02:25 zo jij ontbijt vroeg!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
VT2 wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
Wijsneus!quote:
Dat zou mooi zijn, beginnen we meteen met spektakelquote:
Daar hoop ik eigenlijk ook wel op, en in Melbourne hoort het eigenlijk ook gewoon droog te zijn. Mooi dat eind van de zomer sfeertje daarquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
Het heeft ook godmiljaar lang zat geduurd die winterstop! Me dunkt!!quote:
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef JohnB52 het volgende:
VT1 - vrijdag 14 maart, 02:25
VT2 - vrijdag 14 maart, 07:00
Ik slaap op de bank vannacht denk ik :-)
Nee, was de afgelopen jaren ook niet. Kwalificatie is met (bijna) lege tank en voor de race aanvullen tot 100 kg, waar ze het de hele race mee moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Dan staat t verkeerd in de OPquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Ah, dat komt in Maleisië of Bahrein wel, daar is het meestal toch pokkewarm.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
heb rechtstreeks van de sport1 website ctrl-v/ctrl-c gedaan gisteren. Dan stond 't daar dus ook verkeerd. Niet de eerste keer dat hun programmering niet klopt hoor.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |