quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze had andere manieren om haar vochtpercentage op niveau te houden.
Tyron is het niet met jou eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Wat een pulp zeg.
Teen Wolf? Reallyquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Tyron is het niet met jou eens.
The originalsTVD
Teen Wolf
Ja echt, ik vond seizoen 1 echt spannend. Maar toen niet meer gekekenquote:
donequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Tyron gooi er eens een lekkere brunette in. Of een Damon
ik dacht eerst ook vanquote:
ggmmquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:26 schreef GGMM het volgende:
Tyron
Jammer dat Nicki uit de OP is gehaald.
Ik hoef geen zwanger tokkiewijf te zien, maar Scarlett? Dat welquote:
Weet niet man ben de fase van series over tieners die gebeten worden door weerwolven wel ontgroeit ondertussen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook van![]()
ook nog eens mtv![]()
en de hoofdpersonage is ook redelijk dom, maar de personages om hem heen zijn wel interessant
supernatural 6 seizoenen gekeken, begon een beetje te vervelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man ben de fase van series over tieners die gebeten worden door weerwolven wel ontgroeit ondertussen.
Kijk dan Supernatural.
Gewoon in een koekenpan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo een ei bakken, rond 12 uur. Ik ben er alleen nog niet uit hoe
Pan op het vuur, boter erin, boter laten smelten, ei erin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ik bedoel, hoe ik mijn ei wilquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pan op het vuur, boter erin, boter laten smelten, ei erin.
Zo moeilijk was dat niet
eriksen heeft concurrentie van dylan o'brienquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Omelet du fromagequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Bevrucht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel, hoe ik mijn ei wil
Tyron plaatje van Elan in OP graag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
eriksen heeft concurrentie van dylan o'brien
En dat vertel jij mij, omdat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
eriksen heeft concurrentie van dylan o'brien
past er totaal niet bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tyron plaatje van Elan in OP graag.
omdat onze kwartet dus eenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat vertel jij mij, omdat?
2e plaatje van scarlett in de op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat onze kwartet dus een
ja
hoe noem je dat met vijf mensen?
wordt
neequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2e plaatje van scarlett in de op.
Beetje jong, maar ok hier kan ik wel wat meequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat onze kwartet dus een
ja
hoe noem je dat met vijf mensen?
wordt
Jawel.quote:
plaatje doodquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje jong, maar ok hier kan ik wel wat mee
[ afbeelding ]
Zo, da's toch minder dan ik had gedachtquote:
Ja, maar m'n mening is m'n mening. Je bent nou eenmaal niet zo slim.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
En dan vraag jij je af waarom ik je niet lief vind
Je mag hem wel naar mij door DM-en. Zal ik die kwal even aanpakken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
drizzy dm'de mij trouwens negatief over jou
just saying
maak hem verder niet openbaar
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
drizzy dm'de mij trouwens negatief over jou
just saying
maak hem verder niet openbaar
donequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag hem wel naar mij door DM-en. Zal ik die kwal even aanpakken.
Moet ik daar blij mee zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar m'n mening is m'n mening. Je bent nou eenmaal niet zo slim.
Afgezien daarvan vind ik je hartstikke aardig hoor.
quote:
Hij is niet lief, maar wel eerlijk.quote:
GGM ZEGT DAT ZE DOM IS DOE ER WAT AAN VET GEMEEN GGMM IS HATERquote:
Doe normaal manquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef GGMM het volgende:
Prima, zo mag hij ook.
Als je maar leert dat je voortaan van de OP's van tyron afblijft.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)atie-peutertje.dhtml
Wat een held is het toch
Is ook wel even over dat moedertje heen gegaan denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)atie-peutertje.dhtml
Wat een held is het toch
Bohquote:
Wel een lief gezichtje, die vampieren shit kijk ik nooit vandaar dat ik haar niet kenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bulgaarse actrice bekend van films en vooral the vampire diaries
scarslet bedoel jequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk maar ze haalt het niet bij scarlett.
ik val op liefquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een lief gezichtje, die vampieren shit kijk ik nooit vandaar dat ik haar niet ken
Zeker niet, te zuinig mondjequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk maar ze haalt het niet bij scarlett.
Vanaf nu ben je mijn aartsvijand en ik hoop dat chris wordt ontvoerd door aliens die hem veranderen in een varken in islamabad.quote:
Nu scoor je echt minpuntenquote:
zie OPquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Lichaam?
Zo'n schattig glimlachje kun je ook bij een random 3-jarige vinden.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Lichaam?
Zo'n schattig glimlachje kun je ook bij een random 3-jarige vinden.
Ik eet vanavond, rijst met kip en groente. Omdat ik vanavond moet trainen.quote:
Gaan we vandaag alle vissen even extra verwennen?quote:
Op mn werk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond, rijst met kip en groente. Omdat ik vanavond moet trainen.
Anders had ik wel een visje gelust
Ik heb een paar foto's van Nicki Minaj opgehangen in m'n aquarium.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we vandaag alle vissen even extra verwennen?
GGMM, doe er wat mee
Pizza voor een training werkt niet goed bij mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op mn werk.
Ik moet vanavond ook trainen dus ik eet pizza.
Zo'n bestel pizza werkt nooit voor mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizza voor een training werkt niet goed bij mij
Ik ken auto's die moeite hebben met zo'n percentagequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandag begint de Tirreno.
In etappe 5 is dit de laatste klim
[ afbeelding ]
Gemiddeld 25 %![]()
Aaaaaahhhhhh wat een aids al die losse bestanden en losse downloads.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk teveel series
[ afbeelding ]
Ravenswood is gestopt, dus die ga ik maar direct verwijderen.
Dit kan niet echt zijn (die foto)quote:
Jup.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen die ManU wedstrijd is nog interessant, die is volgende week zeker?
Kan jij niet even normaal doen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat een topplaat nu
Gewoon mij een beetje nadoen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ok, sorry.
Hoe doe ik dat?
Ik heb hem ook maar eens opgezet, leuke muziekjes bij het was ophangenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
q-music top 500 van de jaren 90
Hoezo??? Die zijn zo weer weg, normaal kijk ik ze altijd direct.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken auto's die moeite hebben met zo'n percentage
[..]
Aaaaaahhhhhh wat een aids al die losse bestanden en losse downloads.
[..]
Dit kan niet echt zijn (die foto)
OK dank jequote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
q-music top 500 van de jaren 90
Aha...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon thuisEven weekje relaxen (dagen opmaken van vorig jaar)
quote:Cristiano Ronaldo kan niet alleen goed voetballen, maar heeft ook een groot hart. Zo zal de Portugese supervedette van Real Madrid alle kosten van de operatie van de tien maanden oude Erik Ortiz Cruz op zich nemen.
Het jongentje heeft te kampen met corticale dysplasie, een ernstige hersenaandoening die tot 30 epilepsie-aanvallen per dag kan veroorzaken. Er is een operatie nodig om dit te verhelpen, maar daar hangt een prijskaartje van 60.000 euro aan - bovenop de 6.000 euro die elke test op kleine Erik kost.
Shirt & schoenen
Dat zette de bewoners van het Spaanse plaatsje Villalengua de la Sagra aan om geld in te zamelen via verschillende initiatieven, met de steun van 'CR7' tot gevolg . Een vriend van de Portugese goalgetter vroeg hem of hij eventueel een gesigneerd shirt en een paar voetbalschoenen wilde schenken om die te laten veilen. Ronaldo twijfelde geen moment en liet het niet bij een tricot en een paar kicksen: hij heeft laten weten dat hij ook voor de kosten van de operatie zal opdraaien.
Ja heerlijk!quote:
Tirolerquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Zo kaarten Go Apres Ski ook weer besteld
Nu nog een leuke outfit
Tiroler of Piraat?
Tiroler heb je toch al gedaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Zo kaarten Go Apres Ski ook weer besteld
Nu nog een leuke outfit
Tiroler of Piraat?
Ja maar die had ik vorig jaar al aanquote:
Ja, ik tiroler de rest zigeunersquote:
En dan ook pics makenquote:
Gimme!quote:
Daar staan ze nietquote:
Goed ingeschat maar ik wil je al met al toch een voorspoedig college toewensen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben onderweg naar het laatste college van dit vak
Dit boeit echt niemand
Bedankt, dit geeft mij net dat zetje om nog één keer braaf op te lettenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik wil je al met al toch een voorspoedig college toewensen.
linkquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
GwaiLow is toch wel één van de beste trolls van fok1
Eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
Extreem doorzichtige trollquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
Ik ga er even naar kijken.quote:
Done.quote:
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij houdt echt al heel lang dezelfde act vol zonder foutjes, mijn complimenten voor hem
Jij speelt het dus niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.
HOe voelt dat nou Tyron?
beter dan aan onbekende mensen vertellen hoe geweldig je wel niet bentquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zal maar voor je plezier een achterlijke op internet spelen.
HOe voelt dat nou Tyron?
ik ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in FAQ & FB?
Omdat Drizzt hem Sticky heeft gemaakt ipv Sticky & Openquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat drizzie hem sticky/dicht heeft gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg of er zitten relatief veel achterlijke malloten.quote:
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
beter dan aan onbekende mensen vertellen hoe geweldig je wel niet bent
zal wel iets met compenseren te maken hebben he?
bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijn. 'S werelds grootste eindbaas voor eeuwig heen
.
Gelukkig ben ik onsterfelijk, zo hebben twee overleefde hartaanvallen geindiceerd
Dat men ziet dat het een troll is, betekent niet dat ze hem niet liever uit het topic zien tyfenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg, of er zitten relatief veel achterlijke malloten.
Gelukkig ben je wel bescheiden geblevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Door het hier op internet van me af te schrijven, explodeer ik gelukkig niet van awesomeheid. Dat zou me toch een ramp zijn. 'S werelds grootste eindbaas voor eeuwig heen
.
Gelukkig ben ik onsterfelijk, zo hebben twee overleefde hartaanvallen geindiceerd
ook in het ajax topic is hij bezig, na salzburg thuis kwam hij met teksten van "Ajax speelde goed, gewoon een paar foutjes helaas" etcquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic reageert er keer na keer op, dus blijkbaar niet doorzichtig genoeg of er zitten relatief veel achterlijke malloten.
Godsammequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Drizzt hem Sticky heeft gemaakt ipv Sticky & Open
Ik moet ook allles zelf doen hier.
Ja, een troll proberen weg te krijgen doorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat men ziet dat het een troll is, betekent niet dat ze hem niet liever uit het topic zien tyfen
Tja Knut... Voor intelligentie moet je naar de wielrenreeks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, een troll proberen weg te krijgen door
KANKER OP MAN ACHTERLIJKE KANKERDEBIEL NATUURLIJK VINDEN WIJ AJAX EEN KANKERCLUB
is echt een gevalletje succes gegarandeerd
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeksquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Knut... Voor intelligentie moet je naar de wielrenreeks.
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeks
En dan heb ik het niet over de wedstrijd.
Ja, daar lees ik ook wel eens mee. Het is allemaal huilen met de pet op inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft 1 van de beste gifs ooit.
Welk Ajaxdebacel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben na het ajax-debacle een beetje klaar met de feyenoordreeks
En dan heb ik het niet over de wedstrijd.
Het getroll en de nog veel sneuere manier hoe daar door de meerderheid van de feyenoorders op werd gereageerd.quote:
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
It's a hardknocklife.
[..]
Het getroll en de nog veel sneuere manier hoe daar door de meerderheid van de feyenoorders op werd gereageerd.
Piraat kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die had ik vorig jaar al aan
Je ban heeft je hoogstwaarschijnlijk wel gered van een nieuwe permban ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?
Ik heb er iig. niet aan meegedaan.
Onzin. Ik ga niet online zitten na zo'n pot. Tenzij gewonnen natuurlijk, dan trololololol.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ban heeft je hoogstwaarschijnlijk wel gered van een nieuwe permban ja.
Ik zie geen probleem.quote:
Wat is er mis in de Ajax-reeks? Gaat er toch gewoon rustig aan toe?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ken je de inhoud van de Ajax-reeks geeneens. Al is het daar als buitenstander nog wel te houden gezien de mindere kliekjesvorming.
Jawel, maar ik was er gewoon klaar mee. Zo'n scrummie ofzo. Komt echt alleen maar pure aids uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja. Nooit een klassiekertje meegemaakt?
Ik heb er iig. niet aan meegedaan.
Bek houden over scrummiequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was er gewoon klaar mee. Zo'n scrummie ofzo. Komt echt alleen maar pure aids uit.
Wat? Check die outfit danquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme kutzooi godverdomme godverdomme
Nou uh....quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als mensen naar je reet kijken? Tieten boeit je tenslotte ook geen reet
Flauw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Doe er gewoon een broekje onder aan. Als ik buk dan zie je niks
Aansteller. Ken toch een string aan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou uh....
Ik wil niet in me blote kont staan slimpie
Nee dat is niet bloot ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aansteller. Ken toch een string aan?
Niet bloot genoeg iig.quote:
We zijn er nog niet over uit. Ik wil al een paar jaar als piraatquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je aantrekken dan? Kan het niet zo snel terugvinden.
Anders ga je als scarlett.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn er nog niet over uit. Ik wil al een paar jaar als piraat
Maar Tiroler hoort wel bij apres ski.
Dus zal dat het wel worden. Ik wil wel een nieuwe kopen![]()
En dan met een fout feest een keer piraat ofzo.
Zo zijn er bij Ajax ook wel vergelijkbare users, de resultaten zijn alleen wat beter, op FOK kan je toch wel redelijk met Feyenoorders communiceren, in real life komt de stoom wat sneller uit de oren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was er gewoon klaar mee. Zo'n scrummie ofzo. Komt echt alleen maar pure aids uit.
Een dirndl dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn er nog niet over uit. Ik wil al een paar jaar als piraat
Maar Tiroler hoort wel bij apres ski.
Dus zal dat het wel worden. Ik wil wel een nieuwe kopen![]()
En dan met een fout feest een keer piraat ofzo.
Doet het niet, nog steeds aids.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Even de aids in dit topic oplossen
[ afbeelding ]
ahhhhhh, much better.
Helaas, forbiddenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Even de aids in dit topic oplossen
[ afbeelding ]
ahhhhhh, much better.
Die heeft dat al snelquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga als Abbath. Drizzt zou je uit elkaar trekken.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Een dirndl dusDaar hoort volgens mij zo een grote witte onderbroek bij met van dat kant toch? Zoiets. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
![]()
Ik ga niet met zo'n onderbroek lopen
Die BH's zijn zeker leuk
De pesttyfus dat is een grote teletubbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 14:09:41 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
. Die BH's zijn wel leuk trouwens!
![]()
Die BH's zijn zeker leuk
Je zou maar een hele avond in een dusdanig warm pak moeten lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP
Jij kan er dan wel 2 tegelijk, uh..... aan elkaar naaienquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje jammer dat die BH's maar tot cup C gaan
Ja ik snapte dat ook niet echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou maar een hele avond in een dusdanig warm pak moeten lopen.
RIP
Die onderbroeken zijn nog best duur ook trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Die BH's zijn zeker leuk![]()
Ik ben ook BHV-er. Stelt geen ruk voor en duurt maar 1 dag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om de BHV cursus te volgen
Oh dan ga je fikkie stoken en zo. Of blussen eigenlijk dus. En mag je in zo een oranje hesje lopen als er een oefening is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb me laten overhalen om de BHV cursus te volgen
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:16 schreef Karina het volgende:
Trouwens Knut, zit je wel met je aansteker in de lucht nu?
'Kon ik maar even bij je zijn'
Dat heeft hij goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.
Lithiumquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat nirvana zo komt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga als Abbath. Drizzt zou je uit elkaar trekken.
Ik was BHV'er, de blusoefeningen waren wel leuk, maar de theorie is zo SAAI. Halve dag in een muf lokaaltje zitten luisteren en meteen daarna het examenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook BHV-er. Stelt geen ruk voor en duurt maar 1 dag.
Heracles Almelo is wel goed inspiratieloos.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welk voetballogo vinden jullie echt afgrijselijk?
Bezig aan nieuw projectje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles Almelo is wel goed inspiratieloos.
die met zo'n kabouter er opquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welk voetballogo vinden jullie echt afgrijselijk?
Ik weet ook niet wat het voor moet stellen, maar ik zie er een vogel inquote:
Ik ben bang voor vuur. Dus ik moest die angst even overwinnen, maar het is gelukt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was BHV'er, de blusoefeningen waren wel leuk, maar de theorie is zo SAAI. Halve dag in een muf lokaaltje zitten luisteren en meteen daarna het examen
Haalde wel dikke voldoendes, dat dan weer wel.
Is waarschijnlijk nog het mooiste wat je in Almere kan vindenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het voor moet stellen, maar ik zie er een vogel in
Mja, ook de vogels schijten op die stad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk nog het mooiste wat je in Almere kan vinden
Was laatst in Enschede, maar al die mensjes zaten allemaal op bankjes buiten voor hun huisjes dit datquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, de moedertjes hier in de buurt doen hun best om elkaar te overschreeuwen tijdens een doodgewoon gesprekje, en de kinderen maken net zoveel lawaai
Eet die kinderen op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, de moedertjes hier in de buurt doen hun best om elkaar te overschreeuwen tijdens een doodgewoon gesprekje, en de kinderen maken net zoveel lawaai
Blaas dit nummer door de speakers. Hopelijk doen ze er wat mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PICS van deze MILFSquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaas dit nummer door de speakers. Hopelijk doen ze er wat mee.
quote:Gijzelnemende kat moet in therapie
De kat die zondag een familie in het Amerikaanse Oregon aanviel en hen forceerde om in de slaapkamer te blijven om zichzelf te beschermen, krijgt therapie van een dierenpsycholoog.
Ondanks de agressiviteit van de 4-jarige kater Lux wil de familie hem niet kwijt.
"We gaan hem nu niet wegdoen", vertelt vader Lee Palmer aan de zender. "We brengen hem naar een dierenarts en daarna gaat een dierenpsycholoog hem bekijken."
De kat van tien kilo viel zondag de zeven maanden oude baby van de familie aan. Vader Palmer schopte het beest tegen zijn achterwerk en trok toen samen met zijn vrouw en baby de slaapkamer in. Daar belde hij het alarmnummer.
De politie nam het dier vervolgens mee in een krat naar het bureau.
zodra de zon onder gaat/is is het niet meer zo lekker hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar een korte broek aan doe met de training
Aansteller.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
zodra de zon onder gaat/is is het niet meer zo lekker hoor
Ik vond een lange broek bij de training altijd wel lekker als het wat kouder was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aansteller.
Voetbal is zo intensief, kan makkelijk. Train het hele jaar in t-shirt/korte broek. Ook bij -10.
Hmm. Dat is wel aids jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond een lange broek bij de training altijd wel lekker.
Zeker bij de coaches die constant aanwijzingen gaven en het spel daarom stil legde.![]()
KNVB coaches
KNVB
voetbal
Hardlopen doe ik overigens wel gewoon in korte broek, al was dat deze winter ook niet zo moeilijk op wat koude regen avonden na.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wel aids ja![]()
Wat pas echt niet kan zijn trouwens mensen die in lange broek maar dan wel t-shirt spelen.
Dikzakquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ook nog wel wat vet op de botjes natuurlijk.
Mansjester P-N verslag graag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dikzak
Mijn laatste college heeft mij duidelijk gemaakt dat ik de komende week nog heel hard moet leren
Ik had het vorige week warm in een lange broekquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
zodra de zon onder gaat/is is het niet meer zo lekker hoor
Wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Typisch het volgende:
Belachelijkste vond ik nog altijd wel dat die knvb coaches betaald kregen vanuit de clubVanaf de E1 was dat.
Oh, maar dat was in de pauperwijk van Amersfoort ook (Soesterkwartier), zaten zowat elke avond al die asociale kerels en afgeleefde wijven voor hun huis op een bankje bier te drinken en op hun kinders te scheldenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Was laatst in Enschede, maar al die mensjes zaten allemaal op bankjes buiten voor hun huisjes dit dat
Wil je die hebben? Ik hou je op de hoogte als ik thuis benquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mansjester P-N verslag graag.
Aan de ene kant wel gezellig maar die sociale controle lijkt me vet irritant net als verplicht socialiseren met buren die je in alle eerlijkheid waarschijnlijk niet eens mag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, maar dat was in de pauperwijk van Amersfoort ook (Soesterkwartier), zaten zowat elke avond al die asociale kerels en afgeleefde wijven voor hun huis op een bankje bier te drinken en op hun kinders te schelden
Ja, de coaches met knvb papiertjes kregen een bepaald bedrag mee per jaar. Lag tussen de 5 en 8k geloof ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?
Ik kreeg gewoon altijd een vader van iemand uit het team toen ik voetbalde. Die je dan helemaal stijf schold omdat je een bal verkeerd speelde. Wannabe van Gaals
Bedankt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wil je die hebben? Ik hou je op de hoogte als ik thuis ben
Joah het zag er soms best gezellig uit ja. Heb dat nog een keer met twee kerels gedaan, tv'tje in de voortuin neergezet, bier binnen handbereik en voetbal kijken. Kwamen er vanzelf wat lui bij zittenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel gezellig maar die sociale controle lijkt me vet irritant net als verplicht socialiseren met buren die je in alle eerlijkheid waarschijnlijk niet eens mag.
dat kan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Robert Miles - Children.
Deze plaat doet het niet meer zo voor mij.
Dat kan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow abstracte vraag.
Hier ga ik even over nadenken.
Ik heb ook al een paar reacties getypt, nog niet kunnen beslissen wat het ging worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow abstracte vraag.
Hier ga ik even over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |