klopt, die meiden kreunen harder dan in slaapkamerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:53 schreef twiFight het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden hoor, dat gemekker op de neuzen en het geluid. Bij voetbal zanikt men toch ook niet dat de spelers lelijk zijn en bij tennis toch ook niet dat een tennisster niet luid genoeg kreunt :/
Die rijden nog steeds met V8 motoren. (V8 supercars) Die rijden ook een race dit weekend in Melbourne.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:55 schreef THEFXR het volgende:
poeh, ik krijg flashback naar een aussie commodore race met dat geluid
Het onboard kanaal staat bij mij het formule 1 logo. Pits kanaal werkt wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Als je gratis Sport1 kijkt: niet.
Alleen select
Dat snap ik. Er is alleen maar het F1-logo in beeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:08 schreef JohnB52 het volgende:
Als je gratis Sport1 kijkt: niet.
Alleen select
Bij Delta kan je alleen het select en selectHD kanaal kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:10 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Het onboard kanaal staat bij mij het formule 1 logo. Pits kanaal werkt wel.
Kijk het online via Sport 1 Go.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij Delta kan je alleen het select en selectHD kanaal kijken.
Dat zegt hij al een jaar.quote:
Ben ik blij dat ik dat niet aan heb hoeven horen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Kijk het online via Sport 1 Go.
[..]
Dat zegt hij al een jaar.
Is een voordeel zal Lotus zeggen. Dan hebben ze meer tijd om de auto perfect te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef JohnB52 het volgende:
Lotus nog geen meter gereden, evenals Vettel.
En Massa of heb ik die gemist.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:16 schreef JohnB52 het volgende:
Lotus nog geen meter gereden, evenals Vettel.
Weet ik niet. Maar je kan ook zeggen dat de 3 met de meeste starts bovenaan staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:44 schreef JohnB52 het volgende:
De 3 oudste van de grid staan bovenaan :-)
Of is Raikkonen ouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |