fout... in het begin begon de race om 4uur. Dat was eigenlijk nog beter. Dan kon je na het stappen gelijk kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is al 20 jaar zo, dat weet je toch
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef WEST het volgende:
[..]
fout... in het begin begon de race om 4uur. Dat was eigenlijk nog beter. Dan kon je na het stappen gelijk kijken.
de gp van australië begon in 1996 om 4uur snachtsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1
Toen reden ze niet in Australië.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fout, 20 jaar geleden was niet het begin van de F1
toen hadden we nog geen zomer/wintertijdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef WEST het volgende:
[..]
de gp van australië begon in 1996 om 4uur snachts
Echt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen hadden we nog geen zomer/wintertijd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Australië, tijdzones, ergo: waarom is de wereld rond?
Ja sorry hoor, maar de F1 gaat de hele wereld rond.quote:
Lucky you ;-)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
(42" van m'n vriend 'te leen'. En in HD is dat best tofff)
Ach, troost je...over 2 maanden vraagt jouw Australische tegenhanger iets soortgelijks over GP Spanjequote:
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het ook was: geen Olav.
Was dit dan Van Dam? Nee toch?
* Sally heeft nooit Sport1-verslagen gezien, hooguit een keertje een hier geplaatst filmpje van de Sport1-site met commentaar van Van Dam.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Net gekeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat Olav er weer is.
http://video.sport1.nl/ma(...)ast-van-straaljagers
Het is niet meer de jonge god die het ooit was inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Net gekeken.
Hij wordt (ook) oud![]()
![]()
Wel grappig, trouwensVloeken, Olav?!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef Sally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had met het commentaar dat bij de uitzending van VT2 op Sport1 zat, nog liever de Sky-stream had gehad.
Maar streamen kon niet meer, want het was niet meer live, maar ik had echt bijna geen reet aan het commentaar.Was inderdaad Van Dam. Hij doet de vrije trainingen, dus we zijn nog niet helemaal van hem af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het ook was: geen Olav.
Was dit dan Van Dam? Nee toch?
* Sally heeft nooit Sport1-verslagen gezien, hooguit een keertje een hier geplaatst filmpje van de Sport1-site met commentaar van Van Dam.![]()
Oef!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet meer de jonge god die het ooit was inderdaad.
[ afbeelding ]
Oh dear.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad Van Dam. Hij doet de vrije trainingen, dus we zijn nog niet helemaal van hem af.
De kwalificatie en de race is voor Olav Mol. En de vrije trainingen zijn over het algemeen niet het spannendste van een F1 weekend. Voor zover ik weet heeft Sport1 nog steeds de optie om het commentaar uit te zetten. Gewoon even de soundtrack veranderen en klaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dear.
Ik zag lang niet al het beeld (vanuit de keuken), dus ik kan 'm (nog) niet betichten van het missen van cruciale dingen, of het fout hebben van iets. Zoals hier vorig jaar volop geklaagd werd.
Maar dit vond ik wel een droogkloterig verhaal. Zelfs Canvas kon het beter (die waren nog mat in intonatie maar wisten met z'n 2'en ieder achtergrondfeitje juist te vermelden).
Dan wordt het gewoon streamen en BBC samenvattingen kijken. RTL DE is hier niet in het pakket, dus daar kan ik niet op terugvallen.
www.wiziwig.tv is een goede site voor streaming te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dear.
Ik zag lang niet al het beeld (vanuit de keuken), dus ik kan 'm (nog) niet betichten van het missen van cruciale dingen, of het fout hebben van iets. Zoals hier vorig jaar volop geklaagd werd.
Maar dit vond ik wel een droogkloterig verhaal. Zelfs Canvas kon het beter (die waren nog mat in intonatie maar wisten met z'n 2'en ieder achtergrondfeitje juist te vermelden).
Dan wordt het gewoon streamen en BBC samenvattingen kijken. RTL DE is hier niet in het pakket, dus daar kan ik niet op terugvallen.
Ik probeer het een volgende keer uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De kwalificatie en de race is voor Olav Mol. En de vrije trainingen zijn over het algemeen niet het spannendste van een F1 weekend. Voor zover ik weet heeft Sport1 nog steeds de optie om het commentaar uit te zetten. Gewoon even de soundtrack veranderen en klaar.
Heb al een site (en weer m'n verdwenen bookmarks aangevuld), en die je noemt staat in de OPquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
www.wiziwig.tv is een goede site voor streaming te vinden
Ik ga dit jaar naar mijn eerste F1 race, na 2x A1GP gebrom te hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een Formule 1-wagen met een V10 en V8 klonk alsof er een hele kudde gillende schreeuwende racewagens aankwam. Deze V6 Turbo's klinken als een eenzaam boos astmatisch everzwijn met een mini-straalmotor op zijn rug getapet.
Toch eeuwig zonde dat ik vorig jaar niet naar een race heb kunnen gaan.
Voor mij hetzelfde, al heb ik maar 1x A1GP gezien. Spa wordt het waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar mijn eerste F1 race, na 2x A1GP gebrom te hebben meegemaakt
Dat bedoel ik ook, muts.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je de vraag stelt 'waarom is het om 7 uur 's ochtends?' dan komt dat doordat ze in Melbourne, Australië nu eenmaal om 17:00 uur beginnen
Bel de FIA ff, mss dat ze het speciaal voor jou willen veranderen. Kan nog net vóór morgen 7:00 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |