren van Doordekken was altijd op een andere locatie, dus ook in de wc's van v/d Valk en op een random steiger ergens in Nederland.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij deed eerst toch ook iets met Genee op de hoofdredactie van VI of was dat al Doordekken?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
8 afleveringen gezien. Vandaag praktisch niks anders gedaan. Ik had toch geen energie voor wat anders
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste jaren van Doordekken was altijd op een andere locatie, dus ook in de wc's van v/d Valk en op een random steiger ergens in Nederland.
Geen Hard Donk luisteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grappig. Maar Dutch Dirty House kan ook wel zo af en toe.
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotifyquote:
Gelhoofd!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij begon Doordekken zo, toen op locatie en eindigde het ergens in een studio op een leren bank.
Dan moet je betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotify
er is meer dan spotifyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krachtige beargumentatie om mij te weerhouden van Youtube en vol overgave te kiezen voor het almachtige Spotify
Waarom zou ik mijn kostbare ruimte verspillen aan datgene wat ook binnen een seconde online is te vinden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is meer dan spotify
zoals downloaden
Net een soap zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
doe eens in een spoiler waar je nu zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makkelijker playlist makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn kostbare ruimte verspillen aan datgene wat ook binnen een seconde online is te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |