Het heeft ook godmiljaar lang zat geduurd die winterstop! Me dunkt!!quote:
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:06 schreef JohnB52 het volgende:
VT1 - vrijdag 14 maart, 02:25
VT2 - vrijdag 14 maart, 07:00
Ik slaap op de bank vannacht denk ik :-)
Nee, was de afgelopen jaren ook niet. Kwalificatie is met (bijna) lege tank en voor de race aanvullen tot 100 kg, waar ze het de hele race mee moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Dan staat t verkeerd in de OPquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
Hoe zit dat met de kwalificatie, volle tank of niet?
[..]
VT2 is om 6:25, zie Sport1 tv-gids.
Ah, dat komt in Maleisië of Bahrein wel, daar is het meestal toch pokkewarm.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
heb rechtstreeks van de sport1 website ctrl-v/ctrl-c gedaan gisteren. Dan stond 't daar dus ook verkeerd. Niet de eerste keer dat hun programmering niet klopt hoor.....quote:
vrouwen moet je niet naar luisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:11 schreef twiFight het volgende:
Zijn er overigens nog mensen wiens partner hun voor gek verklaren dat ze half in de nacht op staan hiervoor?
Ik hoor geen Olavquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:44 schreef Kickstart het volgende:
Nog even en het feest gaat weer beginnen, het leven heeft weer zin!
Zal een interessant seizoen worden met bekende coureurs rijdend bij andere teams,
Weer een Sport1 Abbo genomen dit jaar, (eerste kwartaal is een koopje)
We zullen wel veel nieuwtjes horen van Olav neem ik aan tijdens de Vrije trainingen
Let's Race
Ok tnx.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:30 schreef JohnB52 het volgende:
Mogguh
Olav alleen tijdens de Q en de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |