Wat is dat voor een plaatje?quote:
Rolex is ermee bezig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:10 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er ook heel even voor ik ga werken.
En ik erger me groen en geel (en paars) aan die #%$% live timing.
Weet iemand of dat zo blijft? Of komen de sectortijden tijdens kwali en race weer gewoon tevoorschijn? Zo vind ik het knap je-weet-wel
quote:
twitter:f1fanaticlive twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 07:58:07"Something strange on the braking," Grosjean reported after his spin. #F1 reageer retweet
Raikkonen ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Valt tegen inderdaad en daarbij komt dat het turbogeluid erg overheersend aanwezig is. Ik heb dan ook maar wat geklooid met de versterker zodat ik die irritante hoge tonen niet meer zo aanwezig hoor.
Overigens willen de rijders van Force India zich een beetje te veel bewijzen. Beide remden op het gras, Perez kon 'm nog net houden maar de spin van Hulkenberg oogt erg klungelig.
Ik dacht dat zo'n camera die rond kan draaien verplicht was dit jaar, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:28 schreef wimderon het volgende:
De verplichte camera is mooi weggewerkt door Red Bull:
Jammer, toch een belangrijke dimensie minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een drama met de motoren. Het klinkt niet het zijn opgevoerde stofzuigers zo klinkt het. Ik ben ook niet te spreken over de toeren motoren in de formule1 moet janken en niet zo. De formule1 is op deze manier naar klote geholpen door de heren van de FIA en Ecclestone. Omdat hun nodig vonden om de formule1 milieu vriendelijk te maken. Bedankt heren
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand een Caterham op de baan gezien?
Daardoor mn manager totaal overhoop moeten gooien want die zie ik niet eens de qually halen.
RB zit er qua speed toch wel bij, wat ik wel een beetje verwachtte.
Deze motoren hebben een max. koppel bij ongeveer 11K a 12K toeren, Helemaal vol in de toeren gaan is dus om meerdere redenen niet verstandig (brandstof besparen, levensduur, minder koppel bij hoge toeren, etc).quote:
Zo'n slechte zet van Giedo (nu goed Meike?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:14 schreef Funzel het volgende:
alle topteams lijken nog vooraan te zitten behalve Lotus. Daarvoor Williams in de plek. Caterham ook wel erg treurig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |