2 maanden voor KPN'ersquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor wie het nog niet weet: deze maand is Sport 1 (en dus Formule 1) gratis te ontvangen bij Ziggo, UPC, CanalDigital en KPN i-TV: http://www.sport1.nl/nieu(...)ratis-op-sport1.html
Zondag om 18.00 is er iig een uitzending volgens hun websitequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
doet veronica nog samenvattingen uitzenden?
Klopt dit nog?quote:Car performance
Full throttle - 73%
Power loss - %
Tyre energy (1-3) - 2
Brake energy (1-3) - 2
Downforce level - High
Gear changes per lap - 54
Fuel use per lap - 2.7kg
Dat is waarschijnlijk als je de eerste x kilometer volledig elektrisch op pre-opgeladen accus rijdt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef Geralt het volgende:
Nee want dan zouden ze onderweg nog 56,6 liter moeten bijtanken om uberhaupt het einde te halen.
F1 is een stuk zuiniger geworden.
Overigens las ik van de week een of ander autoblaadje met een of andere Porsche erin, toevallig met Martini strepen erop, die zou slechts 3l op 100km nodig hebben.
Wtf![]()
![]()
Zo een hybrideding was dat; mooi ding wel, geen idee welk type, maar komop, 3 liter op 100km en dat voor een supercar
Effe offtopic, maar wat doet de P1 dan? Als hypercar hybridequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:51 schreef Geralt het volgende:
Nee want dan zouden ze onderweg nog 56,6 liter moeten bijtanken om uberhaupt het einde te halen.
F1 is een stuk zuiniger geworden.
Overigens las ik van de week een of ander autoblaadje met een of andere Porsche erin, toevallig met Martini strepen erop, die zou slechts 3l op 100km nodig hebben.
Wtf![]()
![]()
Zo een hybrideding was dat; mooi ding wel, geen idee welk type, maar komop, 3 liter op 100km en dat voor een supercar
Die hybride Porsche (de 918?) heeft geen accu's maar dat vliegwiel systeem van Williams, volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk als je de eerste x kilometer volledig elektrisch op pre-opgeladen accus rijdt.
Geen idee, maar die bedoelde ik inderdaad jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die hybride Porsche (de 918?) heeft geen accu's maar dat vliegwiel systeem van Williams, volgens mij.
Oeps. Ik had het Aussie 2013 topic als begin genomen, en dit compleet vergeten te veranderenquote:
1,7 kg per lap ja?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oeps. Ik had het Aussie 2013 topic als begin genomen, en dit compleet vergeten te veranderen![]()
edit: aangepast. Een aantal zaken zijn nog niet bekend ivm met de motoren, of de gegevens zijn nog niet bekend gemaakt door de constructeurs.
Bron: f1fanatic
Dus zullen ze gedurende de race af en toe wat rustiger aan moeten doen om brandstof te sparen. Dus het wordt spannend om te zien wie de zuinigste motor heeftquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
1,7 kg per lap ja?
Dan komen ze op 98,6 kg voor de race alleen, dus zonder opwarmronde en uitloopronde.
Die 2 moeten ze dan doen met 0,7 per lap?
Dat houdt niet veel over dan wel??
Ik heb het nog even nagezocht, maar alleen de race variant (de RSR) gebruikt het vliegwiel. De straatversie is een plug-in hybrid die ook volledig elektrisch kan rijden (met een range van zo'n 30 km).quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, maar die bedoelde ik inderdaad ja
[ afbeelding ]
Mooi ding.
Maargoed, F1, is het al vrijdag?
100 kg is alleen voor de echte race. Ze nemen extra brandstof mee voor de rest. Brandstofgebruik wordt gecontroleerd een flowmeter die direct naar de FIA zendt. Die houdt ook de veel belangrijkere limiet van de 100 kg/uur instantaan verbruik in de gaten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
1,7 kg per lap ja?
Dan komen ze op 98,6 kg voor de race alleen, dus zonder opwarmronde en uitloopronde.
Die 2 moeten ze dan doen met 0,7 per lap?
Dat houdt niet veel over dan wel??
Ik heb het ook nog even nagezochtquote:
Als ze maar 100kg mogen gebruiken per race, waarom is die 100kg per uur er dan? Elke race duurt langer dan een uur, dus dan kom je er toch nooitquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
100 kg is alleen voor de echte race. Ze nemen extra brandstof mee voor de rest. Brandstofgebruik wordt gecontroleerd een flowmeter die direct naar de FIA zendt. Die houdt ook de veel belangrijkere limiet van de 100 kg/uur instantaan verbruik in de gaten.
Zal alleen voor piekmomenten gelden dus die flow.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ze maar 100kg mogen gebruiken per race, waarom is die 100kg per uur er dan? Elke race duurt langer dan een uur, dus dan kom je er toch nooit
Ja dat snap ik, maar waarom is die regel er? Als je de helft van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank leeg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal alleen voor piekmomenten gelden dus die flow.
Geen idee verderquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is die regel er? Als je de helft van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank leeg.
Als je een kwart van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank half leeg en kan je de overige driekwart van de race nog maar op 16kg/u rijden. Nou kan je me veel vertellen, maar niet dat dat de beste strategie is.
Voor het gemak dan even er vanuit gegaan dat een race precies 2 uur duurt.
dus ik snap die regel niet zo goed
Om te voorkomen dat je teveel power met de motor kan genereren, denk ik. Zodat je niet ineens de motor op kan schroeven en dat als power boost kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is die regel er? Als je de helft van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank leeg.
Als je een kwart van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank half leeg en kan je de overige driekwart van de race nog maar op 16kg/u rijden. Nou kan je me veel vertellen, maar niet dat dat de beste strategie is.
Voor het gemak dan even er vanuit gegaan dat een race precies 2 uur duurt.
dus ik snap die regel niet zo goed
Jamaar dan kun je dus in het geval van die limiet als je slechts een kwart van de race op vol toegestaan vermogen draait, de rest nog maar op 16kg/u draaien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je teveel power met de motor kan genereren, denk ik. Zodat je niet ineens de motor op kan schroeven en dat als power boost kan gebruiken.
02:25 zo jij ontbijt vroeg!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
VT2 wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
Wijsneus!quote:
Dat zou mooi zijn, beginnen we meteen met spektakelquote:
Daar hoop ik eigenlijk ook wel op, en in Melbourne hoort het eigenlijk ook gewoon droog te zijn. Mooi dat eind van de zomer sfeertje daarquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
Het heeft ook godmiljaar lang zat geduurd die winterstop! Me dunkt!!quote:
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef JohnB52 het volgende:
VT1 - vrijdag 14 maart, 02:25
VT2 - vrijdag 14 maart, 07:00
Ik slaap op de bank vannacht denk ik :-)
Nee, was de afgelopen jaren ook niet. Kwalificatie is met (bijna) lege tank en voor de race aanvullen tot 100 kg, waar ze het de hele race mee moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Dan staat t verkeerd in de OPquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Ah, dat komt in Maleisië of Bahrein wel, daar is het meestal toch pokkewarm.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
heb rechtstreeks van de sport1 website ctrl-v/ctrl-c gedaan gisteren. Dan stond 't daar dus ook verkeerd. Niet de eerste keer dat hun programmering niet klopt hoor.....quote:
vrouwen moet je niet naar luisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef twiFight het volgende:
Zijn er overigens nog mensen wiens partner hun voor gek verklaren dat ze half in de nacht op staan hiervoor?
Ik hoor geen Olavquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:44 schreef Kickstart het volgende:
Nog even en het feest gaat weer beginnen, het leven heeft weer zin!
Zal een interessant seizoen worden met bekende coureurs rijdend bij andere teams,
Weer een Sport1 Abbo genomen dit jaar, (eerste kwartaal is een koopje)
We zullen wel veel nieuwtjes horen van Olav neem ik aan tijdens de Vrije trainingen
Let's Race
Ok tnx.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef JohnB52 het volgende:
Mogguh
Olav alleen tijdens de Q en de race
beetje 10.000 t geluid ipv 18quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:45 schreef MartiniNL het volgende:
Mee te vallen? Klinkt behoorlijk gay imo
klopt, die meiden kreunen harder dan in slaapkamerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:53 schreef twiFight het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden hoor, dat gemekker op de neuzen en het geluid. Bij voetbal zanikt men toch ook niet dat de spelers lelijk zijn en bij tennis toch ook niet dat een tennisster niet luid genoeg kreunt :/
Die rijden nog steeds met V8 motoren. (V8 supercars) Die rijden ook een race dit weekend in Melbourne.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:55 schreef THEFXR het volgende:
poeh, ik krijg flashback naar een aussie commodore race met dat geluid
Het onboard kanaal staat bij mij het formule 1 logo. Pits kanaal werkt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Als je gratis Sport1 kijkt: niet.
Alleen select
Dat snap ik. Er is alleen maar het F1-logo in beeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Als je gratis Sport1 kijkt: niet.
Alleen select
Bij Delta kan je alleen het select en selectHD kanaal kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:10 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Het onboard kanaal staat bij mij het formule 1 logo. Pits kanaal werkt wel.
Kijk het online via Sport 1 Go.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij Delta kan je alleen het select en selectHD kanaal kijken.
Dat zegt hij al een jaar.quote:
Ben ik blij dat ik dat niet aan heb hoeven horen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Kijk het online via Sport 1 Go.
[..]
Dat zegt hij al een jaar.
Is een voordeel zal Lotus zeggen. Dan hebben ze meer tijd om de auto perfect te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef JohnB52 het volgende:
Lotus nog geen meter gereden, evenals Vettel.
En Massa of heb ik die gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef JohnB52 het volgende:
Lotus nog geen meter gereden, evenals Vettel.
Weet ik niet. Maar je kan ook zeggen dat de 3 met de meeste starts bovenaan staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:44 schreef JohnB52 het volgende:
De 3 oudste van de grid staan bovenaan :-)
Of is Raikkonen ouder?
Ik zag het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:51 schreef JohnB52 het volgende:
Brak wat af bij de ophanging links voor lijkt het
Als de auto uitvalt gaat dat automatisch aan zodat als je onderweg stil komt te staan heb je wat te eten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:54 schreef darkshadow16 het volgende:
Heeft Lotus een barbecue ingebouwd ofzo dat dat ding elke keer zo rookt
Wat is dat voor een plaatje?quote:
Rolex is ermee bezig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:10 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er ook heel even voor ik ga werken.
En ik erger me groen en geel (en paars) aan die #%$% live timing.
Weet iemand of dat zo blijft? Of komen de sectortijden tijdens kwali en race weer gewoon tevoorschijn? Zo vind ik het knap je-weet-wel
quote:
twitter:f1fanaticlive twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 07:58:07"Something strange on the braking," Grosjean reported after his spin. #F1 reageer retweet
Raikkonen ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Valt tegen inderdaad en daarbij komt dat het turbogeluid erg overheersend aanwezig is. Ik heb dan ook maar wat geklooid met de versterker zodat ik die irritante hoge tonen niet meer zo aanwezig hoor.
Overigens willen de rijders van Force India zich een beetje te veel bewijzen. Beide remden op het gras, Perez kon 'm nog net houden maar de spin van Hulkenberg oogt erg klungelig.
Ik dacht dat zo'n camera die rond kan draaien verplicht was dit jaar, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:28 schreef wimderon het volgende:
De verplichte camera is mooi weggewerkt door Red Bull:
Jammer, toch een belangrijke dimensie minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een drama met de motoren. Het klinkt niet het zijn opgevoerde stofzuigers zo klinkt het. Ik ben ook niet te spreken over de toeren motoren in de formule1 moet janken en niet zo. De formule1 is op deze manier naar klote geholpen door de heren van de FIA en Ecclestone. Omdat hun nodig vonden om de formule1 milieu vriendelijk te maken. Bedankt heren
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand een Caterham op de baan gezien?
Daardoor mn manager totaal overhoop moeten gooien want die zie ik niet eens de qually halen.
RB zit er qua speed toch wel bij, wat ik wel een beetje verwachtte.
Deze motoren hebben een max. koppel bij ongeveer 11K a 12K toeren, Helemaal vol in de toeren gaan is dus om meerdere redenen niet verstandig (brandstof besparen, levensduur, minder koppel bij hoge toeren, etc).quote:
Zo'n slechte zet van Giedo (nu goed Meike?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:14 schreef Funzel het volgende:
alle topteams lijken nog vooraan te zitten behalve Lotus. Daarvoor Williams in de plek. Caterham ook wel erg treurig hoor.
quote:Lotus F1 Team ✔ @Lotus_F1Team
Cool oversteer simulation completed
quote:Lotus F1 Team @Lotus_F1Team
Pretty gravel
Nou ja ze moeten iets om de prestaties te relativerenquote:Lotus F1 Team @Lotus_F1Team
@ScottyNewitt Defo don't eat yellow gravel. Good call.
twitter:tgruener twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 11:13:28Lotus & Caterham already had to replace first limited power unit elements - batteries & control units. AMuS story: http://t.co/foEg9ITxEn reageer retweet
En dit is wat Google translate er van maakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:tgruener twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 11:13:28Lotus & Caterham already had to replace first limited power unit elements - batteries & control units. AMuS story: http://t.co/foEg9ITxEn reageer retweet
quote:Zorgen bij Lotus en Caterham
Drive quotum krimpt al
Caterham en Lotus moet spoedig defecten in de beperkte aandrijfelementen betreuren na de eerste dag van de praktijk in Australië . De onfortuinlijke piloot heißten Pastor Maldonado en Marcus Ericsson . Voor de monteurs , betekent dit een nachtdienst .
De regels zijn streng . Iedere bestuurder heeft een seizoen vijf eenheden van de aandrijving . En bestaat uit zes onderdelen : motor turbocompressor , de elektrische machines MGU en MGU K - H , batterij en besturingseenheid .
De elektronicamodule is niet langer een black box , maar het bestaat uit maximaal acht besturingskasten die verdeeld zijn over de auto . Ook hier geldt . Uit elk van deze acht elementen , zijn er slechts vijf pakketten in een seizoen . Gebruikers die het maximale aantal overschrijdt , moet terugkeren naar gelang van de ernst van de overtreding tussen de vijf en tien grid posities .
Lotus en Caterham vervang de batterijen en regelapparatuur
Dit seizoen is net een dag oud , en Lotus en Caterham hebben reeds de tweede set accu en besturing bereikt. In de auto van Pastor Maldonado en Marcus Ericssson had de batterijen worden vervangen . In Caterham Ericsson was een van de acht controle-eenheden ook te wijten , in Maldonado twee . De basis defect was gevestigd in de kabelboom .
Op beide teams is te veel werk 's nachts . Waarnemers schatten dat Caterham en Lotus zal breken in de nacht van vrijdag op zaterdag voor de eerste keer de avondklok . Het begint om 5 uur in de ochtend en hoort bij 11 uur in de ochtend op . Elk team heeft slechts zes van de Joker in het jaar .
Engine swap in Kobayashi , transmissie pech met Grosjean
De teamgenoten van Ericsson en Maldonado hadden geluk , al kwam ze nauwelijks te rijden . Wanneer Kamui Kobayashi een benzine lek werd ontdekt in de tijd. De motor swap was als bij Hamilton plaats vóór de eerste training , dus telt niet. Romain Grosjean keek vanwege een defecte versnellingsbak in de ochtendsessie . In de namiddag , de Fransman sputterde uit twaalf ronden voordat hij zonk zijn Lotus in het grind .
quote:12:36 – Formula 1 tyre supplier Pirelli says that there is a two second gap per lap between the option and prime tyres at this weekend's Australian Grand Prix.
Pirelli has nominated the yellow-banded Soft tyres and the white-banded Medium tyres as the option and prime compounds this weekend and say that the opening two practice sessions showed no blistering or graining on the tyres.
"From what we can see so far, we were satisfied with both the performance and degradation of the Medium and Soft compounds, both of which are completely new this year," said Pirelli Motorsport Director Paul Hembery.
"The degradation on the medium tyre is very low, with degradation on the soft slightly higher. We’ve seen no blistering or graining at all today and also fewer marbles, so up to now we have met our objectives.
"The new tyre regulations seem to have worked well so far, with the fans able to see more of the cars out on track, which was exactly the intention."
Welk kanaal bij UPC?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor wie het nog niet weet: deze maand is Sport 1 (en dus Formule 1) gratis te ontvangen bij Ziggo, UPC, CanalDigital en KPN i-TV: http://www.sport1.nl/nieu(...)ratis-op-sport1.html
Sport1 zelf voor Ziggo, zal daar wel ook zo zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Welk kanaal bij UPC?
"De zender van de maand"?
Kan het niet uit artikel uithalen.
Ik ga zoeken, straks. Heb het minst uitgebreide tv-pakket in elk geval. Dus ik hoop dat het er voor mij ook bij zitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport1 zelf voor Ziggo, zal daar wel ook zo zijn.
Inderdaad dat is voor mij ook de reden geweest om Sport1 aan te schaffen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat Olav er weer is.
http://video.sport1.nl/ma(...)ast-van-straaljagers
Sport1 zit op 210quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Welk kanaal bij UPC?
"De zender van de maand"?
Kan het niet uit artikel uithalen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben de herhaling van vt1 aan het zien op TV, zegt de vrouw ineens: " waarom klinken die wagens ineens als dat brommertje wat hier elke avond langskomt"
Thnx.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef TheRipper het volgende:
@Sally: Zender van de maand bij UPC is kanaal 14.
Oeh, en daar zit Sport1 HDquote:
Is er iets gebeurt met viponlinesports ofzo? Geen goede kwaliteit meer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, Giedo Ven Deguard was co-commentator bij Sky gedurende VT2zijn Engels
![]()
Hier trouwens te bekijken
veel streaming sites geven de stream-links pas 45min op voorhand pas vrij. En Vipbox had helemaal geen motorsport-links staan deze middag.....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt met viponlinesports ofzo? Geen goede kwaliteit meer?
Google Chrome kon de site (.eu) niet eens laden, ook niet na tig refreshes, dus ik denk dat die weg is afgesloten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
veel streaming sites geven de stream-links pas 45min op voorhand pas vrij. En Vipbox had helemaal geen motorsport-links staan deze middag.....
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat Olav er weer is.
http://video.sport1.nl/ma(...)ast-van-straaljagers
Maar nu hoor ik geen Olav Mol, op Sport1?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:15 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Inderdaad dat is voor mij ook de reden geweest om Sport1 aan te schaffen.
Hij schijnt de vrije trainingen niet te doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Maar nu hoor ik geen Olav Mol, op Sport1?
dat is al 20 jaar zo, dat weet je tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom moet die race op zo'n kuttijd beginnen? Ik ga er op zondag echt niet om kwart voor 7 uit.
Hoe laat begonnen de races in Adelaidequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is al 20 jaar zo, dat weet je toch
Uur of 5 's nachts volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe laat begonnen de races in Adelaide
Australië, tijdzones, ergo: waarom is de wereld rond?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom moet die race op zo'n kuttijd beginnen? Ik ga er op zondag echt niet om kwart voor 7 uit.
fout... in het begin begon de race om 4uur. Dat was eigenlijk nog beter. Dan kon je na het stappen gelijk kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is al 20 jaar zo, dat weet je toch
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef WEST het volgende:
[..]
fout... in het begin begon de race om 4uur. Dat was eigenlijk nog beter. Dan kon je na het stappen gelijk kijken.
de gp van australië begon in 1996 om 4uur snachtsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1
Toen reden ze niet in Australië.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1
toen hadden we nog geen zomer/wintertijdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef WEST het volgende:
[..]
de gp van australië begon in 1996 om 4uur snachts
Echt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen hadden we nog geen zomer/wintertijd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Australië, tijdzones, ergo: waarom is de wereld rond?
Ja sorry hoor, maar de F1 gaat de hele wereld rond.quote:
Lucky you ;-)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
(42" van m'n vriend 'te leen'. En in HD is dat best tofff)
Ach, troost je...over 2 maanden vraagt jouw Australische tegenhanger iets soortgelijks over GP Spanjequote:
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het ook was: geen Olav.
Was dit dan Van Dam? Nee toch?
* Sally heeft nooit Sport1-verslagen gezien, hooguit een keertje een hier geplaatst filmpje van de Sport1-site met commentaar van Van Dam.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Net gekeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat Olav er weer is.
http://video.sport1.nl/ma(...)ast-van-straaljagers
Het is niet meer de jonge god die het ooit was inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gekeken.
Hij wordt (ook) oud![]()
![]()
Wel grappig, trouwensVloeken, Olav?!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef Sally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had met het commentaar dat bij de uitzending van VT2 op Sport1 zat, nog liever de Sky-stream had gehad.
Maar streamen kon niet meer, want het was niet meer live, maar ik had echt bijna geen reet aan het commentaar.Was inderdaad Van Dam. Hij doet de vrije trainingen, dus we zijn nog niet helemaal van hem af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het ook was: geen Olav.
Was dit dan Van Dam? Nee toch?
* Sally heeft nooit Sport1-verslagen gezien, hooguit een keertje een hier geplaatst filmpje van de Sport1-site met commentaar van Van Dam.![]()
Oef!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet meer de jonge god die het ooit was inderdaad.
[ afbeelding ]
Oh dear.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad Van Dam. Hij doet de vrije trainingen, dus we zijn nog niet helemaal van hem af.
De kwalificatie en de race is voor Olav Mol. En de vrije trainingen zijn over het algemeen niet het spannendste van een F1 weekend. Voor zover ik weet heeft Sport1 nog steeds de optie om het commentaar uit te zetten. Gewoon even de soundtrack veranderen en klaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dear.
Ik zag lang niet al het beeld (vanuit de keuken), dus ik kan 'm (nog) niet betichten van het missen van cruciale dingen, of het fout hebben van iets. Zoals hier vorig jaar volop geklaagd werd.
Maar dit vond ik wel een droogkloterig verhaal. Zelfs Canvas kon het beter (die waren nog mat in intonatie maar wisten met z'n 2'en ieder achtergrondfeitje juist te vermelden).
Dan wordt het gewoon streamen en BBC samenvattingen kijken. RTL DE is hier niet in het pakket, dus daar kan ik niet op terugvallen.
www.wiziwig.tv is een goede site voor streaming te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dear.
Ik zag lang niet al het beeld (vanuit de keuken), dus ik kan 'm (nog) niet betichten van het missen van cruciale dingen, of het fout hebben van iets. Zoals hier vorig jaar volop geklaagd werd.
Maar dit vond ik wel een droogkloterig verhaal. Zelfs Canvas kon het beter (die waren nog mat in intonatie maar wisten met z'n 2'en ieder achtergrondfeitje juist te vermelden).
Dan wordt het gewoon streamen en BBC samenvattingen kijken. RTL DE is hier niet in het pakket, dus daar kan ik niet op terugvallen.
Ik probeer het een volgende keer uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De kwalificatie en de race is voor Olav Mol. En de vrije trainingen zijn over het algemeen niet het spannendste van een F1 weekend. Voor zover ik weet heeft Sport1 nog steeds de optie om het commentaar uit te zetten. Gewoon even de soundtrack veranderen en klaar.
Heb al een site (en weer m'n verdwenen bookmarks aangevuld), en die je noemt staat in de OPquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
www.wiziwig.tv is een goede site voor streaming te vinden
Ik ga dit jaar naar mijn eerste F1 race, na 2x A1GP gebrom te hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een Formule 1-wagen met een V10 en V8 klonk alsof er een hele kudde gillende schreeuwende racewagens aankwam. Deze V6 Turbo's klinken als een eenzaam boos astmatisch everzwijn met een mini-straalmotor op zijn rug getapet.
Toch eeuwig zonde dat ik vorig jaar niet naar een race heb kunnen gaan.
Voor mij hetzelfde, al heb ik maar 1x A1GP gezien. Spa wordt het waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar mijn eerste F1 race, na 2x A1GP gebrom te hebben meegemaakt
Dat bedoel ik ook, muts.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je de vraag stelt 'waarom is het om 7 uur 's ochtends?' dan komt dat doordat ze in Melbourne, Australië nu eenmaal om 17:00 uur beginnen
Bel de FIA ff, mss dat ze het speciaal voor jou willen veranderen. Kan nog net vóór morgen 7:00 uurquote:
Nog studie over aan het eind van stufi en ik was bovendien op stage in Duitsland tijdens de GP van Spa. Ik had graag gewild maar het ging gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
@ die twee hierboven die nog nooit live geweest zijn en dit jaar wel gaan: waarom zijn jullie afgelopen jaar niet geweest? Spa is voor iedereen in Nederland redelijk dichtbij en als je alleen de zaterdag gaat valt de prijs ook reuze mee voor een mooie dag
Jullie wisten toch dat er dit jaar de V6-en kwamen? Waarom dan gewacht ipv de V8's nog ff meepakken?
Dat was mijn vraag
Ze moeten gewoon terug naar hoe het vroeger was. Dat je je wekker kon zetten. Of wat langer in de kroeg blijven hangen en aansluitend F1 kijken. Gouden tijden waren datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:16 schreef WEST het volgende:
Australië moet gewoon een avond race worden. Gewoon 22:00 lokale tijd beginnen. Dan is het hier 12u.
Duitse GP ook niet mee kunnen pakken dan? Als je dan toch in Duitsland zit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nog studie over aan het eind van stufi en ik was bovendien op stage in Duitsland tijdens de GP van Spa. Ik had graag gewild maar het ging gewoon niet.
In juli was ik nog niet in Duitsland en al was ik er wel dan had dat het budgetprobleem niet oplostquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Duitse GP ook niet mee kunnen pakken dan? Als je dan toch in Duitsland zit?
Gewoon om 11 uur s' morgens de kwali en race, 1 uur s' nachts hier. Is ook gunstig voor de Aziatische, Noord-, Midden en Zuid-Amerikaanse markt. Je hebt er eigenlijk vooral de Europeanen mee dat je om 17 uur lokale tijd begint, maar wij staan wel weer vroeg op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:16 schreef WEST het volgende:
Australië moet gewoon een avond race worden. Gewoon 22:00 lokale tijd beginnen. Dan is het hier 12u.
En dat komt dus nooit meer terug. Want het moet allemaal eco en milieu en allesquote:
iddquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat komt dus nooit meer terug. Want het moet allemaal eco en milieu en alles
GODVERDOMME!
En dan waren de V8's al behelpen. Het wordt er allemaal niet beter op. Die goeie ouwe tijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar in deze gaat die vlieger dus gewoon keihard op. Ik word oud volgens mij
Zelfs bij mij is dat het geval, en ik ben ook niet bepaald de oudste hierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat komt dus nooit meer terug. Want het moet allemaal eco en milieu en alles
GODVERDOMME!
En dan waren de V8's al behelpen. Het wordt er allemaal niet beter op. Die goeie ouwe tijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar in deze gaat die vlieger dus gewoon keihard op. Ik word oud volgens mij
Of ga je niet met je tijd mee?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat komt dus nooit meer terug. Want het moet allemaal eco en milieu en alles
GODVERDOMME!
En dan waren de V8's al behelpen. Het wordt er allemaal niet beter op. Die goeie ouwe tijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar in deze gaat die vlieger dus gewoon keihard op. Ik word oud volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Of ga je niet met je tijd mee?
Voor je boos wordt:De tering; staat dat nog altijd in je sig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow en ik was je even vergeten in mn voorgaande post.
Zie je sig, zie je sig en alles
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
En bedankt, he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:18 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme jongens (en Meike26 (die volgens mij al lang geen 26 meer is)),
Dat wens ik alle meisjes en jongetjes die hier meeposten en meelezen.quote:Veel plezier alvast allemaal morgen met de Q
ZIE JE SIG ZIE JE SIG ZEG IK TOCH!!!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En bedankt, he.
Ik zal je maar eens uit m'n sig verwijderen. Potver. Miljaar.
[..]
Dat wens ik alle meisjes en jongetjes die hier meeposten en meelezen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
De tering; staat dat nog altijd in je sig?
Ow en ik was je even vergeten in mn voorgaande post.
Zie je sig, zie je sig en alles
Lof' joe toe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
ZIE JE SIG ZIE JE SIG ZEG IK TOCH!!!!!!
Die auto heeft zelfs met die gegroefde banden 10x meer grip dan de auto's nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Onboard klinkt al wat beter trouwens. Kan nog wel wat meer toeren gebruken.
Edit:![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 06:43 schreef Jigzoz het volgende:
Zo! We gaan weer beginnen! Zin in!
Kwalificatie, eens kijken hoeveel auto's er stuk gaan.
Nee, RTL hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 06:52 schreef dl3b het volgende:
Kijkt iemand op sport1?
Olaf ziet er niet goed uit, is tie ziek..
Viel me gisteren al op in dat filmpje met die straaljagers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 06:52 schreef dl3b het volgende:
Kijkt iemand op sport1?
Olaf ziet er niet goed uit, is tie ziek..
Ander werk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:24 schreef Geralt het volgende:
Dit jaar ga ik zeker weer naar Spa. Eigenlijk wil ik ook naar Monza, maar dat weet ik nog niet.
Wel tof dat ik nu elke GP live kan kijken na bijna 4 jaar een hoop niet live ivm ploegenwerk
Bier en nootjesquote:
Zelfde baas, ander werk, ploegentoeslag doorbetaald, meer verlofdagen en dagdienst.quote:
Je wordt oud! Vosssquote:Op zaterdag 15 maart 2014 06:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier en nootjes
=edit=
Dat is toch echt te vroeg
Wilde net zeggen, ik hoor niemand?quote:
Ik ook nietquote:
En Croftyquote:
Als je goed geluid wilt, ga naar de MotoGP in Assen.quote:
Zo klonken de motoren ook als ze met pech naar de pits reden vroeger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:06 schreef dl3b het volgende:
[..]
Echt ruk, hele snelheidbeleving is weg.
Monsterjam in Gelredome is ook wel dik geluidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je goed geluid wilt, ga naar de MotoGP in Assen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |